abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84017914
Gaat Valdez komen ?
pi_84018033
Ben heel benieuwd!
  dinsdag 13 juli 2010 @ 23:12:19 #203
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84023911
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:50 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Doe je nog een leuk verslagje? Het is dat ik slecht ter been ben momenteel anders had ik ook wel de derby willen bekijken.
De mannen van PSV hebben al een mooi verslagje getypt
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)-FC-Eindhoven-23.htm

Het was een leuke pot. Zonnebril op m'n harses, voetjes omhoog en tijdens de wedstrijd een beetej ouwehoeren met een maat van me. Vakantie op z'n best

Verder pure nostalgie om Bouma in een PSV shirt bezig te zien, Lens is een zaalvoetballer op het veld (nu al een baas) en fijn dat de coke geen invloed hebben gehad op de techniek van Reis. Mooie 2-3.
Dit, dus.
pi_84029256
3-2 maar tegen FC Eindhoven

Witte broekjes vind ik trouwens mooier

Kraag en randje van mouwen ook wit dan
  woensdag 14 juli 2010 @ 10:12:05 #205
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84033795
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 01:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
3-2 maar tegen FC Eindhoven

Witte broekjes vind ik trouwens mooier

Uitslag is geflatteerd. Met het team van de eerste helft was het makkelijk 5-0 geworden, toen kwam FC Eindhoven niet van eigen helft af. In de tweede helft werden er met name middenvelders voor aanvallers gebracht. De tweede goal was helemaal achterlijk. Een speler van Eindhoven schiet Bouma zijn ribbenkast er half uit, alle PSV'ers lopen naar hem toe, maar Eindhoven speelt door en rolt hem langs Ramos. Bij PSV keek iedereen van: ...the fuck? En Simons applaudiseerde nog voor zulks gedrag tijdnes een vriendschappelijke pot.
Dit, dus.
pi_84035548
Het was gisteren overigens niet om aan te zien zo slecht. Eerste helft ging nog wel, maar tweede helft sloeg werkelijk alles.

Koef, Simons en Sabajo...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_84042125
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 10:12 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Uitslag is geflatteerd. Met het team van de eerste helft was het makkelijk 5-0 geworden, toen kwam FC Eindhoven niet van eigen helft af. In de tweede helft werden er met name middenvelders voor aanvallers gebracht. De tweede goal was helemaal achterlijk. Een speler van Eindhoven schiet Bouma zijn ribbenkast er half uit, alle PSV'ers lopen naar hem toe, maar Eindhoven speelt door en rolt hem langs Ramos. Bij PSV keek iedereen van: ...the fuck? En Simons applaudiseerde nog voor zulks gedrag tijdnes een vriendschappelijke pot.
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7279

Makkelijk 5-0? Als ik deze video bekijk hebben beide teams even veel kansen. En ik zie ook geen lompe overtreding bij de 2de goal van Eindhoven? Wel leuke goal van Reis
pi_84048777
Gaat goed in Amsterdam, nu is Rommedahl weg.
Brutal. Fucking. Metal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 juli 2010 @ 17:29:30 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84053775
Bouma kan pas komen als Salcido weg is want drie linksbenige verdedigers is genoeg wat een onzin zeg.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_84056603
Wat een actie van Reis..
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:37:50 #211
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84056973
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 13:26 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7279

Makkelijk 5-0? Als ik deze video bekijk hebben beide teams even veel kansen. En ik zie ook geen lompe overtreding bij de 2de goal van Eindhoven? Wel leuke goal van Reis
Evenveel kansen? Nee man, schei uit. Die kans op 2:22 voor Eindhoven was de enige serieuze doelpoging. En in die samenvatting van 2,5 minuut van de eerste helft waren 2 goeie kansen voor Ambrabat, 1 voor Toivonen en 1 voor Lens die ze weglaten.

Op 4:26 zie je dat Bouma die bal hard tegen zich aankrijgt en krom blijft staan. Eindhoven speelt door en daar was het de wedstrijd niet naar. Kijk de reactie van Engelaar op 4:44 en Simons die aan komt lopen spreekt daarna die 2 spelers nog aan. Sloeg nergens op.
Dit, dus.
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:52:50 #212
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_84057672
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:29 schreef rubbereend het volgende:
Bouma kan pas komen als Salcido weg is want drie linksbenige verdedigers is genoeg wat een onzin zeg.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_84058177
quote:
Voor de supporters van PSV wordt het zaterdag spannend op de fandag. Technisch manager Marcel Brands wil dan niet alleen Marcelo presenteren als nieuwste aanwinst, maar bovendien een nieuwe aanvaller. "We zijn volop bezig met de invulling daarvan. Maar we wachten liever een dag langer om een goede keuze te maken, dan dat we een beslissing willen forceren", zei Brands. (Eindhovens Dagblad)
pi_84058338
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 17:29 schreef rubbereend het volgende:
Liever Bouma dan Salcido, verkoop die gast toch.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 14 juli 2010 @ 19:31:30 #215
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84059755
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:05 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Liever Bouma dan Salcido, verkoop die gast toch.

Er is gewoon geen interesse voor Salcido. En dat is lastig verkopen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_84060109
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Er is gewoon geen interesse voor Salcido. En dat is lastig verkopen.
Een paar weken geleden was o.a. AS Roma schijnbaar geinteresseerd . Maar goed, als Brands zegt van niet, dan zal het wel niet.
pi_84063030
Misschien is de grootste verrassing van komende zaterdag wel dat er een supporter uitgekozen gaat worden die met een bakfiets en een pak worstenbroodjes Salcido richting een andere club mag fietsen, waar dan ook in Europa / Asie / Amerika
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:09:21 #218
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_84064829
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:35 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Misschien is de grootste verrassing van komende zaterdag wel dat er een supporter uitgekozen gaat worden die met een bakfiets en een pak worstenbroodjes Salcido richting een andere club mag fietsen, waar dan ook in Europa / Asie / Amerika
Ik ben erbij zaterdag, leuk weer eens een wedstrijdje meepakken in het stadion en de nieuwe selectie bekijken (voor zo ver die nog niet aangepast gaat worden). De beste manier om het WK te vergeten (samen met het lezen van de nieuwe Inside) en door te gaan met het nieuwe seizoen.

Overigens hoop ik niet dat ik dan wordt uitgekozen voor die bakfiets/worstenbroodjestocht naar een andere club. Ik fiets niet verder dat VV Geldrop met die Taco in mijn nek. En dan heeft hij geluk dat ik hem niet parkeer bij de milieustraat die ik onderweg tegenkom
pi_84067801
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Valdez?
pi_84068544
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 19:37 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Een paar weken geleden was o.a. AS Roma schijnbaar geinteresseerd . Maar goed, als Brands zegt van niet, dan zal het wel niet.
Interesse hoeft niet veel te zeggen
Als een club een linksback wil hebben, kunnen ze 4 spelers op het lijstje hebben staan, waar ze dus geïnteresseerd in zijn, maar uiteindelijk maar 1 van de 4 kopen..
pi_84070515
Waarom een aanvaller? We hebben toch Koef, Toiboy, Reis en Nijland?

En daarnaast Amrabat, Lens, Zoetzak en Manco...
pi_84072316
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom een aanvaller? We hebben toch Koef, Toiboy, Reis en Nijland?

En daarnaast Amrabat, Lens, Zoetzak en Manco...
Ja, dat dacht iedereen ook in Januari

Manco moet btw zichzelf bewijzen bij Jong PSV dus die zien we misschien niet eens...
pi_84077949
Ik mag toch hopen dat de bezem nog door de selectie gaat.....als het hier bij blijft zie ik het somber in (met een hoofdletter "S").
pi_84078486
quote:
'Castro meldt zich op trainingsveld PSV'
Bram Castro is in de zoektocht naar een nieuwe werkgever tijdelijk uitgekomen bij PSV. De doelman, sinds deze zomer zonder club, traint de komende tijd mee bij de Eindhovenaren, zo meldt De Telegraaf.

Castro stond de afgelopen vijf seizoenen onder contract bij Roda JC, maar daar werd zijn aflopende contract niet verlengd. De 27-jarige doelman begon het seizoen in Kerkrade nog als eerste keus, maar aan het einde van het seizoen gaf trainer Harm van Veldhoven de voorkeur aan de Poolse keeper Przemyslaw Tyton.

Met het meetrainen bij PSV mag Castro mogelijk nog hopen op meer. Trainer Fred Rutten wil graag nog een extra doelman aan de selectie toevoegen, maar slaagde daar tot op heden niet in. PSV probeerde Simon Mignolet te strikken, maar de Belg van Sint-Truiden koos uiteindelijk voor het Engelse Sunderland.

Voorlopig is het meetrainen van Castro, die voor zijn periode bij Roda JC actief was voor Sint-Truiden en Racing Genk, vooral bedoeld om zijn conditie op peil te houden.
We zijn toch geen liefdadigheidsinstelling mag ik hopen. Deze man is absoluut niet goed genoeg om zelfs derde keeper te zijn, dus wat komt hij doen...
pi_84078926
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 08:59 schreef Rucebo het volgende:

[..]

We zijn toch geen liefdadigheidsinstelling mag ik hopen. Deze man is absoluut niet goed genoeg om zelfs derde keeper te zijn, dus wat komt hij doen...
Lees de onderste zin eens Vooral zijn conditie op peil houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')