Pokémon Fire Red. Ik weet het, maar ik moet een Grass-type. Als ik in Celadon City kom dan maak ik een Bellossom ervan. Mijn Fire-type komt pas laterna, ik ga voor Arcanine.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welk spel?
En Grass type is zo zwak. Zoveel zwaktes. Beter pak je snel een vuur.
Wat is cookies?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
Ey CN ik heb gisteren trouwens met matties weer cookies gedaan. Ik ging alweer DOOD maar niet hoeven kotsen.
OMG dezelfde? Nu wel een goede dosis?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
Ey CN ik heb gisteren trouwens met matties weer cookies gedaan. Ik ging alweer DOOD maar niet hoeven kotsen.
hasjcookies waar we allemaal bad van gingen met de carnaval meetquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:03 schreef Skylark. het volgende:
Arcanine is wel chill. Met:quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pokémon Fire Red. Ik weet het, maar ik moet een Grass-type. Als ik in Celadon City kom dan maak ik een Bellossom ervan. Mijn Fire-type komt pas laterna, ik ga voor Arcanine.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hasjcookies waar we allemaal bad van gingen met de carnaval meet
Ik had alweer 2 gedaan, ik was weer te stoer. En het duurde langer dit keer dus ik dacht, ohh niks wat is dit. Maar toen kickte hij in als een motherfucker, we hebben eerst 2 uur liggen lachen en zijn toen de stad ingegaan. En toen zaten we bij de friettent en 3 jongens waren daar heel boos en hard aan het praten en ik was fuckign scared want ik dacht dat ze ons wilden gaan slaan omdat wij irritant aan het lachen warenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OMG dezelfde? Nu wel een goede dosis?
Ja 2 is nog binnen de limieten. Die extra halve deed het hem.Maar wel chillquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had alweer 2 gedaan, ik was weer te stoer. En het duurde langer dit keer dus ik dacht, ohh niks wat is dit. Maar toen kickte hij in als een motherfucker, we hebben eerst 2 uur liggen lachen en zijn toen de stad ingegaan. En toen zaten we bij de friettent en 3 jongens waren daar heel boos en hard aan het praten en ik was fuckign scared want ik dacht dat ze ons wilden gaan slaan omdat wij irritant aan het lachen waren![]()
. En toen zijn we stoned de hele stad doorgelopen en blijven lachen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik had alweer 2 gedaan, ik was weer te stoer. En het duurde langer dit keer dus ik dacht, ohh niks wat is dit. Maar toen kickte hij in als een motherfucker, we hebben eerst 2 uur liggen lachen en zijn toen de stad ingegaan. En toen zaten we bij de friettent en 3 jongens waren daar heel boos en hard aan het praten en ik was fuckign scared want ik dacht dat ze ons wilden gaan slaan omdat wij irritant aan het lachen waren![]()
. En toen zijn we stoned de hele stad doorgelopen en blijven lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef Skylark. het volgende:
Haha en toen zijn we naar een mattie gegaan en gingen we politiek kijken maar ik viel toen met open ogen voor de tv in slaap met lenzen in. En toen werd ik weer wakker en ben ik op zijn eenpersoonsbed naast een andere vriend in slaap gevallen terwijl die bewoner op de bank ging liggen, en 's ochtends om 8 uur stoned naar m'n eigen room gefietst.
Het was wel weer hard hoor, ik had weer waanbeelden. Ik ben nog op straat gaan liggen op m'n rug omdat ik dacht dat de hemel op mij neer kwam vallen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja 2 is nog binnen de limieten. Die extra halve deed het hem.Maar wel chill
Nee zo'n andere. Ik wist niet eens waar we waren op dat moment.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Btw die friettent, JUICY HILL?
Ik zweer het je, ze hebben daar andere dosissen in Tilburg. In de rest van Nederland zou je nooit zo spacen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het was wel weer hard hoor, ik had weer waanbeelden. Ik ben nog op straat gaan liggen op m'n rug omdat ik dacht dat de hemel op mij neer kwam vallen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee zo'n andere. Ik wist niet eens waar we waren op dat moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |