ik zou niet weten waarom?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben 1.75 en weeg 49
Mag heus wel dicht.
Vind het een heel raar topic met een rare OP.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom?
ik heb de bagger gekliko'd
oh? ik niet, lijkt me een legitieme vraag hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind het een heel raar topic met een rare OP.
en ofquote:Op donderdag 2 september 2010 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
Jullie zijn toch wel een goed stel samen he
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:52 schreef Mylene het volgende:
Ja, we zijn er nu mee bezig. Hij is al gemeld in het FA topic.
geslot, thanksquote:Op woensdag 15 september 2010 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slank #1168 - waar boeken worden ontleed
Mag dicht, dubbel. Thnx
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:22 schreef Biogarde het volgende:
TS heeft toestemming van FOK! om dit te doen.
Waarom mag ik niet gewoon zeggen dat ik het onterecht vind en dat ik denk dat de TS er zo 1 is die allemaal van dat soort shirts draagt?quote:
oh, dat mag wel hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet gewoon zeggen dat ik het onterecht vind en dat ik denk dat de TS er zo 1 is die allemaal van dat soort shirts draagt?
Emo? Volgens mij heb jij een andere post dan mij gelezen of ik ben gewoon gek.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, dat mag wel hoor.
maar TS voor heks en emo uitmaken dan weer niet eigenlijk, vandaar
n uja, je begrijpt de strekking van mijn antwoord wel toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Emo? Volgens mij heb jij een andere post dan mij gelezen of ik ben gewoon gek.
Mwoah, ik zie niet echt wat er erg aan het woord heks is. Is een beetje overdreven om dan heel mijn post weg te halen, vindt je ook niet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
n uja, je begrijpt de strekking van mijn antwoord wel toch?
het is gewoon niet nodig, dat kan ook vriendelijker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mwoah, ik zie niet echt wat er erg aan het woord heks is. Is een beetje overdreven om dan heel mijn post weg te halen, vindt je ook niet?
Tof.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het is gewoon niet nodig, dat kan ook vriendelijker.
het geeft ook meteen een lekkere sfeer in het topic.
het staat je vrij de post nogmaals te plaatsen, maar dan zonder topicstarter uit te maken voor heks, of andersoortige benamingen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[SHJN] Secret Santa! mag deze ook centraal?
Tuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef Joysa het volgende:
Mag de TT van het SHJN meeting topic naar:
SHJN - Meeting; 27 november
wattequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:03 schreef Nezhi het volgende:
Maghreb spam!
Ik zoek een kledingstuk #21
Thanksquote:
Ik heb nu geen idee of ze er wel of niet zijn...quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
ik zag het ja, had het al achter neergegooid, snap er zelf ook niks vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 14:13 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zojuist twee nieuwe topics geopend voor Lush, maar:
1) ze staan niet in mijn active topics
2) als ik ze opzoek bij LIF, dan krijg ik een error (52) te zien en
[..]
Ik heb nu geen idee of ze er wel of niet zijn...
Ooo oke, haha.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag het ja, had het al achter neergegooid, snap er zelf ook niks van
al gedaanquote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef NJ het volgende:
DE, terecht dat je m'n post wist, maar pas dan ook de fouten aan..
Spamquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef citygirlBe het volgende:
Hey traders,
Ik vind het zelf ook leuk om te shoppen van achter mijn pc. Een leuke website is die van citykingz.com. Ze verkopen leuke kwalitatieve jeans aan mooie prijzen en sneakers.
Ze hebben ook massa's andere leuke kleren voor jongens en meisjes.
Neem eens een kijkje. Echt de moeite.
Groetjes
thanksquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:54 schreef don-diablo het volgende:
Goede spijkerbroek/sneakers voor een mooie prijs?
[..]
Spam
wat heeft jouw voorkeur?quote:Op maandag 6 december 2010 16:26 schreef Muck het volgende:
Ik loop al een aardige tijd te sukkelen met mijn gezondheid en het begint er steeds meer op te lijken dat het ME is.
Het enige dat ik daarover kon vinden is dit topic uit 2002: ME & CVS
Nou kan ik dat topic natuurlijk schoppen of een nieuw topic openen, Wat heeft jullie voorkeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |