abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83865557
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 19:31 schreef rubbereend het volgende:
vind maar eens een club voor hem hij is net weer fit
Hoezo? Andy vdr Meyde vond toch ook een club?

Oh wacht....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 9 juli 2010 @ 21:46:37 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83865610
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:45 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Oh wacht....

En kun je nagaan, Kromkamp is fitter dan Sandy
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_83867533
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 21:45 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Oh wacht....
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 10 juli 2010 @ 16:51:42 #154
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_83885803
Hebben we er allemaal een beetje zin in, in het nieuwe seizoen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 10 juli 2010 @ 17:09:45 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83886360
ook Schalke zou interesse hebben in Afellay
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 10 juli 2010 @ 17:13:34 #156
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_83886482
Zitten er ook geruchten bij over de transfersom?
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 10 juli 2010 @ 17:16:17 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83886571
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 17:13 schreef Buitendam het volgende:
Zitten er ook geruchten bij over de transfersom?

Schalke zou niet de gevraagde 10 miljoen willen bieden
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 10 juli 2010 @ 17:59:09 #158
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_83887981
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 16:51 schreef BruggiKeane het volgende:
Hebben we er allemaal een beetje zin in, in het nieuwe seizoen?
Eerlijk gezegd ben ik daar totaal nog niet mee bezig. Eerst morgen voorbij laten gaan. Daarna moet PSV nog zorgen dat er een goede spits bij komt, Reis tekent, Salcido verkocht wordt, een goede links- en rechtback gekocht worden, een centrale verdediger komt en bij vertrek van Afellay nog een middenvelder erbij komt. Dán heb ik er weer zin in.
pi_83896906
quote:
Zonneveld vertrekt naar AEL Limassol

Mike Zonneveld heeft een 2-jarig contract ondertekend bij AEL Limassol op Cyprus. De linkspoot speelde in totaal 26 competitiewedstrijden voor PSV, waarin hij twee keer scoorde. Hij kwam in het seizoen 2007-2008 naar Eindhoven. De jaargang daarna speelde hij nog vijf duels, maar daarna werd Zonneveld verhuurd en kwam hierin niet meer officieel in actie voor PSV.

A Divizion
Het afgelopen seizoen kwam Zonneveld op huurbasis uit voor FC Groningen. Tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen werd de geboren Leidenaar kenbaar gemaakt dat er geen uitzicht was op speeltijd en mocht vertrekken. AEL Limassol komt uit in de hoogste Cypriotische competitie, de A Divizion. Ook de Nederlander Nicky Hofs speelt het aankomende seizoen voor Limassol. PSV wenst Zonneveld veel succes op Cyprus en bedankt hem voor bewezen diensten.
  zondag 11 juli 2010 @ 01:34:35 #160
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_83904853
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Trage
Dit, dus.
pi_83907931
Knap dat ze Zonneveld nog kwijt zijn geraakt. Nu Kromkamp en Salcido nog. Dan mag er wel nog een verdediger bij...
pi_83910106
Ga er vanuit dat ze Salcido toch wel kwijt raken, die heeft een hele aardige WK gespeeld!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 juli 2010 @ 12:33:51 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83911936
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Een versteegrobje zoals ze dat een paar topics verder noemen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_83911967
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:34 schreef Frenkel het volgende:
Ga er vanuit dat ze Salcido toch wel kwijt raken, die heeft een hele aardige WK gespeeld!
Ik hoop het
pi_83918754
quote:
De voorbereiding van Ajax verloopt nog niet zoals gewenst. De Amsterdammers missen nog een aantal belangrijke spelers die actief zijn op het WK in Zuid-Afrika en hebben daarnaast geen geld voor nieuwe aankopen. Trainer Martin Jol kijkt zodoende jaloers naar concurrent PSV, zo meldt hij in de nieuwste editie van Voetbal International.

“Ik kijk deze dagen met afgunst naar PSV”, zegt Jol, die vooral met jaloersheid kijkt naar de nieuwe aankopen van de Brabanders. “Ik dacht dat ze daar ook geen geld hadden, maar ze hebben Jeremain Lens en Marcelo al gehaald, Jagos Vukovic vastgelegd en nemen ook nog eens Wilfred Bouma erbij. Toe maar.”

“En dat terwijl ze in Eindhoven vorig jaar ook al de stevigste ploeg hadden, hoewel de prestaties om wat voor een reden dan ook tegenvielen”, vervolgt de coach. “Wij kunnen alleen maar hopen dat we op het niveau van vorig seizoen blijven. Normaal kun je tijdens een voorbereiding een planning maken en werken aan de compositie van je elftal. Dat is nu schier onmogelijk”, besluit Jol ongelukkig.
Jol is zich alvast aan het indekken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 juli 2010 @ 15:39:27 #166
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83918959
Jol is er sowieso een ster om maar te blijven lullen in de pers waarbij het zelden tot nooit aan Jol zelf ligt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_83919109
Hij vergeet Hutchinson En Bouma is toch niet zeker?
pi_83919943
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:39 schreef rubbereend het volgende:
Jol is er sowieso een ster om maar te blijven lullen in de pers waarbij het zelden tot nooit aan Jol zelf ligt
Idd, hij heeft altijd over iedereen wel een mening. Hij moet zich eens realiseren dat niemand daar op zit te wachten en hij zich beter kan richten op zijn eigen cluppie.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:38:54 #169
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_83921149
Ik ben het anders wel gewoon met hem eens. Uitstekende aankopen, nu de loonlijst nog laten slinken door die gekke Mexicaan en Kromkamp te dumpen en het vuurwerkseizoen kan beginnen.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 juli 2010 @ 16:49:03 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83921537
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben het anders wel gewoon met hem eens. Uitstekende aankopen, nu de loonlijst nog laten slinken door die gekke Mexicaan en Kromkamp te dumpen en het vuurwerkseizoen kan beginnen.

Het gat van Lazovic is opgevuld en verder zijn we 2 verdedigers kwijt, waarvan er één vervangen is en een derde zal ook nog wel gaan.

Verder is er nog niets substantieels bijgekomen. Bouma en Reis hangen nog in de lucht maar is nog niet rond, daarbij heeft Reis gewoon nog een achterstand qua conditie. Dus ik waak voor al te veel optimisme.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_83921751
quote:
Op zondag 11 juli 2010 15:34 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Jol is zich alvast aan het indekken.
Wij missen nog wel een superspeler zoals Suarez, maar met een stabiel team kun je ook ver komen.
  zondag 11 juli 2010 @ 16:54:01 #172
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_83921773
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Het gat van Lazovic is opgevuld en verder zijn we 2 verdedigers kwijt, waarvan er één vervangen is en een derde zal ook nog wel gaan.

Verder is er nog niets substantieels bijgekomen. Bouma en Reis hangen nog in de lucht maar is nog niet rond, daarbij heeft Reis gewoon nog een achterstand qua conditie. Dus ik waak voor al te veel optimisme.
Dat zou ik ook doen als ik zo zwart zou kijken. Reker weg, herstructuur in de RvC en de komst van Brands laat je in je post achterwege, alleen daarom ben ik al optimistisch, laat staan de namen van spelers die vertrekken en komen.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 juli 2010 @ 17:12:04 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83922434
quote:
Op zondag 11 juli 2010 16:54 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen als ik zo zwart zou kijken. Reker weg, herstructuur in de RvC en de komst van Brands laat je in je post achterwege,
Daar ben ik heel blij mee, dat is waar ik jarenlang hier om geroepen heb in dit topioc. Maar dat is ook vooral lange termijn werk. En het ging net over dit seizoen en vooralsnog zijn Ajax en Twente nog redelijk compleet gebleven. En wij verder ook niet echt zwakker dus vooralsnog steken we er niet bovenuit. Maar natuurlijk zie ik alle kansen voor een titel. Maar ik waak voor al te grote hosanna.
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 11 juli 2010 @ 17:23:27 #174
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_83922799
quote:
Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Daar ben ik heel blij mee, dat is waar ik jarenlang hier om geroepen heb in dit topioc. Maar dat is ook vooral lange termijn werk. En het ging net over dit seizoen en vooralsnog zijn Ajax en Twente nog redelijk compleet gebleven. En wij verder ook niet echt zwakker dus vooralsnog steken we er niet bovenuit. Maar natuurlijk zie ik alle kansen voor een titel. Maar ik waak voor al te grote hosanna.
Nee, die titel is niet in de pocket, maar met nieuwe hongerige spelers zie ik het echt een topseizoen worden. Zeker voor Ajax en PSV, bij Twente heb ik mijn twijfels.
Dit, dus.
pi_83934680
Zin in het nieuwe seizoen!
  zondag 11 juli 2010 @ 23:19:10 #176
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_83935288
Ik kan ff geen voetbal meer zien.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_83945784
Wat wel gunstig is, is dat bij Ajax spelers als van der Wiel, Stekelenburg en Suarez zich flink in de kijker hebben gespeeld tijdens het WK en die zullen lastig te houden zijn. Bij ons heeft alleen Salcido zich in de kijker gespeeld, en daarvan hoop ik al jaren dat ze hem verkopen .
pi_83952059
quote:
Op zondag 11 juli 2010 23:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik kan ff geen voetbal meer zien.
Het doet pijn. Veel pijn.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_83953758
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mwah, tegen 14 man kun je niet winnen. Daarom is het erg knap dat we tot 3 minuten voor het einde van de 2de verlenging de 0-0 nog hebben gehouden. Als je dan eigenlijk een corner zou krijgen en het spel gaat ineens verder met een doeltrap, is het niet gek dat je met dergelijke voetballers tegenover je een doelpunt tegen krijgt. Spanje heeft zo elke wedstrijd wel een curieus moment gehad. Veel kaarten hebben ze dit WK dan ook niet gekregen, terwijl Nederland bijna 20 gele kaarten heeft gehad. Heb daarom het gevoel alsof Spanje dit WK moest winnen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_83955305
quote:
1 Andreas Isaksson Doel
2 Marcelo Verdediging
3 Carlos Salcido Verdediging
4 Francisco ‘Maza’ Rodríguez Verdediging
5 Jagos Vukovic Verdediging
6 Timmy Simons Middenveld
7 Ola Toivonen Aanval
8 Orlando Engelaar Middenveld
9 Jeremain Lens Aanval
10 Danny Koevermans Aanval
11 Nordin Amrabat Aanval
13 Atiba Hutchinson Middenveld
14 Erik Pieters Verdediging
15 Stijn Wuytens Middenveld
16 Stef Nijland Middenveld
20 Ibrahim Afellay Middenveld
22 Balázs Dzsudzsák Aanval
23 Funso Ojo Verdediging
24 Zakaria Labyad Middenveld
25 Stanislav Manolev Verdediging
28 Otman Bakkal Middenveld
31 Cássio Ramos Doel
41 Jeroen Zoet Doel
De rugnummers voor komend seizoen. Kromkamp krijgt geen rugnummer. Als hij niet verkocht wordt zou ik hem toch in de selectie opnemen. Indien fit is hij beter dan bijv. Ojo.

Daarnaast komt hopelijk rugnummer 3 nog vrij .
pi_83955572
quote:
Op maandag 12 juli 2010 09:42 schreef Rucebo het volgende:
Wat wel gunstig is, is dat bij Ajax spelers als van der Wiel, Stekelenburg en Suarez zich flink in de kijker hebben gespeeld tijdens het WK en die zullen lastig te houden zijn. Bij ons heeft alleen Salcido zich in de kijker gespeeld, en daarvan hoop ik al jaren dat ze hem verkopen .
Nou wat gunstig. Zo'n zak van 50+ miljoen euro voor 3 spelers in de selectie zou ik ook graag willen, waarvan alleen Suarez lastig te vervangen is voor ze.
Had grraag wat meer speelminuten voor Afellay gezien (marktwaarde zal nu niet meer dan 10 miljoen zijn gok ik), of hij moet gaan verlengen. En dat zie ik hem vanwege zijn persoonlijkheid (van buitenaf beoordeeld, ik weet het) niet doen. Als hij het wel doet, koop ik een shirtje met zijn naam er op (zo positief word ik niet vaak verrast )
pi_83955671
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Rucebo het volgende:

[..]

De rugnummers voor komend seizoen. Kromkamp krijgt geen rugnummer. Als hij niet verkocht wordt zou ik hem toch in de selectie opnemen. Indien fit is hij beter dan bijv. Ojo.

Nummer 21 ligt nog open.. Keepers zijn dus voorlopig niet doorgeschoven. Zou me niet verbazen als er nog een transfervrije ervaren keeper aan wordt getrokken.
pi_83956026
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Nummer 21 ligt nog open.. Keepers zijn dus voorlopig niet doorgeschoven. Zou me niet verbazen als er nog een transfervrije ervaren keeper aan wordt getrokken.
Het kan ook zijn dat deze keepers gewoon dit nummer wilde houden..
Je ziet wel meer spelers die een hoog nummer willen houden(Afellay 20, Bakkal 28, Manolev 25 en voorheen Marcellis met 24(die overigens bij AZ nummer 3 heeft gehad))
pi_83956279
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:55 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Nou wat gunstig. Zo'n zak van 50+ miljoen euro voor 3 spelers in de selectie zou ik ook graag willen, waarvan alleen Suarez lastig te vervangen is voor ze.
Had grraag wat meer speelminuten voor Afellay gezien (marktwaarde zal nu niet meer dan 10 miljoen zijn gok ik), of hij moet gaan verlengen. En dat zie ik hem vanwege zijn persoonlijkheid (van buitenaf beoordeeld, ik weet het) niet doen. Als hij het wel doet, koop ik een shirtje met zijn naam er op (zo positief word ik niet vaak verrast )
Alsof Ajax vaak goede spelers koopt. Nee, ze grossieren in miskopen, dus ik ben niet bang dat ze er gelijkwaardige spelers voor terug gaan halen. Ze willen bijv. al Ronnie Stam i.p.v. van der Wiel, dus daar gaan ze al op achteruit.

Met Vermeer hebben ze wel al een goede vervanger in huis voor Stekelenburg, maar Suarez is bijna niet te vervangen.
pi_83965659
quote:
In de Hamburger Morgenpost laat Marcus Berg weten vooralsnog een verhuur af te houden. Hij wil eerst proberen zijn trainer te overtuigen hem nog een kans te geven. 'Ik heb nog niet met de trainer gesproken. Alleen met de technisch directeur, maar hij is niet mijn trainer. Ik wil laten zien dat ik een spits ben die HSV kan gebruiken. Als ik wegmoet, dan ga ik, als dat niet hoeft, blijf ik.' In een reactie tegenover de krant liet de trainer van HSV echter al weten dat het beter is voor Berg om ergens anders aan speeltijd toe te komen.
Ik denk dat we ons moeten gaan richten op een andere spits, aan alles merk je dat Berg niet graag naar PSV komt. Dat heeft hij afgelopen winter volgens mij ook al een keer gezegd. En het is natuurlijk ook beter om een spits te kopen ipv te huren want als die het goed doet gaat die na een jaar alweer weg, mits je natuurlijk een optie tot koopt hebt.

Nu maar gaan voor Traore? Ook geen doelpuntenmachine maar van wat ik van hem gezien heb ben ik toch wel onder de indruk, is erg balvast en fysiek ook sterk. En hij is natuurlijk nog jong maarja dan zullen we waarschijnlijk eerst iemand moeten verkopen voordat er weer gekocht wordt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 juli 2010 @ 18:00:02 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_83966598
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:49 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik voorzie sowieso geen club voor Kromkamp dus ik zou hem maar gewoon weer in de selectie opnemen en hopen dat hij weer in zijn goede vorm komt. In goede vorm was hij een tijdje een prima speler bij PSV.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_83968297
quote:
Op maandag 12 juli 2010 12:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

+1
pi_83983648
quote:
'PSV ziet in Dortmunds Váldez gewenste centrumaanvaller'

PSV is in haar zoektocht naar een nieuwe spits uitgekomen bij Nelson Váldez. De aanvaller van Borussia Dortmund, die onlangs met Paraguay nog actief was op het WK, bevestigt in BILD dat er belangstelling voor hem is vanuit Nederland. “Ik heb een zeer lucratieve aanbieding ontvangen, maar ook vanuit Engeland, Rusland en Portugal heb ik aanbiedingen. Met mijn zaakwaarnemer bestudeer ik de opties”, aldus Váldez.

Ook Ajax en Feyenoord zijn op zoek naar een nieuwe aanvalsleider, maar ondanks het feit dat Váldez geen namen van clubs noemt, weet BILD dat PSV de club is die de Paraguayaan een aanbieding heeft gedaan. Technisch manager Marcel Brands zei enige tijd geleden al bezig te zijn met een nieuwe spits, die erg graag naar PSV zou willen komen. Váldez kan voor vijf miljoen euro vertrekken bij Dortmund.

De 26-jarige aanvaller speelt al sinds 2001 in de Duitse Bundesliga. Hij begon op jonge leeftijd bij Werder Bremen, dat hem had overgenomen van Atlético Tembetary, en vier jaar geleden volgde de overstap naar Borussia Dortmund. Bij die club was hij nooit onomstreden, maar toch kwam hij tot 113 competitiewedstrijden. Daarin wist hij slechts vijftien keer te scoren, waarvan vijf in het afgelopen seizoen.
pi_83983729
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hmm, heb hem natuurlijk niet vaak zien spelen, maar vind dit vooral zo'n net-niet talent die veel te lang is blijven hangen op zijn niveau.
pi_83983758
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:30 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Hmm, heb hem natuurlijk niet vaak zien spelen, maar vind dit vooral zo'n net-niet talent die veel te lang is blijven hangen op zijn niveau.
Het zou toch niet weer
Brutal. Fucking. Metal.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 00:35:18 #191
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_83983897
5 miljoen is wel erg hoog voor Valdez.

Als hij gratis zou zijn, had ie van mij wel mogen komen, maar ik zie hem niet voor meer vertrekken over een paar jaar. Dus leiden we daar zeker verlies op dan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_83991293
quote:
'Brands hoopt op Fandag nieuwe spits te presenteren'
13 juli 2010

Volgens het Eindhovens Dagblad hoopt Marcel Brands tijdens de Fandag zaterdag zowel Marcelo als een nieuwe spits te presenteren. "We zijn volop bezig met de invulling daarvan. Maar we wachten liever een dag langer om een goede keuze te ma­ken, dan dat we een beslissing wil­len forceren."
pi_83991648
Ik vind Brands de beste aanwinst van deze transferperiode. Net als Sanders trouwens. Ze stralen rust en vertrouwen uit, in tegenstelling tot hun voorgangers.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:59:23 #194
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_83992386
Puilen de tribunes vanavond uit met Fok!erts?
Dit, dus.
pi_83993513
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:59 schreef Buitendam het volgende:
Puilen de tribunes vanavond uit met Fok!erts?
Neen Zaterdag ook niet, ga de babykamer schilderen. Even een verademing dat het maar 23 graden gaat worden. Als mijn vriendin niet had hoeven werken was k zaterdag wel even gaan kijken. Ben benieuwd naar de spits die komende zaterdag gepresenteerd gaat worden
pi_83993534
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:37 schreef Rucebo het volgende:
Ik vind Brands de beste aanwinst van deze transferperiode. Net als Sanders trouwens. Ze stralen rust en vertrouwen uit, in tegenstelling tot hun voorgangers.
Van Sanders wil ik het nog niet zeggen. Daarvoor heb ik hem té weinig gezien/gehoord in de media. Bovendien vond ik zijn 'vliegende start' een beetje te voorbarig (over dat hij Hiddink wel eens even binnenboord zou halen).

Brands daarentegen is al redelijk bekend en zat natuurlijk herhaaldelijk bij de heren van VI. Inderdaad, een rustige, vooruitdenkend persoon die zelden op een impuls te betrappen is. Die begint goed, mijns inziens.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 13 juli 2010 @ 15:23:22 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_84000999
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

alsof wij zijn salaris kunnen betalen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_84001047
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 15:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

alsof wij zijn salaris kunnen betalen
Kunnen wel, maar of we het ook moeten willen. Denk het niet.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 17:49:26 #199
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_84008520
Ik ga een paar maten ophalen en richting de Aalsterweg, seizoen begint voor mij vandaag officieel.

Mijne heren
Dit, dus.
pi_84008564
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:49 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga een paar maten ophalen en richting de Aalsterweg, seizoen begint voor mij vandaag officieel.

Mijne heren
Doe je nog een leuk verslagje? Het is dat ik slecht ter been ben momenteel anders had ik ook wel de derby willen bekijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')