Ploatjes:quote:Sleek New Design
A bold design and the glossy black finish mean the new Xbox 360 looks every bit as good as it performs.
250GB Hard Drive
The massive hard drive is perfect for downloading and storing HD movies, games, game add-ons, music and more.
Built-in Wi-Fi
Easily connect to Xbox LIVE, play with friends all over the world and experience a world of entertainment.
Whisper Quiet
The new Xbox 360 runs whisper quiet, letting you play games and watch movies without interference.
Ready for Kinect
Ding heeft een speciale Kinect-aansluiting waardoor je Kinect geen aparte stroomvoorziening nodig heeft maar direct vanuit de 360 gepowered wordt.
Geen ondersteuning voor oude schijven of MU's
Ding heeft geen ondersteuning voor oude HDD's, moet je via transfer-cable overzetten naar interne schijf, MU's worden helemaal niet meer ondersteund. USB stickjes uiteraard nog wel
Losse TOSlink poort
Geen gekloot meer om tegelijkertijd HDMI beeld en optisch geluid te hebben, geen dure kabels meer nodig, er is een aparte TOSlink poort aanwezig waardoor het allemaal perfect tegelijkertijd aan te sluiten is.
Nieuwe powerbrick
Ding komt met nieuwe poweradapter, iets kleiner dan de vorige, maar nog steeds een losse, externe adapter.
Ik kan de collector's editions van Fable 3 en Fallout New Vegas ook nog nergens bestellen in Europaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Godsverdomme, over het hoofd gezien....!
Maar deze is anders, gaat specifiek over waar je hem kunt halen, pre-orderen enzo...
Heb tot nu toe alleen maar Xboxhome gevonden, dus ik hoopte op meer! Vind het bv vaag dat ik hem nog niet kan vinden bij amazon.co.uk enzo
Consoleshop.nl heeft hem ook staan voor 249quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Godsverdomme, over het hoofd gezien....!
Maar deze is anders, gaat specifiek over waar je hem kunt halen, pre-orderen enzo...
Heb tot nu toe alleen maar Xboxhome gevonden, dus ik hoopte op meer! Vind het bv vaag dat ik hem nog niet kan vinden bij amazon.co.uk enzo
Thanks,hij staat erbijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Consoleshop.nl heeft hem ook staan voor 249
Bij mij jeukt het ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:00 schreef DJ_ het volgende:
deze moet ik in de gaten houden , want ik wil hem wel hebben in de eerste week
De huidige 360 staat ook bijna overal verticaal, zie demopods en persfoto's. Liggend is ALTIJD beter voor apparaten met discdrive, of het nu een console of DVD speler is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:02 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat ik me nu afvraag, is ie nog wel liggend te gebruiken? Staat op alle foto's staand, alles is overal en nergens staand....!
Yeah my thoughts exactly!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De huidige 360 staat ook bijna overal verticaal, zie demopods en persfoto's. Liggend is ALTIJD beter voor apparaten met discdrive, of het nu een console of DVD speler is.
Dit is wat dynamischer ofzo? Minder oudbollig iigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is die niet gewoon recht in plaats van diagonaal? Ik bedoel hij heeft zo'n gare vorm, snap niet waarom ze hem niet gewoon recht hebben gemaakt.
Ik vind het wel mooi, het is ongeveer dezelfde verandering die je de laatste jaren bij het design van auto's ziet. Recht is ook maar zo saai.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is die niet gewoon recht in plaats van diagonaal? Ik bedoel hij heeft zo'n gare vorm, snap niet waarom ze hem niet gewoon recht hebben gemaakt.
Yeah in de VS gaat ie iig in de uitverkoop, $50 eraf!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:16 schreef house_is_a_feeling het volgende:
De oude 360 gaat nu dus automatisch goedkoper worden? Misschien tijd om eens eentje te kopen dan.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:34 schreef Markster het volgende:
wordt ie eigenlijk ook qua specs/presetaties wat beter?
Dan ben je echt een mongool als je dat doet, hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:31 schreef Markster het volgende:
wtf hier wist ik helemaal niets van
Nou moet ik weer een nieuwe 360 kopen
ben al van de eerste naar de elite gegaan
Waarom? Als deze betrouwbaarder is, en mooier, stiller.. als je het geld ervoor hebt, waarom niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dan ben je echt een mongool als je dat doet, hoor.
Dat denk ik niet. Ze ontwikkelen het nou eenmaal. Qua design is het wel zo denk ik (kijk naar de ps3, die kan na 2 jaar al de helft kleiner)quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:11 schreef Kriegel het volgende:
Mwah, goed, dat kan. Wel vrij triest overigens dat alle batches tot nu toe lawaaierige rotdingen zijn geweest, en het nu met zo'n nieuw model ineens wél stil kan. Lijkt me puur een ingehouden keutel om deze versie interessanter te maken.
Het scheelt maar 5 dBquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:11 schreef Kriegel het volgende:
Mwah, goed, dat kan. Wel vrij triest overigens dat alle batches tot nu toe lawaaierige rotdingen zijn geweest, en het nu met zo'n nieuw model ineens wél stil kan. Lijkt me puur een ingehouden keutel om deze versie interessaqnter te maken.
Aan mijn subs te lezen is toch wel duidelijk hoe tegenstrijdig het bericht is.. Ik denk dat die kantelaars gewoon rechtengeil zijn en door opzettelijk dom te doen geld willen zien. Helaas falen zij, maar faalt Microsoft ook omdat ze eerst melden dat de RROD (epic name by the way) verdwenen is en later meld dat het alleen in het midden rood wordt. Juist ja.quote:do 17 jun 2010, 13:29 | 6 reacties
Nieuwe Xbox kent oude problemen
door onze redactie
AMSTERDAM - Microsoft heeft afgelopen maandag een nieuwe versie van de Xbox 360 aangekondigd.Deze nieuwe versie blijkt echter met dezelfde problemen te kampen als de oudere variant van de spelcomputer. oke, dat kan. maar wat is er mis?
Gamingweblog Destructoid speelde Alan Wake op de beursvloer van de E3 en bewoog de spelcomputer tijdens het laden van het spel. Er was een krassend geluid te horen en het scherm sprong gelijk naar zwart. Al snel bleek dat er een diepe kras op de DVD van het spel was gemaakt.
weer zo'n mongol die tijdens het gamen en laden de console beweegt. Tijd voor een feit:
* mensen die gamen doen hun game in de console, wachten op het speelbeeld en gaan gamen. Gamers die ik ken, gaan niet hun x360/wii/ps3 knuffelen, touwtje springen of wat dan ook. Als je console op 1 plek blijft staan kan er niks mee gebeuren en als je iets opvalt wat niet goed lijkt, kijk je of van dichtbij of je zet het systeem eerst uit voordat je hem kantelt. Eigen schuld dus.
Op de voorzijde van de spelcomputer zit een sticker waarop staat dat het apparaat tijdens gebruik niet bewogen mag worden. Lijkt me duidelijk toch? Microsoft lijkt dus zelf goed op de hoogte te zijn van het probleem. In 2007 besteedde consumentenprogramma Kassa uitgebreid aandacht aan de krassen die de Xbox 360 maakte op schijfjes. Waarom ook alweer? Oh ja! Omdat die sukkels hun console kantelden tijdens het gamen! Gedupeerden stelden dat Microsoft al voor de introductie van de spelcomputer op de hoogte was van het probleem, maar weigerde hier iets aan te doen. Uiteindelijk beloofde het bedrijf de consoles te vervangen maar defecte spellen werden niet vergoed.
Naast het dvd-probleem is de beruchte ‘Red Ring of Death’ volgens Microsoft bij de nieuwe Xbox verdwenen. De oude problemen zijn dan toch juist verholpen...? De ring van licht voorop het apparaat kleurde bij de oudere versies bij veel gebruikers rood, waarna het spelcomputer niet meer te gebruiken was. Hoewel Microsoft niet wil bevestigen dat de kern van het probleem volledig is opgelost, laat het wel weten dat voortaan alleen het lampje in het midden rood zal kleuren. ... en zojuist werd er vermeld dat het helemaal verdwenen was...?
Bron: Telegraaf
zo inderdaad! net als dat je de hond in de magnetron doet om hem te laten drogen (oklolwut)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dalijk gaan ze nog 'nieuws' maken dat de nieuwe 360 kapot gaat als je 'm van 6 hoog uit het raam gooit. WANT DAT IS ZO NAMELIJK!
hopelijk kan ie gewoon onder, maar denk dat (gezien lengtes van de mens) boven logischer zal worden.. dan maar sensorbar wisselenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Hij is in ieder geval niet draadloos, zal voeding en kabel naar 360 nodig hebben (of alleen 1 kabel naar 360 met de nieuwe xbox).
Of hij erboven moet of er onder of gewoon een beetje in de buurt is allemaal nog niet bekend...
Telegraafquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Rick_dB het volgende:
waarom zijn mensen nou zo dom
[..]
Aan mijn subs te lezen is toch wel duidelijk hoe tegenstrijdig het bericht is.. Ik denk dat die kantelaars gewoon rechtengeil zijn en door opzettelijk dom te doen geld willen zien. Helaas falen zij, maar faalt Microsoft ook omdat ze eerst melden dat de RROD (epic name by the way) verdwenen is en later meld dat het alleen in het midden rood wordt. Juist ja.
Ohja, ik faal ook een beetje dat ik hier m'n tijd in steek
Die kast is wel tof. Maar ik zou de xbox in de bovenste vakjes doen. Vanwege warmtequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:59 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
zo inderdaad! net als dat je de hond in de magnetron doet om hem te laten drogen (oklolwut)
maar even een vraagje over kinect.. ik heb straks een leuk kastje waar mn wii/ps3/x360 in kan (als ik deze x360 heb dan he!) maar is dat kinect dingetje draadloos? en moet je hem net als de wii sensor bar op/onder je tv doen of mag het ook hoger? op zich boeit het niet want einde van de maand haal ik toch een draadloze sensorbar, maar als de kinect ook hoger kan kan de sensor bar van de wii op de tv blijven en de kinect op het plankje erboven
(fototje van de kast ter verduidelijking)
[ afbeelding ]
dus in de 2 vakken games
om de tv heen het liefst niets
in de kast de wii (sensorbalk op tv), x360 (wanneer mogelijk onder de tv of op het bovenstuk) en de ps3, zodat ik de kabeltjes makkelijk met een boorgaatje kan verstoppen. Als de kinect draadloos is zou het mooi zijn
Die kast heb ik ook, ik neem aan dat je dat kastje niet zo los hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:59 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
zo inderdaad! net als dat je de hond in de magnetron doet om hem te laten drogen (oklolwut)
maar even een vraagje over kinect.. ik heb straks een leuk kastje waar mn wii/ps3/x360 in kan (als ik deze x360 heb dan he!) maar is dat kinect dingetje draadloos? en moet je hem net als de wii sensor bar op/onder je tv doen of mag het ook hoger? op zich boeit het niet want einde van de maand haal ik toch een draadloze sensorbar, maar als de kinect ook hoger kan kan de sensor bar van de wii op de tv blijven en de kinect op het plankje erboven
(fototje van de kast ter verduidelijking)
[ afbeelding ]
dus in de 2 vakken games
om de tv heen het liefst niets
in de kast de wii (sensorbalk op tv), x360 (wanneer mogelijk onder de tv of op het bovenstuk) en de ps3, zodat ik de kabeltjes makkelijk met een boorgaatje kan verstoppen. Als de kinect draadloos is zou het mooi zijn
ik moet hem nog halen, en waarom niet los? Als ik er genoeg aan heb..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:04 schreef Markster het volgende:
[..]
Die kast heb ik ook, ik neem aan dat je dat kastje niet zo los hebtHet is namelijk een onderdeel van een zelf samen te stellen wandkast
Euh natuurlijk wel.quote:
Je kan die al sinds vandaag kopen.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Wel raar. De meeste winkels waar ik de datum van 16 juli probeerde te bevestigen wisten nog helemaal van niks. Toch wel vreemd dat MS een Xbox aankondigt, deze verkoopt maar nergens echt groots aankondigt dat er een nieuwe versie uitkomt![]()
(Te bedenken dat het ding in minder dan een maand uitkomt) Dat zou net zoiets raars zijn als opeens uit het niets horen dat Duke Nukem Forever overmorgen in de winkels ligt voor 360, PS3 en PC.
Het zou ook een first batch test kunnen zijn, want 5 maanden later breken de feest dagen uit.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:15 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is ook wel een behoorlijke kutdatum/tijd om een nieuwe versie op de markt te zetten. Even hypothetisch gesproken, op 16 juli:
*Is het 35 graden met zon
*Is vrijwel iedereen op vakantie
*Zit vrijwel iedereen aan het zwembad met een cocktail
*Is het geen baggerweer met 10 graden, regen en een koude noordoosterwind waar je lekker binnen gaat zitten niksen en gamen met je headset op natuurlijk en Kinect in je Xbox.
*Heeft iedereen zijn vakantiegeld al uitgegeven of gaan ze dat net doen. (En zitten mensen dus niet als een therapiegroepje kwijlende mongolen achter hun Full-HD Techwood 52838 van: "Boh! Na die 2 weken Turkije, 5000 euro minder met 12 man en de rekeningen van deze maand! IK HEB NOG 300 EURO OVER! XBOX360 SLIM, KOM ER MAAR IN! O YEAAAH!" )
Maar als niemand de huidige versies haalt/kan betalen is er natuurlijk weinig te verkopen en weinig feedback. Ik wacht nog even een jaar met de aankoop van een Slim-versie. Heb nog tot juni 2011 recht op garantie bij MSquote:Op zondag 20 juni 2010 01:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het zou ook een first batch test kunnen zijn, want 5 maanden later breken de feest dagen uit.
Iedereen weet dat dan de meeste consoles worden verkocht, dus hebben ze zat tijd om de kinder ziektes eruit te halen.
Hier ook het geval (aankoop dec 2008) maar ik wil hem gewoon hebben, dan heb ik er 1 boven en 1 in de woonkamerquote:Op zondag 20 juni 2010 01:25 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar als niemand de huidige versies haalt/kan betalen is er natuurlijk weinig te verkopen en weinig feedback. Ik wacht nog even een jaar met de aankoop van een Slim-versie. Heb nog tot juni 2011 recht op garantie bij MS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |