Slaap lekker en werk ze mopquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Nou ik ga douchen en dan slapen. Morgen werkdag van 7 tot 7.![]()
![]()
Kussies![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Kussies![]()
![]()
![]()
![]()
Spits van Amerika ?quote:
Koentjequote:
Of Linda Engelse les gevenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze kunnen inmiddels beter de naam veranderen inderdaad.
Hey Bellaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
Kussies![]()
![]()
![]()
![]()
Goedenachtquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
Ik ga naar bed, half 6 gaat de wekker weer![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Ik loop met je meequote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
Welterusten, kort maar hevigquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
Tsja ik roep het over mezelf af he door zo laat binnen te wandelen telkensquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het best zielig voor je Koen
Nog even 1 nummer afluisteren (van bijna 8 minuten) en dan ga ik de PC afsluiten jaquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij gaat er ook vandoor?
Tot morgen dan maar
Vind het ongezellig om te gaan chatten als vrouwlief nog beneden is, wacht meestal tot ze is gaan slapen, vandaar....quote:
nja, je moet het natuurlijk zelf wetenquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vind het ongezellig om te gaan chatten als vrouwlief nog beneden is, wacht meestal tot ze is gaan slapen, vandaar....
Maar zal het eens een x proberen
Tussen het werken door, dus zeker geen FC danquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, je moet het natuurlijk zelf weten
je bent er toch ook meestal in de middag?
Iedereen draait gewoon de "Warn if Koen enters FOK" gadgetquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu is het rustig
(ook omdat iedereen daar naar bed is gegaan)
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedereen draait gewoon de "Warn if Koen enters FOK" gadget
Maar het komt eigenlijk wel goed uit... Ga van de gelegenheid gebruik maken ook niet te laat naar bed te gaan....quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmmm... die ken ik niet
vandaar dat ik er wel telkens ben dan?
Omg, morgen 41 dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Nog een half uurtje 40.
Ga ik even afscheid van nemen.
Tot morgen
Genietse van dat laatste moment en truste voor straks!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Nog een half uurtje 40.
Tot morgen
Morgen jarig?quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:22 schreef Symphonic het volgende:
Nog een half uurtje 40.
Tot morgen
TMFquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:58 schreef iBenny het volgende:
TMF gaat in de rust van het WK, WK Karaoke-hits uitzenden.. op zich wel een goed idee
Ik ook. Adios.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:08 schreef PatriQue89 het volgende:
KUTZOOIIItrein gemist, nu mis ik mn laatste toets. ff ziekmelden
Feliquote:
Doe es niet joh, ik schrik me een ongelukquote:
Das nie handigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:08 schreef PatriQue89 het volgende:
KUTZOOIIItrein gemist, nu mis ik mn laatste toets. ff ziekmelden
Zolang het maar niet zondagavond 11 juli isquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Das nie handig
Zal je zien dat je herhaling precies is wanneer NL een belangrijke match speelt
Ah balen, gister je vierdaagse nog wel uitgelopen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
goedemorgen
Nog steeds kut hier
Megaverkouden en knallende koppijn
Nee, aankomende woensdagochtend... maar dan heb ik dus ook een bezoek aan de tandarts, en aan het ziekenhuis geplant. kan alles dus weer omgooienquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:20 schreef crv het volgende:
[..]
Das nie handig
Zal je zien dat je herhaling precies is wanneer NL een belangrijke match speelt
dat wel, was zelfs wel lekker in de frisse buitenluchtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah balen, gister je vierdaagse nog wel uitgelopen?
Das inderdaad niet fijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
goedemorgen
Nog steeds kut hier
Megaverkouden en knallende koppijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |