Die zit te swingen in de kelderquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef marcodej het volgende:
Cohen laat het wel afweten zeg. Blij dat hij niet onze premier wordt.
Job zit lekker bij zijn vaste dametje, die Spaanse.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:18 schreef Knallert het volgende:
Job laat z'n gezicht niet eens meer even zien.
Qua wat bedoelt-ie precies?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:20 schreef Sheepcidus het volgende:
Maurice geeft het op
#TK2010 Ik heb het al vaker gezegd. Ons politiek systeem is fors uit het lood en komt niet meer in het lood. Welterusten.... Tot #TK2011.
Ik heb niet gestemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:20 schreef nikk het volgende:
94,4 procent, dit gaat de VVD gewoon redden, zeker met al die buitenland stemmers meegeregekend.
De haat jegens de PvdA zit er bij de gristenen er nog flink in he?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef marcodej het volgende:
Cohen laat het wel afweten zeg. Blij dat hij niet onze premier wordt.
Je bent wel bozig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:21 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe kunnen die luie flikkers zo laat hun stemmen geteld hebben.
Er schijnt een afterparty te zijn bij Hero thuis.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:21 schreef Miller_M het volgende:
Job laat zich niet meer zien.
Budget voor het feestje in paradiso is ook op. Hamer en samson hebben het drankbudget toch flink overschreden.
Ja dat komt door die gristenen op mijn tv.quote:
quote:
De watjes.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:22 schreef Sheepcidus het volgende:
Volgens mij zijn sommige gemeentes gewoon gaan slapen
Pardon ik bedoelde Hamer en Spekman.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:21 schreef Miller_M het volgende:
Job laat zich niet meer zien.
Budget voor het feestje in paradiso is ook op. Hamer en samson hebben het drankbudget toch flink overschreden.
zullen we?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat komt door die gristenen op mijn tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |