quote:Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[/lurk] Da's een (petit) Basset Griffon Vendeen volgens mij!
[lurk]
De moeder van onze hond probeert P. altijd op te vreten als hij bij haar kennel komtquote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Slaat ie ook aan als je je benen anders over elkaar vouwt?.
Ze zijn wel superhandig voor een hoop dingen. Zoals bijvoorbeeld het warmhouden van de maxicosiquote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef Vicky het volgende:
[..]
zo klein vind ik ze wel schattig maar als ze groter zijn vind ik ze een beetje lelijk
au, ik dacht dat die dingen in je galblaas ontstonden. Maar heb wel eerder gehoord dat het terug kan komen..quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef m@x het volgende:
[..]
De galblaas wel, de galstenen zijn sinds een tijdje gewoon terug van weggeweest. Kennelijk kan je ze aan blijven maken. Je slaat ze alleen niet op in je galblaas maar ze gaan direct via de galwegen van lever naar darmen en dan blijven ze soms steken en dat doet zeer
ja maar....Sinterklaas woont toch in Spanje!!quote:
Ik was van tevoren wel gewaarschuwd dat die operatie niet dè oplossing hoefde te zijn. Maar je hoopt er wel op, dus die eerste aanval erna was best wel een teleurstelling. Gelukkig duren de aanvallen nu wel minder lang dan voorheen. De pijn is wel even erg. Ik heb nog 2 diclofenac liggen dus eentje voor nu en morgen even de huisarts bellen voor een nieuw recept.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:36 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
au, ik dacht dat die dingen in je galblaas ontstonden. Maar heb wel eerder gehoord dat het terug kan komen..
Die pijn is ooklijkt me..
Heb je geen diclofenac ofzo op voorraad, voor noodgevallen. Ligt hier nog wel, slaapt heerlijk
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja maar....Sinterklaas woont toch in Spanje!!
Dan kom je hem toch tegen als je daar op vakantie gaat
die hebben ze ook al in de pocket!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:54 schreef moussy het volgende:
[..]in zwembroek, met zn pet op!
Ik zou gewoon een kadootje geven in sinterklaaspapier of zo
nou, als je het in stealth mode doet niet. Nee joh, tuurlijk kan dat. Opstaan en naar de plee gaan is ook geen probleem. Zelfs praten en lachen mag bij ons gewoon!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Slaat ie ook aan als je je benen anders over elkaar vouwt?.
ahw toen was ik 5quote:Op maandag 14 juni 2010 07:35 schreef Fannie het volgende:
Goedemorgen![]()
En hoe reageerde hij daarop Lily?
Tast toe allemaal, straks bij de koffie of thee ofzo....![]()
[ link | afbeelding ]
21 Jaar getrouwd vandaag!![]()
![]()
(alhoewel ik um vanochtend vroeg wel weer ff nie leuk vond met z'n gesnurk![]()
)
Wel okequote:
Zekerquote:Op maandag 14 juni 2010 09:14 schreef Leandra het volgende:
Ach, en als het weer Sinterklaas is dan heb je best kans dat hij het toch nog een beetje spannend vindt, of je kunt lekker met hem samenspannen om het voor de kleintjes leuk te maken
Ja, zo'n "samen geheimpje" met de oudste is ook wel heel leuk, dat zijn echt van die dingen die ze zo groot maken, ongeacht hoe klein ze nog zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:17 schreef lily het volgende:
[..]
Zeker![]()
Zei hij ook; ik vind het toch een leuk feesten zal niks tegen David zeggen
Hihihi, ja die is van voor zijn tijd natuurlijkquote:Op maandag 14 juni 2010 09:13 schreef lily het volgende:
Wie is dat dan op die boot op tv?
Nou: Bram van der Vlugt.
Damon
Ooooh, dan vind ik het niet engquote:Op maandag 14 juni 2010 07:09 schreef Memmel het volgende:
[..]
nou, als je het in stealth mode doet niet. Nee joh, tuurlijk kan dat. Opstaan en naar de plee gaan is ook geen probleem. Zelfs praten en lachen mag bij ons gewoon!
Aaaahquote:Op maandag 14 juni 2010 09:43 schreef She-Wolf het volgende:
Fannie gefeliciteerd, 21 jaar!![]()
Is leuk joh voor Elin, KD. Daryl en Tom (onze jongste kat) zijn echt helemaal vriendjes.[ afbeelding ]
Yep, Soneal is een mix van Nostalgist en Leandra en na de goeie NT-meting, waarbij ik net zoveel risico bleek te lopen als een 31-jarigequote:
Thnxquote:Op maandag 14 juni 2010 10:09 schreef lily het volgende:
Leandra, is wist niet dat je zwanger bent![]()
gefeliciteerd
Nee, het is een Burmees. Hij kleurt wel mooi bij onze blauwe Britse Korthaar.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Aaaah. Is het een blauwe rus trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |