Pokémon Fire Red. Ik weet het, maar ik moet een Grass-type. Als ik in Celadon City kom dan maak ik een Bellossom ervan. Mijn Fire-type komt pas laterna, ik ga voor Arcanine.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welk spel?
En Grass type is zo zwak. Zoveel zwaktes. Beter pak je snel een vuur.
Wat is cookies?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
Ey CN ik heb gisteren trouwens met matties weer cookies gedaan. Ik ging alweer DOOD maar niet hoeven kotsen.
OMG dezelfde? Nu wel een goede dosis?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
Ey CN ik heb gisteren trouwens met matties weer cookies gedaan. Ik ging alweer DOOD maar niet hoeven kotsen.
hasjcookies waar we allemaal bad van gingen met de carnaval meetquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
Arcanine is wel chill. Met:quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pokémon Fire Red. Ik weet het, maar ik moet een Grass-type. Als ik in Celadon City kom dan maak ik een Bellossom ervan. Mijn Fire-type komt pas laterna, ik ga voor Arcanine.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hasjcookies waar we allemaal bad van gingen met de carnaval meet
Ik had alweer 2 gedaan, ik was weer te stoer. En het duurde langer dit keer dus ik dacht, ohh niks wat is dit. Maar toen kickte hij in als een motherfucker, we hebben eerst 2 uur liggen lachen en zijn toen de stad ingegaan. En toen zaten we bij de friettent en 3 jongens waren daar heel boos en hard aan het praten en ik was fuckign scared want ik dacht dat ze ons wilden gaan slaan omdat wij irritant aan het lachen warenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OMG dezelfde? Nu wel een goede dosis?
Ja 2 is nog binnen de limieten. Die extra halve deed het hem.Maar wel chillquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had alweer 2 gedaan, ik was weer te stoer. En het duurde langer dit keer dus ik dacht, ohh niks wat is dit. Maar toen kickte hij in als een motherfucker, we hebben eerst 2 uur liggen lachen en zijn toen de stad ingegaan. En toen zaten we bij de friettent en 3 jongens waren daar heel boos en hard aan het praten en ik was fuckign scared want ik dacht dat ze ons wilden gaan slaan omdat wij irritant aan het lachen waren![]()
. En toen zijn we stoned de hele stad doorgelopen en blijven lachen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had alweer 2 gedaan, ik was weer te stoer. En het duurde langer dit keer dus ik dacht, ohh niks wat is dit. Maar toen kickte hij in als een motherfucker, we hebben eerst 2 uur liggen lachen en zijn toen de stad ingegaan. En toen zaten we bij de friettent en 3 jongens waren daar heel boos en hard aan het praten en ik was fuckign scared want ik dacht dat ze ons wilden gaan slaan omdat wij irritant aan het lachen waren![]()
. En toen zijn we stoned de hele stad doorgelopen en blijven lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef Skylark. het volgende:
Haha en toen zijn we naar een mattie gegaan en gingen we politiek kijken maar ik viel toen met open ogen voor de tv in slaap met lenzen in. En toen werd ik weer wakker en ben ik op zijn eenpersoonsbed naast een andere vriend in slaap gevallen terwijl die bewoner op de bank ging liggen, en 's ochtends om 8 uur stoned naar m'n eigen room gefietst.
Het was wel weer hard hoor, ik had weer waanbeelden. Ik ben nog op straat gaan liggen op m'n rug omdat ik dacht dat de hemel op mij neer kwam vallen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja 2 is nog binnen de limieten. Die extra halve deed het hem.Maar wel chill
Nee zo'n andere. Ik wist niet eens waar we waren op dat moment.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Btw die friettent, JUICY HILL?
Ik zweer het je, ze hebben daar andere dosissen in Tilburg. In de rest van Nederland zou je nooit zo spacen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was wel weer hard hoor, ik had weer waanbeelden. Ik ben nog op straat gaan liggen op m'n rug omdat ik dacht dat de hemel op mij neer kwam vallen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee zo'n andere. Ik wist niet eens waar we waren op dat moment.
Housewarming?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook koekjes bakken volgende week.
Maar dan gewone, voor ons feestje
Ja ik dacht ik vraag het aan die vent en hij zei weer hetzelfdequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ze hebben daar andere dosissen in Tilburg. In de rest van Nederland zou je nooit zo spacen.
Daar kan je toch niet slecht van gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hasjcookies waar we allemaal bad van gingen met de carnaval meet
Deze cookies zijn terror. Vraag Otis maar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet slecht van gaan
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik vraag het aan die vent en hij zei weer hetzelfde. 1 is rookie 2 is gevorderd 3 IS DOOD VRIEND DOOD. En toen hadden we 5 voor 3 personen.
Ja ik was daar ook nog nooit bad van gegaan. Maar dit was een dikke acid trip. Nooit weer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens moeten braken van wiet, toen kreeg ik zo'n vreetkick. Hadden we niets te eten op de plaats waar we zaten en heb ik mij 8 blikjes Red Bull achter elkaar gedronken. Toen kwam de braak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wel 1 keer. Omdat je niet weet hoeveel er in zit. Eerste 2 uur voel je niks en dan komt ie zo hard, dat 't niet grappig is. Koekjes zijn echt de kanker onder wiet/hasjquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar haal je ze?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze cookies zijn terror. Vraag Otis maar.
Maar het was ook weer precies hetzelfde als vorige keer. Eerst begin je om alles te lachen, en dan beginnen opeens je oren en je nek te gloeien en dan ga je starenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik was daar ook nog nooit bad van gegaan. Maar dit was een dikke acid trip. Nooit weer.
The Grass Company in Tilburg, tegenover het station.quote:
Ja maar dat staren was niet leuk. Vooral niet als je mond niet open kanquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar het was ook weer precies hetzelfde als vorige keer. Eerst begin je om alles te lachen, en dan beginnen opeens je oren en je nek te gloeien en dan ga je staren![]()
.
Ja ik merkte op een gegeven moment dat m'n mond al een kwartier open stond ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar dat staren was niet leuk. Vooral niet als je mond niet open kan
Dat is wel gayquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Skylark. het volgende:
Op een gegeven moment zeiden we om de beurt een woord wat nergens op sloeg en dan proestte iedereen het uit.![]()
So sad.
Ey jongens daar ligt een mes niet aankomen hequote:
Haring!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Skylark. het volgende:
Op een gegeven moment zeiden we om de beurt een woord wat nergens op sloeg en dan proestte iedereen het uit.![]()
So sad.
Hahah dat je dat nog weet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey jongens daar ligt een mes niet aankomen he
MES WAAR WAT DOE JE JONGEN NIET STOER DOEN BLIFJ VAN DAT MES AF KANKERHOMO DOE NORMAAL
In Drachten 14-jarige meisjes die cookies voeren = instant pussy.quote:
Ja maar dat is slecht voor je geweten. Ach what the heck.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In Drachten 14-jarige meisjes die cookies voeren = instant pussy.
Bij de 1e 14jarige waarbij ik dat deed had ik ook struggles, maar die gingen wel weg bij de 2e en de 3e.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar dat is slecht voor je geweten. Ach what the heck.
Oeh leuk!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en nog van mn verjaardag (25 mei)
Heb al allerlei hapjes bedacht
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij de 1e 14jarige waarbij ik dat deed had ik ook struggles, maar die gingen wel weg bij de 2e en de 3e.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:20 schreef Penisbaard het volgende:
Even reageren vanwege de onderwerptitel
Heb dr ook echt zin in. Weten alleen nog niet precies hoeveel mensne er komenquote:
Ik heb m'n verjaardag ook nog niet gevierd. Zullen we het samen vierenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb dr ook echt zin in. Weten alleen nog niet precies hoeveel mensne er komen
Je bent iig wel welkom geloof ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n verjaardag ook nog niet gevierd. Zullen we het samen vieren?
Do it. Faggot. Ik kan wat halen, maar niemand die hierheen komt om met mij lekker stoned te worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef reetveter het volgende:
Het zou wel kankerdom zijn tho om nu te gaan blowen terwijl ik nog moet leren en vanavond moet boksen.
Hmm,
[ afbeelding ]
Gezellig! Hoeveel mensen mag ik uitnodigenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent iig wel welkom geloof ik
tis de 19e
O, we hebben slaapplaatsen ook
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Do it. Faggot. Ik kan wat halen, maar niemand die hierheen komt om met mij lekker stoned te worden.
Bakkes. Dicht.quote:
Wacht die wil ik als UIquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bakkes. Dicht.
Ik ga douchen. Stoor me niet.
Dat was gemeend medeleven hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bakkes. Dicht.
Ik ga douchen. Stoor me niet.
Vraag Lakitu, hij is gifjesking.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wacht die wil ik als UIMaar dan bewegend.
Ik zei stoor me niet. Ga je me alsnog storen. Ga weg neger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat was gemeend medeleven hoor.
quote:
O.K.E.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei stoor me niet. Ga je me alsnog storen. Ga weg neger.
Dat kun je tegenwoordig op elke hoek van de straat halen. Niemand die daarvoor naar Roffa komt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Do it. Faggot. Ik kan wat halen, maar niemand die hierheen komt om met mij lekker stoned te worden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
BuddyHotshot83
3 maanden geleden 13
What does dutch people do, after winning the World Championship?
They turn the Playstation off and go to sleep!
Kan iemand deze 60x60 maken? Met spuug graag.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan iemand deze 60x60 maken? Met spuug graag.
Thats me, een hart van goud.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha Chuck is te lief om hatelijk te reageren.
Kijk maar. MAar als er veel willen slapen, moeten ze wel matrassen en dekens meenemenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gezellig! Hoeveel mensen mag ik uitnodigen?
Sowieso kruip ik tussen jullie in.
En een verstandige jongen.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan iemand deze 60x60 maken? Met spuug graag.
mijn Sophietje. Op een Amsterdams terrasquote:
Ik ben niet eens 12, maar wat is dit?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn hoofdik blijf lachen.
Chris Willis, de kerel die vaak de vocals bij David Guetta doet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben niet eens 12, maar wat is dit?
Wat is dit?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu moet ik iedere keer lachen als ik weer eens van die nummers hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Chris Willis, de kerel die vaak de vocals bij David Guetta doet.
Nee niet specifiek dat. Ik ging even een aantal nummers voorbij maar dat zijn allemaal geen echt climax nummersquote:
Ik dacht dat dat een vrouw was.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Chris Willis, de kerel die vaak de vocals bij David Guetta doet.
Nooit gemerkt, waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Rietjes liggen nogal gevoelig in deze SC.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wacht die wil ik als UIMaar dan bewegend.
quote:
TNXquote:
quote:
Porquequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:46 schreef reetveter het volgende:
Kan ik een portugese tag krijgen bij mijn naam, denk je?
Laki!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie je ketting nog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
HAHAH deze camera ook. Je ziet em zo omdraaien van : WASSS!??!
Als ik nu lang naar die van jou kijk word ik een beetje bang.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
Ik had volgens mij twee jaar geleden een avatar van Robben, die L0t. nu heeft!
Ik dacht dat jij niet rookte.quote:
Hoe haal je dat weg. :$quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zie je ketting nog.Beter haal je die weg, zodat mensen hoe dan ook je webicon zien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik nu lang naar die van jou kijk word ik een beetje bang.
Reetveter.quote:
http://forum.fok.nl/rde/usericon_managerquote:
gelegenheids en als ik zin heb.quote:
Gewoon je UI wegflikkeren in de icon manager.quote:
Onee, grapje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
[..]!
Met een klasgenoot lag ik altijd dubbel als we op deze manier gingen lachen om grapjes van elkaar/anderen. Zo fucking irritant ook.
Wd -5.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
gelegenheids en als ik zin heb.![]()
![]()
gelegenheids is geen fout, is expres.
Meisjes die dat zeggen.quote:
Scheelt dat ik amper uitga of gelegenheden heb.quote:
Net een Gardena gazonsproeier.quote:
Zie je het nu?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager
Opslaan op de computer en weg halen uit je usericon-manager.
Normaal krijgen mensen die roken -10. Dus ik ben al mild.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Scheelt dat ik amper uitga of gelegenheden heb.
Ja.quote:
Ja maar ik wil die ketting nog wel in die lijst houdenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon je UI wegflikkeren in de icon manager.
Pas je ondertitel aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar ik wil die ketting nog wel in die lijst houden![]()
Ik wil helemaal geen minpunten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Normaal krijgen mensen die roken -10. Dus ik ben al mild.
Helaas, de 0 haal ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef Bragi het volgende:
Meisjes die roken.
Meisjes die rechts stemmen.
Meisjes die "Oh nee, grapje" zeggen, terwijl ze gewoon iets doms zeiden.
Meisjes die plukjes van hun boterham nemen in plaats van gewoon het brood in hun mond stoppen.
Meisjes met een Apple-obsessie.
Aantal's die m'n vriendin op basis hiervan scoort: 0
Al heeft ze wel een iPod.
Maar die kreeg ze gratis.
Jammer dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen minpunten.
Weet ik toch. En toch heb ik je lief.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:54 schreef Skylark. het volgende:
Eckte bazen spugen zo, met hun mond bijna dicht.
[ afbeelding ]
Maakt niet uit. Zo'n ding hoor je ritueel te verbanden als je een gezond verstand hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef Bragi het volgende:
Meisjes die roken.
Meisjes die plukjes van hun boterham nemen in plaats van gewoon het brood in hun mond stoppen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:56 schreef Bragi het volgende:
[..]
Weet ik toch. En toch heb ik je lief.
Meisjes die langzaam eten om gezond te lijken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef Bragi het volgende:
Maar peeps die geen webicons aan hebben staan zien mij nu Ui-loos tochquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Meisjes die langzaam eten om gezond te lijken.
Daar was ik nog niet zo gezond bezig als nu.
Maak je niet druk, je staat nog steeds ruim in de plus hoor.quote:
't Is toch gewoon dat of de een de voorkeur krijgt of de ander? En aangezien je nu maar één avatar hebt...quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Maar peeps die geen webicons aan hebben staan zien mij nu Ui-loos toch!
Ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Alleen op de FP dacht ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
1quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:55 schreef Bragi het volgende:
Meisjes die roken.
Sowieso aap je mij dan na, en ALS je dan v Persie doet doe dan een positieve zoals de sleep.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:02 schreef Bragi het volgende:
Ik wil ook een stoere avatar. Liefst van Van Persie.
Zal ik deze doen?
[ afbeelding ]
Wtf doet hij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:02 schreef Bragi het volgende:
Ik wil ook een stoere avatar. Liefst van Van Persie.
Zal ik deze doen?
[ afbeelding ]
Falen.quote:
Ruud is een toffe peer, maar gewoon zo jammer dat 'ie niet mee is.quote:
Ik las Robben van Persie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ruud is een toffe peer, maar gewoon zo jammer dat 'ie niet mee is.Qua toffe peren houd je dan alleen nog Robben en Van Persie over.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ruud is een toffe peer, maar gewoon zo jammer dat 'ie niet mee is.Qua toffe peren houd je dan alleen nog Robben en Van Persie over.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:05 schreef Potloodvis het volgende:
Bragi, zou je deze voor mij willen maken?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef Bragi het volgende:
Als een van de meisjes nog een WK-gerelateerde icon wil:
[ afbeelding ]
Zou mijn voorkeur ook niet zijn, nee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:20 schreef Skylark. het volgende:
Je fuckt gewoon niet met Robin van Persie.
Lief.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef Bragi het volgende:
Als een van de meisjes nog een WK-gerelateerde icon wil:
[ afbeelding ]
Als ik een chick was zou ik hem geven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zou mijn voorkeur ook niet zijn, nee.
Geef maar een youtube-linkje.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Wie kan voor mij een op het veld pissende voetballer UI maken?
Altijd afgeven op KLB SC en nu wel bedelen om een UI.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Wie kan voor mij een op het veld pissende voetballer UI maken?
Huh? bron?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Altijd afgeven op KLB SC en nu wel bedelen om een UI.
Die tweede is nog wel redelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:24 schreef Bragi het volgende:
Gevonden, maar niet scherp:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, vandaar dat ik m'n tekst alweer had gewijzigd.quote:
Hij is niet zo scherpquote:
Kun je ook het WK volgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef ynuhh het volgende:
Ik besef me zojuist pas dat ik de laatste college dag van dit jaar achter de rug heb.
Ik besef.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef ynuhh het volgende:
Ik besef me zojuist pas dat ik de laatste college dag van dit jaar achter de rug heb.
Kutdag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Laat me, ik ben moe en heb een kut dag achter de rug.
Ze heeft een leuk gezichtje.quote:
quote:
Kom zo snel mogelijk thuis, ik zit klaar met twee glazen thee en een hoop interesse.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Laat me, ik ben moe en heb een kutdag achter de rug.
IT MAAAAAAY DESTROOOOY TELEPHONEPOLEEESquote:
THE EARTHQUAKE WILL BE SO POWERFUL IT MAY DESTROY LOTS OF HOUSES!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IT MAAAAAAY DESTROOOOY TELEPHONEPOLEEES
WD, no offence he, maar waarom meld je dit soort dingen en waarom zo vaak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:40 schreef wolvendagen het volgende:
Gebak halen en nog steeds die lipstick.
Ik vraag het me ook af.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WD, no offence he, maar waarom meld je dit soort dingen en waarom zo vaak.
Ga je op het internet nu ook al hunten voor fouten?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Het is 'raakte kant noch wal'.
/Bragi
Jij loopt stage bij reisbureau toch. Kun je me niet 90% korting geven op een reis naar Zuid-Afrika incl ticket voor 8e finalequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit
voor ¤ 495 naar Nederland - Denemarken.
Oplichtersquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit
voor ¤ 495 naar Nederland - Denemarken.
Nee, niet bij een reisbureauquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij loopt stage bij reisbureau toch. Kun je me niet 90% korting geven op een reis naar Zuid-Afrika incl ticket voor 8e finale.
Reisorganisatie dan? En waarom niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet bij een reisbureau.
Kan ik wel, maar doe ik niet.
Beste collega,quote:
ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WD, no offence he, maar waarom meld je dit soort dingen en waarom zo vaak.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beste collega,
De 4-daagse reis naar Zuid Afrika inclusief hotel en bezoek aan de wedstrijd Nederland – Denemarken op maandag 14 juni is nu te boeken voor de spectaculaire prijs van
¤ 495 per persoon! Naast de medewerker mogen 2 introducés mee voor dezelfde prijs.
Ik heb helemaal niks gezegd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beste collega,
De 4-daagse reis naar Zuid Afrika inclusief hotel en bezoek aan de wedstrijd Nederland – Denemarken op maandag 14 juni is nu te boeken voor de spectaculaire prijs van
¤ 495 per persoon! Naast de medewerker mogen 2 introducés mee voor dezelfde prijs.
Reisorganisatie is iets anders dan een reisbureau.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Reisorganisatie dan? En waarom niet.
Je bent daar toch bijna weg, doe het als Swan Song.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Reisorganisatie is iets anders dan een reisbureau.
Waarom wel? Er moet hier ook winst gemaakt worden.
Jij bent de man, jij betaalt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Bragi het volgende:
Ik ga met Sky en All naar Zuid-Afrika om Nederland-Denemarken te kijken. Tweepersoonsbed, here we come!
Sexy.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Bragi het volgende:
Ik ga met Sky en All naar Zuid-Afrika om Nederland-Denemarken te kijken. Tweepersoonsbed, here we come!
Het zou wel kunnen, opzich. Mensen worden toch gigantisch genaaid als je naar de marges kijkt. Maargoed, who caresquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent daar toch bijna weg, doe het als Swan Song.
Lijkt dat je wat? Met 3 mensen in zo'n bed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Bragi het volgende:
Towerbridgenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Bragi het volgende:
Wat doe jij nou eigenlijk? Zeg jij zo van, ey ey ey, Oost-Timor lijkt me wel een chill land, ik stuur er een vliegtuig heen en ik schrijf er iets over op arke.nl zodat mensen daarheen gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sexy.
[..]
Het zou wel kunnen, opzich. Mensen worden toch gigantisch genaaid als je naar de marges kijkt. Maargoed, who cares.
Dragonite vriend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Potloodvis het volgende:
Ik laat mij Pidgeot uit zijn kooi, dan ben ik niet alleen goedkoper uit, maar ook nog eens sneller daar.
Ook al is die dikzak inferieur aan Dragonair.quote:
Wat een lelijk joch die de foto heeft gemaakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)eer-welkom-in-winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Drie mensen", zegt 'ie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lijkt dat je wat? Met 3 mensen in zo'n bed?
Hmm, het is heel divers. Kort gezegd houd ik me bezig met de brochure productie (dus van calculaties tot het maken van teksten en plaatjes), afsluiten van contracten, agentschappen in het buitenland en zorgen dat we qua prijs goed zitten t.o.v. de concurrent enzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij nou eigenlijk? Zeg jij zo van, ey ey ey, Oost-Timor lijkt me wel een chill land, ik stuur er een vliegtuig heen en ik schrijf er iets over op arke.nl zodat mensen daarheen gaan.
Al heb ik twijfels over jullie bed prestatiesquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Drie mensen", zegt 'ie.
We hebben het hier over, All, Sky en mij, ja.
/no bi
Als hij maar naast Sky mag liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lijkt dat je wat? Met 3 mensen in zo'n bed?
Dus jij hebt de eer om voor de zuipvakantie-folder de mooiste en gelukkigste mensen uitzoeken en die willekeurig bij Salou, Lloret enzo inplakken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, het is heel divers. Kort gezegd houd ik me bezig met de brochure productie (dus van calculaties tot het maken van teksten en plaatjes), afsluiten van contracten, agentschappen in het buitenland en zorgen dat we qua prijs goed zitten t.o.v. de concurrent enzo.
bedprestatiesquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Al heb ik twijfels over jullie bed prestaties.
Komt nogal wat bij kijken, het uitzoeken van zo'n plaatje. Maargoed, photoshop does the jobquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus jij hebt de eer om voor de zuipvakantie-folder de mooiste en gelukkigste mensen uitzoeken en die willekeurig bij Salou, Lloret enzo inplakken.![]()
Maarja, lijkt me wel chill!
Wil je op de folder van Rimini voor 2011 mijn mooiste foto pakken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komt nogal wat bij kijken, het uitzoeken van zo'n plaatje. Maargoed, photoshop does the job!
Is ook heel leuk, maar ik ben er echt gigantisch klaar mee omdat ik vakantie wil. Vandaar dat ik zoveel tijd aan Fok! spendeer.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komt nogal wat bij kijken, het uitzoeken van zo'n plaatje. Maargoed, photoshop does the job!
Is ook heel leuk, maar ik ben er echt gigantisch klaar mee omdat ik vakantie wil. Vandaar dat ik zoveel tijd aan Fok! spendeer.
Wordt druk in Riminiquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je op de folder van Rimini voor 2011 mijn mooiste foto pakken?
Wil je trouwens daar ook aan de slag na je studie? Of werkt dat zo niet.
Sorry, ik ben niet verantwoordelijk voor Rimini. Bovendien zijn de zomer brochures er al een jaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je op de folder van Rimini voor 2011 mijn mooiste foto pakken?
Wil je trouwens daar ook aan de slag na je studie? Of werkt dat zo niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |