De mannen van PSV hebben al een mooi verslagje getyptquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Doe je nog een leuk verslagje? Het is dat ik slecht ter been ben momenteel anders had ik ook wel de derby willen bekijken.
Uitslag is geflatteerd. Met het team van de eerste helft was het makkelijk 5-0 geworden, toen kwam FC Eindhoven niet van eigen helft af. In de tweede helft werden er met name middenvelders voor aanvallers gebracht. De tweede goal was helemaal achterlijk. Een speler van Eindhoven schiet Bouma zijn ribbenkast er half uit, alle PSV'ers lopen naar hem toe, maar Eindhoven speelt door en rolt hem langs Ramos. Bij PSV keek iedereen van: ...the fuck? En Simons applaudiseerde nog voor zulks gedrag tijdnes een vriendschappelijke pot.quote:Op woensdag 14 juli 2010 01:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
3-2 maar tegen FC Eindhoven
Witte broekjes vind ik trouwens mooier
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7279quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Uitslag is geflatteerd. Met het team van de eerste helft was het makkelijk 5-0 geworden, toen kwam FC Eindhoven niet van eigen helft af. In de tweede helft werden er met name middenvelders voor aanvallers gebracht. De tweede goal was helemaal achterlijk. Een speler van Eindhoven schiet Bouma zijn ribbenkast er half uit, alle PSV'ers lopen naar hem toe, maar Eindhoven speelt door en rolt hem langs Ramos. Bij PSV keek iedereen van: ...the fuck? En Simons applaudiseerde nog voor zulks gedrag tijdnes een vriendschappelijke pot.
Evenveel kansen? Nee man, schei uit. Die kans op 2:22 voor Eindhoven was de enige serieuze doelpoging. En in die samenvatting van 2,5 minuut van de eerste helft waren 2 goeie kansen voor Ambrabat, 1 voor Toivonen en 1 voor Lens die ze weglaten.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7279
Makkelijk 5-0? Als ik deze video bekijk hebben beide teams even veel kansen. En ik zie ook geen lompe overtreding bij de 2de goal van Eindhoven? Wel leuke goal van Reis
quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:29 schreef rubbereend het volgende:
Bouma kan pas komen als Salcido weg iswant drie linksbenige verdedigers is genoeg
wat een onzin zeg.
quote:Voor de supporters van PSV wordt het zaterdag spannend op de fandag. Technisch manager Marcel Brands wil dan niet alleen Marcelo presenteren als nieuwste aanwinst, maar bovendien een nieuwe aanvaller. "We zijn volop bezig met de invulling daarvan. Maar we wachten liever een dag langer om een goede keuze te maken, dan dat we een beslissing willen forceren", zei Brands. (Eindhovens Dagblad)
Liever Bouma dan Salcido, verkoop die gast toch.quote:Op woensdag 14 juli 2010 17:29 schreef rubbereend het volgende:
Bouma kan pas komen als Salcido weg iswant drie linksbenige verdedigers is genoeg
wat een onzin zeg.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Liever Bouma dan Salcido, verkoop die gast toch.
Een paar weken geleden was o.a. AS Roma schijnbaar geinteresseerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er is gewoon geen interesse voor Salcido. En dat is lastig verkopen.
Ik ben erbij zaterdag, leuk weer eens een wedstrijdje meepakken in het stadion en de nieuwe selectie bekijken (voor zo ver die nog niet aangepast gaat worden). De beste manier om het WK te vergeten (samen met het lezen van de nieuwe Inside) en door te gaan met het nieuwe seizoen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Misschien is de grootste verrassing van komende zaterdag wel dat er een supporter uitgekozen gaat worden die met een bakfiets en een pak worstenbroodjes Salcido richting een andere club mag fietsen, waar dan ook in Europa / Asie / Amerika
Interesse hoeft niet veel te zeggenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:37 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Een paar weken geleden was o.a. AS Roma schijnbaar geinteresseerd. Maar goed, als Brands zegt van niet, dan zal het wel niet.
