Housewarming?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook koekjes bakken volgende week.
Maar dan gewone, voor ons feestje
Ja ik dacht ik vraag het aan die vent en hij zei weer hetzelfdequote:Op donderdag 10 juni 2010 14:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ze hebben daar andere dosissen in Tilburg. In de rest van Nederland zou je nooit zo spacen.
Daar kan je toch niet slecht van gaanquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hasjcookies waar we allemaal bad van gingen met de carnaval meet
Deze cookies zijn terror. Vraag Otis maar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet slecht van gaan
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik vraag het aan die vent en hij zei weer hetzelfde. 1 is rookie 2 is gevorderd 3 IS DOOD VRIEND DOOD. En toen hadden we 5 voor 3 personen.
Ja ik was daar ook nog nooit bad van gegaan. Maar dit was een dikke acid trip. Nooit weer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens moeten braken van wiet, toen kreeg ik zo'n vreetkick. Hadden we niets te eten op de plaats waar we zaten en heb ik mij 8 blikjes Red Bull achter elkaar gedronken. Toen kwam de braak.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik wel 1 keer. Omdat je niet weet hoeveel er in zit. Eerste 2 uur voel je niks en dan komt ie zo hard, dat 't niet grappig is. Koekjes zijn echt de kanker onder wiet/hasjquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Waar haal je ze?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deze cookies zijn terror. Vraag Otis maar.
Maar het was ook weer precies hetzelfde als vorige keer. Eerst begin je om alles te lachen, en dan beginnen opeens je oren en je nek te gloeien en dan ga je starenquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik was daar ook nog nooit bad van gegaan. Maar dit was een dikke acid trip. Nooit weer.
The Grass Company in Tilburg, tegenover het station.quote:
Ja maar dat staren was niet leuk. Vooral niet als je mond niet open kanquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maar het was ook weer precies hetzelfde als vorige keer. Eerst begin je om alles te lachen, en dan beginnen opeens je oren en je nek te gloeien en dan ga je staren![]()
.
Ja ik merkte op een gegeven moment dat m'n mond al een kwartier open stond ofzo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja maar dat staren was niet leuk. Vooral niet als je mond niet open kan
Dat is wel gayquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Skylark. het volgende:
Op een gegeven moment zeiden we om de beurt een woord wat nergens op sloeg en dan proestte iedereen het uit.![]()
So sad.
Ey jongens daar ligt een mes niet aankomen hequote:
Haring!quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:14 schreef Skylark. het volgende:
Op een gegeven moment zeiden we om de beurt een woord wat nergens op sloeg en dan proestte iedereen het uit.![]()
So sad.
Hahah dat je dat nog weet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:16 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ey jongens daar ligt een mes niet aankomen he
MES WAAR WAT DOE JE JONGEN NIET STOER DOEN BLIFJ VAN DAT MES AF KANKERHOMO DOE NORMAAL
In Drachten 14-jarige meisjes die cookies voeren = instant pussy.quote:
Ja maar dat is slecht voor je geweten. Ach what the heck.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In Drachten 14-jarige meisjes die cookies voeren = instant pussy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |