Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:11 schreef moussy het volgende:
Oh spuug wat afschuwelijk..
is het dat meisjes waar sterre al van kleins af aan bevriend mee is...S-M?
oh nee.. dat mag toch niet waar zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja dat klopt.Ik weet nog steeds niks zeker, maar er gaan geruchten op internet dat ook zij overleden is. Ik wil niet dat het waar is.
Ik zit ook steeds te kijken naar een update, maar op zich is het "goed" nieuws dat die er niet is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, ik zit steeds te kijken of er een update is. Wat een verschrikkelijke onzekerheid...
Ik ook. Ik word helemaal gek van onzekerheid. Ik durf m'n vriendin niet te bellen of te sms-en, die heeft wel wat anders aan haar hoofd nu. De buurvrouw van haar heeft genoteerd dat ik langs ben geweest, ik denk niet dat ik me meer moet opdringen met telefoonverkeer. En ondertussen heb ik ook zo'n enorm verdriet om dat andere meisje. Hopelijk hoor ik gauw meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
Spuug, ik zit steeds te kijken of er een update is. Wat een verschrikkelijke onzekerheid...
Ik heb net even met Spuuglokje op msn gezeten, maar er is (haar) verder nog niets bekend.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:22 schreef E.T. het volgende:
Steeds als hier gepost is, denk ik dat Spuuglokje met nieuws komtEn volgens mij denkt iedereen zo, het is hier zo stil
![]()
Vraag me echt af hoe het daar in het noorden gaat
Ik heb net al google er op los gelaten of er update's waren, kan niks nieuws vinden, ik hoop zo dat het beter gaat met het meisje!quote:Op zondag 13 juni 2010 10:22 schreef E.T. het volgende:
Steeds als hier gepost is, denk ik dat Spuuglokje met nieuws komtEn volgens mij denkt iedereen zo, het is hier zo stil
![]()
Vraag me echt af hoe het daar in het noorden gaat
ahw, dat hofje ookquote:Op zondag 13 juni 2010 10:18 schreef huuphuup het volgende:
Spuugjeik hoop dat alles relatief goed gaat.
Jongens als ik toch de 10 miljoen had... (of 1 miljoen, das ook goed).
Kieknou
ik heb zo wel een lekkere cappucino voor jequote:Op zondag 13 juni 2010 11:01 schreef m@x het volgende:
Jeetje Spuug, wat vreselijk zeg
Mijn hoofd doet au van de rosé van gisteravond. Ben naar The Hague Pride geweest. Meegegild met Willeke Alberti en Jimmy Sommerville en daarna voor de afwisseling naar een garagerockbandje wezen kijken. Veel te gezellig
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb zo wel een lekkere cappucino voor je
is goedquote:Op zondag 13 juni 2010 11:05 schreef m@x het volgende:
[..]Gok dat ik om een uurtje of 12 bij je ben. Kan alleen niet superlang blijven want ik moet daarna Kai halen
Ik heb daar gisteren ook rosé zitten slurpenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:01 schreef m@x het volgende:
Jeetje Spuug, wat vreselijk zeg
Mijn hoofd doet au van de rosé van gisteravond. Ben naar The Hague Pride geweest. Meegegild met Willeke Alberti en Jimmy Sommerville en daarna voor de afwisseling naar een garagerockbandje wezen kijken. Veel te gezellig
Dat idd ja. pff...quote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dus ze leeft iig nog wel. Mijn duimen draaien een standje harder voor het arme kind
een stabiele nacht!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Heb bij hun buren ingesproken bericht van de vader gehoord, ze is redelijk stabiel de nacht doorgekomen. En dat hadden ze gisteravond bijna niet meer durven hopen. Wel heeft ze er een longontsteking bij gekregen. Het is nog steeds kritiek. Maar zolang ze leeft is er hoop.
Ik vind het zo lief jullie medeleven.Bedankt.
Sowieso hele gave huizen langs de lekdijk!quote:Op zondag 13 juni 2010 10:18 schreef huuphuup het volgende:
Jongens als ik toch de 10 miljoen had... (of 1 miljoen, das ook goed).
Kieknou
Graag gedaanquote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
Lily, Twan heeft gisteren de juichbandjes ontvangen en is helemaal blij!!![]()
Peace dacht trouwens dat het een cd was toen hij de envelop zag liggen. Wij bestellen ook vaak bij cdwow.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef lily het volgende:
[..]
Graag gedaankleine moeite (ik heb er nog 3 van gisteren maar nu zijn ze hier overal op)
En ja, cdwow valt hier ook vaak op de mat
Geen flauw idee. Die mensen bleven schreeuwen van wel. Ik vind dat zelfs al mag je hond wel los, je dat beest bij je dient te houden en als je ziet dat hij achter kinderen aan gaat, je in moet grijpen.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Die mensen bleven schreeuwen van wel. Ik vind dat zelfs al mag je hond wel los, je dat beest bij je dient te houden en als je ziet dat hij achter kinderen aan gaat, je in moet grijpen.
In plaats daarvan lieten ze het op z`n beloop. Toen hebben we zelf maar ingegrepen en toen kwamen ze dus met gebalde vuisten verhaal halen. Sneu. Echt heel erg.
Haha, dotje (ja jij ook!)quote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw, elins eerste keer op de fiets was zo leuk, gillen van plezier gewoon
en daarna nam ze een snoekduik in t zwembadje dat nog buiten stond, wij waren erbij hoor, maar madam leunde net iets te snel naar voreneigenlijk hilarisch
was ff schrikken maar ze kon er zelf ook erg om lachen.
en ik ben zo tof met mn polkadotfiets
Eng he.. onze (grote herders)hond) is van de week een paar keer gegrepen, zij zat aan de riem, hij liep los maar met zo'n stroomapparaat om zn nek, moet je wel op het goede knopje drukken met je fikkenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Vanmiddag is er in ons bos nog een Jack russel doodgebeten door een pittbul-achtige.Voor hetzelfde was het mijn kind die die hond irriteerde ofzo.
rangorde probleempje, hond die los loopt vindt meestal zelf dat ie boven de hond staat die vast zit, dus dan heb je dat al snel. En als je gilt of iemand zn hond vast wil doen krijg je een grote bek want het is losloopgebiedquote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, het is iedere keer bal. De hond(teckel) van mijn ouders laatst al eens (door een herder) en de hond van mijn schoonouders door twéé herders.
zo zielig. en het zijn toch altijd de "goede" want aangelijnde honden die de dupe zijn zo lijkt het. En dat loslopend tuig maar uitvallen.
Nee, daar zijn ze ook veel te gevoelig voor, emotioneel gezien.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
honden zijn gemaakt om te schoppen
maar ik wil wel een
[ afbeelding ]
engelse bulldog, en dan noem ik m Slutbitch McFatty
en die mag je niet trappen
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef Memmel het volgende:
BE...hehehe...dat je daar openlijk voor uitkomt! dappere gij!
Waar kan je dan nog wel komen met zo'n hond? Het klinkt niet echt gezelligquote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Memmel het volgende:
Als je hond dus alleen luistert met tele-tac om, dan ho0ort ie dus gewoon niet op straat te lopen;.
Wij hebben een dober (lieve sul) en een herder (voor de sport, een werkhond en afgericht) en daar ga ik dus never nooit niet mee het strand op ofzo. Ook niet met z'n tele-tac om.
er wordt gewoon flink op geboden op marktplaatsquote:Op zondag 13 juni 2010 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Als er iemand ergens een oranje juichbandje over heeft, ik hou me aanbevolen.
die is wel schattigquote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef Vicky het volgende:
Ik wil geen hond.. ik hou niet van honden!
Al vind ik deze wel schattig
[ afbeelding ]
En ik vind zo'n "rimpelhond" ook wel leuk
nee ik ook niet hoor.. ik schrok ervan dat er zo op geboden werd..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe ziet die van Ghana er dan uit?
Vicky! Echt no way dat ik er voor zou betalen he!
Hier te zien..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Hoe ziet die van Ghana er dan uit?
Vicky! Echt no way dat ik er voor zou betalen he!
ik bedoel puppy af.. en dan zijn ze een stuk minder schattig vind ikquote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat is toch een beagle?
Die worden niet zo groot joh
Ik wil eigenlijk een Franse Bulldog.
Maar er mag hier geen kleine hond in.
oh. zo herkenbaar! Dat vergat ik ook zo vaak.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
Ik zit hier op de bank en vind het ineens naar plastic ruiken.... Peace loopt naar de keuken en ziet dat de twee spenen die ik even aan het uitkoken was en dus vergeten ben, helemaal gesmolten in het pannetje liggen, het water was gewoon helemaal drooggekookt .... dag2 goede spenen waarvan 1 Hup Holland Hup... die dus morgen niet mee kan naar het kdv.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |