Wat een lelijk joch die de foto heeft gemaakt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Bragi het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)eer-welkom-in-winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Drie mensen", zegt 'ie.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lijkt dat je wat? Met 3 mensen in zo'n bed?
Hmm, het is heel divers. Kort gezegd houd ik me bezig met de brochure productie (dus van calculaties tot het maken van teksten en plaatjes), afsluiten van contracten, agentschappen in het buitenland en zorgen dat we qua prijs goed zitten t.o.v. de concurrent enzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat doe jij nou eigenlijk? Zeg jij zo van, ey ey ey, Oost-Timor lijkt me wel een chill land, ik stuur er een vliegtuig heen en ik schrijf er iets over op arke.nl zodat mensen daarheen gaan.
Al heb ik twijfels over jullie bed prestatiesquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
"Drie mensen", zegt 'ie.
We hebben het hier over, All, Sky en mij, ja.
/no bi
Als hij maar naast Sky mag liggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lijkt dat je wat? Met 3 mensen in zo'n bed?
Dus jij hebt de eer om voor de zuipvakantie-folder de mooiste en gelukkigste mensen uitzoeken en die willekeurig bij Salou, Lloret enzo inplakken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, het is heel divers. Kort gezegd houd ik me bezig met de brochure productie (dus van calculaties tot het maken van teksten en plaatjes), afsluiten van contracten, agentschappen in het buitenland en zorgen dat we qua prijs goed zitten t.o.v. de concurrent enzo.
bedprestatiesquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Al heb ik twijfels over jullie bed prestaties.
Komt nogal wat bij kijken, het uitzoeken van zo'n plaatje. Maargoed, photoshop does the jobquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dus jij hebt de eer om voor de zuipvakantie-folder de mooiste en gelukkigste mensen uitzoeken en die willekeurig bij Salou, Lloret enzo inplakken.![]()
Maarja, lijkt me wel chill!
Wil je op de folder van Rimini voor 2011 mijn mooiste foto pakken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komt nogal wat bij kijken, het uitzoeken van zo'n plaatje. Maargoed, photoshop does the job!
Is ook heel leuk, maar ik ben er echt gigantisch klaar mee omdat ik vakantie wil. Vandaar dat ik zoveel tijd aan Fok! spendeer.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komt nogal wat bij kijken, het uitzoeken van zo'n plaatje. Maargoed, photoshop does the job!
Is ook heel leuk, maar ik ben er echt gigantisch klaar mee omdat ik vakantie wil. Vandaar dat ik zoveel tijd aan Fok! spendeer.
Wordt druk in Riminiquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je op de folder van Rimini voor 2011 mijn mooiste foto pakken?
Wil je trouwens daar ook aan de slag na je studie? Of werkt dat zo niet.
Sorry, ik ben niet verantwoordelijk voor Rimini. Bovendien zijn de zomer brochures er al een jaarquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je op de folder van Rimini voor 2011 mijn mooiste foto pakken?
Wil je trouwens daar ook aan de slag na je studie? Of werkt dat zo niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |