Dan alsnog kan het zo zijn dat hij zich al bedacht had om haar te vermoorden - wat erg achterlijk zou zijn in dat hotel - of dat de poging tot beroving 'uit de hand liep'.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Hij hield haar -omdat ze flink geld had gewonnen- al vanaf 14 of 24 mei in de gaten. Dat doet erop lijken dat het wel degelijk een vooropgezet plan was om haar in ieder geval het geld afhandig te maken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:51 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Zie je wel, ik heb die John Williams nooit vertrouwd![]()
whahaha droogquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent echt van het ganzenbord afgevallen he?
ja.. ik verdenk hem er op dat ie een bontkraagje heeft.. of hij is een neefje van wildersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:14 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Deel 33!!!!! Wauw...
Ga naar POL met dit soort gewauwel.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:08 schreef woid het volgende:
[..]
ja.. ik verdenk hem er op dat ie een bontkraagje heeft.. of hij is een neefje van wilders
Helaas is het geen vertaling.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:07 schreef pipilangkousje het volgende:
http://www.peru.com/notic(...)-de-Stephany-Flores-
In deze vertaling wordt het duidelijker de broers van de taxi die hem vervoert hebben en de presentator worden ook vervolgd voor het niet melden van de misdaad
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:22 schreef pipilangkousje het volgende:
Link en dan Google vertaling.
dikke linker hand heeft hijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:22 schreef pipilangkousje het volgende:
Hij moet zijn broek ophouden op die foto.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:22 schreef pipilangkousje het volgende:
Eejj JoepiePoepiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee J0kkebr0k, ik ga het weer even lekker puh niet met je eens zijn
![]()
Ik denk dus dat hij zeker wel een gedragsstoornis heeft, nog los van de moorden waar hij van verdacht is. Maar alleen al al die leugens die hij overal verteld heeft en later weer introk en vervolgens weer met een ander verhaal komen en dat weer intrekken, enzovoort.
Misschien helpt een cap.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
Lijkt opgezwollen...zou hij linkshandig zijn/
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:34 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij moet zijn broek ophouden op die foto.
Loopt hij nu nog steeds in dezelfde kleding of is dit nog steeds uit dezelfde fotoserie?
Johan555 plaatste de foto al. Die van mij was dus overbodig.quote:
Ahh, zo, okeequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan555 plaatste de foto al. Die van mij was dus overbodig.
Goed opgemerkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde kleding dan?
Dit is van die oude serie toch? Handen achter zijn rug: http://news.spreadit.org/pics/Joran-van-der-Sloot.jpg
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
Lijkt opgezwollen...zou hij linkshandig zijn/
Pffff...wat eenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Als dat zo is, dan heeft hij daar ook al over gelogen
.
Want bij de leugendetector zei hij dat hij rechtshandig is
Wtf! Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Als dat zo is, dan heeft hij daar ook al over gelogen
.
Want bij de leugendetector zei hij dat hij rechtshandig is
Als je bedoelt dat de boel bij jullie na een paar dagen losgescheurd moet worden, dan klopt je uitspraak. Maar voor ons is het net zo goed geen pretje hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Goed opgemerkt.
Lijkt me geen pretje om al die dagen dezelfde kleding aan te hebben maar misschien is dit voor mannen anders..
Wat niet zo is, zie de tekst op zijn vest, de auto, etcquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Wtf! Inderdaad!.
Tenzij de foto gespiegeld is.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed, een opgezwollen linkerhand heeft natuurlijk weinig met links- of rechtshandigheid te maken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Boeien te strak, hand tussen deur, agent heeft hem gepijnigd tijdens verhoor, hij heeft tegen de muur van zijn cel geslagen... kan van alles zijn, toch?
Nee, maar dacht even dat hij met die hand dus die karateklap had gegeven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed, een opgezwollen linkerhand heeft natuurlijk weinig met links- of rechtshandigheid te maken.
Het zegt an sich niets en bij karate gebruik je beide handen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:51 schreef MargrietV het volgende:
hij is rechtshandig, hij tekende de papieren bij de politie met rechterhand.
Wat ben je toch een ranzig ventje eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat de boel bij jullie na een paar dagen losgescheurd moet worden, dan klopt je uitspraak. Maar voor ons is het net zo goed geen pretje hoor.
Whehe, idd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef missyB het volgende:
al was ie all over opeens dik geweest, boeiuh!
Nee. Ik vind het alleen gek dat het niet blauw is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef missyB het volgende:
als die zwelling van het slaan op steph zou komen dan was nu die zwelling toch al wel weggeweest?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ranzig ventje eigenlijk.
Valt mee hoor. Ik douche wél elke dag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ranzig ventje eigenlijk.
Je hoeft geen verkleuringen te zien van zo'n grote afstand:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef missyB het volgende:
Daarom denk ik dat het komt door foto.
Er is geen huidbeschadiging te zien(als het van beuken op muur komt)
Als het nog van steph was was de zwelling denk ik al weggeweest of je had nog een groen gele verkleuring gezien.
Ik vind het er op lijken dat er een mega blaar op zit ofzo.
rare foto dus
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:56 schreef senesta het volgende:
Ben ik het gewoon een keer met je eens ook
Margriet, jij bent een heldin met het voortdurend brengen van het laatste nieuws.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rklaring-Joran.dhtml
Ja, dat is die vader ook echt, als je ziet hoe rustig hij bij de eerste persconferentie al was bijvoorbeeld....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef missyB het volgende:
Nou en of of dat dat moedig is, jemig.
Je dochter nog geen week geleden begraven en dan een confrontatie met haar moordenaar, ga er maar aan staan.
Helemaal mee eens. Nederlanders zijn dan niet het meest temperamentvolle volkje maar ik vrees dat ik hem naar zijn strot was gevlogen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef missyB het volgende:
Nou en of of dat dat moedig is, jemig.
Je dochter nog geen week geleden begraven en dan een confrontatie met haar moordenaar, ga er maar aan staan.
Dit zou ik trouwens de ouders van Holloway gunnen. Ze nemen blijkbaar genoegen met de undercoverbeelden van Peter R. de Vries maar het toch niet helemaal zeker weten. Zoiets moet echt vreselijk aan ze knagen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad wel heel erg dapper, maar ook heel begrijpelijk. Ik denk dat je als ouder elk detail, hoe gruwelijk ook, wilt weten
Begrijp je volkomen en heb ook gelezen wat je gisteravond schreef maar hou in gedachten dat dit soort dingen geen orde van de dag zijn. Hoe verdrietig ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:36 schreef missyB het volgende:
Das idd vers 2.
als ik idd zou moeten horen wat zo iemand met mijn kind gedaan heeft, mijn prachtige kind ooooh jakkes, ik ben een beelddenker en kan hier zo ziek van worden he.
net als ik nu hoor wat sander V met Milly uitgespookt heeft, ik heb er eigenlijk niet eens woorden voor....
Ik blijf het maar volgen want het laat me absoluut niet los maar ik vind het werkelijk zo verdrietig allemaal
Hear, hear.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:12 schreef Stali het volgende:
Margriet, jij bent een heldin met het voortdurend brengen van het laatste nieuws.
Echt super is dat!
Herkenbaar. Wrs. ben ik toch zo'n domme doos die het verhaal gelooft dat hij sniffend aan Jaap verteld heeft en inderdaad op zoek naar emotie.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:43 schreef missyB het volgende:
idd en dan zie je zo n ijskonijn van een joran voorbij komen en nog mauwen tegen zn moeder over barbaarse verhoormethoden etc etc
Als ik fotoos van hem zie probeer ik iets te zien, iets van compassie of spijt maar ik zie niks en wil hem wel zo door de monitor heen halen.
en de mensen die hem verdedigen ik raak daar zo kwaad van he!
Tuurlijk iedereen zn mening maar ik beken dat ik daar grote grote moeite mee heb.
Denk maar eens goed na over wat ie die moeder van Holloway heeft geflikt. Voorliegen, in onzekerheid houden... jaren lang en per slot van rekening nog chanteren ook. Nee... dan verdien je een cel met t.v, playstation, fris toilet en een lekker bed.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wrs. ben ik toch zo'n domme doos die het verhaal gelooft dat hij sniffend aan Jaap verteld heeft en inderdaad op zoek naar emotie.
Jij bent geen domme doos, je wilt graag het goede in mensen zien, da's nie altijd dom!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wrs. ben ik toch zo'n domme doos die het verhaal gelooft dat hij sniffend aan Jaap verteld heeft en inderdaad op zoek naar emotie.
Oh, ik zie dat Margriet ´m ook net heeft gepost!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Felixa het volgende:
Was dit filmpje al gepost waarin Joran bij het Paleis van Justitie aankomt met andere gevangenen=
http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
Pffff, toch heftig om te zien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef MargrietV het volgende:
Nieuw! http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
Ja, daarom heb ik alle begrip voor haar handelen. Joran speelt met die mensen als een kat met een muis. Onvoorstelbaar. Topic of wat geleden kwam ik ook binnen om te ageren tegen een user die haar zo op schroot gooide.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk maar eens goed na over wat ie die moeder van Holloway heeft geflikt. Voorliegen, in onzekerheid houden... jaren lang en per slot van rekening nog chanteren ook. Nee... dan verdien je een cel met t.v, playstation, fris toilet en een lekker bed.
Heftig!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:53 schreef MargrietV het volgende:
Nieuw! http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
De mensenmassa maakt een ietwat bozige indruk (om het maar zwakjes uit te drukken) op het moment dat Joran de bus uitkomt. Hij moet toch zo'n beetje de meest gehate persoon in Peru zijn at the momentquote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:54 schreef Felixa het volgende:
Was dit filmpje al gepost waarin Joran bij het Paleis van Justitie aankomt met andere gevangenen=
http://elcomercio.pe/noti(...)eta-palacio-justicia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |