Was dat voor of na Blaricum?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 03:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
VVD+PvdA+SP = 76
nvmquote:
PVV in het middenquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Bellatrix het volgende:
Dit zijn van die nachten waar je blij bent dat je bent opgebleven.
absoluut, pvv is economisch gezien zo links als de pest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef capricia het volgende:
[..]
PVV in het midden![]()
Maar goed, er zijn meer van dit soort diagrammen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef marcodej het volgende:
Namens het CDA de felicitaties aan de VVD!
Herman is baas!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef motorbloempje het volgende:
"Ja, de pvdd heeft twee zetels, nog steeds.. dus mag thieme haar vriendinnetje ook weer meenemen... want ze hebben dan allebei een stoel.. en dat zal dan wel gezellig worden... ofzo"!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef motorbloempje het volgende:
"Ja, de pvdd heeft twee zetels, nog steeds.. dus mag thieme haar vriendinnetje ook weer meenemen... want ze hebben dan allebei een stoel.. en dat zal dan wel gezellig worden... ofzo"!
En namens de VVD sterkte aan het CDA, ik had nog liever een groot VVD met een redelijk groot CDAquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef marcodej het volgende:
Je kunt altijd zien of er uit te komen valt. Daarnaast heeft de SP tenminste wel een goede kritische houding richting EU.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Alsof de VVD ooit met SP wil regeren.
"Mijn moeder zei altijd: Mark, doe dat condoom op je hoofd"quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
Sex met Nelie is prima, maar wel zonder risico's
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
Sex met Nelie is prima, maar wel zonder risico's
Ik vond Wilders ook wel sterk.quote:
De polls komen nog, maar wat mij betreft is Witteman de winnaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vond Wilders ook wel sterk.
Dan krijg je 300 kamervragen dit jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef motorbloempje het volgende:
Bij de NOS ja, maar Almere heeft het al lang op de website staan, http://www.almere.nl/de_s(...)_elementId/1_1418552quote:
Sportiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HALSEMA EN THIEME BIJ ME IN BED!
Lege stoel #3 had ook wel een leuk verhaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hij was inhoudelijk een stuk sterker, inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef TNA het volgende:
[..]
De polls komen nog, maar wat mij betreft is Witteman de winnaar.
Dat is nou eenmaal de NOS, gekleurd en uiterst subjectief als het maar zijn kan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Miller_M het volgende:
Ferry liet ook duidelijk zijn minachting zien na het hoge resultaat voor de PVV bij de exit-polls
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
jammer, ze liggen al in mijn bedquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een record?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
RITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ok mooi was ff bang dat er weinig vvd gestemd zou gaan wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef carboni het volgende:
[..]
Bij de NOS ja, maar Almere heeft het al lang op de website staan, http://www.almere.nl/de_s(...)_elementId/1_1418552
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die lege tafel.
Die mensen die daar ook zitten, en rekenden op een debat.![]()
Daar vrees ik ook voor. Maar Wilders is wel streng voor zijn fractie, begreep ik. Ze mogen niet zomaar wat zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd hoe Geert nu zijn fractie in de hand gaat houden. Risico op LPF-toestanden is groot.
BOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de NOS, gekleurd en uiterst subjectief als het maar zijn kan.
Ik ook had het wel verwacht though.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het trouwens écht fijn dat wilders gewoon een beetje normaal doet nu zo na de verkiezingen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het publiek heeft gewonnen, daar blijf ik bij. IJzersterk verhaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lege stoel #3 had ook wel een leuk verhaal.
Wauwquote:
Zoiang de PvdA niet wint, is alles ok.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef Friek_ het volgende:
Mja, VVD loopt verder uit. Het is nu echt gedaan.
Ik denk dat alle Vara coryfeen bij Job in de kelder zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef TNA het volgende:
Cohen ligt te pitten in de kelder op de tetten van Hamer.
Die gaan naar de PVV.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef DaverzNL het volgende:
Jammer, Almere maar 2.000 verschil met PvdA. Had gehoopt op een extra zeteltje voor de VVD door Almere.
Hij lijkt op Hans Spekman.quote:
ja hero brinkmanquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Maar Wilders is wel streng voor zijn fractie, begreep ik. Ze mogen niet zomaar wat zeggen.
je vader in een vrachtwagen.quote:
Neuh, onder het gemiddelde.quote:
maar de partij is nu wilders, 1 persoon met 24 stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Maar Wilders is wel streng voor zijn fractie, begreep ik. Ze mogen niet zomaar wat zeggen.
pianoquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat alle Vara coryfeen bij Job in de kelder zijn.
Hamer stript nu, Job dikke sigaar in zijn mond, Rottenberg achter de piano.
Er is geen sprake van mijn verlies.quote:
Mag je in ieder geval een scheet laten onder de dekensquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MC Wilders in tha housequote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef TNA het volgende:
Ik hoorde u helemaal niet meer rappen over de AOW.
Ik ben voor D66, en ik had liever de PvdA als grootste gezien dan de VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ben jij nou voor VVD of een andere partij, geheel interesse want ik weet het niet.
Deze?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je vader in een vrachtwagen.
Mooie top100 morgen.quote:
Noob iedereen weet dat heel Almere PVV heeft gestemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef DaverzNL het volgende:
Jammer, Almere maar 2.000 verschil met PvdA. Had gehoopt op een extra zeteltje voor de VVD door Almere.
Ook voor dit tijdstip, ja?quote:
En job sto-to-toterd of hamer no-no-nou e-e-e-ens w-w-wil o-o-ophou-ou-ouden met str-r-r-rippenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat alle Vara coryfeen bij Job in de kelder zijn.
Hamer stript nu, Job dikke sigaar in zijn mond, Rottenberg achter de piano.
rrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je lelijke rotkop in de poes van Rita.
The MI!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je lelijke rotkop in de poes van Rita.
"Job, hoeveel tetten heb ik?"quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:15 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
En job sto-to-toterd of hamer no-no-nou e-e-e-ens w-w-wil o-o-ophou-ou-ouden met str-r-r-rippen
Derde partij in Almere... valt nog mee dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:15 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Noob iedereen weet dat heel Almere PVV heeft gestemd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:16 schreef Friek_ het volgende:
Jep, 't is gedaan. De VVD wint. Ik ga naar bed.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:16 schreef Friek_ het volgende:
Jep, 't is gedaan. De VVD wint. Ik ga naar bed.
wel zo biologisch verantwoord iddquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:15 schreef Nipples het volgende:
[..]
Mag je in ieder geval een scheet laten onder de dekens
Mwah, posts worden ook verdeeld over 2 dagen.quote:
we worden moequote:Op donderdag 10 juni 2010 03:16 schreef El_Matador het volgende:
Ik F5te en zag mijn eigen post terug.
ZIEK!
"Job, hoeveel tetten heb ik?"quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
RITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
maar na 12 werd 't pas echt actiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, posts worden ook verdeeld over 2 dagen.
Ze zweeft tussen 0,5% en 0,6%, dus er is een kans maar neemt met de minuut afquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:16 schreef gniffie het volgende:
Heeft rita nog kans op een zetel, wat meer milfs in de 2de kamer zou wel fijn zijn
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik ben voor D66, en ik had liever de PvdA als grootste gezien dan de VVD.
hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:17 schreef Marloes het volgende:
VVD grootste in Almere, had ik niet verwacht!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
"Job, hoeveel tetten heb ik?"
"Eh, eh, M-mariëtte, ik heb die cijfers nu niet paraat"
[ afbeelding ]
''2, mallerd''
mens-erger-je-niet spelen met mevrouw JPquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:17 schreef Krambo het volgende:
Wat zou Balkenende nu aan het doen zijn, ik kan me niet voorstellen dat hij kan slapen
[ afbeelding ]
''2, mallerd''
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Kim Yong Il wekt je om 5:00?quote:
[..]
[ afbeelding ]
''2, mallerd''
Ach ja, 1 gemeente per kwartier nu.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef killerbee911 het volgende:
WOW NOS LOOPT GELIJK!!!!!!!!
Dat duurt nog wel een paar uurquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:18 schreef Skazminko het volgende:
kom op, schiet eens op met die 100%, ik wil slapen.
Wat zou jij doen als je met Mariëtte de kelder in kon duikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef marcodej het volgende:
Cohen laat het wel afweten zeg. Blij dat hij niet onze premier wordt.
Die zit te swingen in de kelderquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef marcodej het volgende:
Job zit lekker bij zijn vaste dametje, die Spaanse.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:18 schreef Knallert het volgende:
Job laat z'n gezicht niet eens meer even zien.
Qua wat bedoelt-ie precies?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Maurice geeft het op
#TK2010 Ik heb het al vaker gezegd. Ons politiek systeem is fors uit het lood en komt niet meer in het lood. Welterusten.... Tot #TK2011.
Ik heb niet gestemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:20 schreef nikk het volgende:
94,4 procent, dit gaat de VVD gewoon redden, zeker met al die buitenland stemmers meegeregekend.
De haat jegens de PvdA zit er bij de gristenen er nog flink in he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef marcodej het volgende:
Je bent wel bozig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:21 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kunnen die luie flikkers zo laat hun stemmen geteld hebben.
Er schijnt een afterparty te zijn bij Hero thuis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:21 schreef Miller_M het volgende:
Job laat zich niet meer zien.
Budget voor het feestje in paradiso is ook op. Hamer en samson hebben het drankbudget toch flink overschreden.
Ja dat komt door die gristenen op mijn tv.quote:
quote:
De watjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:22 schreef Sheepcidus het volgende:
Volgens mij zijn sommige gemeentes gewoon gaan slapen
Pardon ik bedoelde Hamer en Spekman.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:21 schreef Miller_M het volgende:
Job laat zich niet meer zien.
Budget voor het feestje in paradiso is ook op. Hamer en samson hebben het drankbudget toch flink overschreden.
zullen we?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat komt door die gristenen op mijn tv.
Zijn van de Vereniging Van Directeuren toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat komt door die gristenen op mijn tv.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:23 schreef Omniej het volgende:
Die NOS-knuppel ook, "zeg alsjeblieft nog even die twee woorden"
Ja, heerlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:23 schreef TNA het volgende:
Jammer dat het beeld zo is gekanteld, de PvdA leek uren de grootste te worden
Ook te laat met stemvbrieven opsturen?quote:
Komt bekt zo lekker.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:24 schreef Skazminko het volgende:
Kunnen ze niet zeggen: " Mark Rutte arriveert" ?
Ja, 24 zetels erbij.quote:
Dat is het nadeel van een gedeeltelijk afgestorven CDA.quote:
quote:
Ja, hij snapt het echt niet. Hij ziet de PVV nog steeds als een partij rechtser dan de VVD...quote:
Ruttes zaad over Cohens face.quote:
Hier ook, heerlijk dromen over premier Markquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:25 schreef zquing het volgende:
rutte nog ff lullen en dan ga ik slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |