De vervolger die nog meer gericht is op de kiddy market?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als er daardoor meer geld vrijkomt voor de ontwikkeling voor de vervolger.
En de prijs van een xbox keldert vind ik het niet zo'n probleem.
Het is niet zo dat er alleen maar pokemon shit komt........
Een opvolger met weer alleen van die shooters en Kinect zooi? En waarom zou de prijs van een Xbox moeten kelderen? Wat heb ik als gamer, die al zo'n ding heeft, daaraan?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als er daardoor meer geld vrijkomt voor de ontwikkeling voor de vervolger.
En de prijs van een xbox keldert vind ik het niet zo'n probleem.
Het is niet zo dat er alleen maar pokemon shit komt........
Release date van die xbox?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef DJ_ het volgende:
soon in mijn huiskamer( past mooi bij mijn glas zwarte tv meubel , en glas zwarte tv en glas zwarte ps3
)
[ afbeelding ]
Europa krijgt 'm 16 juliquote:
Nee, zeker voor het geld wat ze er voor vragen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo'n wireless adapter van xbox werkt dat een beetje fijn?
Door mijn nieuwe router kom ik namelijk niet meer op xbox live iemand daar nog een oplossing voor toevalligquote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee, zeker voor het geld wat ze er voor vragen.
http://portforward.com/quote:Op maandag 14 juni 2010 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Door mijn nieuwe router kom ik namelijk niet meer op xbox live iemand daar nog een oplossing voor toevallig
zo vet hequote:
En toch verkopen die verdomt goed. Ik heb verder niks gezien, ik was uit eten. Maar gezien de reacties die gelezen heb ga ik de presentatie ook maar niet terug kijken.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef KoosyNL het volgende:
Wat een teleurstelling. Gaat MS nu hetzelfde doen als Nintendo en de hardcore vergeten (m.u.v. de 13-jarige kleuters die 24/7 shooters online spelen)?
bron btw ?quote:
Eurogamer uiteraard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |