quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues
Zoeken op : 'WKSC'
Wachtwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan klikken op 'meedoen'
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2010 22:21:13 ]
Maar dan ben je ook niet in 1 x klaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen... Het gaat nooit in 1 keer goed.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook niet in 1 x klaar
Klopt. Scherp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook niet in 1 x klaar
neu.....quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik doe de posts... jij de lapo's toch?
oh ja...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neu.....
Jij doet de posts, de lapo's en de nieuwe topics openen
Bennt maakt het af.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
Benny benny benny, je bent helemaal renny, ik krijg je niet meer uit m'n lenny, oh bennt.
quote:
doe ik niet meer aan dichten, doe jij t wel hequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
Benny benny benny, je bent helemaal renny, ik krijg je niet meer uit m'n lenny, oh bennt.
Bella Bella Bella, je bent helemaal Wella (new wave) Ik krijg je niet meer uit m'n Nutella, o Bellt.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bella Bella Bella, je bent helemaal Wella (new wave) Ik krijg je niet meer uit m'n Nutella, o Bellt.
Vaduz vaduz, heeft een enorme poes, zin in een roomsoes en verliefd op een dame uit Goes of was het nu WOlter Kroesquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dame uit Goes. Zit ze daar op mij te wachten?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaduz vaduz, heeft een enorme poes, zin in een roomsoes en verliefd op een dame uit Goes
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan maak ik er Wolter Kroes van, ook goed
NIet in dit topicquote:
We zijn er weer bij en dat is primaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan maak ik er Wolter Kroes van, ook goed
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz vaduz, ooo wat heb je een heerlijke appelmoes, stop het in de poes van dat meisje ontwaakt uit haar GHB roes.
Dah kan toch nie Bella.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz vaduz, ooo wat heb je een heerlijke appelmoes, stop het in de poes van dat meisje ontwaakt uit haar GHB roes.
Gelijk heb jequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga naar bed... ik red het niet meer
Weltrusten en tot morgen!
Aangepast op verzoek dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zijn er weer bij en dat is primaaaaaaaa
Slaap lekker moppiequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga naar bed... ik red het niet meer
Weltrusten en tot morgen!
Je kan het proberen... waarschijnlijk stelt het toch niks voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Dit nog niet invullen?
Finales
Wedstrijd S1 S2 G1 G2 R1 R2 Winnaar
nee is pas voor na de poulefasequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Dit nog niet invullen?
Finales
Neequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Dit nog niet invullen?
Finales
Goed hea.quote:
Duidelijk antwoordquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan het proberen... waarschijnlijk stelt het toch niks voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhh mijn kamer is echt een zooi..
Kan nooit erger zijn dan hier op het momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Waarom staat dat er niet bij dan?quote:
pics or didn't happen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan hier op het moment
Na morgen mocht er niet aangepast wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
oftewel... gewoon iets invullen
Je kan het later nog aanpassen
Aanpassen toch wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Na morgen mocht er niet aangepast worden
staat ergens in de regels. postte ik in vorig topic nog na vraag van kally en C-Aquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom staat dat er niet bij dan?
En ik dacht dat ik niets meer mocht aanpassen na morgen
nouja, ben klaar met invullen nu
Ow, tja, ik zat al meer dan een uur niet meer mee te lezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
staat ergens in de regels. postte ik in vorig topic nog na vraag van kally en C-A
maar na morgen de poulefase niet meer veranderen. als duidelijk is wat de 2e ronde gaat worden, gaat dat eel open
Hou vol madame.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ja niet meer dus.
Ik heb niks meer op de vloer, het is enkel betonquote:
Dat staat zo aso. Zoek het iets origineler.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
Elke keer als het echt gezellig wordt ergens krijg ik weer zin.Anders niet echt. Moet maar een nieuwe verslaving vinden, kauwgom ofzo.
quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat staat zo aso. Zoek het iets origineler.
Je bent weer gaan roken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er ook 5 jaar vanaf geweest, en het heeft me nooit losgelaten
Dat doet me altijd aan Kojak denkenquote:
Hmm, word ik tenminste niet te dik van.quote:
Trusten!quote:
Trusten Gomiquote:
Jawelquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het een beetje vol te houden als kijker?
Ze kunnen inmiddels beter de naam veranderen inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Linda de Mol: ''De Ai Luf Holland Band is hier ook!
Slaap lekker en werk ze mopquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Nou ik ga douchen en dan slapen. Morgen werkdag van 7 tot 7.![]()
![]()
Kussies![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Kussies![]()
![]()
![]()
![]()
Spits van Amerika ?quote:
Koentjequote:
Of Linda Engelse les gevenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze kunnen inmiddels beter de naam veranderen inderdaad.
Hey Bellaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Kussies![]()
![]()
![]()
![]()
Goedenachtquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
Ik ga naar bed, half 6 gaat de wekker weer![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Ik loop met je meequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
Welterusten, kort maar hevigquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
Tsja ik roep het over mezelf af he door zo laat binnen te wandelen telkensquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het best zielig voor je Koen
Nog even 1 nummer afluisteren (van bijna 8 minuten) en dan ga ik de PC afsluiten jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij gaat er ook vandoor?
Tot morgen dan maar
Vind het ongezellig om te gaan chatten als vrouwlief nog beneden is, wacht meestal tot ze is gaan slapen, vandaar....quote:
nja, je moet het natuurlijk zelf wetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind het ongezellig om te gaan chatten als vrouwlief nog beneden is, wacht meestal tot ze is gaan slapen, vandaar....
Maar zal het eens een x proberen
Tussen het werken door, dus zeker geen FC danquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, je moet het natuurlijk zelf weten
je bent er toch ook meestal in de middag?
Iedereen draait gewoon de "Warn if Koen enters FOK" gadgetquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu is het rustig
(ook omdat iedereen daar naar bed is gegaan)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedereen draait gewoon de "Warn if Koen enters FOK" gadget
Maar het komt eigenlijk wel goed uit... Ga van de gelegenheid gebruik maken ook niet te laat naar bed te gaan....quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... die ken ik niet
vandaar dat ik er wel telkens ben dan?
Omg, morgen 41 dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Nog een half uurtje 40.
Ga ik even afscheid van nemen.
Tot morgen
Genietse van dat laatste moment en truste voor straks!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Nog een half uurtje 40.
Tot morgen
Morgen jarig?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Nog een half uurtje 40.
Tot morgen
TMFquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
TMF gaat in de rust van het WK, WK Karaoke-hits uitzenden.. op zich wel een goed idee
Ik ook. Adios.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:08 schreef PatriQue89 het volgende:
KUTZOOIIItrein gemist, nu mis ik mn laatste toets. ff ziekmelden
Feliquote:
Doe es niet joh, ik schrik me een ongelukquote:
Das nie handigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:08 schreef PatriQue89 het volgende:
KUTZOOIIItrein gemist, nu mis ik mn laatste toets. ff ziekmelden
Zolang het maar niet zondagavond 11 juli isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Das nie handig
Zal je zien dat je herhaling precies is wanneer NL een belangrijke match speelt
Ah balen, gister je vierdaagse nog wel uitgelopen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
goedemorgen
Nog steeds kut hier
Megaverkouden en knallende koppijn
Nee, aankomende woensdagochtend... maar dan heb ik dus ook een bezoek aan de tandarts, en aan het ziekenhuis geplant. kan alles dus weer omgooienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Das nie handig
Zal je zien dat je herhaling precies is wanneer NL een belangrijke match speelt
dat wel, was zelfs wel lekker in de frisse buitenluchtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah balen, gister je vierdaagse nog wel uitgelopen?
Das inderdaad niet fijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
goedemorgen
Nog steeds kut hier
Megaverkouden en knallende koppijn
Wat is TAL dan? Heb het al vaker hier voorbij zien komen volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat zou TAL een mooi verjaardagscadeau zijn!
Tits And Legsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is TAL dan? Heb het al vaker hier voorbij zien komen volgens mij.
quote:
Talentenjacht (sub)forum op FOK!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is TAL dan? Heb het al vaker hier voorbij zien komen volgens mij.
http://nos.nl/wk2010/live/quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef ReWout het volgende:
Vraagje mensen maar waar op de NOS site worden straks de wedstrijden live via internet uitgezonden? Ik kan helemaal geen url vinden...
Fout. Ik kan het zo ook niet vinden. Raar..quote:
Ja vast wel. Maar toen met de Olympische Spelen hadden ze best een mooie site. Maar dat was misschien ook omdat daar heel veel dingen tegelijk kwamen. Volgens mij worden er nu geen wedstrijden tegelijk gespeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat als de wedstrijd (bijna) begint het vrij snel duidelijk zal zijn waar je het kunt bekijken
Laatste poule-wedstrijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja vast wel. Maar toen met de Olympische Spelen hadden ze best een mooie site. Maar dat was misschien ook omdat daar heel veel dingen tegelijk kwamen. Volgens mij worden er nu geen wedstrijden tegelijk gespeeld.
Ohja logisch eigenlijk.quote:
Kan ik hier gewoon op klikken zonder dat m'n collega's zich een ongeluk schrikken?quote:
Misschien maar niet doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik hier gewoon op klikken zonder dat m'n collega's zich een ongeluk schrikken?
Kutquote:Voor werknemers die niet over een televisie beschikken en online niet achter het net willen vissen, luidt het devies: op tijd inloggen (meteen om 12.30 uur als de voorbeschouwing begint) en daarna niet meer refreshen met F5.
In silver zit ie nog nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
Ah, de TVP-knop zit nu ook in de mobiele site van FOK!
Ik zie hetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
Ah, de TVP-knop zit nu ook in de mobiele site van FOK!
Inclusief Nederlands vlaggetjequote:
Van deze WK SC? Dan moet ik me ook nog even inschrijven...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
Onze pool-subleague staat trouwens 2de qua deelnemers
Zie de OPquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Van deze WK SC? Dan moet ik me ook nog even inschrijven...
Ah oke, tnxquote:
Beide landen hadden op het WK moeten staanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Zweden - Kroatië 1-1.(24. Toivonen 51. Olic)
Dat zeker ook, maar ik had liever kroatie gehad dan bijvoorbeeld Griekenland.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Slowakije is ook een keer leuk. Sestak kan nog wel eens gaan verrassen.
Nou, dan vind ik dat Ierland het minimaal zo erg verdient.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beide landen hadden op het WK moeten staan
Heeft Stoch een basisplaats?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Slowakije is ook een keer leuk. Sestak kan nog wel eens gaan verrassen.
Oh, hopen op veel 0-0's dan maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
O, de deadline is al verstreken. Jammer dan.
Mwa, Griekenland heeft het in de voorbereiding volgens mij best goed gedaan. En ze zijn niet voor niks in 2004 (?) kampioen geworden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeker ook, maar ik had liever kroatie gehad dan bijvoorbeeld Griekenland.
Okee, maar in 2008 was het 10 keer niks. En ik heb er niks mee, iets wat ik weer wel heb met Hrvatska en Zweden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa, Griekenland heeft het in de voorbereiding volgens mij best goed gedaan. En ze zijn niet voor niks in 2004 (?) kampioen geworden.
Inderdaad, spelstijl Griekenland moet je liggen, ik hou ook niet van dat verdedigende gedoenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar in 2008 was het 10 keer niks. En ik heb er niks mee, iets wat ik weer wel heb met Hrvatska en Zweden.
Je wist bij voorbaat al dat als je de vliegkosten en verblijfskosten er niet bij won je toch niet ging.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Ricard0j het volgende:
Helemaal gehad met het WK
Kwam er dus vandaag achter dat ik kaarten voor Nederland - Ghana gewonnen had.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog een lekker plekkie ook
Het ging om 1 juniquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je wist bij voorbaat al dat als je de vliegkosten en verblijfskosten er niet bij won je toch niet ging.
Hij heeft het over de oefenwedstrijd Nederland - Ghana, die al gespeeld is in de oefencampagnequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je wist bij voorbaat al dat als je de vliegkosten en verblijfskosten er niet bij won je toch niet ging.
Geen idee... ene keer sta jij bovenaan, dan weer ik, dan weer iemand andersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoezo sta ik opeens 1ste daar iBenny? gister niet, er is toch nog niet gevoetbalt?
Eigenlijk hoor ik gewoon altijd als eerste te staan...zie mijn deelnamenaam.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... ene keer sta jij bovenaan, dan weer ik, dan weer iemand anders
Precies.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeker ook, maar ik had liever kroatie gehad dan bijvoorbeeld Griekenland.
Dan is toch alleen de openingsceremonie. De bal rolt toch pas om 16.00 uur?quote:
Correctquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is toch alleen de openingsceremonie. De bal rolt toch pas om 16.00 uur?
Och, verhip. Wel jammer dan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij heeft het over de oefenwedstrijd Nederland - Ghana, die al gespeeld is in de oefencampagne
14:10 openingsceremonie Nu op ARD is het al bezig. Met eeuwige heldquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is toch alleen de openingsceremonie. De bal rolt toch pas om 16.00 uur?
Thanks, ff koekeloerenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:53 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
14:10 openingsceremonie Nu op ARD is het al bezig. Met eeuwige heldGünter Netzer
![]()
Nah heb de stream opstaan hier en kijk tussendoor wel een beetje.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet de TV wel pas even voor 16.00 aan. Dat openingsgedoe interesseert me totaal niet
Vind ik altijd mooi om te zienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik zet de TV wel pas even voor 16.00 aan. Dat openingsgedoe interesseert me totaal niet
er liep hier net iemand met zo'n debiele toeter in de gangquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:14 schreef Torrio het volgende:
Leuk leuk leuk![]()
![]()
![]()
Hoop dat ik dat teringgeluid het hele WK kan weerstaan, enige waar ik bang voor ben.
Ik hoorde dat de eerste wedstrijd helemaal uitverkocht wasquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:16 schreef speknek het volgende:
Die halfvolle stadions gaan we denk ik nog vaak zien dit wk.
Heb je hem afgepakt en hard anaal ingebracht bij die mongool?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er liep hier net iemand met zo'n debiele toeter in de gang
Ik wilde net zeggen... het is wel erg leegquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:16 schreef speknek het volgende:
Die halfvolle stadions gaan we denk ik nog vaak zien dit wk.
Een maand geleden waren er 14 wedstrijden uitverkocht.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de eerste wedstrijd helemaal uitverkocht was
bij de opening mochten ze toch ook niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:17 schreef eNGine10 het volgende:
Ben al 5 min aan het kijken en nog geen vuvuding gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |