Ik grijp alles aan om onder tentamens leren uit te komenquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:52 schreef woid het volgende:
[..]
heb je echt niets beters te doen? (dat we hier op fok hangen is al triest.. maar uh...)
Al Capone gets the job done!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Felixa het volgende:
Dames en heren, mag ik u voorstellen: de advocaat van Joran!![]()
http://es-la.facebook.com/people/Maximo-Altez/100000560785415
[ afbeelding ]
Wat een pooier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Dat snap ik helemaal. Maar wat denk je wat jij hier allemaal aan het lezen bent?? Deze informatie krijgen we allemaal uit Peruaanse handen vandaan.... zelfs de President van het land wil de hoogste straf. Het is toch 1 grote poppenkast? Jij probeert iedereen die dit overheerlijke slechte nieuws leest te bedaren? Je moet een brief schrijven aan de politici in Peru... die maken het tot wat het is. Dit is toch vermakelijk of niet? Joran van der sloot deel 29 !!!! Wat een sensatie en iedereen wil meer nieuws horen... hoe erger hoe beter.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:50 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Oke nogmaals, ik geef hem 0,0% kans op vrijspraak. Hij zal dus een behoorlijke tijd achter de tralies komen.
Ik vind het alleen een beetje overbodig van jou om nu al te gaan praten over dat hij gaat ontsnappen..
Ten 1e omdat er nog niet bekend is hoelang etc hij krijgt, waar hij vast komt te zitten.
Ten 2e De kans dat hij daar kan ontsnappen? Nee daar geloof ik niet in.
Ik bedoel alleen dat ik vind dat je te hard van stapel loopt als je het nu al over ontsnappen hebt praten we hier straks al wat voor een kaarten joran aan de poker tafel heeft.
alles?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik grijp alles aan om onder tentamens leren uit te komen
Maar een state-appointed defence attorney is toch hetzelfde als een pro-deo advocaat in Nederland?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:52 schreef Felixa het volgende:
Er was wel een advocaat, staat in de laatste zin van mijn quote.
Uhmm , Jij probeert iedereen die dit overheerlijke slechte nieuws leest te bedaren? ....ik hoor niemand in peru er over praten dat hij gaat ontsnappen, dat was jij toch echt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal. Maar wat denk je wat jij hier allemaal aan het lezen bent?? Deze informatie krijgen we allemaal uit Peruaanse handen vandaan.... zelfs de President van het land wil de hoogste straf. Het is toch 1 grote poppenkast? Jij probeert iedereen die dit overheerlijke slechte nieuws leest te bedaren? Je moet een brief schrijven aan de politici in Peru... die maken het tot wat het is. Dit is toch vermakelijk of niet? Joran van der sloot deel 29 !!!! Wat een sensatie en iedereen wil meer nieuws horen... hoe erger hoe beter.
This must be a joke.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:56 schreef Felixa het volgende:
Ja, maar die pro-deo was er dus wel bij, tijdens de bekentenis. Dat zal dan toch ook wel geldig zijn, hoop ik?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar een state-appointed defence attorney is toch hetzelfde als een pro-deo advocaat in Nederland?
Hij heeft nu toch een andere advocaat?
quote:CNNLive
Peruvian police to give an update to confessed killer Joran van der Sloot's case. Watch live: http://live.cnn.com
Dit deel is wel waar natuurlijk. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik het wel een gezellige reeks ben gaan vinden. Tis weer eens wat anders dan vissen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:00 schreef fiooon het volgende:
[..]
Joran van der sloot deel 29 !!!! Wat een sensatie en iedereen wil meer nieuws horen... hoe erger hoe beter.
Exact, wat denk je... als hij straks gevangen " ZOU " worden dan hoor je niks meer van hem en dan komt er geen nieuw deeltje meer van Joran van der Sloot op fok. Dus nu kunnen we nog ff lekker onze gedachtes erover laten gaan.... straks " ALS " hij in de gevangenis komt is het klaar.....quote:
quote:De nieuwe advocaat van Joran van der Sloot wil dat de verklaring van zijn cliënt ongeldig wordt verklaard. Dit omdat de Nederlander tijdens de verhoren, waarin hij de moord op Stephany Flores bekende, niet werd bijgestaan door een advocaat.
Jorans raadsman, Maximo Altez, heeft dit gezegd tegenover CNN. Volgens Altez viel Flores eerst Van der Sloot aan, nadat hij haar had gezegd niet blij te zijn met haar gesnuffel in zijn laptop
Ik hoor iedereen in Peru praten over dat Joran iemand heeft vermoord.... dat was ik toch echt NIET !quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:02 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Uhmm , Jij probeert iedereen die dit overheerlijke slechte nieuws leest te bedaren? ....ik hoor niemand in peru er over praten dat hij gaat ontsnappen, dat was jij toch echt.
Komt wel een nieuw deeltje, we gaan hem brieven en kaartjes sturenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef fiooon het volgende:
[..]
Exact, wat denk je... als hij straks gevangen " ZOU " worden dan hoor je niks meer van hem en dan komt er geen nieuw deeltje meer van Joran van der Sloot op fok. Dus nu kunnen we nog ff lekker onze gedachtes erover laten gaan.... straks " ALS " hij in de gevangenis komt is het klaar.....
Mag ik doorgaan?quote:
Welnee, ik post hier echt vanuit mijn menslievendheid. En ter steun van de families van de mogelijke slachtoffers. Lees het goed: Mogelijke. Want er is nog geen veroordeling, en dan is er ook geen moordenaar. En als ik iets anders zeg, dan ben ik strafbaar op het artikel van een niet bestaande grondwet en het europees verdrag voor de rechten van de mens. En verder ben ik hier ook nog om ervoor te zorgen dat Joran vooral geen stem heeft gehad in de verkiezingen dit jaar. Oeps. Dat is ook al een grondrecht. Ehm, vooruit, dat hij dat wel vooral heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit deel is wel waar natuurlijk. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik het wel een gezellige reeks ben gaan vinden. Tis weer eens wat anders dan vissen.
!
Precies, we moeten elkaar toch gezelschap houden in de gevangenis die " de wereld " heet. Ik wil namelijk naar Mars maar dat gaat niet! Ik zit gevangen!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit deel is wel waar natuurlijk. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik het wel een gezellige reeks ben gaan vinden. Tis weer eens wat anders dan vissen.
!
Op basis waarvan denk jij dat hij zal ontsnappen dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:05 schreef fiooon het volgende:
[..]
Exact, wat denk je... als hij straks gevangen " ZOU " worden dan hoor je niks meer van hem en dan komt er geen nieuw deeltje meer van Joran van der Sloot op fok. Dus nu kunnen we nog ff lekker onze gedachtes erover laten gaan.... straks " ALS " hij in de gevangenis komt is het klaar.....
Goh kan je lezen? ik heb het niet over moorden maar over ontsnappen. En dat was jij .quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik hoor iedereen in Peru praten over dat Joran iemand heeft vermoord.... dat was ik toch echt NIET !
Doen we zeker! Ik ben van de partijquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:07 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Komt wel een nieuw deeltje, we gaan hem brieven en kaartjes sturen
Dat is waar, afwachten maar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:04 schreef Felixa het volgende:
Ja, maar die pro-deo was er dus wel bij, tijdens de bekentenis. Dat zal dan toch ook wel geldig zijn, hoop ik?
Als het goed is, is hier straks (had al moeten beginnen eigenlijk) de persconferentie live te zien:
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream1
Bron.quote:Lawyer Maximo Altez told CNN affiliate Panamericana TV in an interview that aired Thursday that he would challenge the confession because van der Sloot was not being properly represented at the time he was interrogated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |