Bij de 1e 14jarige waarbij ik dat deed had ik ook struggles, maar die gingen wel weg bij de 2e en de 3e.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar dat is slecht voor je geweten. Ach what the heck.
Oeh leuk!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, en nog van mn verjaardag (25 mei)
Heb al allerlei hapjes bedacht
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij de 1e 14jarige waarbij ik dat deed had ik ook struggles, maar die gingen wel weg bij de 2e en de 3e.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:20 schreef Penisbaard het volgende:
Even reageren vanwege de onderwerptitel
Heb dr ook echt zin in. Weten alleen nog niet precies hoeveel mensne er komenquote:
Ik heb m'n verjaardag ook nog niet gevierd. Zullen we het samen vierenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb dr ook echt zin in. Weten alleen nog niet precies hoeveel mensne er komen
Je bent iig wel welkom geloof ikquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb m'n verjaardag ook nog niet gevierd. Zullen we het samen vieren?
Do it. Faggot. Ik kan wat halen, maar niemand die hierheen komt om met mij lekker stoned te worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:23 schreef reetveter het volgende:
Het zou wel kankerdom zijn tho om nu te gaan blowen terwijl ik nog moet leren en vanavond moet boksen.
Hmm,
[ afbeelding ]
Gezellig! Hoeveel mensen mag ik uitnodigenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je bent iig wel welkom geloof ik
tis de 19e
O, we hebben slaapplaatsen ook
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Do it. Faggot. Ik kan wat halen, maar niemand die hierheen komt om met mij lekker stoned te worden.
Bakkes. Dicht.quote:
Wacht die wil ik als UIquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bakkes. Dicht.
Ik ga douchen. Stoor me niet.
Dat was gemeend medeleven hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bakkes. Dicht.
Ik ga douchen. Stoor me niet.
Vraag Lakitu, hij is gifjesking.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wacht die wil ik als UIMaar dan bewegend.
Ik zei stoor me niet. Ga je me alsnog storen. Ga weg neger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dat was gemeend medeleven hoor.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |