abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:05:23 #101
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83458081
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:56 schreef Samson_en_Gert het volgende:

[..]

Blootfoto's zie ik geen kwaad in en nu is de situatie dermate geëscaleerd dat zelfs kinderen niet meer op schoot mogen.

Zaken als een kind knuffelen of een kind op schoot, een strandfoto of foto's van je eigen kind in bad, zaken die nu allemaal als verdachte activiteiten worden gezien (leerkrachten die een kind op schoot hebben, kunnen hun ontslag tegemoed zien), hiervan zijn kinderen, die ook recht hebben op een knuffel en liefde het slachtoffer.
Maak dit eens hard. Ik heb je nu al een aantal keer zulke kreten zien roepen maar het is volgens mij meer gebaseerd op een algemeen gevoel jouwerzijds dan dat dit de alledaagse praktijk is.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:09:44 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83458289
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 19:48 schreef oompaloompa het volgende:
maar kunnen jullie naast een mening ook een reden geven waarom het belachelijk is dat de overheid probeert te beperken dat pedoseksuelen de fout in gaan?
Pedoseksuelen mogen/moeten best door overheids instellingen behandeld worden.
Alleen is het mij compleet niet duidelijk om welke leeftijdsgroep het nu gaat. Want ik heb sterk het vermoeden dat de media pedofilie, infantofilie en efebofilie door elkaar halen.

Efebo of is het infanto?. Met Efebo heb ik niet zoveel moeite. En trouwens in EU heeft elke land zijn eigen grens. Nederland heeft het op 18 gesteld. Terwijl het elders in Europa lager licht.

Websites, Torrents of anderlei netwerken op internet met een filter afschermen is symboolpolitiek. Het helpt geen kind, geen verslaafde met daarnaast de mogelijkheid dat er ook andere onwelgevallige informatie geblokt kan worden.

Kent men de film Mysterious Skin (2004). Sommige Efebo zoeken het zelf op. Het gaat er dus echt om of het vrije wil is van een 'kind'/puber. Of het dus kwalijk genoemd kan worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:10:14 #103
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83458307
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je naar Dutroux-zaak had gekeken weet je ook dat NL justitie betrokken is. Dat is een ander invalshoek dan de Chipshol-zaak.
Linkje?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:14:30 #104
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83458512
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Pedoseksuelen mogen/moeten best door overheids instellingen behandeld worden.
Alleen is het mij compleet niet duidelijk om welke leeftijdsgroep het nu gaat. Want ik heb sterk het vermoeden dat de media pedofilie, infantofilie en efebofilie door elkaar halen.

Efebo of is het infanto?. Met Efebo heb ik niet zoveel moeite. En trouwens in EU heeft elke land zijn eigen grens. Nederland heeft het op 18 gesteld. Terwijl het elders in Europa lager licht.

Websites, Torrents of anderlei netwerken op internet met een filter afschermen is symboolpolitiek. Het helpt geen kind, geen verslaafde met daarnaast de mogelijkheid dat er ook andere onwelgevallige informatie geblokt kan worden.

Kent men de film Mysterious Skin (2004). Sommige Efebo zoeken het zelf op. Het gaat er dus echt om of het vrije wil is van een 'kind'/puber. Of het dus kwalijk genoemd kan worden.
Terecht zijn post laat duidelijk zien dat het maar tot 16 geldt (eventueel zou je kunnen beargumenteren 12).

Voor de rest ben ik het met je eens dat het belangrijk is dat er onderscheid gemaakt wordt. Toch schaar ik dat eerder onder de uitvoerende kant van de zaak, waar Samson-en-Gert een probleem lijkt te hebben met de essentie van de wetten, namelijk het strafbaar zijn van seks tussen volwassenen en kinderen. Mijn vraag was vooral gericht op opheldering / duidelijkheid over zijn precieze standpunt
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:42:24 #105
307021 Samson_en_Gert
Moest kloppen, bel doet t niet
pi_83459908
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Terecht zijn post laat duidelijk zien dat het maar tot 16 geldt (eventueel zou je kunnen beargumenteren 12).

Voor de rest ben ik het met je eens dat het belangrijk is dat er onderscheid gemaakt wordt. Toch schaar ik dat eerder onder de uitvoerende kant van de zaak, waar Samson-en-Gert een probleem lijkt te hebben met de essentie van de wetten, namelijk het strafbaar zijn van seks tussen volwassenen en kinderen. Mijn vraag was vooral gericht op opheldering / duidelijkheid over zijn precieze standpunt
Ik schaar me achter het standpunt van D'66, de PvdA, PPR, PSP, EVP en de VVD uit 1978.

Indien een relatie ongewenst is, optreden en anders niet vervolgen. En stoppen met het constant discrimineren van seksuele minderheden in de media.

Homo's klagen over het feit dat ze worden belaagd door bepaalde kansenjongeren. Als ik te kennen zou geven meiden van 11 leuk te vinden, ben ik mijn leven niet meer zeker. Net zo min als ik van mening ben, dat kansenjongeren homo's zouden moeten belagen, ben ik van mening dat pedo's vogelvrij zouden moeten worden verklaard.

Inderdaad nogmaals: kinderpron, in de trend van overduidelijke misbruikpica's, de makers ervan oppakken. Ongewenste relaties, stalking e.d. uiteraard tegen optreden. Maar gooi niet het kind met het badwater weg.

Het is nu zo erg dat de PABO geen jongens meer kan krijgen als toekomstige leraren, omdat je als jongen die met kinderen werkt, direct een stigma hebt. Kortom, gewoon weer een beetje normaal doen. Klok 15 jaar terug draaien graag.
"There's room at the top they are telling you still,
But first you must learn how to smile as you kill,
If you want to be like the folks on the hill.", John Lennon
pi_83460126
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:42 schreef Samson_en_Gert het volgende:

Het is nu zo erg dat de PABO geen jongens meer kan krijgen als toekomstige leraren, omdat je als jongen die met kinderen werkt, direct een stigma hebt. Kortom, gewoon weer een beetje normaal doen. Klok 15 jaar terug draaien graag.
Wat een onzin. Dat is pertinent niet waar.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:49:37 #107
52357 Lambiekje
pi_83460269
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:46 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Als man zijnde kan je niet met goed fatsoen een crèche beginnen. Er is dus wel degelijk een stigma
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_83460331
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als man zijnde kan je niet met goed fatsoen een crèche beginnen. Er is dus wel degelijk een stigma
Dat is echt 100% onzin. Lekker maar ongefundeerd wat roepen.
En dan heb ik het nog niet eens over de intenties in dit topic.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:52:20 #109
307021 Samson_en_Gert
pi_83460427
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:46 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Meld je voor de gein eens aan, als man, als werknemer op een KDV.

Of als oppas. Er worden ook altijd vrouwen gevraagd als oppas. Reageer maar eens voor de grap op een advertentie.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 20:57:14 #110
52357 Lambiekje
pi_83460682
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:50 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat is echt 100% onzin. Lekker maar ongefundeerd wat roepen.
En dan heb ik het nog niet eens over de intenties in dit topic.
Als iemand de politie op belt dat jij raar doet met kinderen. Dat je op een bankje naar kinderen kijkt die spelen op het speelveld. En die iemand regelt wat vrienden,kennissen die ook een melding maken van jouw dat je raar doet bij het bijzijn van kinderen. Dan heb je een probleem. Je hebt de schijn tegen.

Of het kan nog makkelijker. Iemand hangt fotos van jouw in buurt met de tekst pedo eronder. Je kunt niet met goed fatsoen meer vertonen in je wijk. Dat kan je niet meer wegpoetsen ook al ben je nog zo onschuldig als wat. Je hebt wederom de schijn tegen.

Ik besef heel goed dat het laster is wat ik stel maar in het geval voor pedofielen wordt een uitzondering gemaakt.

Pedofilie is zo ziekelijk opgeblazen in de media. Dat je iemands leven zonder enkele moeite zo kan verkloten.
Je werkgever hoeft maar lucht te krijgen van een dergelijke sneer, ook al is het nog zo niet waar, en je staat op straat.

Zo verziekt is het dus al in Nederland.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 29-06-2010 21:02:50 ]
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:03:21 #111
307021 Samson_en_Gert
pi_83460983
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als iemand de politie op belt dat jij raar doet met kinderen. Dat je op een bankje naar kinderen kijkt die spelen op het speelveld. En die iemand regelt wat vrienden,kennissen die ook een melding maken van jouw dat je raar doet bij het bijzijn van kinderen. Dan heb je een probleem. Je hebt de schijn tegen.

Of het kan nog makkelijker. Iemand hangt fotos van jouw in buurt met de tekst pedo eronder. Je kunt niet met goed fatsoen meer vertonen in je wijk. Dat kan je niet meer wegpoetsen ook al ben je nog zo onschuldig als wat. Je hebt wederom de schijn tegen.

Pedofilie is zo ziekelijk opgeblazen in de media. Dat je iemands leven zonder enkele moeite zo kan verkloten.
Je werkgever hoeft maar lucht te krijgen van een dergelijke sneer, ook al is het nog zo niet waar, en je staat op straat.

Inderdaad.

Of lees anders het boek 'Valse Zeden' van een advocaat uit Alkmaar eens. Je schrikt je rot.

De hetze tegen alles wat maar met kinderseks te maken of heeft of heel in de verte raakvlakken lijkt te hebben, is zo toegenomen, dat het succesvol kan worden gebruikt door iedereen die met iemand wil afrekenen.
Jij hebt een hekel aan je buurman, je laat je zoontje je buurman beschuldigen, buurman krijgt 3 jaar en wordt afgetuigd in de bak. Rechter kijkt nauwelijks naar de waarheidsvinding in dergelijke zaken. Met rancuneuze echtgenotes in scheidingzaken idem dito. Nogmaals, als je het niet gelooft, lees dit boek.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 21:16:50 #112
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83461691
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:03 schreef oompaloompa het volgende:

Maar je post nooit een link of echte onderbouwing, je roept voornamelijk dingen. Ik kan daar helemaal niks mee... (behalve misschien heel erg hard terugroepen dat het allemaal wel meevalt, maar dat maakt het geen betere discussie)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83466767
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik besef heel goed dat het laster is wat ik stel maar in het geval voor pedofielen wordt een uitzondering gemaakt.

1. Dan moet iemand gegronde reden hebben zoiets te doen (wraak?)
2. Dat is makkelijk te weerspreken

3. Hoevaak gebeurt het? 1 a 2 keer per jaar? op 16 miljoen mensen?
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:03:00 #114
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83501544
ik kom al twee dagen niet op het universiteits-netwerk terecht dus ik ben bang dat je / jullie de papers nog te goed hebben (terecht)
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:24:53 #115
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83505514
'T is geen ramp. Het ging er mij vooral om of er aantoonbare inhoudelijke argumenten zijn voor zo'n verbod, en dat het dus niet (louter) gebaseerd hoeft te zijn op vermoedens of de 'goede' zeden oid.
  woensdag 30 juni 2010 @ 20:27:08 #116
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83505635
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef Terecht het volgende:
'T is geen ramp. Het ging er mij vooral om of er aantoonbare inhoudelijke argumenten zijn voor zo'n verbod, en dat het dus niet (louter) gebaseerd hoeft te zijn op vermoedens of de 'goede' zeden oid.
Die zijn er wel, alhoewel ik niet zeker weet of het ook letterlijk met virtuele images is getest of alleen met echte. Zoals je begrijpt is het echter niet gemakkelijk te onderzoeken en ook alles behalve ethisch, ook zeker voor de pedoseksueel zelf dus er isniet heel erg veel onderzoek.
pi_83522276
JDTV AFL.16 - Telegraaf

Het pedofiele netwerk verhaal heeft kennelijk meerde dimensies volgens Micha Kat want reikt zelfs tot aan de directie kamers van de Telegraaf Je weet wel die vuige sensatiebeluste prutsers die het in hun botte kop haalde om telefonisch contact op te nemen met de 9-jarige Ruben uit Tilburg, die als enige de vliegramp in Libië overleefde.. Deze video toont aan dat er meer aan de hand is en geeft aan dat ook kees lunshof (adjunct directeur) aangesloten zou zijn bij het pedofiele netwerk van de hoogste baas van justitie in Nederland Joris Demmink.

"Grappige export-producten heeft Nederland: Sieneke, Joran van der Sloot en de PVV." - Cornald Maas

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 09:58:41 ]
  donderdag 1 juli 2010 @ 09:58:28 #118
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83522651
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:45 schreef mediacurator het volgende:
JDTV AFL.16 - Telegraaf

Het pedofiele netwerk verhaal heeft kennelijk meerde dimensies volgens Micha Kat want reikt zelfs tot aan de directie kamers van de Telegraaf Je weet wel die vuige sensatiebeluste prutsers die het in hun botte kop haalde om telefonisch contact op te nemen met de 9-jarige Ruben uit Tilburg, die als enige de vliegramp in Libië overleefde.. Deze video toont aan dat er meer aan de hand is en geeft aan dat ook kees lunshof (adjunct directeur) aangesloten zou zijn bij het pedofiele netwerk van de hoogste baas van justitie in Nederland Joris Demmink

"Grappige export-producten heeft Nederland: Sieneke, Joran van der Sloot en de PVV." - Cornald Maas
Onnavolgbaar gebrabbel.
pi_83522710
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:58 schreef Terecht het volgende:

[..]

Onnavolgbaar gebrabbel.
overbodige reactie want de waarheid komt bij jou altijd binnen als donderslag bij heldere hemel, niet bijzonders dus
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:02:25 #120
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83522778
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:00 schreef mediacurator het volgende:

[..]

overbodige reactie want de waarheid komt bij jou altijd binnen als donderslag bij heldere hemel, niet bijzonders dus
Wut? Ik spreek geen Koeterwaals. FOK! is een Nederlandstalig forum, hé.
pi_83522828
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:02 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wut? Ik spreek geen Koeterwaals. FOK! is een Nederlandstalig forum, hé.
waar zijn de taalfouten? Koeterwaals zeg je?
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:16:12 #122
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83523196
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:03 schreef mediacurator het volgende:

[..]

waar zijn de taalfouten? Koeterwaals zeg je?
Je schrijfsels zijn om jeuk van te krijgen, je excelleert in taal- en denkfouten. Ook nu weer. Er is geen touw aan vast te knopen; geen kop, geen staart, gewoon domweg alles wat in je opkomt er uitpoepen en na de daad maar wat trots naar die meurende letterbrij staren.
pi_83523770
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:16 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je schrijfsels zijn om jeuk van te krijgen, je excelleert in taal- en denkfouten. Ook nu weer. Er is geen touw aan vast te knopen; geen kop, geen staart, gewoon domweg alles wat in je opkomt er uitpoepen en na de daad maar wat trots naar die meurende letterbrij staren.
Exact mijn gedachten. Het slaat de plank volledig mis steeds.
pi_83525072
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 10:16 schreef Terecht het volgende:

[..]

onnozel gebral, ik geef alleen een korte beschrijving van het filmpje
pi_83525150
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:10 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Eentje die alleen voor jou duidelijk is en waarin je grove beschuldigingen maakt tegenover een aantal mensen.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:23:33 #126
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83525607
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:10 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dat blijkt er anders niet uit. Ik zie een hoopje drek. Maar vooruit, ik zal met mijn hand over mijn hart strijken en je nog een kans geven: waarom post je nu juist dat filmpje? Waarom zouden de lezers van dit topic daar naar moeten kijken? Wat kunnen zij ervan opsteken? Wat is de boodschap die je ons wilt meegeven? Geef eens een aanzetje tot discussie, met een droge joetjoep is het lastig tikken, om niet te zeggen spelbederf.
pi_83526617
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:23 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat blijkt er anders niet uit. Ik zie een hoopje drek. Maar vooruit, ik zal met mijn hand over mijn hart strijken en je nog een kans geven: waarom post je nu juist dat filmpje? Waarom zouden de lezers van dit topic daar naar moeten kijken? Wat kunnen zij ervan opsteken? Wat is de boodschap die je ons wilt meegeven? Geef eens een aanzetje tot discussie, met een droge joetjoep is het lastig tikken, om niet te zeggen spelbederf.
Poging tot opheldering van voorgaande post;

De maker van het filmpje houdt zich niet alleen bezig met Demmink, maar tevens aanverwante onderwerpen. Het toont aan dat er schijnbaar een systeem bestaat die nu transparanter aan het worden is en waarbij er voor bepaalde sleutel posities binnen machtige instituten zoals de media, justitie en kerk pedo's gebruikt worden.

Deze zijn namelijk chanteerbaar en verzekerd de hogere bestuurders binnen de hiërarchie van absolute gehoorzaamheid in welke omstandigheden dan ook.

De media en de kerk houden de massa's oliedom en justitie veroordeelt niet de leden van hun eigen criminele bende waardoor het corrupte netwerk die de westerse wereld nu tot aan de rand vd ondergang drijft onopgemerkt en ongehinderd haar werk kan voorzetten.

Speculatie maar toch

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 12:47:23 ]
pi_83526742
De kerk een machtig instituut? 500 jaar geleden ja.
pi_83526874
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:53 schreef Amos_ het volgende:
De kerk een machtig instituut? 500 jaar geleden ja.
De Rooms-katholieke Kerk is de grootste christelijke Kerk ter wereld

bron: wiki
pi_83527061
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:56 schreef mediacurator het volgende:

[..]

De Rooms-katholieke Kerk is de grootste christelijke Kerk ter wereld

bron: wiki
De Everest is de grootste berg ter wereld. Grootte zegt niets over macht
pi_83527151
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:01 schreef Amos_ het volgende:

[..]

De Everest is de grootste berg ter wereld. Grootte zegt niets over macht
haha
pi_83527299
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:03 schreef mediacurator het volgende:

[..]

haha
dan kun je gerust lachen maar ik ben bloedserieus.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:13:02 #133
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83527553
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:50 schreef mediacurator het volgende:

[..]

De maker van het filmpje houdt zich niet alleen bezig met Demmink, maar tevens aanverwante onderwerpen. Het toont aan dat er schijnbaar een systeem bestaat die nu transparanter aan het worden is en waarbij er voor bepaalde sleutel posities binnen machtige instituten zoals de media, justitie en kerk pedo's gebruikt worden.

Deze zijn namelijk chanteerbaar en verzekerd de hogere bestuurders binnen de hiërarchie van absolute gehoorzaamheid in welke omstandigheden dan ook.
Wie zijn die "hogere bestuurders"?
quote:
De media en de kerk houden de massa's oliedom en justitie veroordeelt niet de leden van hun eigen netwerk waar door het corrupte netwerk die de westerse wereld nu tot aan de rand vd ondergang drijft onopgemerkt en ongehinderd haar werk kan voorzetten.

Speculatie maar toch
Op welke nabije ondergang doel je?
pi_83528680
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:13 schreef Terecht het volgende:

[..]

Wie zijn die "hogere bestuurders"?

Uhhh, zijn niet met naam en toenaam bekent volgens mij maar is een internationaal groepje mega rijken criminelen
quote:
Op welke nabije ondergang doel je?
Een combinatie van financiële crisis, oorlog Israël vs. Iran en de BP olie ramp neem ik aan?

Trouwens mijn woorden waren, "tot aan de rand vd ondergang", wil geheel niet zeggen dat deze dan ook nabij zou zijn, in ieder geval is de intentie in die richting zeker wel aanwezig lijkt me

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 13:12:00 ]
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:14:35 #135
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83529896
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:42 schreef mediacurator het volgende:

[..]

uhhh, zijn niet met naam en toenaam bekent volgens mij maar is een internationaal groepje mega rijken criminelen
Dit is wel héél erg vaag vind je ook niet? Het lijkt nu net een kapstok waar je alles wat er niet deugt in deze wereld naar believen aan op kan hangen. Dit kun je vast wel enigszins concreter maken.
quote:
[..]

Een combinatie van financiële crisis, oorlog Israël vs. Iran en de BP olie ramp neem ik aan?

Trouwens mijn woorden waren, "tot aan de rand vd ondergang", wil geheel niet zeggen dat deze dan ook nabij zou zijn, in ieder geval is de intentie in die richting zeker wel aanwezig lijkt me
Als zoals je zegt de daders niet bekend zijn wat houdt hen dan nog tegen om de (Westerse) wereld het definitieve zetje over de afgrond te geven?

Overigens zal een oorlog tussen Israel en Iran er voorlopig echt niet van komen, je kunt gerust gaan slapen. Maar afgezien van dat: waarom vind je dat wij nu aan de rand van de ondergang staan? Is de huidige situatie soms net zo penibel als die aan de vooravonden van de twee wereldoorlogen? Vanwaar jouw fatalisme? Ik bedoel, de BP olieramp is toch een relatief lokaal fenomeen? Welke hinder ondervinden jij en ik daar nu helemaal van?
pi_83540016
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dit is wel héél erg vaag vind je ook niet?
Weet ik, maar meer dan voldoende voor een professionele BNW criticaster als jij! -> grapje!
quote:
Het lijkt nu net een kapstok waar je alles wat er niet deugt in deze wereld naar believen aan op kan hangen. Dit kun je vast wel enigszins concreter maken.
[..]

Als zoals je zegt de daders niet bekend zijn wat houdt hen dan nog tegen om de (Westerse) wereld het definitieve zetje over de afgrond te geven?

Overigens zal een oorlog tussen Israel en Iran er voorlopig echt niet van komen, je kunt gerust gaan slapen.
"Oorlog met Iran voorlopig niet", ja dan kunnen we idd weer gerust gaan slapen
quote:
Maar afgezien van dat: waarom vind je dat wij nu aan de rand van de ondergang staan? Is de huidige situatie soms net zo penibel als die aan de vooravonden van de twee wereldoorlogen?
quote:
Vanwaar jouw fatalisme?
Hoe kom je bij fatalisme? Een gevaar signaleren en bij de pakken neer gaan zitten zijn juist het tegenovergestelde van elkaar
quote:
Ik bedoel, de BP olieramp is toch een relatief lokaal fenomeen?
Zou heel goed kunnen idd maar dat was de Amerikaanse huizen crisis destijds ook, tot bleek dat EU banken ook mega "handige" investeringen hadden gedaan met hun zuurverdiende EU spaarcentjes
quote:
Welke hinder ondervinden jij en ik daar nu helemaal van?
Dat heet een hart hebben voor Gods schepping oftewel "de natuur" Terecht

Alleen hoor je van al die stront vervelende climate-gate ontkenners en andere CO2 uitstoot zeikerds in ene geen woord meer, terwijl zij het juist zo hoog op zouden hebben met de natuur! echt niet

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 22:10:28 ]
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:37:03 #137
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83550852
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 17:48 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Weet ik, maar meer dan voldoende voor een professionele BNW criticaster als jij! -> grapje!
Ik merk op dat je 3 keer verzaakt concreet te worden. Je zou haast gaan denken dat er geen inhoud achter je stelling zit.
quote:
[..]

"oorlog met Iran voorlopig niet", ja dan kunnen we idd weer gerust gaan slapen
Er wordt al jáááren geroepen dat de definitieve aanval op Iran nu toch echt aanstaande is, en de situatie is volgens mij niet dermate veranderd dat we nu wél ineens enige waarde moeten hechten aan een dergelijke statement. Sterker, eerder het omgekeerde is het geval, de situatie omtrent Iran is de laatste jaren meer en meer een patstelling geworden waardoor een mogelijke aanval steeds minder aantrekkelijk lijkt.
quote:
[..]

Leg uit. Welke gelijkenissen zie je?
quote:
[..]

Hoe kom je bij fatalisme? Een gevaar signaleren en bij de pakken neer gaan zitten zijn juist het tegenovergestelde van elkaar
Nee jij laat je niet kisten blijkt wel, een beetje de gevierde toetsenbordactivist uithangen op FOK! waar je al rijkelijk succesvol bent geweest in de rol van vertolker van het algeheel alarmisme. Kortom, anders gesteld, vanwaar jouw alarmisme?
quote:
[..]

Zou heel goed kunnen idd maar dat was de Amerikaanse huizen crisis destijds ook, tot bleek dat EU banken ook mega "handige" investeringen hadden gedaan met hun zuurverdiende EU spaarcentjes
Ik denk niet dat je een menselijke constructie als de financiele wereld zo kunt vergelijken met deze milieuramp. Er liggen morgen niet opeens hopen aangestrande olie uit de Cariben voor het Kurhaus hoor.
Daarnaast is de olie-industrie een wezenlijk andere economische bedrijfstak dan de financiele dienstverlening, dus ook daar gaat je parallel imo mis.
quote:
[..]

Dat heet een hart hebben voor Gods schepping oftewel "de natuur" Terecht
Je bent de Goedheid zelve, gij onbaatzuchtige.
pi_83556134
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:37 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik merk op dat je 3 keer verzaakt concreet te worden. Je zou haast gaan denken dat er geen inhoud achter je stelling zit.
[..]

Er wordt al jáááren geroepen dat de definitieve aanval op Iran nu toch echt aanstaande is, en de situatie is volgens mij niet dermate veranderd dat we nu wél ineens enige waarde moeten hechten aan een dergelijke statement. Sterker, eerder het omgekeerde is het geval, de situatie omtrent Iran is de laatste jaren meer en meer een patstelling geworden waardoor een mogelijke aanval steeds minder aantrekkelijk lijkt.
[..]

Leg uit. Welke gelijkenissen zie je?
[..]

Nee jij laat je niet kisten blijkt wel, een beetje de gevierde toetsenbordactivist uithangen op FOK! waar je al rijkelijk succesvol bent geweest in de rol van vertolker van het algeheel alarmisme. Kortom, anders gesteld, vanwaar jouw alarmisme?
[..]

Ik denk niet dat je een menselijke constructie als de financiele wereld zo kunt vergelijken met deze milieuramp. Er liggen morgen niet opeens hopen aangestrande olie uit de Cariben voor het Kurhaus hoor.
Daarnaast is de olie-industrie een wezenlijk andere economische bedrijfstak dan de financiele dienstverlening, dus ook daar gaat je parallel imo mis.
[..]

Je bent de Goedheid zelve, gij onbaatzuchtige.
Vrees dat ik nu volledig off topic ben geraakt!

Gelieve de bovenstaande vraagstukken verder op te nemen in desbetreffende topics

Heb er een aantal geopend waarin ik die vragen wel verder zou kunnen behandelen evt. Iran, de Kazars en de BP olie spill komen in de verschillende topics toevallig allemaal stuk voor stuk ruimschoots aan bod

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 02-07-2010 00:58:07 ]
pi_83558637
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:50 schreef mediacurator het volgende:

[..]

De maker van het filmpje houdt zich niet alleen bezig met Demmink, maar tevens aanverwante onderwerpen.
Aanverwante onderwerpen wat zijn dat?

Marianne Vaatstra wordt ook verband gebracht met Demmink, pedofilie en justitie en dit ook:
quote:
Goed, in dit gezellige klimaat van geven en nemen was ene Paulus van der Sloot, trotse vader van de ambitieuze Joran, rechter-in-opleiding. Need we say more? Paulus is nog altijd een verdachte in de zaak-Holloway maar erger is nog dat er nooit echt onderzoek is gedaan naar het leven en werk van Paulus op de eilanden.
http://www.klokkenluidero(...)age-op-antillen.html

en dit:
quote:
En dan nu de grote link: die tussen Joris Demmink en de Deventer moordzaak. Het zit zo: Michael de Jong heeft de weduwe Wittenberg vermoord. Haar man, de psychiater Willem Wittenberg, was een homofiele pedofiel die Michael op meerdere wijzen ‘behandelde’. Michael zat vanuit zijn verleden in justitiele inrichtingen tot over zijn oren in de pedofiele sex-business (zie de parallellen met Frank Leenders) en weet van alles over topmensen van Justitie en hun seksuele voorkeuren en track records. Niets iets om in een rechtzaal aan de orde te stellen, zeggen we dan maar, vrij naar het NOS Journaal in de beruchte Demmink-uitzending van 5 november 2003.
http://www.klokkenluidero(...)der-godverdomme.html

Waarom hebben ze die Louwes eigenlijk niet gewoon in het begin laten gaan als het allemaal zo'n complot was?

De logica van de verbanden is nergens terug te vinden. Micha Kat is volledig ongeloofwaardig, hij ziet het liefst zichzelf en let eens op de gedetailleerde teksen van de reageerders als het over pedofilie gaat.
Maar ja, dat gebeurt wel vaker he, mensen die het hardst roepen dat ze tegen pedofilie zijn.....

Waarom is Micha Kat eigenlijk in Bangkok gaan wonen?
Vast niet omdat het daar politiek gezien zoveel beter was...
  vrijdag 2 juli 2010 @ 08:11:29 #140
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_83559184
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:43 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Vrees dat ik nu volledig off topic ben geraakt!

Gelieve de bovenstaande vraagstukken verder op te nemen in desbetreffende topics

Heb er een aantal geopend waarin ik die vragen wel verder zou kunnen behandelen evt. Iran, de Kazars en de BP olie spill komen in de verschillende topics toevallig allemaal stuk voor stuk ruimschoots aan bod
Volgens mij was er iig één opmerking prima ontopic, en daar ben je nu al voor de vierde keer niet inhoudelijk op teruggekomen. Ik vraag je nogmaals boter bij de vis te leveren en eens uit de doeken te doen wie nu precies die "hogere bestuurders"/"internationaal groepje mega rijken criminelen" zijn die de Demminkjes van deze wereld benoemen, aansturen en chanteren. En waarom, nu Demmink's vermeende pedofilie in de publiciteit terecht is gekomen, hij niet verwijderd wordt door de zgn elite die hem zgn benoemd heeft terwijl hun ontmaskering voor het oprapen ligt met de open zenuw die Demmink heet.
pi_83986870

http://www.klokkenluidero(...)atstra-opgelost.html

Volgens Micha Kat wordt de betrokkenheid van Joris Demmink bij de kwestie rond Marianne Vaatstra duidelijker en duidelijker.
pi_84328935
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 08:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

Volgens mij was er iig één opmerking prima ontopic, en daar ben je nu al voor de vierde keer niet inhoudelijk op teruggekomen. Ik vraag je nogmaals boter bij de vis te leveren en eens uit de doeken te doen wie nu precies die "hogere bestuurders"/"internationaal groepje mega rijken criminelen" zijn die de Demminkjes van deze wereld benoemen, aansturen en chanteren. En waarom, nu Demmink's vermeende pedofilie in de publiciteit terecht is gekomen, hij niet verwijderd wordt door de zgn elite die hem zgn benoemd heeft terwijl hun ontmaskering voor het oprapen ligt met de open zenuw die Demmink heet.
Waar rook is is vuur, het boek "de Demink doofpot" geeft aan dat er op z'n minst sprake is van rook. Het zou slechts een vd velen aanwijzingen zijn dat er ondergrondse stromingen bestaan die boven de wet leven.

JFK sprak hier ook over in een van zijn bekende speeches en niet te vergeten het onlangs verschenen artikel in de Washington Times
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:49:29 #143
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_84331463
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:52 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Waar rook is is vuur, het boek "de Demink doofpot" geeft aan dat er op z'n minst sprake is van rook. Het zou slechts een vd velen aanwijzingen zijn dat er ondergrondse stromingen bestaan die boven de wet leven.

JFK sprak hier ook over in een van zijn bekende speeches en niet te vergeten het onlangs verschenen artikel in de Washington Times
Ik ben er geenszins van overtuigd of er wel rookontwikkeling van enige betekenis is. Ik merk wel veel blazers met slechte adem op die wat graag een vuurtje willen stoken maar brandbaar materiaal tekort komen. Ook jij verzuimt imo herhaaldelijk het brandhout te leveren, ook nu weer. Of je een slechte adem hebt weet ik niet, ik heb het idee dat je je mond wel de nodige zorg tracht te geven.

JFK had het over de communisten, in Nederland hebben we dus te maken met een ondergronds netwerk van pedofiele communisten?

Het topic waar je naar linkt is een artikel uit de Volkskrant, die het weer van de Washington Post heeft overgenomen. Maar dit terzijde.
pi_84340922
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:49 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik ben er geenszins van overtuigd of er wel rookontwikkeling van enige betekenis is. Ik merk wel veel blazers met slechte adem op die wat graag een vuurtje willen stoken maar brandbaar materiaal tekort komen.
Brandbaar materiaal aanleveren doet het boek "De Demmink doofpot ruimschoots voldoende.

Wat wil je nog meer voor brandbaar materiaal man? Een hollywood verfilming vh boek "De Demmink doofpot" geregisseerd door Steven Spielberg?

Kinderachtig van je de rook signalen te ontkennen dat hier wel iets meer aan de hand is en te ontkennen dat er wel degelijk aanwijzingen zijn geweest gedurende een lange periode die duiden op de pedofiele geaardheid van de hoogst functionaris vh OM in NL
quote:
Ook jij verzuimt imo herhaaldelijk het brandhout te leveren, ook nu weer.
Brandhout genoeg maar maffia figuren die boven de wet staan is geen kruid tegen opgewassen,
quote:
Of je een slechte adem hebt weet ik niet, ik heb het idee dat je je mond wel de nodige zorg tracht te geven.
onzin
quote:
JFK had het over de communisten, in Nederland hebben we dus te maken met een ondergronds netwerk van pedofiele communisten?
De JFK speech was voorgedragen in New York City op April 27 1961 en ging over geheime genootschappen!

President John F Kennedy Secret Society Speech

quote:
Het topic waar je naar linkt is een artikel uit de Volkskrant, die het weer van de Washington Post heeft overgenomen. Maar dit terzijde.
En in het Volkskrant artikel staat de link naar het WP artike

[ Bericht 3% gewijzigd door mediacurator op 22-07-2010 01:51:35 ]
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:27:33 #146
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_84347091
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 01:21 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Brandbaar materiaal aanleveren doet het boek "De Demmink doofpot ruimschoots voldoende.

Wat wil je nog meer voor brandbaar materiaal man? Een hollywood verfilming vh boek "De Demmink doofpot" geregisseerd door Steven Spielberg?

Kinderachtig van je de rook signalen te ontkennen dat hier wel iets meer aan de hand is en te ontkennen dat er wel degelijk aanwijzingen zijn geweest gedurende een lange periode die duiden op de pedofiele geaardheid van de hoogst functionaris vh OM in NL
Heb jij het boek gelezen? Zo ja: geef dan eens een samenvatting waarin je de meest in het oog springende bewijsstukken en aanwijzingen opsomt. Zo nee, waar baseer jij dit eigenlijk op?

Als ik afga op de persconferentie die de auteurs hebben gegeven kom ik tot de conclusie dat ze een rammelend en onsamenhangend verhaal afstaken en niet duidelijk konden aangeven wat er nu precies aan de hand is, welke feiten er zijn en welke vervolgstappen er genomen dienen te worden.
quote:
[..]

De JFK speech was voorgedragen in New York City op April 27 1961 en ging over geheime genootschappen!

President John F Kennedy Secret Society Speech

Dat ging over de communisten, ja. De gehele toespraak met context:
http://www.jfklibrary.org(...)blishers04271961.htm

In het kort: Kennedy heeft het over het rode gevaar en hoe de media daarmee om dienen te gaan. Hij pleitte voor meer omzichtigheid bij de media om geen militaire geheimen te openbaren die de communisten in de kaart zouden kunnen spelen.
pi_84352141
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:27 schreef Terecht het volgende:

[..]

Heb jij het boek gelezen? Zo ja: geef dan eens een samenvatting waarin je de meest in het oog springende bewijsstukken en aanwijzingen opsomt. Zo nee, waar baseer jij dit eigenlijk op?
Ja heb het boek gelezen. Het boek de Demmink doofpot is een pedagogische handleiding met tips over handtastelijke omgangsvormen met jongeren en minderjarigen, bevalt je die beschrijving zo beter Terecht?

Eerlijk gezegd heb ik even geen zin om me te laten gebruiken om het doelwit te worden voor jou vage soort leedvermaak en me in oeverloze discussies te storten over de inhoud van het boek.

Dat haalt namelijk bitter weinig uit gezien jij na eenmaal een standpunt in te hebben genomen daar toch nooit van afwijkt en jezelf toch eeuwig zult vast blijven bijten in je eigen gelijk zelfs tegen beter weten in.

Ik heb daar al lang genoeg van mogen "genieten" in de 9.11 topics destijds, ik weet dat je geen blad voor de mond neemt en kunt beargumenteren alleen nogal spijtig dat je de integriteit niet hebt om het onderscheid te kunnen maken tussen waar het strelen van je eigen ego op zou moeten houden en waar het achterhalen vd waarheid, de realiteit en de werkelijkheid zou moeten beginnen.

Het laatste is voor mij veel belangrijker in verhouding tot de optie om als gewillige kleiduif in dienst te staan voor cynische wellus-nietus spelletjes
quote:
Als ik afga op de persconferentie die de auteurs hebben gegeven kom ik tot de conclusie dat ze een rammelend en onsamenhangend verhaal afstaken en niet duidelijk konden aangeven wat er nu precies aan de hand is, welke feiten er zijn en welke vervolgstappen er genomen dienen te worden.
[..]

Dat ging over de communisten, ja. De gehele toespraak met context:
http://www.jfklibrary.org(...)blishers04271961.htm

In het kort: Kennedy heeft het over het rode gevaar en hoe de media daarmee om dienen te gaan. Hij pleitte voor meer omzichtigheid bij de media om geen militaire geheimen te openbaren die de communisten in de kaart zouden kunnen spelen.
"The very word "secrecy" is repugnant in a free and open society; and we are as a people inherently and historically opposed to secret societies"

Met Secret societies wordt bedoeld wat er staat (geheime genootschappen) het Maçonnieke netwerk, Shriners, Rozenkruizenaren, Skull & Bones, en meer van dat soort werk, organisaties die een z.g.n. gekozen regering van een z.g.n. democratisch land beinvloeden of zelfs aansturen maar waar de kiezers zelf geen weet van hebben. Een mooi voorbeeld van nog zo een uit de hand gelopen elite club zijn b.v. de Bilderberg Group

Prins Bernhard - Bilderberg, corruptie, geldzucht, leugens en bedrog

Onder die noemer zullen ook vast wel communistische elementen actief zijn maar geheime genootschappen worden niet hoofdzakelijk gekenmerkt door religieuze overtuigingen of politieke kleur, geheime genootschappen worden gekenmerkt door een aantal andere eigenschappen waaronder hoofdzakelijk een wereldwijd netwerk met vele vertakkingen en de strikste geheimhouding.

The President Who Told The TRUTH

Tot slot nog even uit mn mouw geschud, het lijkt me duidelijk dat Demmink nogal hoog in het maçonnieke netwerk zit en daarom een "untouchable" is voor de NL justitie maakt niet uit met hoeveel kinderen hij het doet.

Rechtbanken net als kerken en gevangenissen en de MSM zijn vooral voor het eenvoudige plebs niet voor mensen met de juiste connecties

=============== BNW na-schoolse Bij-Les afdeling =========================

Een leuke MSM rapportage voor je Terecht, Alhoewel ietwat oppervlakkig en voor de bühne weet het de vinger desondanks wel op de zere plek te leggen

Moraalridders - Het grote complot 1-2

Moraalridders - Het grote complot 2-2

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 23-07-2010 10:48:09 ]
  dinsdag 27 juli 2010 @ 19:06:21 #148
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_84560520
Laat ik hier eens een reactie op geven. Iets inhoudelijks over de zaak Demmink heb je niet te vertellen. Je linkt naar een boek dat je niet hebt gelezen en ook naar een boekpresentatie die je waarschijnlijk niet hebt bekeken. Hou dus maar op met die schijnvertoning, het interesseert je nl toch geen reet. Vandaar dat ik ook een beetje met je aan spelen ben, want wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic? Cirkeljerken met andere gelijkgestemden? Ik wil best wel met je over de zaak Demmink discussieren maar elke keer als ik naar jouw kennis over deze zaak vraag verzaak je.

Wat betreft de speech van JFK zit je toch echt verkeerd. Je moet die zin in zijn context lezen, en dan wordt duidelijk dat hij doelt op gesloten maatschappijen, of beter gesteld een overheid die geheimen houdt voor haar burgers.

Hetgeen je over Demmink even uit de mouw schudt is een typische makke van complotdenkers. Het is makkelijk groteske samenzweringen te formuleren zolang je je niet gebonden voelt aan de feiten, of als je ongefundeerde aannames meent te mogen doen. Dromen kan iedereen, in het coherent verbinden van de feiten met een zo minimaal mogelijk gebruik van 'leaps of faith' zit 'm de clue. Dat vereist werkelijk denk- en speurwerk, en daar schort het helaas nog wel eens aan.

Het Grote Complot van Muntz en de Wint ken ik overigens al een aantal jaren. ;)
  Moderator dinsdag 27 juli 2010 @ 19:36:16 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_84561666
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:06 schreef Terecht het volgende:
Laat ik hier eens een reactie op geven. Iets inhoudelijks over de zaak Demmink heb je niet te vertellen. Je linkt naar een boek dat je niet hebt gelezen en ook naar een boekpresentatie die je waarschijnlijk niet hebt bekeken. Hou dus maar op met die schijnvertoning, het interesseert je nl toch geen reet. Vandaar dat ik ook een beetje met je aan spelen ben, want wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic? Cirkeljerken met andere gelijkgestemden? Ik wil best wel met je over de zaak Demmink discussieren maar elke keer als ik naar jouw kennis over deze zaak vraag verzaak je.

Wat betreft de speech van JFK zit je toch echt verkeerd. Je moet die zin in zijn context lezen, en dan wordt duidelijk dat hij doelt op gesloten maatschappijen, of beter gesteld een overheid die geheimen houdt voor haar burgers.

Hetgeen je over Demmink even uit de mouw schudt is een typische makke van complotdenkers. Het is makkelijk groteske samenzweringen te formuleren zolang je je niet gebonden voelt aan de feiten, of als je ongefundeerde aannames meent te mogen doen. Dromen kan iedereen, in het coherent verbinden van de feiten met een zo minimaal mogelijk gebruik van 'leaps of faith' zit 'm de clue. Dat vereist werkelijk denk- en speurwerk, en daar schort het helaas nog wel eens aan.

Het Grote Complot van Muntz en de Wint ken ik overigens al een aantal jaren. ;)
Ja, zo lees ik die speech ook. De overheid houdt dingen geheim. What's new?

Idd, het is heel makkelijk om van alles bij elkaar te verzinnen.
Maar als je dit soort vreselijke dingen over iemand beweert moet je wel met waterdichte bewijzen komen anders is het pure laster.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:38:59 #150
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_84566886
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 19:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, zo lees ik die speech ook. De overheid houdt dingen geheim. What's new?
Wat er nieuw aan was is dat de President een oproep deed tot zelfcensuur over zaken die tot dan toe min of meer vrijelijk besproken konden worden. Kennedy wijst op een tweespalt; enerzijds gelooft hij in de goedheid van een open maatschappij, anderzijds ziet hij die openheid ook als gevaar voor diezelfde maatschappij omdat kwaadwillende mogendheden 'gemakkelijk' toegang hebben tot gevoelige informatie. Kennedy doet in die speech een oproep aan de media haar verantwoordelijkheid te nemen en een afweging te maken tussen het landsbelang en het vrije woord, om zo door de overheid opgelegde censuur te voorkomen.

quote:
Idd, het is heel makkelijk om van alles bij elkaar te verzinnen.
Maar als je dit soort vreselijke dingen over iemand beweert moet je wel met waterdichte bewijzen komen anders is het pure laster.
Het gaat mij meer om de nutteloosheid van dergelijke speculaties. Er wordt een verklaring ingevuld bij een van tevoren getrokken conclusie, 'connecting the dots' in complotdenkersjargon. Op die manier kan ik ook wel een samenzwering zien in het verdwijnen van een ijsblokje dat ik op een warme, zonnige dag buiten op tafel heb laten liggen en er even later niet meer blijkt te zijn. Die is gejat, en wel omdat er waardevolle diamanten in bevroren zaten. Dit duidt op een uiterst uitgekookt smokkelkartel die onschuldige burgers gebruikt als 'patsies'. Geloof je me soms niet?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')