Hoezo? Andy vdr Meyde vond toch ook een club?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:31 schreef rubbereend het volgende:
vind maar eens een club voor hemhij is net weer fit
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:45 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hoezo? Andy vdr Meyde vond toch ook een club?![]()
Oh wacht....
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:45 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Hoezo? Andy vdr Meyde vond toch ook een club?![]()
Oh wacht....
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:13 schreef Buitendam het volgende:
Zitten er ook geruchten bij over de transfersom?
Eerlijk gezegd ben ik daar totaal nog niet mee bezig. Eerst morgen voorbij laten gaan. Daarna moet PSV nog zorgen dat er een goede spits bij komt, Reis tekent, Salcido verkocht wordt, een goede links- en rechtback gekocht worden, een centrale verdediger komt en bij vertrek van Afellay nog een middenvelder erbij komt. Dán heb ik er weer zin in.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:51 schreef BruggiKeane het volgende:
Hebben we er allemaal een beetje zin in, in het nieuwe seizoen?
quote:Zonneveld vertrekt naar AEL Limassol
Mike Zonneveld heeft een 2-jarig contract ondertekend bij AEL Limassol op Cyprus. De linkspoot speelde in totaal 26 competitiewedstrijden voor PSV, waarin hij twee keer scoorde. Hij kwam in het seizoen 2007-2008 naar Eindhoven. De jaargang daarna speelde hij nog vijf duels, maar daarna werd Zonneveld verhuurd en kwam hierin niet meer officieel in actie voor PSV.
A Divizion
Het afgelopen seizoen kwam Zonneveld op huurbasis uit voor FC Groningen. Tijdens de voorbereiding op het nieuwe seizoen werd de geboren Leidenaar kenbaar gemaakt dat er geen uitzicht was op speeltijd en mocht vertrekken. AEL Limassol komt uit in de hoogste Cypriotische competitie, de A Divizion. Ook de Nederlander Nicky Hofs speelt het aankomende seizoen voor Limassol. PSV wenst Zonneveld veel succes op Cyprus en bedankt hem voor bewezen diensten.
quote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 11 juli 2010 11:34 schreef Frenkel het volgende:
Ga er vanuit dat ze Salcido toch wel kwijt raken, die heeft een hele aardige WK gespeeld!
Jol is zich alvast aan het indekken.quote:De voorbereiding van Ajax verloopt nog niet zoals gewenst. De Amsterdammers missen nog een aantal belangrijke spelers die actief zijn op het WK in Zuid-Afrika en hebben daarnaast geen geld voor nieuwe aankopen. Trainer Martin Jol kijkt zodoende jaloers naar concurrent PSV, zo meldt hij in de nieuwste editie van Voetbal International.
“Ik kijk deze dagen met afgunst naar PSV”, zegt Jol, die vooral met jaloersheid kijkt naar de nieuwe aankopen van de Brabanders. “Ik dacht dat ze daar ook geen geld hadden, maar ze hebben Jeremain Lens en Marcelo al gehaald, Jagos Vukovic vastgelegd en nemen ook nog eens Wilfred Bouma erbij. Toe maar.”
“En dat terwijl ze in Eindhoven vorig jaar ook al de stevigste ploeg hadden, hoewel de prestaties om wat voor een reden dan ook tegenvielen”, vervolgt de coach. “Wij kunnen alleen maar hopen dat we op het niveau van vorig seizoen blijven. Normaal kun je tijdens een voorbereiding een planning maken en werken aan de compositie van je elftal. Dat is nu schier onmogelijk”, besluit Jol ongelukkig.
Idd, hij heeft altijd over iedereen wel een mening. Hij moet zich eens realiseren dat niemand daar op zit te wachten en hij zich beter kan richten op zijn eigen cluppie.quote:Op zondag 11 juli 2010 15:39 schreef rubbereend het volgende:
Jol is er sowieso een ster om maar te blijven lullen in de perswaarbij het zelden tot nooit aan Jol zelf ligt
quote:Op zondag 11 juli 2010 16:38 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben het anders wel gewoon met hem eens. Uitstekende aankopen, nu de loonlijst nog laten slinken door die gekke Mexicaan en Kromkamp te dumpen en het vuurwerkseizoen kan beginnen.
Wij missen nog wel een superspeler zoals Suarez, maar met een stabiel team kun je ook ver komen.quote:
Dat zou ik ook doen als ik zo zwart zou kijken. Reker weg, herstructuur in de RvC en de komst van Brands laat je in je post achterwege, alleen daarom ben ik al optimistisch, laat staan de namen van spelers die vertrekken en komen.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het gat van Lazovic is opgevuld en verder zijn we 2 verdedigers kwijt, waarvan er één vervangen is en een derde zal ook nog wel gaan.
Verder is er nog niets substantieels bijgekomen. Bouma en Reis hangen nog in de lucht maar is nog niet rond, daarbij heeft Reis gewoon nog een achterstand qua conditie. Dus ik waak voor al te veel optimisme.
Daar ben ik heel blij mee, dat is waar ik jarenlang hier om geroepen heb in dit topioc. Maar dat is ook vooral lange termijn werk. En het ging net over dit seizoen en vooralsnog zijn Ajax en Twente nog redelijk compleet gebleven. En wij verder ook niet echt zwakker dus vooralsnog steken we er niet bovenuit. Maar natuurlijk zie ik alle kansen voor een titel. Maar ik waak voor al te grote hosanna.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen als ik zo zwart zou kijken. Reker weg, herstructuur in de RvC en de komst van Brands laat je in je post achterwege,
Nee, die titel is niet in de pocket, maar met nieuwe hongerige spelers zie ik het echt een topseizoen worden. Zeker voor Ajax en PSV, bij Twente heb ik mijn twijfels.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar ben ik heel blij mee, dat is waar ik jarenlang hier om geroepen heb in dit topioc. Maar dat is ook vooral lange termijn werk. En het ging net over dit seizoen en vooralsnog zijn Ajax en Twente nog redelijk compleet gebleven. En wij verder ook niet echt zwakker dus vooralsnog steken we er niet bovenuit. Maar natuurlijk zie ik alle kansen voor een titel. Maar ik waak voor al te grote hosanna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |