Jij loopt stage bij reisbureau toch. Kun je me niet 90% korting geven op een reis naar Zuid-Afrika incl ticket voor 8e finalequote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit
voor ¤ 495 naar Nederland - Denemarken.
Oplichtersquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:42 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit
voor ¤ 495 naar Nederland - Denemarken.
Nee, niet bij een reisbureauquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij loopt stage bij reisbureau toch. Kun je me niet 90% korting geven op een reis naar Zuid-Afrika incl ticket voor 8e finale.
Reisorganisatie dan? En waarom niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, niet bij een reisbureau.
Kan ik wel, maar doe ik niet.
Beste collega,quote:
ik ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WD, no offence he, maar waarom meld je dit soort dingen en waarom zo vaak.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beste collega,
De 4-daagse reis naar Zuid Afrika inclusief hotel en bezoek aan de wedstrijd Nederland – Denemarken op maandag 14 juni is nu te boeken voor de spectaculaire prijs van
¤ 495 per persoon! Naast de medewerker mogen 2 introducés mee voor dezelfde prijs.
Ik heb helemaal niks gezegd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beste collega,
De 4-daagse reis naar Zuid Afrika inclusief hotel en bezoek aan de wedstrijd Nederland – Denemarken op maandag 14 juni is nu te boeken voor de spectaculaire prijs van
¤ 495 per persoon! Naast de medewerker mogen 2 introducés mee voor dezelfde prijs.
Reisorganisatie is iets anders dan een reisbureau.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Reisorganisatie dan? En waarom niet.
Je bent daar toch bijna weg, doe het als Swan Song.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Reisorganisatie is iets anders dan een reisbureau.
Waarom wel? Er moet hier ook winst gemaakt worden.
Jij bent de man, jij betaalt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Bragi het volgende:
Ik ga met Sky en All naar Zuid-Afrika om Nederland-Denemarken te kijken. Tweepersoonsbed, here we come!
Sexy.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Bragi het volgende:
Ik ga met Sky en All naar Zuid-Afrika om Nederland-Denemarken te kijken. Tweepersoonsbed, here we come!
Het zou wel kunnen, opzich. Mensen worden toch gigantisch genaaid als je naar de marges kijkt. Maargoed, who caresquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent daar toch bijna weg, doe het als Swan Song.
Lijkt dat je wat? Met 3 mensen in zo'n bed?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Bragi het volgende:
Towerbridgenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef Bragi het volgende:
Wat doe jij nou eigenlijk? Zeg jij zo van, ey ey ey, Oost-Timor lijkt me wel een chill land, ik stuur er een vliegtuig heen en ik schrijf er iets over op arke.nl zodat mensen daarheen gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sexy.
[..]
Het zou wel kunnen, opzich. Mensen worden toch gigantisch genaaid als je naar de marges kijkt. Maargoed, who cares.
Dragonite vriend.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:47 schreef Potloodvis het volgende:
Ik laat mij Pidgeot uit zijn kooi, dan ben ik niet alleen goedkoper uit, maar ook nog eens sneller daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |