Was dat voor of na Blaricum?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 @ 03:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
VVD+PvdA+SP = 76
nvmquote:
PVV in het middenquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Bellatrix het volgende:
Dit zijn van die nachten waar je blij bent dat je bent opgebleven.
absoluut, pvv is economisch gezien zo links als de pest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef capricia het volgende:
[..]
PVV in het midden![]()
Maar goed, er zijn meer van dit soort diagrammen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef marcodej het volgende:
Namens het CDA de felicitaties aan de VVD!
Herman is baas!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef motorbloempje het volgende:
"Ja, de pvdd heeft twee zetels, nog steeds.. dus mag thieme haar vriendinnetje ook weer meenemen... want ze hebben dan allebei een stoel.. en dat zal dan wel gezellig worden... ofzo"!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef motorbloempje het volgende:
"Ja, de pvdd heeft twee zetels, nog steeds.. dus mag thieme haar vriendinnetje ook weer meenemen... want ze hebben dan allebei een stoel.. en dat zal dan wel gezellig worden... ofzo"!
En namens de VVD sterkte aan het CDA, ik had nog liever een groot VVD met een redelijk groot CDAquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef marcodej het volgende:
Je kunt altijd zien of er uit te komen valt. Daarnaast heeft de SP tenminste wel een goede kritische houding richting EU.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Alsof de VVD ooit met SP wil regeren.
"Mijn moeder zei altijd: Mark, doe dat condoom op je hoofd"quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
Sex met Nelie is prima, maar wel zonder risico's
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
Sex met Nelie is prima, maar wel zonder risico's
Ik vond Wilders ook wel sterk.quote:
De polls komen nog, maar wat mij betreft is Witteman de winnaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik vond Wilders ook wel sterk.
Dan krijg je 300 kamervragen dit jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef motorbloempje het volgende:
Bij de NOS ja, maar Almere heeft het al lang op de website staan, http://www.almere.nl/de_s(...)_elementId/1_1418552quote:
Sportiefquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HALSEMA EN THIEME BIJ ME IN BED!
Lege stoel #3 had ook wel een leuk verhaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hij was inhoudelijk een stuk sterker, inderdaad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef TNA het volgende:
[..]
De polls komen nog, maar wat mij betreft is Witteman de winnaar.
Dat is nou eenmaal de NOS, gekleurd en uiterst subjectief als het maar zijn kan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Miller_M het volgende:
Ferry liet ook duidelijk zijn minachting zien na het hoge resultaat voor de PVV bij de exit-polls
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
jammer, ze liggen al in mijn bedquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HALSEMA EN THIEME BIJ ME IN BED!
Een record?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef Hoolii het volgende:
[ afbeelding ]
RITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ok mooi was ff bang dat er weinig vvd gestemd zou gaan wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef carboni het volgende:
[..]
Bij de NOS ja, maar Almere heeft het al lang op de website staan, http://www.almere.nl/de_s(...)_elementId/1_1418552
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die lege tafel.
Die mensen die daar ook zitten, en rekenden op een debat.![]()
Daar vrees ik ook voor. Maar Wilders is wel streng voor zijn fractie, begreep ik. Ze mogen niet zomaar wat zeggen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef marcodej het volgende:
Ben benieuwd hoe Geert nu zijn fractie in de hand gaat houden. Risico op LPF-toestanden is groot.
BOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de NOS, gekleurd en uiterst subjectief als het maar zijn kan.
Ik ook had het wel verwacht though.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind het trouwens écht fijn dat wilders gewoon een beetje normaal doet nu zo na de verkiezingen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het publiek heeft gewonnen, daar blijf ik bij. IJzersterk verhaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Lege stoel #3 had ook wel een leuk verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |