quote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef Ermanon het volgende:
Waarom trouwens geen bericht op de FP... Een van de grootste Autosport evenementen ter wereld en dan geen bericht op de FP
Dat kan heel goed en heel erg objectief, omdat er gekeken wordt naar het soort licentie: onder brons (of was het zilver?) is het amature, daarboven professional.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind die scheiding veels te subjectief. Je kan met geen maatstaven bepalen wie er bij een bepaalde groep hoort of niet.
Ah dat wist ik niet. Met licenties is het al een stuk beter ja. Ben benieuwd wat het op gaat leveren.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat kan heel goed en heel erg objectief, omdat er gekeken wordt naar het soort licentie: onder brons (of was het zilver?) is het amature, daarboven professional.
Ik denk dat als Audi het genoeg vindt er opeens een handjevol fabrikanten opduiken met interesse. Er valt dan immers een (zeer sterke en constante) concurrent weg.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom doen er niet meer fabrieksteams mee aan de GT1?
Het is dat Peugeot de laatste jaren weer meedoet anders was het helemaal een Audi-happening geworden.
Waar zijn Porsche, Mercedes, Jaguar etc?
Het lijkt er op dat de fabrieken alleen hun miljoenen willen investeren als het zeker is dat ze ook winnen. Als Audi het een keer genoeg vindt blijft er weinig van Le Mans over.
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:40 schreef Red_85 het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de diesels aangepast moeten worden of zelfs gewoon helemaal moeten verdwijnen. Racen met dieselmotoren kom op zeg. En dan krijgen ze ook nog het voordeel van een mega turbo erop. Gaat nergens meer over. Zelfs een 6l V12 van Aston Martin kan dan niet behappen.
De dupe van die diesels zijn de echte oude racemerken. Ik ben er van overtuigd dat er een hele berg met merken de 24 uur ook wil rijden in de lmp1, maar die houden het voor gezien omdat ze niet met benzine mee kunnen doen om de winst.
Niet zozeer gelijkwaardiger, want dat is bijna niet te doen (kijk ook maar naar de WTCC). Gewoon een aparte klasse voor diesels.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat er iets moet gebeuren om het gelijkwaardiger te maken, maar vergeet niet dat de ontwikkeling van de dieselmotoren de laatste jaren een vlucht heeft genomen. Dat moet je niet vergeten en daarom is het logisch dat er met diesel gereden wordt.
Neen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 19:12 schreef gias het volgende:
peu reed toch met benzine motoren?
Kijk, sinds lange tijd weer een "dichte wagen" ?quote:Op maandag 13 december 2010 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
Audi's Le Mans wagen voor 2011. De R18
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |