Johan555 plaatste de foto al. Die van mij was dus overbodig.quote:
Ahh, zo, okeequote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Johan555 plaatste de foto al. Die van mij was dus overbodig.
Goed opgemerkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde kleding dan?
Dit is van die oude serie toch? Handen achter zijn rug: http://news.spreadit.org/pics/Joran-van-der-Sloot.jpg
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
Lijkt opgezwollen...zou hij linkshandig zijn/
Pffff...wat eenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Als dat zo is, dan heeft hij daar ook al over gelogen
.
Want bij de leugendetector zei hij dat hij rechtshandig is
Wtf! Inderdaad!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Als dat zo is, dan heeft hij daar ook al over gelogen
.
Want bij de leugendetector zei hij dat hij rechtshandig is
Als je bedoelt dat de boel bij jullie na een paar dagen losgescheurd moet worden, dan klopt je uitspraak. Maar voor ons is het net zo goed geen pretje hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Goed opgemerkt.
Lijkt me geen pretje om al die dagen dezelfde kleding aan te hebben maar misschien is dit voor mannen anders..
Wat niet zo is, zie de tekst op zijn vest, de auto, etcquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Wtf! Inderdaad!.
Tenzij de foto gespiegeld is.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed, een opgezwollen linkerhand heeft natuurlijk weinig met links- of rechtshandigheid te maken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Boeien te strak, hand tussen deur, agent heeft hem gepijnigd tijdens verhoor, hij heeft tegen de muur van zijn cel geslagen... kan van alles zijn, toch?
Nee, maar dacht even dat hij met die hand dus die karateklap had gegeven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed, een opgezwollen linkerhand heeft natuurlijk weinig met links- of rechtshandigheid te maken.
Het zegt an sich niets en bij karate gebruik je beide handen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:51 schreef MargrietV het volgende:
hij is rechtshandig, hij tekende de papieren bij de politie met rechterhand.
Wat ben je toch een ranzig ventje eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat de boel bij jullie na een paar dagen losgescheurd moet worden, dan klopt je uitspraak. Maar voor ons is het net zo goed geen pretje hoor.
Whehe, idd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:59 schreef missyB het volgende:
al was ie all over opeens dik geweest, boeiuh!
Nee. Ik vind het alleen gek dat het niet blauw is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:00 schreef missyB het volgende:
als die zwelling van het slaan op steph zou komen dan was nu die zwelling toch al wel weggeweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |