Die ene van wie je geen tv mocht kopen, oh nee dat was je vriendinquote:
dat is mn broerquote:
haatquote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Degene die het minst op jou lijkt.
hoaxquote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Die ene van wie je geen tv mocht kopen, oh nee dat was je vriendin
Ja, maar is een ander formaat.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef DJ_ het volgende:
heeft de nieuwe xbox eigenlijke ook een afneembare HDD ? , kan zo geen plaatje vinden van dat ding.
Niet afneembaar, maar uitschuifbaarquote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef DJ_ het volgende:
heeft de nieuwe xbox eigenlijke ook een afneembare HDD ? , kan zo geen plaatje vinden van dat ding.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Gaan jullie echt zereneus die gedeukte alienware poppenkast kopen?
ja, maar wil wel mijn data overzetten van mijn huidige xboxquote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Gaan jullie echt zereneus die gedeukte alienware poppenkast kopen?
Ze gaan het echt doenquote:
ik wou toch al een grotere HDD kopen, dit is een perfect alternatief + de kleur pas alvast goed bij mijn Kinectquote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze gaan het echt doen![]()
BadBoyNova in elk geval al wel.
Ga je dat Kinect zeker aanschaffenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wou toch al een grotere HDD kopen, dit is een perfect alternatief + de kleur pas alvast goed bij mijn Kinect![]()
en kleiner stiller , build in wifi N wie wil dat niet
( kinect nog te verschijnen uiteraard )
ja, vind het best tofquote:
'best tof' is het nieuwe 'uitmuntend'quote:
Niet dat ik weet. Dat is nou wat ik wel eens wil weten, Microsoft houdt het angstvallig verborgen. Zelfde met de prijs voor die Wii60 games.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
We zien een demo waarbij we over de baan scheuren in een auto door de beweging van het stuur na te bootsen met je handen en 'turbo, turbo' te roepen.
![]()
Maar hebben ze de prijs ook bekend gemaakt van dat kinectic? Want ik heb het niet echt gevolgd
We zitten op 1 lijnquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wou toch al een grotere HDD kopen, dit is een perfect alternatief + de kleur pas alvast goed bij mijn Kinect![]()
en kleiner stiller , build in wifi N wie wil dat niet
( kinect nog te verschijnen uiteraard )
ik zet m op 120 voor dat ding + gamequote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef Dynd het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Dat is nou wat ik wel eens wil weten, Microsoft houdt het angstvallig verborgen. Zelfde met de prijs voor die Wii60 games.
Ze hadden het toen altijd over 50 euro en dan ga ik het ook sowieso kopen maar het zal wel duurder zijn en dan weet ik het nog nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef Dynd het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Dat is nou wat ik wel eens wil weten, Microsoft houdt het angstvallig verborgen. Zelfde met de prijs voor die Wii60 games.
Hij heeft je zeker geholpen met de tuin?quote:
jij koopt het wel, kan je eindelijk je farmville gevoelens uitenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hadden het toen altijd over 50 euro en dan ga ik het ook sowieso kopen maar het zal wel duurder zijn en dan weet ik het nog niet
Neequote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef Cliffy het volgende:
Gaat die presentatie er mij nog van overtuigen dat dat Kinect geval nog enige toegevoegde waarde heeft?
Ik heb en wil geen Farmvillequote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij koopt het wel, kan je eindelijk je farmville gevoelens uiten
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef Dynd het volgende:
Als Kinect duurder is dan 90 euro koop ik 'm niet. Ookal is het met crappy game.
Als er daardoor meer geld vrijkomt voor de ontwikkeling voor de vervolger.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef KoosyNL het volgende:
Wat een teleurstelling. Gaat MS nu hetzelfde doen als Nintendo en de hardcore vergeten (m.u.v. de 13-jarige kleuters die 24/7 shooters online spelen)?
De vervolger die nog meer gericht is op de kiddy market?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als er daardoor meer geld vrijkomt voor de ontwikkeling voor de vervolger.
En de prijs van een xbox keldert vind ik het niet zo'n probleem.
Het is niet zo dat er alleen maar pokemon shit komt........
Een opvolger met weer alleen van die shooters en Kinect zooi? En waarom zou de prijs van een Xbox moeten kelderen? Wat heb ik als gamer, die al zo'n ding heeft, daaraan?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als er daardoor meer geld vrijkomt voor de ontwikkeling voor de vervolger.
En de prijs van een xbox keldert vind ik het niet zo'n probleem.
Het is niet zo dat er alleen maar pokemon shit komt........
Release date van die xbox?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef DJ_ het volgende:
soon in mijn huiskamer( past mooi bij mijn glas zwarte tv meubel , en glas zwarte tv en glas zwarte ps3
)
[ afbeelding ]
Europa krijgt 'm 16 juliquote:
Nee, zeker voor het geld wat ze er voor vragen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo'n wireless adapter van xbox werkt dat een beetje fijn?
Door mijn nieuwe router kom ik namelijk niet meer op xbox live iemand daar nog een oplossing voor toevalligquote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee, zeker voor het geld wat ze er voor vragen.
http://portforward.com/quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Door mijn nieuwe router kom ik namelijk niet meer op xbox live iemand daar nog een oplossing voor toevallig
zo vet hequote:
En toch verkopen die verdomt goed. Ik heb verder niks gezien, ik was uit eten. Maar gezien de reacties die gelezen heb ga ik de presentatie ook maar niet terug kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef KoosyNL het volgende:
Wat een teleurstelling. Gaat MS nu hetzelfde doen als Nintendo en de hardcore vergeten (m.u.v. de 13-jarige kleuters die 24/7 shooters online spelen)?
bron btw ?quote:
Eurogamer uiteraard.quote:
dankequote:
Foeilelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef DJ_ het volgende:
soon in mijn huiskamer( past mooi bij mijn glas zwarte tv meubel , en glas zwarte tv en glas zwarte ps3
)
[ afbeelding ]
nietusquote:
149 Amerikaanse dollars = 121,712139 euro'squote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef Dynd het volgende:
$149 US DOLLARS
http://www.engadget.com/2010/06/14/xbox-kinect-gets-priced-149/
MODDERFOKKING BOOMquote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik zet m op 120 voor dat ding + game
en 1 game gewoon lekker premium 60
Wat, die Achievement Unlocked dinges met Hitler?quote:
Ik vond wel die witte controller mooierquote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef DJ_ het volgende:
)
[ afbeelding ]
dan gebruik je die toch op je zwarte xboxquote:
Scripted zooiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:59 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik snap die eerste nietHij beweegt zn hand, en op het scherm beweegt de cursor...
Edit: ah wacht, de cursor beweegt veel eerder
quote:
GEEN LIVEBLOG VOOR JOU POEPJEquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef SuperFruitig het volgende:
KANKER OP MET JE GEZEIK GA WORSTELEN IN DE OLIE MET JE BATTY BOYS
Wat een faalhaas ben je toch ook hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef SuperFruitig het volgende:
nicequote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef badboynova het volgende:
http://www.engadget.com/p(...)-unboxing-0/#3077086
Ga er maar vanuit dat er in het begin geen games bij geleverd worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nice, hopelijk komt die hier nog met een leuke game erbij voor 249,-
Je roept het over jezelf af met je imbeciele opmerkingen..quote:
DE WAARHEID IS HARDquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:30 schreef Xblister het volgende:
[..]
Je roept het over jezelf af met je imbeciele opmerkingen..
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:07 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-medal-of/101343
Die medal of honor is gewoon een kloon van MW2 volgens mij zag ik zelfs zo'n predator aan het einde....
Ik denk dat Ricko dit wel ziet zitten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:01 schreef Ssonic het volgende:
Jongens... Gamen doe je met een controller. Motion control gaat al erg ver.... MAAR DIT!!!![]()
[ afbeelding ]
Rot jij dan maar snel op pauper..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
DE WAARHEID IS HARD
EN HATEN IS VERLATEN
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:28 schreef SuperFruitig het volgende:
zonder game vind ik ook niet erg, maar hij gaat er zeker komenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nice, hopelijk komt die hier nog met een leuke game erbij voor 249,-
Yeah 1 ipv 2, ook niet meer aan de achterkant maar achter de grill volgens mij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zonder game vind ik ook niet erg, maar hij gaat er zeker komen
aansluitingen zijn ook al nieuw zag, en dat van hdd is tof.
Alleen koeling is anders gedaan?
Ja zo nu en dan nog, heel soms.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
iemand die hier RAW vs SMACKDOWN 2010 speelt?
Wat vind je van t spel? Ik vind t wel grappig maar het gaat allemaal zo makkelijk...quote:
Ik wacht dan wel even op de Rape Lay remake met kinecticquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ricko dit wel ziet zitten.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wacht dan wel even op de Rape Lay remake met kinectic
Ik hoopte in die trailer te zien wat origineel was (behalve BF wobble) maar dan eindigen ze met een predator, dat duidt dus op net zo'n noob game als MW2 waar je een race naar de kratjes doet...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja want een predator missile bestaat alleen in Call of Duty
![]()
![]()
![]()
Dit wordt waarschijnlijk en hopelijk een beter gebalanceerde shooter dan MW2. Wat een rommel is die kutgame zeg. Ga deze waarschijnlijk ook niet kopen omdat ik wel een beetje zat begin te worden van al die FPS military shooters maar dan nog.
Ja aan de bovenkantquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah 1 ipv 2, ook niet meer aan de achterkant maar achter de grill volgens mij.
Ik zag net in de trailer bij Sony ook een noobtube bij MoH........quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik hoopte in die trailer te zien wat origineel was (behalve BF wobble) maar dan eindigen ze met een predator, dat duidt dus op net zo'n noob game als MW2 waar je een race naar de kratjes doet...
Camping wil be rewarded
Misschien ff uitloggen, en daarna weer inloggen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:48 schreef koei het volgende:
Ik heb net mn xbox live hernieuwd en op internet staat ook dat ik nu weer een gold abbo heb, maar op mn xbox zelf blijft silver staan waardoor ik niet online kan gamen nu. Hoe kan ik dat laten updaten?
quote:"Crysis 2 zal de eerste grote release zijn die op alle drie de grote, high-def gameplatformen uit zal komen." En daar bedoelt hij dan natuurlijk de PS3, Xbox 360 en PC mee. Naast Greenberg's bewering dat de Xbox 360 "fully 3D capable" zou zijn is dit daar dus het eerste bewijs toe.
Heb ik geprobeert. Uitzetten en aanzetten ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:51 schreef badboynova het volgende:
[..]
Misschien ff uitloggen, en daarna weer inloggen.
In en uitloggen is vaak genoegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Heb ik geprobeert. Uitzetten en aanzetten ook
Gelukkig werkte account recovery uiteindelijk wel. Slecht systeem
Dat had ik natuurlijk eerst een paar keer geprobeerd en deed niksquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In en uitloggen is vaak genoeg, niet meteen haten
Ik zet m altijd uit en weer aan. Dan werkt ie wel, want dan haalt ie je nieuwe credentials op van live. Vaak als je uitlogd en weer inlogd, gebruikt ie de credentials in het geheugen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk eerst een paar keer geprobeerd en deed niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |