abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82678382
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat ben je toch een ranzig ventje eigenlijk.
pi_82678438
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat ben je toch een ranzig ventje eigenlijk.
Valt mee hoor. Ik douche wél elke dag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2010 19:03:27 ]
pi_82678459
Daarom denk ik dat het komt door foto.
Er is geen huidbeschadiging te zien(als het van beuken op muur komt)
Als het nog van steph was was de zwelling denk ik al weggeweest of je had nog een groen gele verkleuring gezien.
Ik vind het er op lijken dat er een mega blaar op zit ofzo.
rare foto dus
pi_82678551
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef missyB het volgende:
Daarom denk ik dat het komt door foto.
Er is geen huidbeschadiging te zien(als het van beuken op muur komt)
Als het nog van steph was was de zwelling denk ik al weggeweest of je had nog een groen gele verkleuring gezien.
Ik vind het er op lijken dat er een mega blaar op zit ofzo.
rare foto dus
Je hoeft geen verkleuringen te zien van zo'n grote afstand:

En zo'n verdikking kan weken (!) aanhouden.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:06:30 #155
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82678577
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 18:56 schreef senesta het volgende:
Ben ik het gewoon een keer met je eens ook
Oh, dat kunnen we niet hebben natuurlijk! Ik bedoelde dus eigenlijk:

Zijn linkerhand is opgezwollen omdat hij linkshandig is.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_82678836
das ook raar, is toch kwestie van belletje met he whats uppez???
Maar ik betwijfel of joran er ook al iets over heeft losgelaten.

Maarre jeee die hand zeg! das echt mega en dat nog na weken?
(daar gaat mijn onbehouwen theorietje weer)

is toch wel helemaal goedgekomen hoop ik?
pi_82678852
quote:
Margriet, jij bent een heldin met het voortdurend brengen van het laatste nieuws.
Echt super is dat!
pi_82678901
beaamt dat ook! Top margriet!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 19:14:02 #160
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82678940
Same here!
Leef en Laten Leven
pi_82679093
bloost
pi_82679115
Misschien loop ik een beetje achter de feiten aan hoor, heb de afgelopen twee dagen weinig kunnen lezen, maar zojuist las ik in de Volkskrant dat vader Flores een bezoek aan Joran heeft gebracht in de politiecel. Hij heeft toch begin deze week juist nadrukkelijk gezegd in een interview met de Peruaanse televisie dat hij dat niet wilde??? Is er bekend wat daar is uitgekomen, want dat is volgens mij in NL niet echt gebruikelijk omdat iets dergelijks 't onderzoek kan schaden..
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82679205
De inhoud van dat gesprek is prive gebleven
pi_82679226
Ja, dat had hij gezegd, maar gister in het Paleis van Justitie heeft hij de stoute schoenen aangetrokken en heeft hem gesproken. Zeg dus specifiek stout, want dat is in OudHollands dus dapper, moedig/
pi_82679286
Nou en of of dat dat moedig is, jemig.
Je dochter nog geen week geleden begraven en dan een confrontatie met haar moordenaar, ga er maar aan staan.
pi_82679315
Ok, jammer, ben wel echt benieuwd hoe dat was gegaan anders.
pi_82679321
Precies, dat vind ik echt dapper!
pi_82679384
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef missyB het volgende:
Je dochter nog geen week geleden begraven en dan een confrontatie met haar moordenaar, ga er maar aan staan.
Ja, dat is die vader ook echt, als je ziet hoe rustig hij bij de eerste persconferentie al was bijvoorbeeld....
pi_82679389
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef missyB het volgende:
Helemaal mee eens. Nederlanders zijn dan niet het meest temperamentvolle volkje maar ik vrees dat ik hem naar zijn strot was gevlogen.

Sowieso trouwens reageert die familie kalm. Ook haar broer terwijl die mensen kapot moeten zijn.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 19:23:45 #170
184769 crew  Deisyy
pi_82679390
Inderdaad wel heel erg dapper, maar ook heel begrijpelijk. Ik denk dat je als ouder elk detail, hoe gruwelijk ook, wilt weten
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_82679473
Ik zou hem niet aangevlogen zijn, maar in janken uitgebarste zijn en geen woord uit mijn strot krijgen.
pi_82679601
ik geloof dat ik gebroken to hem zou zitten en hem alleen maar vragen waarom?
pi_82679612
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad wel heel erg dapper, maar ook heel begrijpelijk. Ik denk dat je als ouder elk detail, hoe gruwelijk ook, wilt weten
Dit zou ik trouwens de ouders van Holloway gunnen. Ze nemen blijkbaar genoegen met de undercoverbeelden van Peter R. de Vries maar het toch niet helemaal zeker weten. Zoiets moet echt vreselijk aan ze knagen.
pi_82679714
De rechter heeft trouwens ook alle papieren van de FBI (VS) opgevraagd.

http://elcomercio.pe/noti(...)-joran-van-der-sloot
pi_82679797
Tuurlijk zou je op alle vragen antwoorden willen hebben, soms is het de vraag of je dat wel aankan.
pi_82679924
Das idd vers 2.
als ik idd zou moeten horen wat zo iemand met mijn kind gedaan heeft, mijn prachtige kind ooooh jakkes, ik ben een beelddenker en kan hier zo ziek van worden he.
net als ik nu hoor wat sander V met Milly uitgespookt heeft, ik heb er eigenlijk niet eens woorden voor....

Ik blijf het maar volgen want het laat me absoluut niet los maar ik vind het werkelijk zo verdrietig allemaal
pi_82679972
Precies, dat bedoel ik!
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 19:39:58 #178
184769 crew  Deisyy
pi_82680052
Ik kan echt kotsmisselijk worden als ik bedenk hoe het voelt als dit je eigen kind overkomt, moet je nagaan hoe de ouders van alle Milly's, Nathalees en Stefany's zich voelen.
pi_82680102
In zo'n situatie ben je verdoofd.

Heb gelukkig nooit zo'n situatie meegemaakt.

Wel heb ik bijna 3 jaar geleden mijn vader verloren, hij had een arbeidsongeval en dan is het een hele ratata van politie, officier van justitie, arbeidsinspectie en pers.
De 1e dag op de plek van het ongeval geweest, wethouders (omdat mijn pa een functie bij publieke werken had) en medewerkers of de gemeentewerf gesproken.
Daarna ook nog met alle mensen vd brandweer (die het lichaam van mijn vader bevrijd hebben uit de situatie) gesproken.

Een aantal jaren daarvoor was mijn moeder plotseling overleden (49).

Op zo'n momenten reageer je en leef je op automatische piloot.
pi_82680105
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:36 schreef missyB het volgende:
Das idd vers 2.
als ik idd zou moeten horen wat zo iemand met mijn kind gedaan heeft, mijn prachtige kind ooooh jakkes, ik ben een beelddenker en kan hier zo ziek van worden he.
net als ik nu hoor wat sander V met Milly uitgespookt heeft, ik heb er eigenlijk niet eens woorden voor....

Ik blijf het maar volgen want het laat me absoluut niet los maar ik vind het werkelijk zo verdrietig allemaal
Begrijp je volkomen en heb ook gelezen wat je gisteravond schreef maar hou in gedachten dat dit soort dingen geen orde van de dag zijn. Hoe verdrietig ook.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 19:41:46 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_82680136
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:12 schreef Stali het volgende:

Margriet, jij bent een heldin met het voortdurend brengen van het laatste nieuws.
Echt super is dat!
Hear, hear.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82680191
idd en dan zie je zo n ijskonijn van een joran voorbij komen en nog mauwen tegen zn moeder over barbaarse verhoormethoden etc etc
Als ik fotoos van hem zie probeer ik iets te zien, iets van compassie of spijt maar ik zie niks en wil hem wel zo door de monitor heen halen.
en de mensen die hem verdedigen ik raak daar zo kwaad van he!
Tuurlijk iedereen zn mening maar ik beken dat ik daar grote grote moeite mee heb.
pi_82680376
Kan ik me heel goed indenken!
pi_82680441
Hij had het lichaam naar de badkuip gesleept toen hij de medewerker vroeg de deur te openen. (koffieklopfilmpje.)
pi_82680508
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:43 schreef missyB het volgende:
idd en dan zie je zo n ijskonijn van een joran voorbij komen en nog mauwen tegen zn moeder over barbaarse verhoormethoden etc etc
Als ik fotoos van hem zie probeer ik iets te zien, iets van compassie of spijt maar ik zie niks en wil hem wel zo door de monitor heen halen.
en de mensen die hem verdedigen ik raak daar zo kwaad van he!
Tuurlijk iedereen zn mening maar ik beken dat ik daar grote grote moeite mee heb.
Herkenbaar. Wrs. ben ik toch zo'n domme doos die het verhaal gelooft dat hij sniffend aan Jaap verteld heeft en inderdaad op zoek naar emotie.
pi_82680635
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Herkenbaar. Wrs. ben ik toch zo'n domme doos die het verhaal gelooft dat hij sniffend aan Jaap verteld heeft en inderdaad op zoek naar emotie.
Denk maar eens goed na over wat ie die moeder van Holloway heeft geflikt. Voorliegen, in onzekerheid houden... jaren lang en per slot van rekening nog chanteren ook. Nee... dan verdien je een cel met t.v, playstation, fris toilet en een lekker bed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2010 19:53:58 ]
pi_82680636
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij bent geen domme doos, je wilt graag het goede in mensen zien, da's nie altijd dom!
pi_82680709
Was dit filmpje al gepost waarin Joran bij het Paleis van Justitie aankomt met andere gevangenen=

http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82680750
Wat een filmpje....
pi_82680767
Ik heb altijd het idee gehad dat hij op zn minst wist waar nathalee was en wat er gebeurd was.
Of hij haar vermoord heeft weet ik niet daar twijfel ik over.
Maar dat gejank bij jaap, die bij eengeperste tranen nee daar ben ik niet ingetuind.
Die beelden bij patrick in de auto ook zo iets, Ik was zoooooo intens boos, hoe hij daar de boy uithangt en zo respectloos praat over meisje wat verdwenen is waarhij verdacht werd van betrokkenheid.
Als jij verdachte bent en je ehbt niks gedaan dan vind je zoiets erg! en dan laat je je niet zo uit over de persoon in kwestie.
Dat lijkt me voor haar ouders ook onverteerbaar!

Ik hoor of lees trouwens niks over de moeder van stephany,weet iemand anders dit of blijft deze vrouw buiten alle publiciteit?
pi_82680779
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Felixa het volgende:
Was dit filmpje al gepost waarin Joran bij het Paleis van Justitie aankomt met andere gevangenen=

Oh, ik zie dat Margriet ´m ook net heeft gepost!
pi_82680786
Volgens mij niet!
pi_82680856
quote:
Pffff, toch heftig om te zien.
(Niet dat ik m verdedig, hij hoort zijn straf te krijgen!)

En Margriet, jij bent idd supers! thanx
pi_82680892
Met zn hoevelen zitten ze in godsnaam in zo n bussie?
pi_82680898
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Denk maar eens goed na over wat ie die moeder van Holloway heeft geflikt. Voorliegen, in onzekerheid houden... jaren lang en per slot van rekening nog chanteren ook. Nee... dan verdien je een cel met t.v, playstation, fris toilet en een lekker bed.
Ja, daarom heb ik alle begrip voor haar handelen. Joran speelt met die mensen als een kat met een muis. Onvoorstelbaar. Topic of wat geleden kwam ik ook binnen om te ageren tegen een user die haar zo op schroot gooide.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 19:58:43 #198
184769 crew  Deisyy
pi_82680905
quote:
Heftig!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:02:07 #199
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82681067
quote:

De mensenmassa maakt een ietwat bozige indruk (om het maar zwakjes uit te drukken) op het moment dat Joran de bus uitkomt. Hij moet toch zo'n beetje de meest gehate persoon in Peru zijn at the moment

Ik ben toch zo benieuwd naar het moment dat ie voor het eerst de gevangenis betreedt een dezer dagen
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82681143
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heftig!
Oef... die jongen heeft het slecht nu. Die voelt nu echt wat het is om gehaat te worden.
pi_82681196
Gaf die Joran eerst nog het voordeel van de twijfel.Maar wat er nu allemaal bekend is.Bah wat een engerd Die gast is compleet gestoord.Erg dat zo iemand zo lang vrij rond heeft kunnen lopen.En voor al die ouders van de slachtoffers is het echt vreselijk.Ik ben wel benieuwd of we ooit nog te horen gaan krijgen wat er gezegd is tussen stef der pa en joran.En ben ook benieuwd of Joran zijn moeder nog ergens op gaat reageren...
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 20:04:56 #202
184769 crew  Deisyy
pi_82681199
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef Stali het volgende:

[..]

Ja, daarom heb ik alle begrip voor haar handelen. Joran speelt met die mensen als een kat met een muis. Onvoorstelbaar. Topic of wat geleden kwam ik ook binnen om te ageren tegen een user die haar zo op schroot gooide.
Beth Holloway wordt vaak neergezet als een hysterische lunatic, maar die vrouw probeert gewoon uit alle macht boven water te krijgen wat er met haar dochter is gebeurd.

Van de moeder van Stefany horen we niet veel, ik zag har gisteravond in de Joran-docu voor het eerst na afloop van de begrafenis van haar dochter.
  † In Memoriam † vrijdag 11 juni 2010 @ 20:05:26 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_82681219
quote:
Holy shit, hij wordt echt aangevallen. Wie zijn al die ander gasten?
quote:
Hij had het lichaam naar de badkuip gesleept toen hij de medewerker vroeg de deur te openen. (koffieklopfilmpje.)
Bron Stali?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_82681222
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Heftig!
Vraag me af of Joran wel beveiligd zal worden. .
pi_82681255
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Holy shit, hij wordt echt aangevallen.
[..]

Bron Stali?
Ik had RTL opstaan. Geen idee. Denk Boulevard.
pi_82681288
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 20:06:48 #207
236264 crew  capricia
pi_82681299
quote:

Heftig filmpje hoor. Hij komt als laatste naar buiten, en je hoort de volkswoede meteen. Zijn handen op zijn rug, politie duwt zijn hoofd naar beneden..poeh...

Vind het er ook al slechter uitzien op de laatste paar foto's.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_82681329
Behalve haat is het ook sensatie. Die gevangenissen zitten propvol dus zo uniek is hij ook weer niet.
Hij lijkt echt een reus daar. Gauw de mobieltjes de lucht in want wij presenteren u: Joren ven dur Sloet!
En welkom in de hel dan maar.
Go hard or go home
pi_82681353
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:06 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Zie die politieagent die er naast loopt geniepig lachen
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:08:24 #210
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82681384
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Stali het volgende:

[..]

Vraag me af of Joran wel beveiligd zal worden. .
Totdat ie daadwerkelijk in de gevangenis zit, zal ie wel goed beveiligd worden. iIg zolang er camera's in de buurt zijn. Eenmaal in de gevangenis zal het iedere voor zich zijn. Dat hoop ik althans van harte.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 20:08:52 #211
184769 crew  Deisyy
pi_82681414
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Holy shit, hij wordt echt aangevallen. Wie zijn al die ander gasten?
[..]

Bron Stali?
Ik weet niet of hij wel aangevallen wordt, het lijkt er weer meer op dat ze bang zijn dat hij zijn geschoren kop stoot en ze die daarom naar beneden duwen.
pi_82681422
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef missyB het volgende:
Ik hoor of lees trouwens niks over de moeder van stephany,weet iemand anders dit of blijft deze vrouw buiten alle publiciteit?
Misschien wil ze haar verdriet in alle oprechtheid en op een integere manier verwerken.
pi_82681462
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:07 schreef djenneke het volgende:

Zie die politieagent die er naast loopt geniepig lachen
Ja, die staat toch mooi op de foto met Joran. Zo wordt berucht vanzelf beroemd.
Go hard or go home
pi_82681471
Hij is naar de gevangenis vervoerd!

Via googlevertaling

Hij verhuisde naar het Castro Castro gevangenis
Vr, 11/06/2010 - 12:40

Misdaad. De burger Joran van der Sloot Nederland, betrokken bij de moord van de Peruaanse Stephany Flores werd genomen temidden van strenge beveiliging op het Castro Castro gevangenis.
Voorheen was Van Der Sloot uitgevoerd in een ambulance uit zijn ambt procureur-generaal naar het gerechtsgebouw bedrijf cellen aan de wet te volgen leerzaam.

Hoewel het proces moet worden toegewezen aan een gevangenis duurt ongeveer 24 uur, een verrassing qualifier van de raad van bestuur van het Nationaal Instituut Penitentiary (INPE) heeft in minder dan 60 minuten naar een maximaal beveiligde gevangenis.

Volgens berichten in de pers, de snelheid in de verwerking te wijten was aan een uitdrukkelijk verzoek van de regering Nederland via haar ambassade in Lima voor de burger van dat land zou worden blootgesteld aan de pers overdreven.

Een rechter van de rechtbank in Time Permanente Hof van Lima, Juan Buendia Valenzuela geopend instructie arrestatiebevel tegen Van der Sloot op verdenking van moord misdaden tegen de eigendom en, in de vorm van eenvoudige diefstal in Ramirez Flores Stephany klacht.

Bij het aanbreken van vandaag, de rechter heeft zijn algemene wet van de nationaliteit van burgers van Nederland, 22 jaar oud, en minuten later de autoriteiten gefloten het Nationaal Instituut Penitentiary (INPE) te voldoen aan een polikliniek in de gevangenis.

http://www.larepublica.pe(...)dan-un-penal-de-lima
pi_82681549
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Deisyy het volgende:

Van de moeder van Stefany horen we niet veel, ik zag har gisteravond in de Joran-docu voor het eerst na afloop van de begrafenis van haar dochter.
Totaal andere situatie ook. De moeder van Stefany wist al snel wat er ongeveer was gebeurd en heeft het vooruitzicht dat ze steeds meer komt te weten en dat de dader vastzit.

Ik zou het vrij achterlijk vinden om in die situatie ook nog extra de publiciteit op te zoeken; ze heeft wel andere dingen aan haar hoofd lijkt me.
pi_82681559
Ben wel benieuwd wat er nu allemaal door zijn kop gaat. Denk dat ie voor het eerst in zijn leven écht bang is.
pi_82681566
De arrogantie van Joran is er wel af nu. Ik kan me zijn grijnzende kop nog herinneren toen hij even werd vastgezet in Aruba. Geen centje pijn toentertijd. Toch even anders he Joran, in Lima...?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:12:25 #218
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_82681573
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:06 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Dead man walking
A murky, forgotten land.
pi_82681585
joran zelf lacht ietsje minder.
finally!
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 20:13:16 #220
236264 crew  capricia
pi_82681625
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_82681658
Hij lijkt op deze foto wel een klap in zijn gezicht te hebben gekregen of iets. En als het zijn hand is die zichtbaar is, dan zijn zijn vingers ook behoorlijk dik. Misschien die medegevangenen in het busje?
pi_82681687
Ik zie er trouwens geen aanval in, wel zie ik dat ze hem naar beneden duwen maar ik gok dat het voor zijn eigen veiligheid is. Hij steekt echt met kop en schouders boven ze uit, dat maakt hem wel een heel makkelijk doelwit. Hoe kleiner ze hem maken, hoe meer ze hem kunnen beschermen.
Hij draagt toch ook een kogelvrij vest?
Go hard or go home
pi_82681692
Dat filmpje van die deur en de koffie, doet me denken aan dat telefoontje naar Deepak met dat verhaal van over schoenen.
pi_82681704
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:12 schreef djenneke het volgende:
De arrogantie van Joran is er wel af nu. Ik kan me zijn grijnzende kop nog herinneren toen hij even werd vastgezet in Aruba. Geen centje pijn toentertijd. Toch even anders he Joran, in Lima...?
Precies.
Hem is altijd een hand boven het hoofd gehouden en hij is al met zo veel weggekomen in zijn jonge leven.
En nu loopt ie met nog een stel andere gevangenen, die ook allemaal een dekentje hebben, in een rijtje het Paleis van Justitie binnen.
Welcome to the real world!
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 20:15:46 #225
236264 crew  capricia
pi_82681725
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef djenneke het volgende:
Hij lijkt op deze foto wel een klap in zijn gezicht te hebben gekregen of iets. En als het zijn hand is die zichtbaar is, dan zijn zijn vingers ook behoorlijk dik. Misschien die medegevangenen in het busje?
[ afbeelding ]
Dat is 100% NIET zijn hand. Kijk het filmpje maar. Zijn handen zitten op zijn rug.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')