Ja, dat dacht iedereen ook in Januariquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom een aanvaller? We hebben toch Koef, Toiboy, Reis en Nijland?
En daarnaast Amrabat, Lens, Zoetzak en Manco...
We zijn toch geen liefdadigheidsinstelling mag ik hopen. Deze man is absoluut niet goed genoeg om zelfs derde keeper te zijn, dus wat komt hij doen...quote:'Castro meldt zich op trainingsveld PSV'
Bram Castro is in de zoektocht naar een nieuwe werkgever tijdelijk uitgekomen bij PSV. De doelman, sinds deze zomer zonder club, traint de komende tijd mee bij de Eindhovenaren, zo meldt De Telegraaf.
Castro stond de afgelopen vijf seizoenen onder contract bij Roda JC, maar daar werd zijn aflopende contract niet verlengd. De 27-jarige doelman begon het seizoen in Kerkrade nog als eerste keus, maar aan het einde van het seizoen gaf trainer Harm van Veldhoven de voorkeur aan de Poolse keeper Przemyslaw Tyton.
Met het meetrainen bij PSV mag Castro mogelijk nog hopen op meer. Trainer Fred Rutten wil graag nog een extra doelman aan de selectie toevoegen, maar slaagde daar tot op heden niet in. PSV probeerde Simon Mignolet te strikken, maar de Belg van Sint-Truiden koos uiteindelijk voor het Engelse Sunderland.
Voorlopig is het meetrainen van Castro, die voor zijn periode bij Roda JC actief was voor Sint-Truiden en Racing Genk, vooral bedoeld om zijn conditie op peil te houden.
Lees de onderste zin eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:59 schreef Rucebo het volgende:
[..]
We zijn toch geen liefdadigheidsinstelling mag ik hopen. Deze man is absoluut niet goed genoeg om zelfs derde keeper te zijn, dus wat komt hij doen...
Ja, waarom moet iemand die nooit bij PSV gespeeld heeft en ook geen meerwaarde kan zijn bij ons zijn conditie op peil houden?quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Lees de onderste zin eensVooral zijn conditie op peil houden
Zou 1 van deze 2 niet de nieuwe spits kunnen zijn .. ?quote:Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui gaan niet mee met AZ op trainingskamp naar het Duitse Keulen. “'In goed overleg tussen directie, Verbeek en spelers met het oog op een mogelijke transfer is besloten het tweetal in Alkmaar te laten”, verklaarde de Alkmaarse club het nieuws op haar website. Het tweetal behoort ook niet tot de afvaardiging voor de Europa League-derde voorrondewedstrijd, op 29 juli.
Dembélé schijnt met Ajax bezig te zijn als backup voor Suarez. El Hamdaoui weet ik niet, maar die hoeft wat mij betreft zeker niet te komen. Met z'n maniertjesquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:58 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Zou 1 van deze 2 niet de nieuwe spits kunnen zijn .. ?
quote:PSV laat doelman Bram Castro meetrainen
15 juli 2010
De Telegraaf meldt dat PSV doelman Bram Castro laat meetrainen. De Belgische keeper speelde sinds 2005 voor Roda JC. Daar kreeg hij echter geen nieuw contract.
quote:Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Nummer 21 ligt nog open.. Keepers zijn dus voorlopig niet doorgeschoven. Zou me niet verbazen als er nog een transfervrije ervaren keeper aan wordt getrokken.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:58 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Zou 1 van deze 2 niet de nieuwe spits kunnen zijn .. ?
Carlos Salcido kan een prachtig Mexicaans duo vormen met Morenoquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dembélé is leuk voor op de vleugels maar hebben we al bezetting, El Ham is een versterking maar onbetaalbaar. Want ik denk niet dat AZ op nog meer PSV spelers zit te wachten voor een ruil
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Carlos Salcido kan een prachtig Mexicaans duo vormen met Moreno
Bron: PSV Netwerkquote:Castro: contract PSV niet aan de orde
16 juli 2010
Bram Castro mag dan met PSV meetrainen, hij zegt in Het Nieuwsblad niet te hopen op een contract in Eindhoven. "Het is niet meteen de bedoeling dat ik bij PSV teken. Ze wilden nog een doelman omdat reservekeeper Jeroen Zoet op het EK -19 zit. Ik heb met de club afgesproken dat ik hier een paar weken mijn conditie kom onderhouden. Het is zowel voor mij als voor hen een goeie oplossing. Wilfred Bouma doet hier net hetzelfde. Ondertussen hoop ik dat er zich snel een club meldt. Een contract bij PSV is niet aan de orde. Ik ben 27 jaar en mijn beste jaren komen eraan. Ik wil graag ergens eerste keeper zijn."
Kan 'ie mooi in de Btjes spelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Als PSV hem een contract geeft dan doet het dat echt wel
Vrij verrassendquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef lookinforyou het volgende:
Timmy Simons gaat naar 1. FC Nürnberg
16 juli 2010 12:25
Timmy Simons speelt zaterdag tegen Ipswich Town zijn laatste wedstrijd voor PSV. Na vijf seizoenen in Eindhoven wordt hij getransfereerd aan 1. FC Nürnberg. De Belg tekent een tweejarig contract bij de club uit de Bundesliga. Simons speelde 158 competitiewedstrijden in het rood-wit, waarin hij veertien keer scoorde. Hij was lange tijd aanvoerder van PSV.
Las ik op de PSV site
Van PSV.nlquote:Transfer Manco naar Juan Aurich afgerond
Reimond Manco (19) is getransfereerd naar Juan Aurich in Peru. Het afgelopen jaar was hij al uitgeleend aan de club in zijn vaderland, nu is hij definitief overgenomen. Manco kwam in het seizoen 2008-2009 naar PSV. Het laatste half jaar van dat seizoen werd hij uitgeleend aan Willem II. In totaal speelde hij twee competitieduels voor PSV.
Tweede Peruviaan
Na Jefferson Farfán was Manco de tweede speler uit Peru die ooit speelde voor PSV. Juan Aurich kwam het afgelopen seizoen uit in de Copa Libertadores, de UEFA Champions League van Zuid-Amerika, waarin ook Manco zijn opwachting maakte. Momenteel staat het Juan Aurich van Manco zevende in de Peruviaanse competitie. PSV wenst Manco veel succes in zijn verdere carrière.
Inderdaad.. ondanks het feit dat hij vorig jaar niet alles speelde en inmiddels Hutchinson aangetrokken is, komt dit toch als een verrassing..quote:
Mwoah, Reker kon in de ogen van veel supporters helemaal NIETS goed doen. Als hij er nog had gezeten en Simons vertrekt had ie waarschijnlijk de strontkar over hem heen gehad omdat ie 'een clubicoon zomaar laat gaan'.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Even op een rijtje:
- Manco weg, voor naar verluid 250.000 dollar en een doorverkooppercentage
- Simons weg, onbekend voor welk transferbedrag (als dat er al is, zal het wel onder de miljoen liggen)
- Morgen wordt naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe spits gepresenteerd. Berg lijkt een voorname kandidaat in een huurconstructie met koopoptie.
- Castro geeft zelf aan dat een contract bij PSV niet aan de orde is, omdat hij ergens eerste keeper wil zijn
- PSV hoopt contract Afellay te verlengen met (minimaal?) een jaar
- PSV denkt er vandaag uit te komen met Reis m.b.t. 'hernieuwd' contract.
Voor de liefhebbers is morgenavond 19.00u een serieuzere oefenwedstrijd van PSV op Eredivisie Live te zijn tegen Ipswich Town dus.
-------------------------------------------------------------------------
Wat is het toch fijn om weer leidinggevende figuren bij PSV te hebben waarbij je niet op voorhand (!) al negatief staat tegenover de beslissingen die ze nemen. Integendeel, positief zelfs, echt een verademing na Reker en Co!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |