Wat is TAL dan? Heb het al vaker hier voorbij zien komen volgens mij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat zou TAL een mooi verjaardagscadeau zijn!
Tits And Legsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is TAL dan? Heb het al vaker hier voorbij zien komen volgens mij.
quote:
Talentenjacht (sub)forum op FOK!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat is TAL dan? Heb het al vaker hier voorbij zien komen volgens mij.
http://nos.nl/wk2010/live/quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:35 schreef ReWout het volgende:
Vraagje mensen maar waar op de NOS site worden straks de wedstrijden live via internet uitgezonden? Ik kan helemaal geen url vinden...
Fout. Ik kan het zo ook niet vinden. Raar..quote:
Ja vast wel. Maar toen met de Olympische Spelen hadden ze best een mooie site. Maar dat was misschien ook omdat daar heel veel dingen tegelijk kwamen. Volgens mij worden er nu geen wedstrijden tegelijk gespeeld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:44 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat als de wedstrijd (bijna) begint het vrij snel duidelijk zal zijn waar je het kunt bekijken
Laatste poule-wedstrijdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja vast wel. Maar toen met de Olympische Spelen hadden ze best een mooie site. Maar dat was misschien ook omdat daar heel veel dingen tegelijk kwamen. Volgens mij worden er nu geen wedstrijden tegelijk gespeeld.
Ohja logisch eigenlijk.quote:
Kan ik hier gewoon op klikken zonder dat m'n collega's zich een ongeluk schrikken?quote:
Misschien maar niet doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kan ik hier gewoon op klikken zonder dat m'n collega's zich een ongeluk schrikken?
Kutquote:Voor werknemers die niet over een televisie beschikken en online niet achter het net willen vissen, luidt het devies: op tijd inloggen (meteen om 12.30 uur als de voorbeschouwing begint) en daarna niet meer refreshen met F5.
In silver zit ie nog nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
Ah, de TVP-knop zit nu ook in de mobiele site van FOK!
Ik zie hetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
Ah, de TVP-knop zit nu ook in de mobiele site van FOK!
Inclusief Nederlands vlaggetjequote:
Van deze WK SC? Dan moet ik me ook nog even inschrijven...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
Onze pool-subleague staat trouwens 2de qua deelnemers
Zie de OPquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Van deze WK SC? Dan moet ik me ook nog even inschrijven...
Ah oke, tnxquote:
Beide landen hadden op het WK moeten staanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Zweden - Kroatië 1-1.(24. Toivonen 51. Olic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |