abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juni 2010 @ 13:57:17 #121
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_82739892
20 pk extra terwijl de restrictor was vergroot
pi_82739899
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef jrk1990 het volgende:
Hartverscheurende beelden van Quesnel en de teambaas van Oreca
Is toch mooi? Geeft toch aan dat deze race toch iets is meer is dan zo maar een race. Of vreest men nu al de dag van morgen dat ze op het matje moeten komen bij de grote bazen?
  zondag 13 juni 2010 @ 14:01:04 #123
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_82740038
Ze zijn echt een klap sneller dan vorig jaar. De winnende Peugeot legde toen 382 ronden af, daar zijn ze nog 1 ronde van verwijderd
pi_82740103
Kan ook te maken hebben met het aantal gele vlag periodes.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 juni 2010 @ 14:03:31 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82740141
Het afstandsrecord uit 1988 lijkt nu in zicht te komen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 13 juni 2010 @ 14:05:18 #126
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_82740206
afstandsrecord is toch van Helmut Marko en Gijs van Lennip 5335 km is toch het record?
  zondag 13 juni 2010 @ 14:07:00 #127
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_82740268
Lola Aston Martin #009 ook out, kapotte motor.
pi_82740290
Record stamt toch uit begin jaren '70 (Gijs van Lennep/Helmut Marko)?

De Aston Martin zegt nu ook plof.
pi_82740291
Nou ja zeg.. nu ook al een Aston Martin
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 juni 2010 @ 14:08:09 #130
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82740318
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:05 schreef jrk1990 het volgende:
afstandsrecord is toch van Helmut Marko en Gijs van Lennip 5335 km is toch het record?

Je hebt gelijk. Ik meende altijd dat Jan Lammers het in 1988 reed, maar dit duo kwam net enkele kilometers verder in 1971.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_82740339
De afstandsrecords die stammen uit de periode zonder chicanes zijn natuurlijk niet vergelijkbaar. En het aantal safety car periodes telt ook zwaar mee.
  zondag 13 juni 2010 @ 14:10:05 #132
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_82740398
Afstandsrecord is afstandsrecord, weliswaar niet te vergelijken, maar daar gaat het niet om.
pi_82740461
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:08 schreef Desunoto het volgende:
De afstandsrecords die stammen uit de periode zonder chicanes zijn natuurlijk niet vergelijkbaar. En het aantal safety car periodes telt ook zwaar mee.
Heb je gelijk in.
pi_82740816
ze maken liever een mooie finishfoto (met 3 auto's tegelijk op start/finish) dan een uberstrak afstands record.

alles voor PR.
  zondag 13 juni 2010 @ 14:21:40 #135
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_82740921
dat afstandsrecord gaat er toch echt aan denk ik. Record is 5335.313 km. Een rondje is 13,629 km

5335,313 / 13,629 = 391,468 rondjes. Dan moeten ze nog 7 rondjes ongeveer, dat gaan ze redden
pi_82741026
De Audi R15's zijn wel de lelijkste auto's van het hele startveld moet ik zeggen.
  zondag 13 juni 2010 @ 14:25:45 #137
184465 Migue
Sensuele man
pi_82741091
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Al hebben de probleem in werkelijkheid misschien eerder iets te maken met de turbo i.p.v. het blok zelf.
De Team ORECA-Peugeot heeft geen turbo.
pi_82741237
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:25 schreef Migue het volgende:

[..]

De Team ORECA-Peugeot heeft geen turbo.
  zondag 13 juni 2010 @ 14:31:31 #139
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_82741314
Alle Audi's binnen
pi_82742204
Mooi gebaar van Peugeot naar Audi toe zeg
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 juni 2010 @ 14:52:45 #141
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_82742234
Afstandsrecord is er aan na 39 jaar
pi_82742663
Audi
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_82742743
quote:
Op zondag 13 juni 2010 14:52 schreef vosss het volgende:
Mooi gebaar van Peugeot naar Audi toe zeg
?? met wat, ik mis het ff.

wel mooi 1-2-3 voor audi!
pi_82742769
Volledig Audi podium, dat had niemand verwacht.
  zondag 13 juni 2010 @ 15:06:04 #145
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_82742866
Ik had echt Peugeot op 1 verwacht, en gehoopt, maar to finish first, first you have to finish
pi_82742887
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:03 schreef gias het volgende:

[..]

?? met wat, ik mis het ff.
The mensen van Peugeot feliciteerden Audi in de pitsbox van Audi.
pi_82742924
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:03 schreef gias het volgende:

[..]

?? met wat, ik mis het ff.

wel mooi 1-2-3 voor audi!
De hoge heren van Peugeot die Ullrich kwamen feliciteren en een applaus gaven aan het hele team van Audi
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_82743643
Echt, ze hebben in 24 uur gewoon meer dan 5400 Kilometer gereden o.0 ! Terwijl men 4 safety cars had en de Peugeots nog sneller waren ook nog!!

Gemiddelde is gewoon 225.45Km/H Wie zei er dat een diesel niet hard kan gaan ?
pi_82744013
Waarom trouwens geen bericht op de FP... Een van de grootste Autosport evenementen ter wereld en dan geen bericht op de FP
pi_82744113
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef vosss het volgende:

[..]

De hoge heren van Peugeot die Ullrich kwamen feliciteren en een applaus gaven aan het hele team van Audi
ah, zo. dat is wel tof van ze.
Dacht dat je het ironisch bedoelde om je smilie.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 13 juni 2010 @ 15:34:07 #151
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82744141
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef Ermanon het volgende:
Waarom trouwens geen bericht op de FP... Een van de grootste Autosport evenementen ter wereld en dan geen bericht op de FP

er komt nog een bericht aan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_82745147
quote:
Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


er komt nog een bericht aan
Ik heb dan niks gezegd
  zondag 13 juni 2010 @ 16:49:40 #153
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82747205
Blamage voor Peugeot .

Nou ja, volgend jaar nieuwe regels én een fabrieksauto van Aston Martin .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82747529
Ik vind de nieuwe regels helemaal niets voor zover ik ervan gehoord heb.

Nu willen ze 1 GT klasse maken maar wel opgesplitst in tweeën: ervaren coureurs met nieuwe auto's en onervaren coureurs met 1 jaar oude auto's. Wat een belachelijk idee als dit klopt.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:26:00 #155
212226 jrk1990
Il Dio non existe
pi_82756272
Ik ben wel voor 1 GT klasse, zodat hier het startveld met nieuwe teams kan worden uitgebreid, ik denk bijvoorbeeld aan een Nissan. En wellicht is een scheiding tussen ervaren en onervaren coureurs wel juist. Het professionele karakter verdwijnt door de zgn. gentlemen drivers, maar deze gentlemen zorgen tegelijkertijd ook weer voor karakter, dat ook mindere goden kunnen deelnemen aan zo'n mooie wedstrijd.
pi_82756625
Ik vind die scheiding veels te subjectief. Je kan met geen maatstaven bepalen wie er bij een bepaalde groep hoort of niet. De één heeft heel veel endurance races gereden maar eindigde altijd ergens achteraan. De ander heeft veel minder endurance races (en andere races) gereden maar eindigt vaak een stuk hoger. Zijn ze dan beide professioneel? Of beide niet? Of juist degene met veel ervaring zonder resultaten of juist de nieuwkomer met goede resultaten?

Ze moeten het gewoon op GT1 en GT2 houden zoals het nu is.
  zondag 13 juni 2010 @ 21:25:31 #157
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82760316
GT1 is niet meer levensvatbaar.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 13 juni 2010 @ 21:29:37 #158
184465 Migue
Sensuele man
pi_82760596
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind die scheiding veels te subjectief. Je kan met geen maatstaven bepalen wie er bij een bepaalde groep hoort of niet.
Dat kan heel goed en heel erg objectief, omdat er gekeken wordt naar het soort licentie: onder brons (of was het zilver?) is het amature, daarboven professional.
  zondag 13 juni 2010 @ 23:04:39 #159
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_82767058
Waarom doen er niet meer fabrieksteams mee aan de GT1?
Het is dat Peugeot de laatste jaren weer meedoet anders was het helemaal een Audi-happening geworden.
Waar zijn Porsche, Mercedes, Jaguar etc?
Het lijkt er op dat de fabrieken alleen hun miljoenen willen investeren als het zeker is dat ze ook winnen. Als Audi het een keer genoeg vindt blijft er weinig van Le Mans over.
Wie dit leest is gek
pi_82767296
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef Migue het volgende:

[..]

Dat kan heel goed en heel erg objectief, omdat er gekeken wordt naar het soort licentie: onder brons (of was het zilver?) is het amature, daarboven professional.
Ah dat wist ik niet. Met licenties is het al een stuk beter ja. Ben benieuwd wat het op gaat leveren.
pi_82767466
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom doen er niet meer fabrieksteams mee aan de GT1?
Het is dat Peugeot de laatste jaren weer meedoet anders was het helemaal een Audi-happening geworden.
Waar zijn Porsche, Mercedes, Jaguar etc?
Het lijkt er op dat de fabrieken alleen hun miljoenen willen investeren als het zeker is dat ze ook winnen. Als Audi het een keer genoeg vindt blijft er weinig van Le Mans over.
Ik denk dat als Audi het genoeg vindt er opeens een handjevol fabrikanten opduiken met interesse. Er valt dan immers een (zeer sterke en constante) concurrent weg.

Maar ik snap het GT1 verhaal ook niet helemaal. Als je nu ziet dat er een Saleen van heel wat jaartjes oud de race wint, dan denk ik dat er genoeg zullen zijn die ook een poging willen wagen. Aan de andere kant ook weer niet omdat de GT1 winnen niet zoveel aandacht krijgt als de algemene race winnen (LMP1). Dus misschien is de investering te groot. Maar ik zou ook graag meer toffe wagens in die klasse zien. Zou bijvoorbeeld leuk zijn als Pagani mee gaat doen in die klasse.
pi_82767560
Trouwens ook wel raar dat Audi niet hun R8 LMS heeft ingezet. Die kon wel in de GT1 meedoen lijkt me. Dan hadden ze in twee klasses kunnen winnen?
  maandag 14 juni 2010 @ 03:34:15 #163
184465 Migue
Sensuele man
pi_82773355
R8 LMS heeft VLN gedaan vandaag, tweede geworden achter Porsche.

Ik denk dat de GT1-klasse niets meer voorstelt, omdat fabrikanten niet zo belachelijk veel geld willen steken in de ontwikkeling van een GT1-wagen, waar ze met een relatief onaangepaste productieauto al in de GT2 kunnen rijden. Vooral voor Porsche en BMW marketingtechnisch gezien een stuk aantrekkelijker.
  maandag 14 juni 2010 @ 10:40:54 #164
168739 Red_85
'echt wel'
pi_82777784
Ik vind trouwens ook dat de diesels aangepast moeten worden of zelfs gewoon helemaal moeten verdwijnen. Racen met dieselmotoren kom op zeg. En dan krijgen ze ook nog het voordeel van een mega turbo erop. Gaat nergens meer over. Zelfs een 6l V12 van Aston Martin kan dan niet behappen.
De dupe van die diesels zijn de echte oude racemerken. Ik ben er van overtuigd dat er een hele berg met merken de 24 uur ook wil rijden in de lmp1, maar die houden het voor gezien omdat ze niet met benzine mee kunnen doen om de winst.

Waarom deed er eigenlijk geen Maserati mc12 mee? Deze zitten wel in het FIA GT maar niet in de 24 uur. Zonde. Geldt trouwens ook een beetje voor de Pagani. Die hebben ook een monster in het assortiment (ben de naam kwijt) maar nergens is die te bekennen in de autosport. Juist de 24 uur lijkt me een prima podium om je naam te vestigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Red_85 op 14-06-2010 10:46:05 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_82777944
quote:
Op zondag 13 juni 2010 11:43 schreef Migue het volgende:
Peugeot


Ik ben blij dat er weer een team is dat Audi aankan, nadat Audi eigenhandig heeft voorkomen dat Porsche in de LMP1 klasse instapte terwijl ze een wagen hiervoor hadden ontwikkeld.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 juni 2010 @ 10:50:29 #166
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_82778156
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:40 schreef Red_85 het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de diesels aangepast moeten worden of zelfs gewoon helemaal moeten verdwijnen. Racen met dieselmotoren kom op zeg. En dan krijgen ze ook nog het voordeel van een mega turbo erop. Gaat nergens meer over. Zelfs een 6l V12 van Aston Martin kan dan niet behappen.
De dupe van die diesels zijn de echte oude racemerken. Ik ben er van overtuigd dat er een hele berg met merken de 24 uur ook wil rijden in de lmp1, maar die houden het voor gezien omdat ze niet met benzine mee kunnen doen om de winst.

Ik ben het met je eens dat er iets moet gebeuren om het gelijkwaardiger te maken, maar vergeet niet dat de ontwikkeling van de dieselmotoren de laatste jaren een vlucht heeft genomen. Dat moet je niet vergeten en daarom is het logisch dat er met diesel gereden wordt.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_82780031
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef Peterselieman het volgende:

[..]


Ik ben het met je eens dat er iets moet gebeuren om het gelijkwaardiger te maken, maar vergeet niet dat de ontwikkeling van de dieselmotoren de laatste jaren een vlucht heeft genomen. Dat moet je niet vergeten en daarom is het logisch dat er met diesel gereden wordt.
Niet zozeer gelijkwaardiger, want dat is bijna niet te doen (kijk ook maar naar de WTCC). Gewoon een aparte klasse voor diesels.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_82780278
Een aparte klasse voor diesels zou niet veel meer fabrikanten aantrekken gok ik zo.

Omdat de diesels dan gewoon het snelst zijn zullen mensen die zien als de hoogste klasse en het winnen van Le Mans in de hoogste klasse is de beste promotie.

Ik denk dat ze het reglement van diesels gewoon iets moeten bijschaven om ze een paar seconden per ronde langzamer te maken.

Of aan de andere kant de regels voor benzine motoren iets versoepelen zodat zij een paar seconden kunnen winnen.
pi_82783611
Er zijn nu ook te weinig deelnemers voor. Er zijn gister maar 18 LMP1's gestart en slechts 6 gefinished. Dan zou die Lola Judd met 143 rondes achterstand brons hebben gewonnen bij de benzine-klasse.
pi_82784958
Voor een klasse splitsing zijn er inderdaad gewoon te weinig.

Beste zou zijn als ze de verschillen tussen de wagens op een of andere manier gewoon verkleinen. Dan wordt de gehele klasse spannender.
  zondag 20 juni 2010 @ 01:34:58 #171
184465 Migue
Sensuele man
pi_83043434
Weet iemand al iets over de precieze toedracht van de pech bij Peugeot? Ik kan nergens wat vinden, behalve wat simpele verklaringen als turbo kapot en zo. Daar doe ik het natuurlijk niet voor
pi_83542178
peu reed toch met benzine motoren? gezien de enorme steekvlammen bij de blowups.

Die waren over het algemeen sneller dan audi, alleen waren ze niet betrouwbaar.
Dus, we kunnen stellen dat de benzine motoren wel sneller zijn, maar hun betrouwbaarheid hierdoor aanzienlijk daalt.

maar om dan te stellen dat de diesels sneller zijn.. tja.
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:12:55 #173
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83542194
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 @ 19:12 schreef gias het volgende:
peu reed toch met benzine motoren?
Neen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_89870497
Audi's Le Mans wagen voor 2011. De R18

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_89870638
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
Audi's Le Mans wagen voor 2011. De R18

[ afbeelding ]
Kijk, sinds lange tijd weer een "dichte wagen" ?

*must have schaalmodel* :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_89874952
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
Audi's Le Mans wagen voor 2011. De R18

[ afbeelding ]
Lijkt eigenlijk meer op een straaljager dan een auto. Wel heeeel vet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_89909420
Hij kan natuurlijk niet tippen aan de Audi R8C maar vind hem best mooi, alleen jammer dat we die haaievinnen nu ook in LMP zien.
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:44:53 #178
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_89909543
Haaievinnen idd. :X

Van opzij gezien lijkt elk racemonster op een pick-up truck
Wie dit leest is gek
pi_89910125
Inderdaad jammer van die lange haaienvin maar dan nog is het een veel mooiere wagen dan die van vorig jaar.
pi_89911505
Haaievinnen van plexiglas zou al een verbetering zijn :')
pi_90040302
Schets van de nieuwe Aston Martin Le Mans contender (met haaievin).



En het beestje heeft nog een naam nodig.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:23:36 #182
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_90050089
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef sasquatsch het volgende:
Schets van de nieuwe Aston Martin Le Mans contender (met haaievin).

[ afbeelding ]

En het beestje heeft nog een naam nodig.
Handige laadbak. Daar kunnen mooi 2 balen hooi en een zak haver in voor onderweg.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 18 december 2010 @ 13:55:37 #183
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_90083671
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef sasquatsch het volgende:
Schets van de nieuwe Aston Martin Le Mans contender (met haaievin).

[ afbeelding ]

En het beestje heeft nog een naam nodig.
Jammer dat het een open auto is. Ik vond de Lola van dit jaar veel mooier.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_90087177
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:17 schreef sasquatsch het volgende:
Schets van de nieuwe Aston Martin Le Mans contender (met haaievin).

[ afbeelding ]

En het beestje heeft nog een naam nodig.
Waarom zij nou weer open? Die dichte auto van de laatste 2 jaar was echt vet!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_91507209
Naast de benzine en diesel motoren bestaat de kans dat er ook een hybride inschrijving komt voor Le Mans 2011.

In ieder geval gaat de Hybride Zytek meedoen aan de Europese Le Mans Series.

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92457555
Afgelopen vrijdag werd de nieuwe Peugeot 908 gepresenteerd:



Hoewel hij veel op de auto van vorig jaar lijkt, is het een volledig nieuwe auto.

quote:
Auf den ersten Blick schaut der Neue exakt so aus wie der Alte. Doch das entspricht keineswegs der Realität. "Wir haben zwar nichts wirklich Revolutionäres am Auto, aber fast alle Teile sind neu konstruiert", beteuert Technikchef Bruno Famin. "Eigentlich konnten wir nur den Scheibenwischer übernehmen. Auch wenn der neue Peugeot 908 so aussieht wie sein Vorgänger, in bezug auf die Aerodynamik, also Abtrieb und Luftwiderstand, hat sich fast alles geändert." Dies ist in erster Linie eine Folge der Regeländerungen, die 2011 in Kraft treten.
De coureurs zijn in ieder geval hetzelfde gebleven.
Alexander Wurz / Anthony Davidson / Marc Gené,
Franck Montagny / Nicolas Minassian / Stéphane Sarrazin en
Sébastien Bourdais / Pedro Lamy / Simon Pagenaud.

Naast de 24 uur is doel deelname aan de Intercontinental Le Mans Cup
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 8 februari 2011 @ 03:15:03 #187
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_92488823
Is dat weer een haaienvin? Ik vind hem mooier dan de eerste versie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_92494695
Die haaienvinnen zitten alleen op de LMP1 wagens? Waarom niet ook op LMP2?
pi_93531937
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_93532000
En Peugeot komt met een hybride-diesel 908.

quote:
Peugeot is planning to test a diesel-hybrid version of its 908 sportscar ahead of the Le Mans 24 Hours this year.

Although the French car maker opted for a diesel power unit for its latest challenger, it has announced that it is planning to run the hybrid version at the official pre-Le Mans 24 Hours test day at the French circuit on April 24.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_93957499
HIghcroft komt met een LMP1 naar Le Mans. Upgrade van de LMP2, waarmee ze ALMS hebben gewonnen, volledig CFD ontworpen (door Nick Wirth van Virgin).

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_94412269
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:45 schreef sasquatsch het volgende:
HIghcroft komt met een LMP1 naar Le Mans. Upgrade van de LMP2, waarmee ze ALMS hebben gewonnen, volledig CFD ontworpen (door Nick Wirth van Virgin).

[ afbeelding ]
De Highcroft pakt een verrassende tweede plaats in de 12 uur van Sebring, achter een jaar oude Peugeot en voor de nieuwe Peugeot.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_94412800
Nieuwe LMP1 wagens hebben toch zo'n vin? Waarom heeft die Highcroft dat niet?

Overigens verrassend dat die "oude" Peugeot gewonnen heeft.
pi_94769826
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Nieuwe LMP1 wagens hebben toch zo'n vin? Waarom heeft die Highcroft dat niet?

Overigens verrassend dat die "oude" Peugeot gewonnen heeft.
Omdat het chassis uit 2010 komt. Oude chassis mogen nog zonder grote fin rijden. Kijk maar naar de r15+ op Sebring en de oude 908.
  zondag 3 april 2011 @ 19:58:09 #195
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_94991133
Vandaag was op MotorsTV de 6 uren van Paul Ricard.
Die Aston lijkt wel heel erg op een F1 auto met wielkappen... erg snel was ie trouwens (nog) niet.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_95068048
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 19:58 schreef nils7 het volgende:
Vandaag was op MotorsTV de 6 uren van Paul Ricard.
Die Aston lijkt wel heel erg op een F1 auto met wielkappen... erg snel was ie trouwens (nog) niet.
Nee, maar de nieuwe Pescarolo wel. Wat een comeback na een jaar afwezigheid! Kanshebber voor de 24 uur?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 5 april 2011 @ 22:09:29 #197
184465 Migue
Sensuele man
pi_95094085
Absoluut niet, de drie grote teams waren er niet bij. Maar het wordt wel interessant hoe het gevecht daarachter zich af gaat spelen in de Europese Intercontinental-ronden. Idem voor de GTE, dat is echt iets waar ik dit jaar erg van geniet, véél beter dan het oude GT1.
pi_95255379
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef Migue het volgende:
Absoluut niet, de drie grote teams waren er niet bij. Maar het wordt wel interessant hoe het gevecht daarachter zich af gaat spelen in de Europese Intercontinental-ronden. Idem voor de GTE, dat is echt iets waar ik dit jaar erg van geniet, véél beter dan het oude GT1.
3 grote teams als in Audi Peugeot en HPD/Honda of bedoel je aston martin?
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:44:40 #199
184465 Migue
Sensuele man
pi_95387199
ORECA, want zij rijden natuurlijk moeiteloos met het fabrieksteam en Audi mee. Ik hoop dat HPD en Aston Martin zich dit jaar nog in dat gevecht kunnen mengen, maar ik betwijfel het.
pi_96932594
Highcroft trekt zich terug uit Le Mans en het partnership met HPD wordt beeindigd. Gebrek aan geld is het grootste probleem. Na de aardbeving en tsunami in Japan wil Honda er blijkbaar niet veel geld meer insteken.

quote:
Highcroft Racing announced Monday that it has pulled the plug on its planned attack at this year’s 24 Hours of Le Mans, and at the same time, concluding its partnership with Honda Performance Development after five seasons.

The Duncan Dayton-led squad started the 2011 American Le Mans Series season off with a strong second-place finish at the Twelve Hours of Sebring in the HPD ARX-01e’s debut race. However, lack of funding has halted Highcroft’s LMP1 program after just one race.

Dayton believes the recent earthquake and tsunami disaster in Japan could have contributed to Honda’s decision not to provide the resources needed for the LMP1 program this year. Highcroft, along with HPD, made its Le Mans debut last year in the LMP2 category.

The team’s late withdrawal now leaves both David Brabham and Marino Franchitti without a ride heading into next month’s 24-hour classic. It does, however, give the Kronos Racing Lola-Aston Martin a place on the grid next month.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_96950986
Jammer -O-
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:32:08 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97085041
Waren dat die lui met die hybride motor of was dat een ander team? Zo ja, good riddance *O*.

Zo nee, dan is het jammer. Maar ach we krijgen er een Lola-Aston voor terug, mooi wagen :Y.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_97088549
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:32 schreef Fir3fly het volgende:
Waren dat die lui met die hybride motor of was dat een ander team? Zo ja, good riddance *O*.

Zo nee, dan is het jammer. Maar ach we krijgen er een Lola-Aston voor terug, mooi wagen :Y.
Er rijden meer hybride teams rond, zoals Hope Racing met Jan Lammers. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:30:57 #204
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_97699755
Oeh, volgende week. Ff proberen te onthouden, gaat een tof race weekend met de GP van Canada erbij *O*
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:40:11 #205
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_97708842
Vanochtend net de 24 uur gestart in GT5.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er volgend weekend dan lekker voor zitten. :)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zondag 5 juni 2011 @ 11:50:49 #206
168739 Red_85
'echt wel'
pi_97730117
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef GizartFRL het volgende:
Vanochtend net de 24 uur gestart in GT5.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga er volgend weekend dan lekker voor zitten. :)
24 uur achterelkaar Eurosport 1 of 2. En niks anders gaat aan. Misschien een paar kleine uurtjes slaap.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 5 juni 2011 @ 13:38:53 #208
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_97733659
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

24 uur achterelkaar Eurosport 1 of 2. En niks anders gaat aan. Misschien een paar kleine uurtjes slaap.
Dit en anders online met Radio Lemans op de achtergrond.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_97836879
Volledige deelnemerslijst voor de 24 uur met voor zover ik gezien heb 5 Nederlanders: Jan Lammers, Jeroen Bleekemolen (beiden LMP1), Jaap van Lagen, Xavier Maassen en Oskar Slingerland (allen GTE Pro)

LMP1

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
No    Team                       Car                       Driver 1     Driver 2     Driver 3
1     Audi Sport Team Joest      Audi R18 TDI              Bernhard     Dumas        Rockenfeller
2     Audi Sport Team Joest      Audi R18 TDI              Fassler      Lotterer     Treluyer
3     Audi Sport North America   Audi R18 TDI              Kristensen   Capello      McNish
5     Hope Racing                Oreca 01 - HyTech         Zacchia      Lammers      Elgaard
7     Peugeot Sport Total        Peugeot 908               Davidson     Wurz         Gene
8     Peugeot Sport Total        Peugeot 908               Sarrazin     Montagny     Minassian
9     Team Peugeot Total         Peugeot 908               Bourdais     Lamy         Pagenaud
10    Team Oreca Matmut          Peugeot 908 HDI FAP       Lapierre     Duval        Panis
12    Rebellion Racing           Lola B10/60 - Toyota      Prost        Jani         Bleekemolen
13    Rebellion Racing           Lola B10/60 - Toyota      Belicchi     Boullion     Smith
15    OAK Racing                 OAK Pescarolo - Judd      Moreau       Ragues       Monteiro
16    Pescarolo Team             Pescarolo - Judd          Collard      Tinseau      Jousse
20    Quifel-ASM Team            Zytek 09SC                Amaral       Pla          Hughes
22    Kronos Racing              Lola-Aston Martin         Ickx         Leinders     Martin
24    OAK Racing                 OAK Pescarolo - Judd      Hein         Nicolet      Yvon
007   Aston Martin Racing        Aston Martin AMR-One      Mucke        Turner       Klien
009   Aston Martin Racing        Aston Martin AMR-One      Primat       Fernandez    Meyrick

LMP2

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
No     Team                      Car                       Driver 1     Driver 2     Driver 3
26     Signatech Nissan          Oreca 03-Nissan           Ayari        Mailleux     Ordonez
33     Level 5 Motorsports       Lola B11/80-HPD           Tucker       Bouchut      Barbosa
35     OAK Racing                OAK Pescarolo - Judd      Da Rocha     Lafargue     Barlesi
36     RML                       HPD ARX-01d               Newton       Erdos        Collins
39     PeCom Racing              Lola B11/40 - Judd        Companc      Russo        Kaffer
40     Race Performance          Oreca 03-Judd             Frey         Meichtry     Rostan
41     Greaves Motorsport        Zytek Z11SN-Nissan        Ojjeh        Lombard      Kimber-Smith
42     Strakka Racing            HPD ARX-01d               Leventis     Watts        Kane
44     Extreme Limite AM Paris   Norma M200P-Judd          Rosier       Haezebrouck  De Fournoux
48     Team Oreca Matmut         Oreca 03-Nissan           Premat       Hallyday     Kraihamer
49     OAK Racing                OAK Pescarolo - Judd      Nakano       de Crem      Charouz

GTE Pro

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
No     Team                      Car                       Driver 1     Driver 2     Driver 3
51     AF Corse                  Ferrari 458 Italia GTC    Fisichella   Bruni        Vilander
55     BMW Motorsport            BMW M3 GT2                Farfus       J Muller     Werner
56     BMW Motorsport            BMW M3 GT2                Priaulx      D Muller     Hand
58     Luxury Racing             Ferrari 458 Italia GTC    Beltoise     Jakubowski   Thiriet
59     Luxury Racing             Ferrari 458 Italia GTC    Ortelli      Makowiecki   Melo
64     Lotus Jetalliance         Lotus Evora GTE           Slingerland  Rich         Hartshorne
65     Lotus Jetalliance         Lotus Evora GTE           Hirschi      Mowlem       Rossiter
66     JMW Motorsport            Ferrari 458 Italia GTC    Bell         Sugden       Maassen
71     AF Corse                  Ferrari 458 Italia GTC    Kaufmann     Waltrip      Aguas
73     Corvette Racing           Chevrolet Corvette C6.R   Beretta      Milner       Garcia
74     Corvette Racing           Chevrolet Corvette C6.R   Gavin        Magnussen    Westbrook
75     Prospeed Competition      Porsche 997 GT3-RSR       Goosens      Holzer       van Lagen
76     IMSA Performance Matmut   Porsche 997 GT3-RSR       Narac        Pilet        Armindo
77     Team Felbermayr-Proton    Porsche 997 GT3-RSR       Lieb         Lietz        Henzler
79     JOTA                      Aston Martin V8 Vantage   Hancock      Dolan        Buncombe
80     Flying Lizard Motorsports Porsche 997 GT3-RSR       Bergmeister  Long         Luhr
88     Team Felbermayr-Proton    Porsche 997 GT3-RSR       Tandy        Al-Faisal    Miller
89     Hankook Team Farnbacher   Ferrari 458 Italia GTC    Farnbacher   Simonsen     Keen

GTE Am

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
No     Team                      Car                       Driver 1     Driver 2     Driver 3
50     Larbre Competition        Chevrolet Corvette C6.R   Bornhauser   Canal        Gardel
57     Krohn Racing              Ferrari F430 GTE          Krohn        Jonsson      Rugolo
60     Gulf AMR Middle East      Aston Martin V8 Vantage   Giroix       Goethe       Wainright
61     AF Corse                  Ferrari F430 GTE          Perazzini    Cioci        Breslin
62     CRS Racing                Ferrari F430 GTE          Ehret        Lynn         Willis
63     Proton Competition        Porsche 997 GT3-RSR       Felbermayr S Felbermayr J Ried
68     Robertson Racing          Ford GT-R Mk VII          D Robertson  A Robertson  Murry
70     Larbre Competition        Porsche 997 GT3-RSR       Bourret      Gibon        Belloc
81     Flying Lizard Motorsports Porsche 997 GT3-RSR       Neiman       Law          Pumpelly
83     JMB Racing                Ferrari F430 GTE          Rodrigues    Menahem      Marroc
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 7 juni 2011 @ 14:34:33 #210
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97838643
Vooral GT ziet er enorm spannend uit. P1 is bij voorbaat al bijna bepaald, alleen weten we nog niet of het Peugeot of Audi wordt :P.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:01:05 #211
184465 Migue
Sensuele man
pi_97853719
Ondanks de afwezigheid van Highcroft Racing ziet de LMP1-klasse er toch wel enorm boeiend uit. Uiteraard juich ik weer voor Rebellion Racing, Adrián Fernández en Lotus!
  dinsdag 7 juni 2011 @ 20:04:33 #212
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97853918
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:01 schreef Migue het volgende:
Ondanks de afwezigheid van Highcroft Racing ziet de LMP1-klasse er toch wel enorm boeiend uit. Uiteraard juich ik weer voor Rebellion Racing, Adrián Fernández en Lotus!
Heeft die Aston Martin überhaupt wel al een race gereden?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_97855873
Tot nu toe is de nieuwe Aston Martin een grote flop.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:32:12 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_97926731
In de eerste kwalificatie zat het redelijk dicht bij elkaar. 1 peogeot 2,3 en 4 de Audi's op 0.912, 0.954 en 1.2 nog wat. Het valt op zich nog wel mee. Vanavond even afwachten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_97928986
Ben toch benieuwd wie hier pole gaat pakken. Als ik me niet vergis heb ik gisteren op RLM gehoord dat Peugeot dit jaar niet geinteresseerd is in pole. Dag 1 bewijst toch anders lijkt me.
pi_97939672
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 10:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben toch benieuwd wie hier pole gaat pakken. Als ik me niet vergis heb ik gisteren op RLM gehoord dat Peugeot dit jaar niet geinteresseerd is in pole. Dag 1 bewijst toch anders lijkt me.
Niet geïnteresseerd wil niet zeggen dat ze hem niet gaan pakken. Alleen maar dat ze de pole niet ten koste van alles willen krijgen. Iets wat me normaal lijkt voor een race van 24 uur. Maar als ze sneller zijn, waarom niet?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 9 juni 2011 @ 16:24:52 #217
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97942035
Vorig jaar waren de Peugeots duidelijk sneller, op elk gebied. Alleen vielen ze allemaal uit elkaar halverwege. Ik gok dat ze dit jaar meer voor betrouwbaarheid gegaan zijn dan pure snelheid. Op Spa en Paul Ricard zaten de Audi's qua snelheid er gewoon bovenop.

Kan dus een zeer close race worden ^O^.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_97950222
Ik vind die nieuwe audi echt prachtig ^O^
pi_97966258
Hoe is dit te volgen? Elk uur een update op eurosport? Ik vind de le mans echt een toffe race. Alleen baal ik er elk jaar weer van hoe moeilijk het te volgen is in Nederland. Ook kom ik er meestal pas op zondag achter dat de race geweest is.

Over een paar jaar de race maar eens live mee maken lijkt me ook wel wat :p
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  vrijdag 10 juni 2011 @ 00:59:16 #220
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97966893
Eurosport zend de gehele race uit, maar ze switchen tussen Eurosport 1 en 2.

Gelukkig hebben mijn ouders beide dus die TV ga ik mooi confisqueren 8-).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:05:34 #221
168739 Red_85
'echt wel'
pi_97970316
Tom Christensen in zijn laatste bocht gisteravond.
De rijder met de meeste overwinningen ooit is hard aan het trappen, gaat iets over het randje en zet zijn Audi in de banden. 'No No No No' hoor je teleurgesteld enigsinds boos op zichzelf begeleid met geram op het stuur. Prachtig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 10 juni 2011 @ 09:08:14 #222
168739 Red_85
'echt wel'
pi_97970365
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 00:59 schreef Fir3fly het volgende:
Eurosport zend de gehele race uit, maar ze switchen tussen Eurosport 1 en 2.

Gelukkig hebben mijn ouders beide dus die TV ga ik mooi confisqueren 8-).
Morgen zet ik hem aan rond een uurtje of 2 en dat ding gaat niet meer uit tot diep in de nacht, daarna kort slapen en weer verder. Ik vind dit echt zoveel mooier dan F1 of Indycar. Nope, dit is echt de combi van machine en coureur die het uiterste vraagt van alles.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_97970948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 09:08 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Morgen zet ik hem aan rond een uurtje of 2 en dat ding gaat niet meer uit tot diep in de nacht, daarna kort slapen en weer verder. Ik vind dit echt zoveel mooier dan F1 of Indycar. Nope, dit is echt de combi van machine en coureur die het uiterste vraagt van alles.
:Y
pi_98017860
heerlijk nu de classics :)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_98018191
Dat was inderdaad vet om te zien. Wat een mooie auto's waren dat toen.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  zaterdag 11 juni 2011 @ 11:16:00 #226
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98018196
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:56 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
heerlijk nu de classics :)
Was tof om te zien ja, die wagens uit de oertijd toen rondetijden nog op papyrus werden geschreven met een veer :P
En dan heb je zo'n oude wagen volledig opgeknapt om er wat rondjes mee te rijden op Le Mans, en dan beuk je samen met een andere coureur je wagens naar de klote in de Dunlop chicane :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:09:39 #227
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_98019327
Een troost, de mensen die zo'n auto kunnen kopen, opknappen en er mee racen, kunnen het zich ook veroorloven hem na een aanrijding weer op te knappen.
Hulde trouwens om zulke auto;s te gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn.

Kijktip voor mensen zonder TV:
http://www.rtl.nl/sport/r(...)mans_livestream.html
(Voor straks dan) ;)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_98020741
Stream werkt niet of Firefox verneukt hem >.>

Oh wacht, ze moeten nog starten....

[ Bericht 31% gewijzigd door Ermanon op 11-06-2011 13:03:05 ]
pi_98022020
Ik zit er eigenlijk nu wel klaar voor!

Allez Peugeot :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:33:45 #230
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98022196
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:28 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Ik zit er eigenlijk nu wel klaar voor!

Allez Peugeot :P
*O* Vind die 908 al even tof als mijn eigen Peugeot diesel. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_98022283
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

*O* Vind die 908 al even tof als mijn eigen Peugeot diesel. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_98022582
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 10:56 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
heerlijk nu de classics :)
Inderdaad al vind ik die Group C wagens nog imposanter, helaas worden die maar om de x jaren uitgenodigd.

Van mij mag het beginnen. :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:46:23 #233
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_98022632
Eigenlijk klopt dit topic niet meer :P
Wat nog erger is, dat het F1 topic meer posts krijgt.
Dit is toch de race der races. :Y
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_98022759
F1 who cares
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:51:26 #235
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_98022797
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
F1 who cares
Das voor auto's die niet meer dan 1000 km kunnen rijden, waarvan de rijders na 300 km al op zijn. *gaap*
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:52:46 #236
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_98022829
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:46 schreef GizartFRL het volgende:
Eigenlijk klopt dit topic niet meer :P
Wat nog erger is, dat het F1 topic meer posts krijgt.
Dit is toch de race der races. :Y
Vreemd is dat niet, aangezien F1 frequenter is. Makkelijker te volgen, overzichtelijker is qua race. En natuurlijk de tijds-spanne waar het zich in afspeelt. Welke gek gaat er 24 uur voor een tv zitten voor een race, en dan moet je nog Eurosport 2 hebben anders kun je 't nog niet eens 24 uur volgen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:54:11 #237
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98022873
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:45 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Inderdaad al vind ik die Group C wagens nog imposanter, helaas worden die maar om de x jaren uitgenodigd.
Dat waren nog eens tijden. Die dingen waren bijna net zo snel als F1 wagens destijds.

Peugeot 905 _O_.

Jammer dat de FIA dat allemaal om zeep heeft geholpen ten faveure van F1.

[ Bericht 5% gewijzigd door Fir3fly op 11-06-2011 14:00:10 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_98023107
FIA WEC keert volgend jaar terug.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:03:23 #239
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_98023161
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:01 schreef TargaFlorio het volgende:
FIA WEC keert volgend jaar terug.
Ik las het ja. Maar dan moeten er eerst meer races komen en betere TV uitzendingen. En nog ten minste een fabrieksteam (Porsche?).
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_98023162
De mooiste Group C wagen blijft de Sauber Mercedes C9. _O_

Heb zin in de 24 uurs. Hopelijk wordt het een spannend gevecht tussen Peugeot en Audi. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')