Wauwquote:
Zoiang de PvdA niet wint, is alles ok.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef Friek_ het volgende:
Mja, VVD loopt verder uit. Het is nu echt gedaan.
Ik denk dat alle Vara coryfeen bij Job in de kelder zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef TNA het volgende:
Cohen ligt te pitten in de kelder op de tetten van Hamer.
Die gaan naar de PVV.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef DaverzNL het volgende:
Jammer, Almere maar 2.000 verschil met PvdA. Had gehoopt op een extra zeteltje voor de VVD door Almere.
Hij lijkt op Hans Spekman.quote:
ja hero brinkmanquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Maar Wilders is wel streng voor zijn fractie, begreep ik. Ze mogen niet zomaar wat zeggen.
je vader in een vrachtwagen.quote:
Neuh, onder het gemiddelde.quote:
maar de partij is nu wilders, 1 persoon met 24 stemmenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Maar Wilders is wel streng voor zijn fractie, begreep ik. Ze mogen niet zomaar wat zeggen.
pianoquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik denk dat alle Vara coryfeen bij Job in de kelder zijn.
Hamer stript nu, Job dikke sigaar in zijn mond, Rottenberg achter de piano.
Er is geen sprake van mijn verlies.quote:
Mag je in ieder geval een scheet laten onder de dekensquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HALSEMA EN THIEME BIJ ME IN BED!
MC Wilders in tha housequote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef TNA het volgende:
Ik hoorde u helemaal niet meer rappen over de AOW.
Ik ben voor D66, en ik had liever de PvdA als grootste gezien dan de VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ben jij nou voor VVD of een andere partij, geheel interesse want ik weet het niet.
Deze?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je vader in een vrachtwagen.
Mooie top100 morgen.quote:
Noob iedereen weet dat heel Almere PVV heeft gestemd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef DaverzNL het volgende:
Jammer, Almere maar 2.000 verschil met PvdA. Had gehoopt op een extra zeteltje voor de VVD door Almere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |