Emmm, ik denk dat jij het niet helemaal snapt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:10 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Goh kan je lezen? ik heb het niet over moorden maar over ontsnappen. En dat was jij .
hmm ben je er zo een.., liever lui op de bank naar boulevard turen...quote:
Je zal vast wel van die idiote vrouwen hebben die dat serieus zullen gaan doen ook.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Komt wel een nieuw deeltje, we gaan hem brieven en kaartjes sturen
Wat was er bij Boulevard?? Wat was er? Is Joran ontstapt???quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef woid het volgende:
[..]
hmm ben je er zo een.., liever lui op de bank naar boulevard turen...![]()
zeker bak chips erbij..
nou ja, toe dan maar.
Ja! En hij heeft toen een schildpad gebruikt om shampoo te stelen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef fiooon het volgende:
[..]
Wat was er bij Boulevard?? Wat was er? Is Joran ontstapt???
Ik kijk het verder nooitquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef woid het volgende:
[..]
hmm ben je er zo een.., liever lui op de bank naar boulevard turen...![]()
zeker bak chips erbij..
nou ja, toe dan maar.
Mijn eerste brief is al 3 dagen geleden op de post gedaan.... ik hoop er wat van te horen via de media.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zal vast wel van die idiote vrouwen hebben die dat serieus zullen gaan doen ook..
Vast. Ik hap niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef fiooon het volgende:
[..]
Mijn eerste brief is al 3 dagen geleden op de post gedaan.... ik hoop er wat van te horen via de media.
De brief ligt namelijk al klaar voordat Joran zijn eerste stap in de gevangenis doet. Ik hoop trouwens dat hij naar de gevangenis gaat waar ik de brief naartoe verzonden heb...
Ach........zou het te maken hebben met die nieuwe advocaat, die wil dat van der Sloot zijn verklaring intrekt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef Felixa het volgende:
Twitter:
Peruvian police have canceled their 10am briefing on Joran van der Sloot. Stay tuned for updates
Troll.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:17 schreef fiooon het volgende:
[..]
Mijn eerste brief is al 3 dagen geleden op de post gedaan.... ik hoop er wat van te horen via de media.
De brief ligt namelijk al klaar voordat Joran zijn eerste stap in de gevangenis doet. Ik hoop trouwens dat hij naar de gevangenis gaat waar ik de brief naartoe verzonden heb...
Nou, nou, nou, laten we het wel leuk houden.quote:
quote:
naar colombia, daar moet ie er nog 2 ff netjes opruimenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef fiooon het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, laten we het wel leuk houden.
Ik denk bijvoorbeeld aan wat zal Joran gaan doen als hij vrijgesproken wordt en af gaat reizen naar Aruba of Nederland?
Plastische chirurgie om z'n anus weer op orde te krijgen en z'n gezicht onherkenbaar te maken. Daarna naar de notaris en rechtbank voor een naamswijziging. Maargoed, moet hij de gevangenis wel overleven natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk bijvoorbeeld aan wat zal Joran gaan doen als hij vrijgesproken wordt en af gaat reizen naar Aruba of Nederland?
verbeter mij maar , maar er staat toch NIEUWE advocaat ?? dan heeft hij toch ook bij verhoor een ouwe gehad ??quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
[..]
Dat spreekt dit bericht dan weer tegen.
[..]
Bron
bronquote:Just in .... Joran van der Sloot
OTR at 10pm producer Kim Rittberg is on the ground in Peru covering the Joran van der Sloot story. She just emailed me the info below:
Press conference in Lima cancelled. Van der Sloot has been taken, along with the police recommendation of charges, to the prosecutor's office. It's now in the prosecutor's hands. Van der Sloot is no longer officially in police hands. Prosecutor expected to give the report about Joran to the judge sometime today. Once judge receives this he has 24 hours to announce formal charges. We are hearing this will be 1st degree murder charges.
Is het niet een nieuwe advocaat als in 'niet zijn Nederlandse advocaat' ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:30 schreef plonsplons het volgende:
[..]
verbeter mij maar , maar er staat toch NIEUWE advocaat ?? dan heeft hij toch ook bij verhoor een ouwe gehad ??
"als ie vrij gesproken wordt" "moet ie de gevangenis overleven"quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Plastische chirurgie om z'n anus weer op orde te krijgen en z'n gezicht onherkenbaar te maken. Daarna naar de notaris en rechtbank voor een naamswijziging. Maargoed, moet hij de gevangenis wel overleven natuurlijk.
Ja, okeej, en na al die andere kleine vergrijpjes die hij daarna nog heeft gepleegd. Hij komt gewoon vrij, dan verdiend hij toch een nieuwe kans? Net als ieder kind die geboren wordt???quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:27 schreef woid het volgende:
[..]
naar colombia, daar moet ie er nog 2 ff netjes opruimen
geld dubbel en dwars teruggeven aan al die mensen waar hij in msn dienst om vroegquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:26 schreef fiooon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |