quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ranzig ventje eigenlijk.

Valt mee hoor. Ik douche wél elke dag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ranzig ventje eigenlijk.

Je hoeft geen verkleuringen te zien van zo'n grote afstand:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef missyB het volgende:
Daarom denk ik dat het komt door foto.
Er is geen huidbeschadiging te zien(als het van beuken op muur komt)
Als het nog van steph was was de zwelling denk ik al weggeweest of je had nog een groen gele verkleuring gezien.
Ik vind het er op lijken dat er een mega blaar op zit ofzo.
rare foto dus

quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:56 schreef senesta het volgende:
Ben ik het gewoon een keer met je eens ook

Margriet, jij bent een heldin met het voortdurend brengen van het laatste nieuws.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rklaring-Joran.dhtml

Ja, dat is die vader ook echt, als je ziet hoe rustig hij bij de eerste persconferentie al was bijvoorbeeld....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef missyB het volgende:
Nou en of of dat dat moedig is, jemig.
Je dochter nog geen week geleden begraven en dan een confrontatie met haar moordenaar, ga er maar aan staan.

Helemaal mee eens. Nederlanders zijn dan niet het meest temperamentvolle volkje maar ik vrees dat ik hem naar zijn strot was gevlogen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef missyB het volgende:
Nou en of of dat dat moedig is, jemig.
Je dochter nog geen week geleden begraven en dan een confrontatie met haar moordenaar, ga er maar aan staan.

Dit zou ik trouwens de ouders van Holloway gunnen. Ze nemen blijkbaar genoegen met de undercoverbeelden van Peter R. de Vries maar het toch niet helemaal zeker weten. Zoiets moet echt vreselijk aan ze knagen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad wel heel erg dapper, maar ook heel begrijpelijk. Ik denk dat je als ouder elk detail, hoe gruwelijk ook, wilt weten

Begrijp je volkomen en heb ook gelezen wat je gisteravond schreef maar hou in gedachten dat dit soort dingen geen orde van de dag zijn. Hoe verdrietig ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:36 schreef missyB het volgende:
Das idd vers 2.
als ik idd zou moeten horen wat zo iemand met mijn kind gedaan heeft, mijn prachtige kind ooooh jakkes, ik ben een beelddenker en kan hier zo ziek van worden he.
net als ik nu hoor wat sander V met Milly uitgespookt heeft, ik heb er eigenlijk niet eens woorden voor....
Ik blijf het maar volgen want het laat me absoluut niet los maar ik vind het werkelijk zo verdrietig allemaal

Hear, hear.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:12 schreef Stali het volgende:
Margriet, jij bent een heldin met het voortdurend brengen van het laatste nieuws.
Echt super is dat!

Herkenbaar. Wrs. ben ik toch zo'n domme doos die het verhaal gelooft dat hij sniffend aan Jaap verteld heeft en inderdaad op zoek naar emotie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:43 schreef missyB het volgende:
idd en dan zie je zo n ijskonijn van een joran voorbij komen en nog mauwen tegen zn moeder over barbaarse verhoormethoden etc etc
Als ik fotoos van hem zie probeer ik iets te zien, iets van compassie of spijt maar ik zie niks en wil hem wel zo door de monitor heen halen.
en de mensen die hem verdedigen ik raak daar zo kwaad van he!
Tuurlijk iedereen zn mening maar ik beken dat ik daar grote grote moeite mee heb.

Denk maar eens goed na over wat ie die moeder van Holloway heeft geflikt. Voorliegen, in onzekerheid houden... jaren lang en per slot van rekening nog chanteren ook. Nee... dan verdien je een cel met t.v, playstation, fris toilet en een lekker bed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wrs. ben ik toch zo'n domme doos die het verhaal gelooft dat hij sniffend aan Jaap verteld heeft en inderdaad op zoek naar emotie.

Jij bent geen domme doos, je wilt graag het goede in mensen zien, da's nie altijd dom!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wrs. ben ik toch zo'n domme doos die het verhaal gelooft dat hij sniffend aan Jaap verteld heeft en inderdaad op zoek naar emotie.

Oh, ik zie dat Margriet ´m ook net heeft gepost!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Felixa het volgende:
Was dit filmpje al gepost waarin Joran bij het Paleis van Justitie aankomt met andere gevangenen=
http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia

Pffff, toch heftig om te zien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef MargrietV het volgende:
Nieuw! http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia

Ja, daarom heb ik alle begrip voor haar handelen. Joran speelt met die mensen als een kat met een muis. Onvoorstelbaar. Topic of wat geleden kwam ik ook binnen om te ageren tegen een user die haar zo op schroot gooide.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk maar eens goed na over wat ie die moeder van Holloway heeft geflikt. Voorliegen, in onzekerheid houden... jaren lang en per slot van rekening nog chanteren ook. Nee... dan verdien je een cel met t.v, playstation, fris toilet en een lekker bed.

Heftig!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef MargrietV het volgende:

De mensenmassa maakt een ietwat bozige indruk (om het maar zwakjes uit te drukken) op het moment dat Joran de bus uitkomt. Hij moet toch zo'n beetje de meest gehate persoon in Peru zijn at the momentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Felixa het volgende:
Was dit filmpje al gepost waarin Joran bij het Paleis van Justitie aankomt met andere gevangenen=

Beth Holloway wordt vaak neergezet als een hysterische lunatic, maar die vrouw probeert gewoon uit alle macht boven water te krijgen wat er met haar dochter is gebeurd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik alle begrip voor haar handelen. Joran speelt met die mensen als een kat met een muis. Onvoorstelbaar. Topic of wat geleden kwam ik ook binnen om te ageren tegen een user die haar zo op schroot gooide.

Holy shit, hij wordt echt aangevallen. Wie zijn al die ander gasten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef MargrietV het volgende:
Bron Stali?quote:Hij had het lichaam naar de badkuip gesleept toen hij de medewerker vroeg de deur te openen. (koffieklopfilmpje.)

Ik had RTL opstaan. Geen idee. Denk Boulevard.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, hij wordt echt aangevallen.
[..]
Bron Stali?

Heftig filmpje hoor. Hij komt als laatste naar buiten, en je hoort de volkswoede meteen. Zijn handen op zijn rug, politie duwt zijn hoofd naar beneden..poeh...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Felixa het volgende:

Zie die politieagent die er naast loopt geniepig lachenquote:

Totdat ie daadwerkelijk in de gevangenis zit, zal ie wel goed beveiligd worden. iIg zolang er camera's in de buurt zijn. Eenmaal in de gevangenis zal het iedere voor zich zijn. Dat hoop ik althans van harte.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Vraag me af of Joran wel beveiligd zal worden..

Ik weet niet of hij wel aangevallen wordt, het lijkt er weer meer op dat ze bang zijn dat hij zijn geschoren kop stoot en ze die daarom naar beneden duwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, hij wordt echt aangevallen. Wie zijn al die ander gasten?
[..]
Bron Stali?

Misschien wil ze haar verdriet in alle oprechtheid en op een integere manier verwerken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef missyB het volgende:
Ik hoor of lees trouwens niks over de moeder van stephany,weet iemand anders dit of blijft deze vrouw buiten alle publiciteit?

Ja, die staat toch mooi op de foto met Joran. Zo wordt berucht vanzelf beroemd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:07 schreef djenneke het volgende:
Zie die politieagent die er naast loopt geniepig lachen

Totaal andere situatie ook. De moeder van Stefany wist al snel wat er ongeveer was gebeurd en heeft het vooruitzicht dat ze steeds meer komt te weten en dat de dader vastzit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Van de moeder van Stefany horen we niet veel, ik zag har gisteravond in de Joran-docu voor het eerst na afloop van de begrafenis van haar dochter.

Precies.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:12 schreef djenneke het volgende:
De arrogantie van Joran is er wel af nu. Ik kan me zijn grijnzende kop nog herinneren toen hij even werd vastgezet in Aruba. Geen centje pijn toentertijd. Toch even anders he Joran, in Lima...?

Dat is 100% NIET zijn hand. Kijk het filmpje maar. Zijn handen zitten op zijn rug.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef djenneke het volgende:
Hij lijkt op deze foto wel een klap in zijn gezicht te hebben gekregen of iets. En als het zijn hand is die zichtbaar is, dan zijn zijn vingers ook behoorlijk dik. Misschien die medegevangenen in het busje?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |