Hoe was t?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef ranja het volgende:
Ha, moest gister naar Them Crooked Vultures en voor die tijd was ik nog even druk... vandaar gistermiddag geen vraag van mij.
Belsen +1quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:23 schreef belsen het volgende:
Prince - Diamonds & pearls Johnny Jordaan - Parel van de Jordaan Kaiser Chiefs - Ruby René Froger - Calling out your name (Ruby) Marilyn Monroe - Diamons are a girls best friend Shirley Bassey - Diamonds are forever Spandau Ballet - Gold Ash - Goldfinger Joe Strummer - Silver & gold Gert Timmermans - Zilv'ren draden tussen 't goed ![]()
Geweldig, een lange set van 2 uur met alle bekende nummers en een paar nieuwe/onbekende. Geen toegift meer, zoals Homme verklaarde 'we played every song we know'quote:
Welk nummer?quote:Cutie da bomb met her at a beauty salon with a baby Louis Vuitton under her under arm
She said: I can tell you rock, I can tell by ya charm, far as girls you got a flock
I can tell by ya charm and ya arm, but I'm lookin' for the one
Have you seen her?
Dit is natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar door wat werd dit nummer eigenlijk het bekendst?quote:"I Disappear" is a song by the heavy metal band Metallica released as single only in Germany. The song was recorded as a contribution to the Mission: Impossible II Soundtrack and reached #1 on the Billboard Hot Mainstream Rock Tracks for 7 (non-consecutive) weeks in summer 2000. It does not appear on any of Metallica's studio albums. The song is thought to be the last Metallica recording to feature former bassist Jason Newsted.
Vriend van mij uit de USA is er speciaal voor overgekomen en heeft audio-opnames gemaakt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Geweldig, een lange set van 2 uur met alle bekende nummers en een paar nieuwe/onbekende. Geen toegift meer, zoals Homme verklaarde 'we played every song we know'
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef minutenman het volgende:
dat metallica fittie had met Napster en muziek-piraterij enzo?
Dit was het nummer wat het einde van "illegale" Napster inluidde inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:02 schreef minutenman het volgende:
dat metallica fittie had met Napster en muziek-piraterij enzo?
quote:
Ja, want we moeten boos gaan worden op tvp's.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:08 schreef Gehenna het volgende:he ik heb net de 'volg topic' knop gevonden
Bij mij doet die knop het nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:08 schreef Gehenna het volgende:he ik heb net de 'volg topic' knop gevonden
ook nog Desert Sessions en Screaming Trees.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:40 schreef belsen het volgende:
Kyuss, Queens Of The Stone Age, Eagles Of Death Metal en Them Crooked Vultures.
dat was ook alleen maar bij het laatste album, maar dat telt ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:54 schreef belsen het volgende:
Screaming Trees wist ik niet...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:02 schreef ranja het volgende:
[..]
dat was ook alleen maar bij het laatste album,
Mark was er bij de oprichting al bijquote:
quote:
Geen idee, ik kijk weinig tv meer de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:38 schreef Gehenna het volgende:
is die eerste die gast met die high-speed camera @ discovery?
De derde is lid van een van de allerbekendste metalbandsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef ranja het volgende:
Als ik die eerste zou moeten gokken zou ik zeggen: een van Anthrax.![]()
De 2e zou van Guns 'n Roses kunnen zijn.maar warm
Wel Brits, geen Maidenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:05 schreef Gehenna het volgende:
hmm die laatste van iron maiden dan?
Klopt, maar weten we ook namen? Zoals gezegd: als jer 2 weet, is de derde een inkopperquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:11 schreef Gehenna het volgende:
dan moet het haast wel judas priest zijn...
Daar mag een punt bij.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef bartrid het volgende:
1 is scott ian.
2 is dan scott hill
3 is dan ian hill?
1 en 3 zijn goed. Ben jij zeker vna Scott Hill (Fu Manchu)?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef bartrid het volgende:
1 is scott ian.
2 is dan scott hill
3 is dan ian hill?
http://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Hill_(musician)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
Van Anthrax, Skid Row en Judas Priest
Bedacht me vorige week dat het wel een grappig groepje namen is
quote:There's a curious rite of passage that all youthful female pop stars seem to have to undergo these days, a change they have to endure in order to make sure they get to keep being pop stars for a bit longer, and maybe even gain cultural icon status, if they do it right.
No, I'm not talking about working with Timbaland, this is The Ensexification Moment.
belsen +1quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef belsen het volgende:
Miley Cyrus?
Over welk nummer gaat dit?quote:You can torture me
With Donnie & Marie
You can play some Barry Manilow
Or you can play some schlock
Like New Kids On The Block
Or any Village People song you know
Or play Vanilla Ice
Hey, you can play him twice
And you can play the Bee Gees any day
But Mr. DJ, please
I'm beggin' on my knees
I just can't take no more of
Don't play that song
Thatsong
The most annoying song I know
And if you play that song
Thatsong
I might blow up my radio, ooo
quote:It's unfortunate that the cultural value of Limp Bizkit's "Nookie," 2 Live Crew's "Me So Horny," and Beyoncé's "Naughty Girl" seems lost to the generation graced with such rich music, but if there's one man who can point out the timelessness of these tunes it's![]()
Nee, nog meer richting de lounge kant.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef Burnett het volgende:
mike flower pop
TSE +1quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Richard Cheese
Op zich correct, maar toch geef ik je geen punt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:37 schreef bartrid het volgende:
Iemand die geen geld meer had om genoeg stof te kopen om de jurk af te maken.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is een overduidelijke vervolgvraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een half jaar nog steeds in de top tienquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:33 schreef bartrid het volgende:
Mastodon heeft ook van die lelijke hoezen, maar dat lijkt me niet.
Wat heeft ze een leuke jurk uit..quote:
quote:Hey Ho, let's go Hey Ho, let's go
Hey Ho, let's go Hey Ho, let's go
They're forming in a straight line
They're going through a tight wind
The kids are losing their minds
![]()
They're piling in the back seat
They generate steam heat
Pulsating to the back beat
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:44 schreef Felagund het volgende:
Het nieuwe album van Blitzen Trapper?
the kissaway trailquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:59 schreef Felagund het volgende:
Welk (debuut)album van wie?
[ afbeelding ]
Goed genoeg, albumtitel is niet te doen denk ik.quote:
Lol, stiekem moest ik daar ook aan denkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:33 schreef bartrid het volgende:
Mastodon heeft ook van die lelijke hoezen, maar dat lijkt me niet.
Shellac, Big Black en Rapeman.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:30 schreef minutenman het volgende:
noem 3 bands waar Steve Albini in heeft gespeeld.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Shellac, Big Black en Rapeman.
Goed UI trouwens
quote:Op zondag 13 juni 2010 08:15 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
singersongwriter met een stem als een jonge Rod Stewart
friekin_ + 1
Ook de eerste waar ik aan dacht maar het lijkt me niet.quote:
Just Jack, bekend van 'Starz In Their Eyes'quote:Op zondag 13 juni 2010 09:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wie is deze one hit wonder?
[ afbeelding ]
+1 voor deze userquote:Op zondag 13 juni 2010 10:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Just Jack, bekend van 'Starz In Their Eyes'
Iets met puntje en tongquote:Op zondag 13 juni 2010 10:53 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Deze 2 britse DJ's / componisten zijn bekend onder welke naam?!
Kleine hint: één van hun meest bekende nrs. is opgenomen met een heus orkest (!).![]()
Bij Just Jack kan ik alleen maar hier aan denken:quote:Op zondag 13 juni 2010 10:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Just Jack, bekend van 'Starz In Their Eyes'
quote:
quote:
hint 3: dit nummer, dat 'eindelijk af is' (quote:Op zondag 13 juni 2010 10:53 schreef 8108139dpths het volgende:
Kleine hint: één van hun meest bekende nrs. is opgenomen met een heus orkest (!).![]()
In die afbeelding zit wel iets wat een zeker kenmerk is/was van datgene waar we hem van kennen...quote:
Dus van...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:03 schreef Burnett het volgende:
De playbackende zanger van "Sugar Baby Love"....?
Wat een bevalling...quote:
Welk nummer?quote:Let it never be said, the romance is dead
'Cos there's so little else occupying my head
There is nothing I need except the function to breathe
But I'm not really fussed, doesn't matter to me![]()
![]()
![]()
And do ya, do ya, do ya, do ya
Know what ya doing, doing to me?![]()
![]()
![]()
Die was toch 'Waar kennen we hem van?'.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef Burnett het volgende:
[..]
![]()
The Rubettes liet ik weg vanwege de vraagstelling...
Stakker Humanoid???quote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo dus, maar onder welke naam hadden ze welk house hit(je) in 1991?
[..]
ik krijg een 'oja'-gevoel.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:16 schreef Burnett het volgende:
I'm The One And Only Dominater
Maar dat was toch helemaal niet de vraag? Flamman & Abraxas is dus correct, en je gaf zelf al het (een?) goede antwoord weg wat betreft de hit ('Good to Go'). Je had iets specifieker mogen zijn in der vraagstelling, bijvoorbeeld dat het om een plaat uit '91 gaat... Of dat het om een minder bekende artiestennaam gaat dan degene waar ze de grootste hits mee scoorden.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo dus, maar onder welke naam hadden ze welk house hit(je) in 1991?
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Holy Noise, Human Resource en Rotterdam Termination Source zul je allen niet in een Mokum Records-shirtje aantreffen...
Fierce Ruling Diva technisch gesproken trouwens ook niet. Want die act bestond niet meer tegen de tijd dat Mokum Records werd opgericht.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef MadMaster het volgende:
Humanoid was Brits en Holy Noise, Human Resource en Rotterdam Termination Source zul je allen niet in een Mokum Records-shirtje aantreffen...
Ik vraag naar de gezamenlijke (groeps)naam waaronder ze het hitje hebben gehad, niet naar hun individuele namen die jij op zich wel goed had.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar dat was toch helemaal niet de vraag? Flamman & Abraxas is dus correct, en je gaf zelf al het (een?) goede antwoord weg wat betreft de hit ('Good to Go'). Je had iets specifieker mogen zijn in der vraagstelling, bijvoorbeeld dat het om een plaat uit '91 gaat... Of dat het om een minder bekende artiestennaam gaat dan degene waar ze de grootste hits mee scoorden.
Je initiële vraag deugt gewoon niet, punt.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag naar de gezamenlijke (groeps)naam waaronder ze het hitje hebben gehad, niet naar hun individuele namen die jij op zich wel goed had.
En daarnaast vraag ik ook naar de naam van dat hitje onder die gezamenlijk (groeps)naam (niet zijnde Technohead of Party Animals of Flamman & Abraxas), wat dus niet 'Good To Go' is...
Grobbel +1quote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Grobbel het volgende:
En volgens mij traden ze toen nog op onder de naam Fierce Ruling Diva.
edit: Rubb it in.
Abraxas draagt dat shirt wel op de foto, maar ik heb niet beweerd dat ze onder het 'Mokum Records'-label 'Rub It In' hebben uitgebracht...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Fierce Ruling Diva technisch gesproken trouwens ook niet. Want die act bestond niet meer tegen de tijd dat Mokum Records werd opgericht.
Joh, ik ben maar wat aan het stoken. Ik vind alleen dat pas duidelijk werd wat je vroeg toen je hints begon weg te geven; vandaar dat ik nu even in "luis in de pels"-modus zit.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Grobbel +1
[..]
Abraxas draagt dat shirt wel op de foto, maar ik heb niet beweerd dat ze onder het 'Mokum Records'-label 'Rub It In' hebben uitgebracht...
Je mag nu een initiëel perfecte vraag stellen en dat punt heb je al...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Je initiële vraag deugt gewoon niet, punt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef MadMaster het volgende:
Was dat niet Huey Lewis?
De kans dat ik nu 2 dingen door elkaar haal (dat met Ghostbusters), is mogelijk...
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:09 schreef Grobbel het volgende:
Een band uit de eighties die ondertussen al meer dan 7 albums heeft, ongehoord.
(Wereldhint)
Nope.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:14 schreef alida69 het volgende:
Doet me denken aan het geluid van Genesis eind jaren 80
Het gaat er ook niet zozeer om dat de band al meer dan 7 albums heeft uigebracht ,het gaat vooral om dat '7e album'...quote:Op maandag 14 juni 2010 13:09 schreef Grobbel het volgende:
Een band uit de eighties die ondertussen al meer dan 7 albums heeft, ongehoord.
(Wereldhint)
niet de titeltrack?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef Mark het volgende:
Can I play with madness gaf hem weg
quote:
Ik moet zeggen dat ik er weinig aan vind, niet echt vernieuwend, het klinkt meer als leftovers van een paar vorige NIN platen met vrouwelijke vocalen (die ook niet echt bijster goed zijn). Ik had er meer van verwacht.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:10 schreef Gehenna het volgende:
how to destroy angels
leuke plaat trouwens (ook nog es gratis ook)
het idd is ook niet wereldschokkend of zo, gewoon wel aardig, zeker vergeleken bij de laatste paar platen van NIN.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er weinig aan vind, niet echt vernieuwend, het klinkt meer als leftovers van een paar vorige NIN platen met vrouwelijke vocalen (die ook niet echt bijster goed zijn). Ik had er meer van verwacht.
Ja de laatste paar NIN platen waren erg matig, en dit is niet veel beter. Wel een lekker ding trouwensquote:Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
het idd is ook niet wereldschokkend of zo, gewoon wel aardig, zeker vergeleken bij de laatste paar platen van NIN.
quote:I love your body
Not so much I like your mind
Infact you're boring
Pretend not being of my kind
You keep on talking of some girl I don't know
When will you shut up and when will we go
You are young, you're free,
Why don't you sleep with me?
Al zijn het natuurlijk gewoon typo's na een dag met teveel drank, teveel zon, teveel voetbal en teveel mannen in korte broekjes.quote:
Ik zou haast zweren van wel eigenlijk. Of is 'Shut up and sleep with me' van Sin with Sebastian een cover?quote:
Ok, bedanktquote:Op maandag 14 juni 2010 20:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Al zijn het natuurlijk gewoon typo's na een dag met teveel drank, teveel zon, teveel voetbal en teveel mannen in korte broekjes.
Sin With Sebastian
+1 Trashcanman
Dacht het niet. Ik had iig Killing Joke genoemd. Them Crooked Vultures was me uiteraard weer niet te binnen geschoten.quote:
ik kan idd niets vinden van soundgarden, dus:quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef ranja het volgende:
Nirvana
Them Crookes Vultures
Soundgarden
Foo Fighters
Queens Of The Stone Age
The Backbeat Band
zeker welquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is dat niet die blonde van S Club 7? Hannah?
Ik kop 'm in. Noem 2 hits van S Club 7.quote:
Ik vroeg me al af hoe je erbij kwam. Voelt als eeuwen geleden dat s club 7 op tv wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:55 schreef ranja het volgende:
[..]
zeker wel
Ik kwam haar laatst bij het zappen tegen, ze speelt in de serie Primeval.
friekin_+1
Ik neem aan dat die goegekeurd wordt al heeft die laatste niet in de top 40 gestaan volgens wikipedia. Maar aangezien er precies 2 singles zijn die dat wel gelukt is denk ik niet dat Friekin juist die 2 titels wil zien.quote:
Two in a million was schijnbaar geen hit, ze hadden maar 2 hitnotaties in Nederland. Ik doe wel een nieuwe.quote:
Spice Girlsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:10 schreef belsen het volgende:
Mag ik nog een act die S Club 7 manager Simon Fuller onder zijn hoede had?
Er staat toch nergens dat het een hit in Nederland moest zijn?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Two in a million was schijnbaar geen hit, ze hadden maar 2 hitnotaties in Nederland. Ik doe wel een nieuwe.
Je mag nog beslissen wie je een punt geeft, grobbel of belsen, voor de vorige s club 7 vraag.quote:
Wat mij betreft prima, maar zorg er een volgende keer wel voor dat de vraag iets duidelijker is (namelijk dat het perse een hit in Nederland moest zijn). Two in a Million was gewoon een top 3 hit in Engeland.quote:
Deal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, maar zorg er een volgende keer wel voor dat de vraag iets duidelijker is (namelijk dat het perse een hit in Nederland moest zijn). Two in a Million was gewoon een top 3 hit in Engeland.
Volgens onze spelregels is hit een Nederlandse hit, maar dat hoeft natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, maar zorg er een volgende keer wel voor dat de vraag iets duidelijker is (namelijk dat het perse een hit in Nederland moest zijn). Two in a Million was gewoon een top 3 hit in Engeland.
Gehenna +1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:08 schreef Gehenna het volgende:
Dat zijn The Donnas
Ik zie nu dat het door mij genoemde nummer weliswaar de top 40 niet heeft gehaald, maar wel de top 50. Dus dan zou enkel de top 40 meetellen wat hitnoteringen betreft? Is niet gedefinieerd in de spelregels, denk ik?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens onze spelregels is hit een Nederlandse hit, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Djeez. Voor mij is het wel duidelijk dat ik vragen nog concreter moet stellen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het door mij genoemde nummer weliswaar de top 40 niet heeft gehaald, maar wel de top 50. Dus dan zou enkel de top 40 meetellen wat hitnoteringen betreft? Is niet gedefinieerd in de spelregels, denk ik?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Prodigy van music for the jilted generation
Emeralds. Goed album, die nieuwequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:
John Elliott, Mark McGuire and Steve Hauschildt began playing music together under the name Fancelions in 2005 in Cleveland’s western suburbs of Bay Village and Westlake. However, due to a desire to simplify and focus more on live improvisation, they re-formed as, playing their first show under that name in June 2006. Since then the group has released over fourty recordings, on labels such as Hanson Records, American Tapes, Manhand, Ecstatic Peace! and also on their own imprint Wagon.
Wie?
Friekin_ +1quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Emeralds. Goed album, die nieuweDoes it look like I'm here
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |