Niet afneembaar, maar uitschuifbaarquote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef DJ_ het volgende:
heeft de nieuwe xbox eigenlijke ook een afneembare HDD ? , kan zo geen plaatje vinden van dat ding.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Gaan jullie echt zereneus die gedeukte alienware poppenkast kopen?
ja, maar wil wel mijn data overzetten van mijn huidige xboxquote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Gaan jullie echt zereneus die gedeukte alienware poppenkast kopen?
Ze gaan het echt doenquote:
ik wou toch al een grotere HDD kopen, dit is een perfect alternatief + de kleur pas alvast goed bij mijn Kinectquote:Op maandag 14 juni 2010 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze gaan het echt doen![]()
BadBoyNova in elk geval al wel.
Ga je dat Kinect zeker aanschaffenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wou toch al een grotere HDD kopen, dit is een perfect alternatief + de kleur pas alvast goed bij mijn Kinect![]()
en kleiner stiller , build in wifi N wie wil dat niet
( kinect nog te verschijnen uiteraard )
ja, vind het best tofquote:
'best tof' is het nieuwe 'uitmuntend'quote:
Niet dat ik weet. Dat is nou wat ik wel eens wil weten, Microsoft houdt het angstvallig verborgen. Zelfde met de prijs voor die Wii60 games.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
We zien een demo waarbij we over de baan scheuren in een auto door de beweging van het stuur na te bootsen met je handen en 'turbo, turbo' te roepen.
![]()
Maar hebben ze de prijs ook bekend gemaakt van dat kinectic? Want ik heb het niet echt gevolgd
We zitten op 1 lijnquote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wou toch al een grotere HDD kopen, dit is een perfect alternatief + de kleur pas alvast goed bij mijn Kinect![]()
en kleiner stiller , build in wifi N wie wil dat niet
( kinect nog te verschijnen uiteraard )
ik zet m op 120 voor dat ding + gamequote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef Dynd het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Dat is nou wat ik wel eens wil weten, Microsoft houdt het angstvallig verborgen. Zelfde met de prijs voor die Wii60 games.
Ze hadden het toen altijd over 50 euro en dan ga ik het ook sowieso kopen maar het zal wel duurder zijn en dan weet ik het nog nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef Dynd het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Dat is nou wat ik wel eens wil weten, Microsoft houdt het angstvallig verborgen. Zelfde met de prijs voor die Wii60 games.
Hij heeft je zeker geholpen met de tuin?quote:
jij koopt het wel, kan je eindelijk je farmville gevoelens uitenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze hadden het toen altijd over 50 euro en dan ga ik het ook sowieso kopen maar het zal wel duurder zijn en dan weet ik het nog niet
Neequote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef Cliffy het volgende:
Gaat die presentatie er mij nog van overtuigen dat dat Kinect geval nog enige toegevoegde waarde heeft?
Ik heb en wil geen Farmvillequote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
jij koopt het wel, kan je eindelijk je farmville gevoelens uiten
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef Dynd het volgende:
Als Kinect duurder is dan 90 euro koop ik 'm niet. Ookal is het met crappy game.
Als er daardoor meer geld vrijkomt voor de ontwikkeling voor de vervolger.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef KoosyNL het volgende:
Wat een teleurstelling. Gaat MS nu hetzelfde doen als Nintendo en de hardcore vergeten (m.u.v. de 13-jarige kleuters die 24/7 shooters online spelen)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |