abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84079340
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 09:21 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Lees de onderste zin eens Vooral zijn conditie op peil houden
Ja, waarom moet iemand die nooit bij PSV gespeeld heeft en ook geen meerwaarde kan zijn bij ons zijn conditie op peil houden?

Maar goed, zolang ze hem maar geen contract aanbieden...
pi_84081668
quote:
Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui gaan niet mee met AZ op trainingskamp naar het Duitse Keulen. “'In goed overleg tussen directie, Verbeek en spelers met het oog op een mogelijke transfer is besloten het tweetal in Alkmaar te laten”, verklaarde de Alkmaarse club het nieuws op haar website. Het tweetal behoort ook niet tot de afvaardiging voor de Europa League-derde voorrondewedstrijd, op 29 juli.
Zou 1 van deze 2 niet de nieuwe spits kunnen zijn .. ?
pi_84082101
El Hamdaoui werd toch al gelinkt aan PSV?
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:24:07 #229
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_84082556
Nog steeds ziek van zondag, maar begin het langzaam te verwerken... meld me hier ook maar eens weer

benieuwd wie die evt nieuwe spits zal zijn...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 15 juli 2010 @ 12:40:33 #230
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84085776
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:58 schreef Frenkel het volgende:

[..]

Dembélé schijnt met Ajax bezig te zijn als backup voor Suarez. El Hamdaoui weet ik niet, maar die hoeft wat mij betreft zeker niet te komen. Met z'n maniertjes
Dit, dus.
pi_84093948
quote:
PSV laat doelman Bram Castro meetrainen
15 juli 2010

De Telegraaf meldt dat PSV doelman Bram Castro laat meetrainen. De Belgische keeper speelde sinds 2005 voor Roda JC. Daar kreeg hij echter geen nieuw contract.
, Ik had de woorden nog niet uitgesproken of het lijkt al te gebeuren.
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Nummer 21 ligt nog open.. Keepers zijn dus voorlopig niet doorgeschoven. Zou me niet verbazen als er nog een transfervrije ervaren keeper aan wordt getrokken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 juli 2010 @ 17:14:32 #232
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84097795
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 10:58 schreef Frenkel het volgende:

[..]

Dembélé is leuk voor op de vleugels maar hebben we al bezetting, El Ham is een versterking maar onbetaalbaar. Want ik denk niet dat AZ op nog meer PSV spelers zit te wachten voor een ruil
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_84097876
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dembélé is leuk voor op de vleugels maar hebben we al bezetting, El Ham is een versterking maar onbetaalbaar. Want ik denk niet dat AZ op nog meer PSV spelers zit te wachten voor een ruil
Carlos Salcido kan een prachtig Mexicaans duo vormen met Moreno
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 juli 2010 @ 17:23:27 #234
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84098145
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 17:16 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Carlos Salcido kan een prachtig Mexicaans duo vormen met Moreno

Maza
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_84124796
Gelukkig:
quote:
Castro: contract PSV niet aan de orde

16 juli 2010

Bram Castro mag dan met PSV meetrainen, hij zegt in Het Nieuwsblad niet te hopen op een contract in Eindhoven. "Het is niet meteen de bedoeling dat ik bij PSV teken. Ze wilden nog een doelman omdat reservekeeper Jeroen Zoet op het EK -19 zit. Ik heb met de club afgesproken dat ik hier een paar weken mijn conditie kom onderhouden. Het is zowel voor mij als voor hen een goeie oplossing. Wilfred Bouma doet hier net hetzelfde. Ondertussen hoop ik dat er zich snel een club meldt. Een contract bij PSV is niet aan de orde. Ik ben 27 jaar en mijn beste jaren komen eraan. Ik wil graag ergens eerste keeper zijn."
Bron: PSV Netwerk
pi_84127566
Als PSV hem een contract geeft dan doet het dat echt wel
pi_84128068
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:19 schreef the_legend_killer het volgende:
Als PSV hem een contract geeft dan doet het dat echt wel
Kan 'ie mooi in de Btjes spelen
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84128458
Timmy Simons gaat naar 1. FC Nürnberg
16 juli 2010 12:25
Timmy Simons speelt zaterdag tegen Ipswich Town zijn laatste wedstrijd voor PSV. Na vijf seizoenen in Eindhoven wordt hij getransfereerd aan 1. FC Nürnberg. De Belg tekent een tweejarig contract bij de club uit de Bundesliga. Simons speelde 158 competitiewedstrijden in het rood-wit, waarin hij veertien keer scoorde. Hij was lange tijd aanvoerder van PSV.

Las ik op de PSV site
Keep the faith!!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 12:46:09 #239
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_84128651
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef lookinforyou het volgende:
Timmy Simons gaat naar 1. FC Nürnberg
16 juli 2010 12:25
Timmy Simons speelt zaterdag tegen Ipswich Town zijn laatste wedstrijd voor PSV. Na vijf seizoenen in Eindhoven wordt hij getransfereerd aan 1. FC Nürnberg. De Belg tekent een tweejarig contract bij de club uit de Bundesliga. Simons speelde 158 competitiewedstrijden in het rood-wit, waarin hij veertien keer scoorde. Hij was lange tijd aanvoerder van PSV.

Las ik op de PSV site
Vrij verrassend
Patat Friet
pi_84128656
Bedankt voor al die jaren
pi_84129037
Timmy !

Jammer dat hij vertrekt. Een van de weinige spelers met een clubhart in de huidige selectie.
pi_84129172
Spelen deed hij niet veel meer, maar baas was hij wel
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:02:15 #243
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_84129334
Jammer jammer, goede en nuttige speler. Onverzettelijk, nooit zeuren en hart voor de club. Bedankt Tmmy!
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_84129367
quote:
Transfer Manco naar Juan Aurich afgerond

Reimond Manco (19) is getransfereerd naar Juan Aurich in Peru. Het afgelopen jaar was hij al uitgeleend aan de club in zijn vaderland, nu is hij definitief overgenomen. Manco kwam in het seizoen 2008-2009 naar PSV. Het laatste half jaar van dat seizoen werd hij uitgeleend aan Willem II. In totaal speelde hij twee competitieduels voor PSV.

Tweede Peruviaan
Na Jefferson Farfán was Manco de tweede speler uit Peru die ooit speelde voor PSV. Juan Aurich kwam het afgelopen seizoen uit in de Copa Libertadores, de UEFA Champions League van Zuid-Amerika, waarin ook Manco zijn opwachting maakte. Momenteel staat het Juan Aurich van Manco zevende in de Peruviaanse competitie. PSV wenst Manco veel succes in zijn verdere carričre.
Van PSV.nl
pi_84129434
En de loonmatigingen gaan door
Brutal. Fucking. Metal.
pi_84129578
Die Manco maakte een zeer goede indruk in de voorbereiding van zijn eerste jaar, maar dat is er verder nooit meer uitgekomen.

Ik verwacht toch wel nog 1 a 2 aankopen, want de huidige selectie is zeker in de breedte niet al te sterk. Bouma mogen ze van mij wel een contract voor 1 jaar aanbieden.
pi_84129679
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 12:46 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Vrij verrassend
Inderdaad.. ondanks het feit dat hij vorig jaar niet alles speelde en inmiddels Hutchinson aangetrokken is, komt dit toch als een verrassing..
pi_84130565
Even op een rijtje:

- Manco weg, voor naar verluid 250.000 dollar en een doorverkooppercentage
- Simons weg, onbekend voor welk transferbedrag (als dat er al is, zal het wel onder de miljoen liggen)
- Morgen wordt naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe spits gepresenteerd. Berg lijkt een voorname kandidaat in een huurconstructie met koopoptie.
- Castro geeft zelf aan dat een contract bij PSV niet aan de orde is, omdat hij ergens eerste keeper wil zijn
- PSV hoopt contract Afellay te verlengen met (minimaal?) een jaar
- PSV denkt er vandaag uit te komen met Reis m.b.t. 'hernieuwd' contract.

Voor de liefhebbers is morgenavond 19.00u een serieuzere oefenwedstrijd van PSV op Eredivisie Live te zijn tegen Ipswich Town dus.

-------------------------------------------------------------------------

Wat is het toch fijn om weer leidinggevende figuren bij PSV te hebben waarbij je niet op voorhand (!) al negatief staat tegenover de beslissingen die ze nemen. Integendeel, positief zelfs , echt een verademing na Reker en Co!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:55:21 #249
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_84131548
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 13:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Even op een rijtje:

- Manco weg, voor naar verluid 250.000 dollar en een doorverkooppercentage
- Simons weg, onbekend voor welk transferbedrag (als dat er al is, zal het wel onder de miljoen liggen)
- Morgen wordt naar alle waarschijnlijkheid een nieuwe spits gepresenteerd. Berg lijkt een voorname kandidaat in een huurconstructie met koopoptie.
- Castro geeft zelf aan dat een contract bij PSV niet aan de orde is, omdat hij ergens eerste keeper wil zijn
- PSV hoopt contract Afellay te verlengen met (minimaal?) een jaar
- PSV denkt er vandaag uit te komen met Reis m.b.t. 'hernieuwd' contract.

Voor de liefhebbers is morgenavond 19.00u een serieuzere oefenwedstrijd van PSV op Eredivisie Live te zijn tegen Ipswich Town dus.

-------------------------------------------------------------------------

Wat is het toch fijn om weer leidinggevende figuren bij PSV te hebben waarbij je niet op voorhand (!) al negatief staat tegenover de beslissingen die ze nemen. Integendeel, positief zelfs , echt een verademing na Reker en Co!
Mwoah, Reker kon in de ogen van veel supporters helemaal NIETS goed doen. Als hij er nog had gezeten en Simons vertrekt had ie waarschijnlijk de strontkar over hem heen gehad omdat ie 'een clubicoon zomaar laat gaan'.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 14:11:24 #250
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_84132104
Ik ben nog lang niet zo optimistisch hoor. Ik vrees dat het weer een moeizaam seizoen gaat worden gezien de huidige selectie en het gebrek aan financiele daadkracht. Tevens oogt de scouting van PSV aanzienlijk minder creatief en insipiratielozer dan 5 jaar geleden. Voor elke speler wordt bovendien de hoofdprijs betaald tegenwoordig terwijl elke speler die weggaat voor een schijntje weg mag.

Maargoed we zullen zien hoe PSV er aan het eind van dit seizoen voorstaat
Patat Friet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')