Excuus, zin verkeerd geformuleerd. Ik doelde op het intrekken van zijn stemrecht icm. de reeds verzonden stempassen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:41 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Onzin dus. Gevangenen mogen gewoon stemmen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:43 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Excuus, zin verkeerd geformuleerd. Ik doelde op het intrekken van zijn stemrecht icm. de reeds verzonden stempassen.
Ze hebben dit jaar voor het eerst een stemhokje geplaatst in 1 tbs-kliniek. Daarnaast kunnen ze dus een volmacht geven aan bekenden/vrienden/familie/begeleiders etcquote:Op donderdag 10 juni 2010 14:35 schreef missyB het volgende:
he maar hoe zit dat dan?
het 1 zegt dat er dus niet gestemd mag worden en in die tbs kliniek weer wel?
Word dat dan weer anders gezien als een gevangenis?
heeft ie daar met enorme binnenpretjes uuuuuuuren op zitten shoppen en dan krijgt ie zulke lauwe reactiesquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:14 schreef Redux het volgende:
[..]
ik volgens mij weer was goed toen jomah daar pokerde toch niet of wel?
Huh?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:14 schreef Redux het volgende:
Ze zijn niet vrijgegeven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:18 schreef beequeen het volgende:
Vinden jullie het erg als ik even "back to basic" ga? Op het eerste vrijgegeven filmpje heeft Joran bij het verlaten van de hotelkamer, met tassen, nog donker haar. Dit zijn dus niet de laatste camerabeelden maar beelden van voor het koffie-haal gebeuren?
If so, daar zijn dus nog geen beelden van vrijgegeven of zijn die er niet?
Sorry, ik loop wat achter en teruglezen is niet te doen met zoveel topiques.
Ik vind je een briljant lichtpunt in deze onnozele topicreeks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:14 schreef Redux het volgende:
[..]
Ok, thnx. Dit is dus niet zijn definitieve vertrek uit het hotel maar zijn koffie/brood vertrek.quote:
Hij had ook nog gezegd tegen iemand van de receptie zoiets van: maak je maar niet druk op mijn meisje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, thnx. Dit is dus niet zijn definitieve vertrek uit het hotel maar zijn koffie/brood vertrek.
Klopt, maar dat was bij zijn definitieve vertrek toch? Het blijft verwarrend zonder die koffie-haal beelden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:25 schreef maickeltje het volgende:
Hij had ook nog gezegd tegen iemand van de receptie zoiets van: maak je maar niet druk op mijn meisje?
Nee, door plonsplons.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:27 schreef Hathor het volgende:
Die Google vertaler is opgezet door yoda?
Laten we eerst maar afwachten wat voor straf die krijgt voordat we dit soort verhalen krijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef fiooon het volgende:
Joran zal uit de gevangenis ontsnappen. Geloof mij nou maar.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef fiooon het volgende:
Dus weer een nieuwe verklaring?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:32 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Ja, geholpen door dezelfde ninja's die hem hebben opgewacht in de kamer toen hij met Stefany naar binnen ging.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:30 schreef fiooon het volgende:
Tsja, daar kon je op wachten. Btw, waar komt die Peruviaanse advocaat ineens vandaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:32 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:32 schreef MargrietV het volgende:
Dat spreekt dit bericht dan weer tegen.quote:Advocaat Joran: Verklaring ongeldig
LIMA - De nieuwe advocaat van Joran van der Sloot wil dat de verklaring van zijn cliënt ongeldig wordt verklaard. Dit omdat de Nederlander tijdens de verhoren, waarin hij de moord op Stephany Flores bekende, niet werd bijgestaan door een advocaat.
Jorans raadsman, Maximo Altez, heeft dit gezegd tegenover CNN. Volgens Altez viel Flores eerst Van der Sloot aan, nadat hij haar had gezegd niet blij te zijn met haar gesnuffel in zijn laptop.
Bronquote:Guardia denied any suggestion that Van der Sloot's confession was forced. He said a translator assigned by the Dutch Embassy was present, as was a state-appointed defense attorney.
Dat zijn twee verschillende dingen. Valse/gedwongen verklaring of het niet aanwezig zijn van een advocaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef Felixa het volgende:
Dat spreekt dit bericht dan weer tegen.
[..]
Bron
Jij geeft Joran nog hoop op vrijspraak? Jij moet wel heel erg positief in het leven staan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:32 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Laten we eerst maar afwachten wat voor straf die krijgt voordat we dit soort verhalen krijgen.
Blijkbaar volg je het dan helemaal niet, want ik geef hem 0,0% kans op vrijspraak. Maar vind het zo dom als je nu al gaat praten over ontsnappen terwijl ze nog druk bezig zijn met wat verhoringen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef fiooon het volgende:
[..]
Jij geeft Joran nog hoop op vrijspraak? Jij moet wel heel erg positief in het leven staan.
Druk bezig zijn?? Ze zijn druk bezig met alle videobeelden van het verhoor en alles per dag te verkopen voor heel veel geld. Ieder screenshot is geld waard daar in die corrupte landen. JIj geeft em 0,0% kans op vrijspraak... dat is toch gelijk aan gevangenisstraf of heb ik het nou mis? Of denk je dat hij kans heeft op een taakstraf van 240 uur zodat hij de plansoentjes van Peru moet omploegen??quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:41 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar volg je het dan helemaal niet, want ik geef hem 0,0% kans op vrijspraak. Maar vind het zo dom als je nu al gaat praten over ontsnappen terwijl ze nog druk bezig zijn met wat verhoringen.
get a life.
Nee, maar dat achterlijke geneuzel over conspiracytheories is nergens voor nodig. Oh.. Joran gaat zeker ontsnappen. Waarom zouden we jou geloven? Ben je Jezus?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef fiooon het volgende:
[..]
Jij geeft Joran nog hoop op vrijspraak? Jij moet wel heel erg positief in het leven staan.
Oke nogmaals, ik geef hem 0,0% kans op vrijspraak. Hij zal dus een behoorlijke tijd achter de tralies komen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:46 schreef fiooon het volgende:
[..]
Druk bezig zijn?? Ze zijn druk bezig met alle videobeelden van het verhoor en alles per dag te verkopen voor heel veel geld. Ieder screenshot is geld waard daar in die corrupte landen. JIj geeft em 0,0% kans op vrijspraak... dat is toch gelijk aan gevangenisstraf of heb ik het nou mis? Of denk je dat hij kans heeft op een taakstraf van 240 uur zodat hij de plansoentjes van Peru moet omploegen??
dat bedoel ik dus ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:49 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Nee, maar dat achterlijke geneuzel over conspiracytheories is nergens voor nodig. Oh.. Joran gaat zeker ontsnappen. Waarom zouden we jou geloven? Ben je Jezus?
Er was wel een advocaat, staat in de laatste zin van mijn quote.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende dingen. Valse/gedwongen verklaring of het niet aanwezig zijn van een advocaat.
Ik moet zeggen dat ik het ook vreemd vind een verklaring af te leggen zonder advocaat. Stomste wat je kunt doen.
heb je echt niets beters te doen? (dat we hier op fok hangen is al triest.. maar uh...)quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:49 schreef Ladidadida het volgende:
Ik keek net Boulevard () met John van den Heuvel ofzo?... knip
Jij hoeft niks te geloven. Ik ben niet van de Peruaanse politie. Anders had ik het je kunnen dwingen...quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:49 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Nee, maar dat achterlijke geneuzel over conspiracytheories is nergens voor nodig. Oh.. Joran gaat zeker ontsnappen. Waarom zouden we jou geloven? Ben je Jezus?
Whateverquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:54 schreef fiooon het volgende:
[..]
Jij hoeft niks te geloven. Ik ben niet van de Peruaanse politie. Anders had ik het je kunnen dwingen...
Mensen, niet zo letterlijk de dingen nemen he... dat doe je toch ook niet van de Peruaanse media??
Ik grijp alles aan om onder tentamens leren uit te komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:52 schreef woid het volgende:
[..]
heb je echt niets beters te doen? (dat we hier op fok hangen is al triest.. maar uh...)
Al Capone gets the job done!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Felixa het volgende:
Dames en heren, mag ik u voorstellen: de advocaat van Joran!![]()
http://es-la.facebook.com/people/Maximo-Altez/100000560785415
[ afbeelding ]
Wat een pooier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat snap ik helemaal. Maar wat denk je wat jij hier allemaal aan het lezen bent?? Deze informatie krijgen we allemaal uit Peruaanse handen vandaan.... zelfs de President van het land wil de hoogste straf. Het is toch 1 grote poppenkast? Jij probeert iedereen die dit overheerlijke slechte nieuws leest te bedaren? Je moet een brief schrijven aan de politici in Peru... die maken het tot wat het is. Dit is toch vermakelijk of niet? Joran van der sloot deel 29 !!!! Wat een sensatie en iedereen wil meer nieuws horen... hoe erger hoe beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Oke nogmaals, ik geef hem 0,0% kans op vrijspraak. Hij zal dus een behoorlijke tijd achter de tralies komen.
Ik vind het alleen een beetje overbodig van jou om nu al te gaan praten over dat hij gaat ontsnappen..
Ten 1e omdat er nog niet bekend is hoelang etc hij krijgt, waar hij vast komt te zitten.
Ten 2e De kans dat hij daar kan ontsnappen? Nee daar geloof ik niet in.
Ik bedoel alleen dat ik vind dat je te hard van stapel loopt als je het nu al over ontsnappen hebt praten we hier straks al wat voor een kaarten joran aan de poker tafel heeft.
alles?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik grijp alles aan om onder tentamens leren uit te komen
Maar een state-appointed defence attorney is toch hetzelfde als een pro-deo advocaat in Nederland?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:52 schreef Felixa het volgende:
Er was wel een advocaat, staat in de laatste zin van mijn quote.
Uhmm , Jij probeert iedereen die dit overheerlijke slechte nieuws leest te bedaren? ....ik hoor niemand in peru er over praten dat hij gaat ontsnappen, dat was jij toch echt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal. Maar wat denk je wat jij hier allemaal aan het lezen bent?? Deze informatie krijgen we allemaal uit Peruaanse handen vandaan.... zelfs de President van het land wil de hoogste straf. Het is toch 1 grote poppenkast? Jij probeert iedereen die dit overheerlijke slechte nieuws leest te bedaren? Je moet een brief schrijven aan de politici in Peru... die maken het tot wat het is. Dit is toch vermakelijk of niet? Joran van der sloot deel 29 !!!! Wat een sensatie en iedereen wil meer nieuws horen... hoe erger hoe beter.
This must be a joke.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Felixa het volgende:
Ja, maar die pro-deo was er dus wel bij, tijdens de bekentenis. Dat zal dan toch ook wel geldig zijn, hoop ik?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar een state-appointed defence attorney is toch hetzelfde als een pro-deo advocaat in Nederland?
Hij heeft nu toch een andere advocaat?
quote:CNNLive
Peruvian police to give an update to confessed killer Joran van der Sloot's case. Watch live: http://live.cnn.com
Dit deel is wel waar natuurlijk. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik het wel een gezellige reeks ben gaan vinden. Tis weer eens wat anders dan vissen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef fiooon het volgende:
[..]
Joran van der sloot deel 29 !!!! Wat een sensatie en iedereen wil meer nieuws horen... hoe erger hoe beter.
Exact, wat denk je... als hij straks gevangen " ZOU " worden dan hoor je niks meer van hem en dan komt er geen nieuw deeltje meer van Joran van der Sloot op fok. Dus nu kunnen we nog ff lekker onze gedachtes erover laten gaan.... straks " ALS " hij in de gevangenis komt is het klaar.....quote:
quote:De nieuwe advocaat van Joran van der Sloot wil dat de verklaring van zijn cliënt ongeldig wordt verklaard. Dit omdat de Nederlander tijdens de verhoren, waarin hij de moord op Stephany Flores bekende, niet werd bijgestaan door een advocaat.
Jorans raadsman, Maximo Altez, heeft dit gezegd tegenover CNN. Volgens Altez viel Flores eerst Van der Sloot aan, nadat hij haar had gezegd niet blij te zijn met haar gesnuffel in zijn laptop
Ik hoor iedereen in Peru praten over dat Joran iemand heeft vermoord.... dat was ik toch echt NIET !quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Uhmm , Jij probeert iedereen die dit overheerlijke slechte nieuws leest te bedaren? ....ik hoor niemand in peru er over praten dat hij gaat ontsnappen, dat was jij toch echt.
Komt wel een nieuw deeltje, we gaan hem brieven en kaartjes sturenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef fiooon het volgende:
[..]
Exact, wat denk je... als hij straks gevangen " ZOU " worden dan hoor je niks meer van hem en dan komt er geen nieuw deeltje meer van Joran van der Sloot op fok. Dus nu kunnen we nog ff lekker onze gedachtes erover laten gaan.... straks " ALS " hij in de gevangenis komt is het klaar.....
Mag ik doorgaan?quote:
Welnee, ik post hier echt vanuit mijn menslievendheid. En ter steun van de families van de mogelijke slachtoffers. Lees het goed: Mogelijke. Want er is nog geen veroordeling, en dan is er ook geen moordenaar. En als ik iets anders zeg, dan ben ik strafbaar op het artikel van een niet bestaande grondwet en het europees verdrag voor de rechten van de mens. En verder ben ik hier ook nog om ervoor te zorgen dat Joran vooral geen stem heeft gehad in de verkiezingen dit jaar. Oeps. Dat is ook al een grondrecht. Ehm, vooruit, dat hij dat wel vooral heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit deel is wel waar natuurlijk. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik het wel een gezellige reeks ben gaan vinden. Tis weer eens wat anders dan vissen.
!
Precies, we moeten elkaar toch gezelschap houden in de gevangenis die " de wereld " heet. Ik wil namelijk naar Mars maar dat gaat niet! Ik zit gevangen!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit deel is wel waar natuurlijk. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik het wel een gezellige reeks ben gaan vinden. Tis weer eens wat anders dan vissen.
!
Op basis waarvan denk jij dat hij zal ontsnappen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef fiooon het volgende:
[..]
Exact, wat denk je... als hij straks gevangen " ZOU " worden dan hoor je niks meer van hem en dan komt er geen nieuw deeltje meer van Joran van der Sloot op fok. Dus nu kunnen we nog ff lekker onze gedachtes erover laten gaan.... straks " ALS " hij in de gevangenis komt is het klaar.....
Goh kan je lezen? ik heb het niet over moorden maar over ontsnappen. En dat was jij .quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen in Peru praten over dat Joran iemand heeft vermoord.... dat was ik toch echt NIET !
Doen we zeker! Ik ben van de partijquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Komt wel een nieuw deeltje, we gaan hem brieven en kaartjes sturen
Dat is waar, afwachten maar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Felixa het volgende:
Ja, maar die pro-deo was er dus wel bij, tijdens de bekentenis. Dat zal dan toch ook wel geldig zijn, hoop ik?
Als het goed is, is hier straks (had al moeten beginnen eigenlijk) de persconferentie live te zien:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Bron.quote:Lawyer Maximo Altez told CNN affiliate Panamericana TV in an interview that aired Thursday that he would challenge the confession because van der Sloot was not being properly represented at the time he was interrogated.
Emmm, ik denk dat jij het niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Goh kan je lezen? ik heb het niet over moorden maar over ontsnappen. En dat was jij .
hmm ben je er zo een.., liever lui op de bank naar boulevard turen...quote:
Je zal vast wel van die idiote vrouwen hebben die dat serieus zullen gaan doen ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Komt wel een nieuw deeltje, we gaan hem brieven en kaartjes sturen
Wat was er bij Boulevard?? Wat was er? Is Joran ontstapt???quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef woid het volgende:
[..]
hmm ben je er zo een.., liever lui op de bank naar boulevard turen...![]()
zeker bak chips erbij..
nou ja, toe dan maar.
Ja! En hij heeft toen een schildpad gebruikt om shampoo te stelen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef fiooon het volgende:
[..]
Wat was er bij Boulevard?? Wat was er? Is Joran ontstapt???
Ik kijk het verder nooitquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef woid het volgende:
[..]
hmm ben je er zo een.., liever lui op de bank naar boulevard turen...![]()
zeker bak chips erbij..
nou ja, toe dan maar.
Mijn eerste brief is al 3 dagen geleden op de post gedaan.... ik hoop er wat van te horen via de media.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zal vast wel van die idiote vrouwen hebben die dat serieus zullen gaan doen ook..
Vast. Ik hap niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef fiooon het volgende:
[..]
Mijn eerste brief is al 3 dagen geleden op de post gedaan.... ik hoop er wat van te horen via de media.
De brief ligt namelijk al klaar voordat Joran zijn eerste stap in de gevangenis doet. Ik hoop trouwens dat hij naar de gevangenis gaat waar ik de brief naartoe verzonden heb...
Ach........zou het te maken hebben met die nieuwe advocaat, die wil dat van der Sloot zijn verklaring intrekt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef Felixa het volgende:
Twitter:
Peruvian police have canceled their 10am briefing on Joran van der Sloot. Stay tuned for updates
Troll.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef fiooon het volgende:
[..]
Mijn eerste brief is al 3 dagen geleden op de post gedaan.... ik hoop er wat van te horen via de media.
De brief ligt namelijk al klaar voordat Joran zijn eerste stap in de gevangenis doet. Ik hoop trouwens dat hij naar de gevangenis gaat waar ik de brief naartoe verzonden heb...
Nou, nou, nou, laten we het wel leuk houden.quote:
quote:
naar colombia, daar moet ie er nog 2 ff netjes opruimenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef fiooon het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, laten we het wel leuk houden.
Ik denk bijvoorbeeld aan wat zal Joran gaan doen als hij vrijgesproken wordt en af gaat reizen naar Aruba of Nederland?
Plastische chirurgie om z'n anus weer op orde te krijgen en z'n gezicht onherkenbaar te maken. Daarna naar de notaris en rechtbank voor een naamswijziging. Maargoed, moet hij de gevangenis wel overleven natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk bijvoorbeeld aan wat zal Joran gaan doen als hij vrijgesproken wordt en af gaat reizen naar Aruba of Nederland?
verbeter mij maar , maar er staat toch NIEUWE advocaat ?? dan heeft hij toch ook bij verhoor een ouwe gehad ??quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
[..]
Dat spreekt dit bericht dan weer tegen.
[..]
Bron
bronquote:Just in .... Joran van der Sloot
OTR at 10pm producer Kim Rittberg is on the ground in Peru covering the Joran van der Sloot story. She just emailed me the info below:
Press conference in Lima cancelled. Van der Sloot has been taken, along with the police recommendation of charges, to the prosecutor's office. It's now in the prosecutor's hands. Van der Sloot is no longer officially in police hands. Prosecutor expected to give the report about Joran to the judge sometime today. Once judge receives this he has 24 hours to announce formal charges. We are hearing this will be 1st degree murder charges.
Is het niet een nieuwe advocaat als in 'niet zijn Nederlandse advocaat' ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef plonsplons het volgende:
[..]
verbeter mij maar , maar er staat toch NIEUWE advocaat ?? dan heeft hij toch ook bij verhoor een ouwe gehad ??
"als ie vrij gesproken wordt" "moet ie de gevangenis overleven"quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Plastische chirurgie om z'n anus weer op orde te krijgen en z'n gezicht onherkenbaar te maken. Daarna naar de notaris en rechtbank voor een naamswijziging. Maargoed, moet hij de gevangenis wel overleven natuurlijk.
Ja, okeej, en na al die andere kleine vergrijpjes die hij daarna nog heeft gepleegd. Hij komt gewoon vrij, dan verdiend hij toch een nieuwe kans? Net als ieder kind die geboren wordt???quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef woid het volgende:
[..]
naar colombia, daar moet ie er nog 2 ff netjes opruimen
geld dubbel en dwars teruggeven aan al die mensen waar hij in msn dienst om vroegquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef fiooon het volgende:
[..]
Die kans acht ik niet zo heel erg grootquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef woid het volgende:
[..]
"als ie vrij gesproken wordt" "moet ie de gevangenis overleven"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |