ja hoi fotoooquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n nagels zo`n mooi kleurtje gegeven dat ik er maar naar blijf kijken oooohhhh
Ik denk dat je er wel in meegroeit...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:27 schreef huuphuup het volgende:
En verder zou een zoon van mij die van sci-fi houdt best een omschakeling zijnik heb er echt niets mee.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Welke dan?![]()
Ik ben aan het sparen qua nagel ik wil die mooie die k_i_m laatst postte
quote:
Nee is een droppelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh mooi!
Heb je nou een deuk in je wijsvingernagellak?
oh.quote:
Ik heb straks ook blauw op de planning staan (sexy in the city).quote:
Ow... Das mooi balen... doetie het nog?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh CRAP begint dat nu aler zit een nijntjekoekje in mijn DVDspeler
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh CRAP begint dat nu aler zit een nijntjekoekje in mijn DVDspeler
Mogge k_i_mquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Battlestar Galactica.Ik heb de dvd verzamelbox.
De oude serie uiteraard. Ik ben een fossiel
![]()
Heuj die had toch zo'n blauw basketbaljack?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik keek ook naar Matthew Star met zijn telekinetische gaven.
[ afbeelding ]
Biediebiediebiediequote:
Buum had gister een Groninger inside joke.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan het woordgrapje 'bukken Roger' niet meer horen.
Och, daar was ik zo verliefd opquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:45 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik keek ook naar Matthew Star met zijn telekinetische gaven.
[ afbeelding ]
Voor je nagellak-stash???quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:22 schreef m@x het volgende:
[..]
Och, daar was ik zo verliefd op
Vicks, kan je misschien een helmerkastje voor me meenemen bij Ikea? Deze bedoel ik. Dan kom ik het morgen bij je ophalen.
quote:
quote:
dan liep je dus niet door de Herenstraatquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw net kwam er een meisje aan de deur, of Elin buiten kwam spelen
Leuk Kleurdoosquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw net kwam er een meisje aan de deur, of Elin buiten kwam spelen
Wij hebben ook een Herenstraatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
dan liep je dus niet door de Herenstraat
over 5 minuten begint m'n volgende lesuur. Ben pas laat klaar.quote:
Maar wel héél lastig, in elkaar te zetten. (dat ombuigen van de laatjes, moet je heeel goed doen, anders kun je alles weer terugbuigen, en dat is erg vervelend!) Bij mij met stip en sterren (van de vloeken, *******) op 1, als vreselijkste ding van IKEA. Maar nu staat ie, al jaren, en is prima. Erg stevig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik vind wel een plekje TF. Zo'n Helmer is niet zo groot
Echt? Nou, dan houd ik dat maar in mijn achterhoofd als ik 'm morgen in elkaar ga zetten. Als het dan minder snel lukt weet ik tenminste dat het niet per sé aan mijn 2 linkerhanden ligtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Maar wel héél lastig, in elkaar te zetten. (dat ombuigen van de laatjes, moet je heeel goed doen, anders kun je alles weer terugbuigen, en dat is erg vervelend!) Bij mij met stip en sterren (van de vloeken, *******) op 1, als vreselijkste ding van IKEA. Maar nu staat ie, al jaren, en is prima. Erg stevig.Vooral voor je kleine teen.
Ken 'r nog zo èèn. De Knappa lamp.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Maar wel héél lastig, in elkaar te zetten. (dat ombuigen van de laatjes, moet je heeel goed doen, anders kun je alles weer terugbuigen, en dat is erg vervelend!) Bij mij met stip en sterren (van de vloeken, *******) op 1, als vreselijkste ding van IKEA. Maar nu staat ie, al jaren, en is prima. Erg stevig.Vooral voor je kleine teen.
Na und?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
over 5 minuten begint m'n volgende lesuur. Ben pas laat klaar.
Gelukkig is ''morgen'' voor de meeste mensen een vrije dag, ik hoop ook voor jou.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:46 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt? Nou, dan houd ik dat maar in mijn achterhoofd als ik 'm morgen in elkaar ga zetten. Als het dan minder snel lukt weet ik tenminste dat het niet per sé aan mijn 2 linkerhanden ligt
*lotgenoten*quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:24 schreef Chell het volgende:
m@x, ik heb ook een Helmer en het is echt een drama om 'm in elkaar te zetten, wat een k*tklus. Maar hij is wel handig als ie eenmaal klaar is
Er komt een nieuwe badkamer, nieuwe wc, nieuwe keuken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:03 schreef Groofsken het volgende:
Oh Pvoesss, heftig verbouwing. Wat zijn ze aan het doen dan?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buum had gister een Groninger inside joke.
Wat zegt Buck Rogers als hij in Groningen landt? hest tau dien auto biediebiediebiedie. [/groningerinsidejoke]
Mijn Grunnigers is duidelijk niet wat het geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |