Dat zeker ook, maar ik had liever kroatie gehad dan bijvoorbeeld Griekenland.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Slowakije is ook een keer leuk. Sestak kan nog wel eens gaan verrassen.
Nou, dan vind ik dat Ierland het minimaal zo erg verdient.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beide landen hadden op het WK moeten staan
Heeft Stoch een basisplaats?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Slowakije is ook een keer leuk. Sestak kan nog wel eens gaan verrassen.
Oh, hopen op veel 0-0's dan maarquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
O, de deadline is al verstreken. Jammer dan.
Mwa, Griekenland heeft het in de voorbereiding volgens mij best goed gedaan. En ze zijn niet voor niks in 2004 (?) kampioen geworden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeker ook, maar ik had liever kroatie gehad dan bijvoorbeeld Griekenland.
Okee, maar in 2008 was het 10 keer niks. En ik heb er niks mee, iets wat ik weer wel heb met Hrvatska en Zweden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mwa, Griekenland heeft het in de voorbereiding volgens mij best goed gedaan. En ze zijn niet voor niks in 2004 (?) kampioen geworden.
Inderdaad, spelstijl Griekenland moet je liggen, ik hou ook niet van dat verdedigende gedoenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar in 2008 was het 10 keer niks. En ik heb er niks mee, iets wat ik weer wel heb met Hrvatska en Zweden.
Je wist bij voorbaat al dat als je de vliegkosten en verblijfskosten er niet bij won je toch niet ging.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Ricard0j het volgende:
Helemaal gehad met het WK
Kwam er dus vandaag achter dat ik kaarten voor Nederland - Ghana gewonnen had.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog een lekker plekkie ook
Het ging om 1 juniquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je wist bij voorbaat al dat als je de vliegkosten en verblijfskosten er niet bij won je toch niet ging.
Hij heeft het over de oefenwedstrijd Nederland - Ghana, die al gespeeld is in de oefencampagnequote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je wist bij voorbaat al dat als je de vliegkosten en verblijfskosten er niet bij won je toch niet ging.
Geen idee... ene keer sta jij bovenaan, dan weer ik, dan weer iemand andersquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoezo sta ik opeens 1ste daar iBenny? gister niet, er is toch nog niet gevoetbalt?
Eigenlijk hoor ik gewoon altijd als eerste te staan...zie mijn deelnamenaam.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... ene keer sta jij bovenaan, dan weer ik, dan weer iemand anders
Precies.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zeker ook, maar ik had liever kroatie gehad dan bijvoorbeeld Griekenland.
Dan is toch alleen de openingsceremonie. De bal rolt toch pas om 16.00 uur?quote:
Correctquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is toch alleen de openingsceremonie. De bal rolt toch pas om 16.00 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |