Die blijft bij mij de hele tijd hangenquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:22 schreef Felixa het volgende:
Jorrrran van der Sloet, live uit Lima!
http://elcomercio.pe/envivo
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:23 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
Dacht je dat ik aan het solliciteren was?.......
Ik heb d'r al 4 x belachelijk gemaaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef djenneke het volgende:
Kan er niet iemand even inloggen op facebook en ervoor zorgen dat die pircilla opdondert?
Je hebt die chat naast de live stream niet gelezen? Wat een droevigheid is dat. Past zo in SHO.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Robijn48 het volgende:
Moet dat nou zo, die TT
We zitten hier toch in Nieuws en Achtergronden, toch niet in SHO.
Ik ben het nog niet vaak met je eens geweest in deze reeksquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:24 schreef Robijn48 het volgende:
Moet dat nou zo, die TT
We zitten hier toch in Nieuws en Achtergronden, toch niet in SHO.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:25 schreef djenneke het volgende:
Kan er niet iemand even inloggen op facebook en ervoor zorgen dat die pircilla opdondert?
Die chat heeft er toch niks mee te maken? Moet dat dan hier ook? Dit is een serieus subforum dacht ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt die chat naast de live stream niet gelezen? Wat een droevigheid is dat. Past zo in SHO.
Pratende mensen die ik niet versta. Verder niet echt boeiends...quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:30 schreef kwiwi het volgende:
Valt er nog iets interessants te zien op de beelden? Hij blijft hier telkens na een seconde weer hangen
Het gaat wel over de zaak...quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Die chat heeft er toch niks mee te maken? Moet dat dan hier ook? Dit is een serieus subforum dacht ik.
Hij gaat zo overgebracht worden naar de gevangenis, daar is het wachten op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:31 schreef mazaru het volgende:
Zijn dat streams die gericht staan op een gevangenis? Wordt J overgebracht daar naartoe? WTF is dit??
Nou, ik lees en post hier NIET voor sensatie mee, ik hoop oprecht dat het recht wel geschiedt nu eens in deze zaak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het gaat wel over de zaak...Bijna dan. En het is vermakelijk
Maar dat komt meer door de triestigheid aan reacties.
Volgens mij wel. En er is heel veel volk op de been.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:31 schreef mazaru het volgende:
Zijn dat streams die gericht staan op een gevangenis? Wordt J overgebracht daar naartoe? WTF is dit??
Ik ook. Beetje goedkoop.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En ik erger me aan de TT. En zwaar ook.
En dit is bij die gevangenis? Of bij het politiebureau waar hij vandaan moet komen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij gaat zo overgebracht worden naar de gevangenis, daar is het wachten op.
Hoi Yvo!quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb mijn bijdrage ook maar geleverdhij krijgt de groeten van Fok!
get a life zegquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef Robijn48 het volgende:
Beetje erg. De TS zet dit topic zo voor gek.quote:
Erg nieuwswaardig is die inderdaad niet. En dat geldt ook voor de huidige live stream trouwens. Mijn sensatielust is inmiddels wel verzadigd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, ik lees en post hier NIET voor sensatie mee, ik hoop oprecht dat het recht wel geschiedt nu eens in deze zaak.
ga huilequote:Op donderdag 10 juni 2010 18:33 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Nou, ik lees en post hier NIET voor sensatie mee, ik hoop oprecht dat het recht wel geschiedt nu eens in deze zaak.
Hij is eerst overgebracht van het politiebureau naar het openbaar ministerie. Daar heeft hij net de aanklacht te horen gekregen (wij nog niet) en nu is het dus wachten tot hij in een auto voorbij komt op weg naar de gevangenis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dit is bij die gevangenis? Of bij het politiebureau waar hij vandaan moet komen?
Beter zo?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Beetje erg. De TS zet dit topic zo voor gek.
Is er een mogelijkheid het te laten veranderen, of ga ik dan te ver?
Je kan het proberen in het NWS FB topic als je per se wil natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:35 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Beetje erg. De TS zet dit topic zo voor gek.
Is er een mogelijkheid het te laten veranderen, of ga ik dan te ver?
Heb je ook gezegd dat Prisella niet representatief is voor gemiddelde Nederlander?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb d'r al 4 x belachelijk gemaakt![]()
En al 2 x de groetjes aan FoK! gedaan.
Nog 1 keer dan!
Ah, dus voor zover wij weten, zou hij ook allang voorbij kunnen zijn gereden in één van die busjes met geblindeerde ramen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:37 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij is eerst overgebracht van het politiebureau naar het openbaar ministerie. Daar heeft hij de aanklacht te horen gekregen (wij nog niet) en nu is het dus wachten tot hij in een auto voorbij komt op weg naar de gevangenis.
ik versta het een beetje, heb spaans gehad een jaar, maar het is volgens mij dom gelul, al versta ik maar 20%.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:38 schreef Felixa het volgende:
Kan iemand trouwens verstaan wat er zo'n beetje gezegd wordt?
Je moet maar denken, die mensen kennen jou gelukkig niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:38 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je ook gezegd dat Prisella niet representatief is voor gemildelde Nederlander?
Je schaamt je dood. Zit er een Nederlander te posten is ze gek als een deur en zit ze die mensen gewoon grof te beledigen en te beschuldigen van corruptie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just a Soul whose Intentions are Good
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je moet maar denken, die mensen kennen jou gelukkig niet.Nee okay. Maar niet dat ze denken dat alle Hollanders zo denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het te snel overdragen aan peru wellicht, of dat de er geen advocaat bij de verklaring aanwezig was?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom zeggen ze bij Rtl Boulevard, dat er misschien fouten in het onderzoek zijn gemaakt?
Hoiquote:
Dat is "hahaha", maar dan in het Spaans.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:30 schreef djenneke het volgende:
Wat hebben die mensen allemaal met dat jajajajajaa
Of zijn moeder probeert hem er steeds uit te trekken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:41 schreef MargrietV het volgende:
Krijgen ze Joran, die auto niet in? Is hij aan het tegenstribbelen?
een o dus net net wel ???quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:42 schreef mazaru het volgende:
Het schijnt nogal moeilijk te zijn voor de Peruanen om een oooooo te zeggen? Ik hoor steeds van der Sloet
Really? Of zit je me te dollen...?quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:42 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat is "hahaha", maar dan in het Spaans.
Nee, serieus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Really? Of zit je me te dollen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |