Ik zeg altijd: "Je hebt F1 liefhebbers en je hebt autosport liefhebbers met een bredere interesse".quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:26 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is er zo weinig interesse in deze race? Er is al meer gepost voor de KWALIFICATIE van de Formule 1 dan in dit hele topic bij elkaar.
Ik heb het al vanaf de start op staan hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:26 schreef Desunoto het volgende:
Waarom is er zo weinig interesse in deze race? Er is al meer gepost voor de KWALIFICATIE van de Formule 1 dan in dit hele topic bij elkaar.
Welke? Mijn tv is ingenomenquote:Op zondag 13 juni 2010 @ 00:13 schreef Desunoto het volgende:
Zo, die heeft een heel wiel verloren.
En hij komt binnen, het eerste dat ze doen is bijtanken.
beste commentaar toch echt op radio le mans.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:21 schreef Desunoto het volgende:
Het Engelse commentaar is trouwens 10x beter dan het commentaar van die kerel op "onze" Eurosport.
Ik ben nog aan het kijkenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:25 schreef gias het volgende:
[..]
beste commentaar toch echt op radio le mans.
moest naar een verjaardag, zijn er nog mensen aan het kijken hier?
Dat was de nr15 Kolles, volgens mij zat Albers in de nr14 die al eerder uitgevallen is.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:06 schreef DeeBee het volgende:
Audi nog steeds 1 en 2...de Peugeot #1 gaat nog steeds wel als een raket, maar in zelfde rond als de Audi op plek 2 en rondje achterstand op de Audi die leidt.
Team Kolles van Albers valt net uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |