quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues
Zoeken op : 'WKSC'
Wachtwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan klikken op 'meedoen'
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2010 22:21:13 ]
Maar dan ben je ook niet in 1 x klaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwen... Het gaat nooit in 1 keer goed.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook niet in 1 x klaar
Klopt. Scherp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook niet in 1 x klaar
neu.....quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik doe de posts... jij de lapo's toch?
oh ja...quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neu.....
Jij doet de posts, de lapo's en de nieuwe topics openen
Bennt maakt het af.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
Benny benny benny, je bent helemaal renny, ik krijg je niet meer uit m'n lenny, oh bennt.
quote:
doe ik niet meer aan dichten, doe jij t wel hequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
Benny benny benny, je bent helemaal renny, ik krijg je niet meer uit m'n lenny, oh bennt.
Bella Bella Bella, je bent helemaal Wella (new wave) Ik krijg je niet meer uit m'n Nutella, o Bellt.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bella Bella Bella, je bent helemaal Wella (new wave) Ik krijg je niet meer uit m'n Nutella, o Bellt.
Vaduz vaduz, heeft een enorme poes, zin in een roomsoes en verliefd op een dame uit Goes of was het nu WOlter Kroesquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Dame uit Goes. Zit ze daar op mij te wachten?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vaduz vaduz, heeft een enorme poes, zin in een roomsoes en verliefd op een dame uit Goes
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan maak ik er Wolter Kroes van, ook goed
NIet in dit topicquote:
We zijn er weer bij en dat is primaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan maak ik er Wolter Kroes van, ook goed
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz vaduz, ooo wat heb je een heerlijke appelmoes, stop het in de poes van dat meisje ontwaakt uit haar GHB roes.
Dah kan toch nie Bella.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef Bellatrix het volgende:
Vaduz vaduz, ooo wat heb je een heerlijke appelmoes, stop het in de poes van dat meisje ontwaakt uit haar GHB roes.
Gelijk heb jequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga naar bed... ik red het niet meer
Weltrusten en tot morgen!
Aangepast op verzoek dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We zijn er weer bij en dat is primaaaaaaaa
Slaap lekker moppiequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga naar bed... ik red het niet meer
Weltrusten en tot morgen!
Je kan het proberen... waarschijnlijk stelt het toch niks voorquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Dit nog niet invullen?
Finales
Wedstrijd S1 S2 G1 G2 R1 R2 Winnaar
nee is pas voor na de poulefasequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Dit nog niet invullen?
Finales
Neequote:Op donderdag 10 juni 2010 22:33 schreef D. het volgende:
Dit nog niet invullen?
Finales
Goed hea.quote:
Duidelijk antwoordquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan het proberen... waarschijnlijk stelt het toch niks voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhh mijn kamer is echt een zooi..
Kan nooit erger zijn dan hier op het momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Waarom staat dat er niet bij dan?quote:
pics or didn't happen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan hier op het moment
Na morgen mocht er niet aangepast wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
oftewel... gewoon iets invullen
Je kan het later nog aanpassen
Aanpassen toch wel?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Na morgen mocht er niet aangepast worden
staat ergens in de regels. postte ik in vorig topic nog na vraag van kally en C-Aquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom staat dat er niet bij dan?
En ik dacht dat ik niets meer mocht aanpassen na morgen
nouja, ben klaar met invullen nu
Ow, tja, ik zat al meer dan een uur niet meer mee te lezenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
staat ergens in de regels. postte ik in vorig topic nog na vraag van kally en C-A
maar na morgen de poulefase niet meer veranderen. als duidelijk is wat de 2e ronde gaat worden, gaat dat eel open
Hou vol madame.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ja niet meer dus.
Ik heb niks meer op de vloer, het is enkel betonquote:
Dat staat zo aso. Zoek het iets origineler.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
Elke keer als het echt gezellig wordt ergens krijg ik weer zin.Anders niet echt. Moet maar een nieuwe verslaving vinden, kauwgom ofzo.
quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat staat zo aso. Zoek het iets origineler.
Je bent weer gaan roken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er ook 5 jaar vanaf geweest, en het heeft me nooit losgelaten
Dat doet me altijd aan Kojak denkenquote:
Hmm, word ik tenminste niet te dik van.quote:
Trusten!quote:
Trusten Gomiquote:
Jawelquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het een beetje vol te houden als kijker?
Ze kunnen inmiddels beter de naam veranderen inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Linda de Mol: ''De Ai Luf Holland Band is hier ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |