Beth Holloway wordt vaak neergezet als een hysterische lunatic, maar die vrouw probeert gewoon uit alle macht boven water te krijgen wat er met haar dochter is gebeurd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik alle begrip voor haar handelen. Joran speelt met die mensen als een kat met een muis. Onvoorstelbaar. Topic of wat geleden kwam ik ook binnen om te ageren tegen een user die haar zo op schroot gooide.
Holy shit, hij wordt echt aangevallen. Wie zijn al die ander gasten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef MargrietV het volgende:
Nieuw! http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
Bron Stali?quote:Hij had het lichaam naar de badkuip gesleept toen hij de medewerker vroeg de deur te openen. (koffieklopfilmpje.)
Ik had RTL opstaan. Geen idee. Denk Boulevard.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, hij wordt echt aangevallen.
[..]
Bron Stali?
Heftig filmpje hoor. Hij komt als laatste naar buiten, en je hoort de volkswoede meteen. Zijn handen op zijn rug, politie duwt zijn hoofd naar beneden..poeh...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Felixa het volgende:
Was dit filmpje al gepost waarin Joran bij het Paleis van Justitie aankomt met andere gevangenen=
http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
Zie die politieagent die er naast loopt geniepig lachenquote:
Totdat ie daadwerkelijk in de gevangenis zit, zal ie wel goed beveiligd worden. iIg zolang er camera's in de buurt zijn. Eenmaal in de gevangenis zal het iedere voor zich zijn. Dat hoop ik althans van harte.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Vraag me af of Joran wel beveiligd zal worden..
Ik weet niet of hij wel aangevallen wordt, het lijkt er weer meer op dat ze bang zijn dat hij zijn geschoren kop stoot en ze die daarom naar beneden duwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Holy shit, hij wordt echt aangevallen. Wie zijn al die ander gasten?
[..]
Bron Stali?
Misschien wil ze haar verdriet in alle oprechtheid en op een integere manier verwerken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:55 schreef missyB het volgende:
Ik hoor of lees trouwens niks over de moeder van stephany,weet iemand anders dit of blijft deze vrouw buiten alle publiciteit?
Ja, die staat toch mooi op de foto met Joran. Zo wordt berucht vanzelf beroemd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:07 schreef djenneke het volgende:
Zie die politieagent die er naast loopt geniepig lachen
Totaal andere situatie ook. De moeder van Stefany wist al snel wat er ongeveer was gebeurd en heeft het vooruitzicht dat ze steeds meer komt te weten en dat de dader vastzit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Van de moeder van Stefany horen we niet veel, ik zag har gisteravond in de Joran-docu voor het eerst na afloop van de begrafenis van haar dochter.
Precies.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:12 schreef djenneke het volgende:
De arrogantie van Joran is er wel af nu. Ik kan me zijn grijnzende kop nog herinneren toen hij even werd vastgezet in Aruba. Geen centje pijn toentertijd. Toch even anders he Joran, in Lima...?
Dat is 100% NIET zijn hand. Kijk het filmpje maar. Zijn handen zitten op zijn rug.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef djenneke het volgende:
Hij lijkt op deze foto wel een klap in zijn gezicht te hebben gekregen of iets. En als het zijn hand is die zichtbaar is, dan zijn zijn vingers ook behoorlijk dik. Misschien die medegevangenen in het busje?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |