Ploatjes:quote:Sleek New Design
A bold design and the glossy black finish mean the new Xbox 360 looks every bit as good as it performs.
250GB Hard Drive
The massive hard drive is perfect for downloading and storing HD movies, games, game add-ons, music and more.
Built-in Wi-Fi
Easily connect to Xbox LIVE, play with friends all over the world and experience a world of entertainment.
Whisper Quiet
The new Xbox 360 runs whisper quiet, letting you play games and watch movies without interference.
Ready for Kinect
Ding heeft een speciale Kinect-aansluiting waardoor je Kinect geen aparte stroomvoorziening nodig heeft maar direct vanuit de 360 gepowered wordt.
Geen ondersteuning voor oude schijven of MU's
Ding heeft geen ondersteuning voor oude HDD's, moet je via transfer-cable overzetten naar interne schijf, MU's worden helemaal niet meer ondersteund. USB stickjes uiteraard nog wel
Losse TOSlink poort
Geen gekloot meer om tegelijkertijd HDMI beeld en optisch geluid te hebben, geen dure kabels meer nodig, er is een aparte TOSlink poort aanwezig waardoor het allemaal perfect tegelijkertijd aan te sluiten is.
Nieuwe powerbrick
Ding komt met nieuwe poweradapter, iets kleiner dan de vorige, maar nog steeds een losse, externe adapter.
Ik kan de collector's editions van Fable 3 en Fallout New Vegas ook nog nergens bestellen in Europaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Godsverdomme, over het hoofd gezien....!
Maar deze is anders, gaat specifiek over waar je hem kunt halen, pre-orderen enzo...
Heb tot nu toe alleen maar Xboxhome gevonden, dus ik hoopte op meer! Vind het bv vaag dat ik hem nog niet kan vinden bij amazon.co.uk enzo
Consoleshop.nl heeft hem ook staan voor 249quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Godsverdomme, over het hoofd gezien....!
Maar deze is anders, gaat specifiek over waar je hem kunt halen, pre-orderen enzo...
Heb tot nu toe alleen maar Xboxhome gevonden, dus ik hoopte op meer! Vind het bv vaag dat ik hem nog niet kan vinden bij amazon.co.uk enzo
Thanks,hij staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Consoleshop.nl heeft hem ook staan voor 249
Bij mij jeukt het ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef DJ_ het volgende:
deze moet ik in de gaten houden , want ik wil hem wel hebben in de eerste week
De huidige 360 staat ook bijna overal verticaal, zie demopods en persfoto's. Liggend is ALTIJD beter voor apparaten met discdrive, of het nu een console of DVD speler is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is ie nog wel liggend te gebruiken? Staat op alle foto's staand, alles is overal en nergens staand....!
Yeah my thoughts exactly!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De huidige 360 staat ook bijna overal verticaal, zie demopods en persfoto's. Liggend is ALTIJD beter voor apparaten met discdrive, of het nu een console of DVD speler is.
Dit is wat dynamischer ofzo? Minder oudbollig iigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is die niet gewoon recht in plaats van diagonaal? Ik bedoel hij heeft zo'n gare vorm, snap niet waarom ze hem niet gewoon recht hebben gemaakt.
Ik vind het wel mooi, het is ongeveer dezelfde verandering die je de laatste jaren bij het design van auto's ziet. Recht is ook maar zo saai.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is die niet gewoon recht in plaats van diagonaal? Ik bedoel hij heeft zo'n gare vorm, snap niet waarom ze hem niet gewoon recht hebben gemaakt.
Yeah in de VS gaat ie iig in de uitverkoop, $50 eraf!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De oude 360 gaat nu dus automatisch goedkoper worden? Misschien tijd om eens eentje te kopen dan.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef Markster het volgende:
wordt ie eigenlijk ook qua specs/presetaties wat beter?
Dan ben je echt een mongool als je dat doet, hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef Markster het volgende:
wtf hier wist ik helemaal niets van
Nou moet ik weer een nieuwe 360 kopen
ben al van de eerste naar de elite gegaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |