quote:
Geen idee, ik kijk weinig tv meer de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:38 schreef Gehenna het volgende:
is die eerste die gast met die high-speed camera @ discovery?
De derde is lid van een van de allerbekendste metalbandsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:55 schreef ranja het volgende:
Als ik die eerste zou moeten gokken zou ik zeggen: een van Anthrax.![]()
De 2e zou van Guns 'n Roses kunnen zijn.maar warm
Wel Brits, geen Maidenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:05 schreef Gehenna het volgende:
hmm die laatste van iron maiden dan?
Klopt, maar weten we ook namen? Zoals gezegd: als jer 2 weet, is de derde een inkopperquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:11 schreef Gehenna het volgende:
dan moet het haast wel judas priest zijn...
Daar mag een punt bij.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef bartrid het volgende:
1 is scott ian.
2 is dan scott hill
3 is dan ian hill?
1 en 3 zijn goed. Ben jij zeker vna Scott Hill (Fu Manchu)?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:11 schreef bartrid het volgende:
1 is scott ian.
2 is dan scott hill
3 is dan ian hill?
http://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Hill_(musician)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Mark het volgende:
[..]
![]()
Van Anthrax, Skid Row en Judas Priest
Bedacht me vorige week dat het wel een grappig groepje namen is
quote:There's a curious rite of passage that all youthful female pop stars seem to have to undergo these days, a change they have to endure in order to make sure they get to keep being pop stars for a bit longer, and maybe even gain cultural icon status, if they do it right.
No, I'm not talking about working with Timbaland, this is The Ensexification Moment.
belsen +1quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:39 schreef belsen het volgende:
Miley Cyrus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |