quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ranzig ventje eigenlijk.
Valt mee hoor. Ik douche wél elke dag.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ranzig ventje eigenlijk.
Je hoeft geen verkleuringen te zien van zo'n grote afstand:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:03 schreef missyB het volgende:
Daarom denk ik dat het komt door foto.
Er is geen huidbeschadiging te zien(als het van beuken op muur komt)
Als het nog van steph was was de zwelling denk ik al weggeweest of je had nog een groen gele verkleuring gezien.
Ik vind het er op lijken dat er een mega blaar op zit ofzo.
rare foto dus
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:56 schreef senesta het volgende:
Ben ik het gewoon een keer met je eens ook
Margriet, jij bent een heldin met het voortdurend brengen van het laatste nieuws.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:09 schreef MargrietV het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rklaring-Joran.dhtml
Ja, dat is die vader ook echt, als je ziet hoe rustig hij bij de eerste persconferentie al was bijvoorbeeld....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef missyB het volgende:
Nou en of of dat dat moedig is, jemig.
Je dochter nog geen week geleden begraven en dan een confrontatie met haar moordenaar, ga er maar aan staan.
Helemaal mee eens. Nederlanders zijn dan niet het meest temperamentvolle volkje maar ik vrees dat ik hem naar zijn strot was gevlogen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:21 schreef missyB het volgende:
Nou en of of dat dat moedig is, jemig.
Je dochter nog geen week geleden begraven en dan een confrontatie met haar moordenaar, ga er maar aan staan.
Dit zou ik trouwens de ouders van Holloway gunnen. Ze nemen blijkbaar genoegen met de undercoverbeelden van Peter R. de Vries maar het toch niet helemaal zeker weten. Zoiets moet echt vreselijk aan ze knagen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad wel heel erg dapper, maar ook heel begrijpelijk. Ik denk dat je als ouder elk detail, hoe gruwelijk ook, wilt weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |