20.000 hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
de PvdA staat nog maar 10.000 stemmen voor, het is echt nek-aan-nek
Nu 13.000.quote:
Eigenlijk belangrijker voor de onderhandelingen.quote:mauricedehond #TK2010 Uitslag CDA zal bepalen of VVD+CDA+PVV 75 of 76 zetels krijgen. (CDA 21 of 22).
Waar zie je die absolute getallenquote:
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar zie je die absolute getallen?
Kans is aanwezig ja, maar dat zegt ook niet veel. Die dorpelingen waren altijd stugge CDA stemmers, waarom zouden ze nu ineens VVD stemmers worden ipv PVDA stemmers? kan nog steeds alle kanten op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:57 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
VVD gaat winnen nu denk ik. Geen grote steden meer.
Veel traditionele CDA-stemmers op het platteland zijn gewoon thuis gebleven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:00 schreef Geniale het volgende:
[..]
Kans is aanwezig ja, maar dat zegt ook niet veel. Die dorpelingen waren altijd stugge CDA stemmers, waarom zouden ze nu ineens VVD stemmers worden ipv PVDA stemmers? kan nog steeds alle kanten op.
Die zullen alsnog eerder VVD kiezen dan PVDA. Of andere christelijke partij dan CDA natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:00 schreef Geniale het volgende:
[..]
Kans is aanwezig ja, maar dat zegt ook niet veel. Die dorpelingen waren altijd stugge CDA stemmers, waarom zouden ze nu ineens VVD stemmers worden ipv PVDA stemmers? kan nog steeds alle kanten op.
Onzin, opkomst in mijn gemeente wat een CDA gemeente is is altijd nog vrij hoog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Veel traditionele CDA-stemmers op het platteland zijn gewoon thuis gebleven.
Vergeet de restzetel niet, geen idee hoe dat gaat werken.quote:
Dat zou wel lullig zijn, de meeste stemmen, maar dan toch een zetel minder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet de restzetel niet, geen idee hoe dat gaat werken.
Care!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou wel lullig zijn, de meeste stemmen, maar dan toch een zetel minder.
Amerikaanse toestanden...quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou wel lullig zijn, de meeste stemmen, maar dan toch een zetel minder.
En we moeten nog een kwart, wat natuurlijk veel is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:06 schreef Sjappel het volgende:
de grote steden zijn al geweest dus misschien gaat het toch goed komen met de VVD
Haha, het was een voorspelling, maar nu lijkt het achteraf alsof ik het nieuws bracht.quote:
Met een beetje geluk zijn het de dorpjes in Oost-groningen die ze nog moet tellen, wacht maar tot ze de stemmen van Finsterwolde boven tafel hebben! dan zal het heven!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:06 schreef Sjappel het volgende:
de grote steden zijn al geweest dus misschien gaat het toch goed komen met de VVD
oprotten man! ik heb een hekel aan wijven die VVD stemmen, ze zouden het stemrecht voor vrouwen af moeten schaffen, irationele wezens!quote:
Meerdere waarschijnlijk. Kan zelfs de 10 halen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vergeet de restzetelS niet, geen idee hoe dat gaat werken.
Als je bepaalde woorden niet goed kan schrijven, moet je het ook niet proberen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:08 schreef Geniale het volgende:
[..]
oprotten man! ik heb een hekel aan wijven die VVD stemmen, ze zouden het stemrecht voor vrouwen af moeten schaffen, irationele wezens!
Nee, de boerenzoon die liever een rechtse regering heeft dan een linkse.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:08 schreef thettes het volgende:
Zeg moeten al die VVDers morgen niet de hardwerkende Nederlander uithangen?
En liever niet aan de armen denkt he? Die VVD toch, bah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Nee, de boerenzoon die liever een rechtse regering heeft dan een linkse.
Nou ja, boeiend, de VVD kan toch met geen enkele mogelijkheid om het PVDA heen, het is alleen jammer dat Rutte de touwtjes in handen krijgt, maar een rechts kabinet voor elkaar kunnen krijgen wanneer de PVDA zo groot is?quote:
vrouwen stemmen vaker links dan rechts, dus onzin wat je zegtquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:08 schreef Geniale het volgende:
[..]
oprotten man! ik heb een hekel aan wijven die VVD stemmen, ze zouden het stemrecht voor vrouwen af moeten schaffen, irationele wezens!
Precies, het blijft simpel volk die reageert op impulsen die VVD stemmers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Nee, de boerenzoon die liever een rechtse regering heeft dan een linkse.
ja, daarom heb ik ook zo'n hekel aan vrouwen die wel rechts stemmen, het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:11 schreef Sjappel het volgende:
[..]
vrouwen stemmen vaker links dan rechts, dus onzin wat je zegt
Ja dus? Slapen is voor linkse lapzwansen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:08 schreef thettes het volgende:
Zeg moeten al die VVDers morgen niet de hardwerkende Nederlander uithangen?
kut ik zou bijna rechts wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:12 schreef waht het volgende:
[..]
Ja dus? Slapen is voor linkse lapzwansen.
Een boer stemt geen linkse partij. Het liefste cda, of een andere Christelijke partij. Maar de VVD is altijd beter dan de PVDA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:11 schreef Geniale het volgende:
[..]
Precies, het blijft simpel volk die reageert op impulsen die VVD stemmers.
ach doe niet zo irrationeel simpele kutquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als je bepaalde woorden niet goed kan schrijven, moet je het ook niet proberen.
Wat is een zetel ongeveer? ~70.000?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:14 schreef Geniale het volgende:
[..]
ach doe niet zo irrationeel simpele kut![]()
ga slapen, politiek is een mannelijke aangelegenheid, wegwezen jij
Omdat iedereen bang is dat ie te veel hypotheekrente moet gaan betalen, ow ow ow, wat zijn we ook weer simpel, alsof de ideologie van een partij niet belangrijk meer isquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:14 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Een boer stemt geen linkse partij. Het liefste cda, of een andere Christelijke partij. Maar de VVD is altijd beter dan de PVDA.
met deze opkomst zo'n 55.000 is mijn schattingquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:14 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Wat is een zetel ongeveer? ~70.000?
En tegelijk beantwoord Maurice mn vraag:quote:
Rita komt ook steeds dichterbij:quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:17 schreef Geniale het volgende:
met deze opkomst zo'n 55.000 is mijn schatting
Stuntquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Rita komt ook steeds dichterbij:
TROTS OP NEDERLAND 42.
Dat zou de formatie wel op zn kop zetten als Rita net de 76'de zetel haalt voor een TON-PVV-CDA-VVD mogelijkheid...
Ik zou me dood lachen, maar nee. Doe maar nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
TROTS OP NEDERLAND 42.163
Dat zou de formatie wel op zn kop zetten als Rita net de 76'de zetel haalt voor een TON-PVV-CDA-VVD mogelijkheid...
Sgp zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn. Maar ik geloof dat de partijen niet zo zien zitten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
TROTS OP NEDERLAND 42.163
32.000 stemmenquote:
Ga jij dat de kiezers uitleggen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:24 schreef Faithfulness het volgende:
Rutte hoeft de PvdA niet op te nemen.
Cohen hoeft de VVD niet op te nemen.
Tee-hee.
Lees je in, dat is niet waar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Nee geen VVD, die zijn alleen voor de rijken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:27 schreef Boldface het volgende:
Maurice de Hond op Twitter:
#TK2010 Let op: Als PVV het nog iets beter doet in laatste gemeenten zouden ze 24 zetels kunnen halen! En die komt dan van de PvdA!!
Als 't zo oploopt moet die 50k wel lukken.quote:
VVD zal het niet accepteren als aan hun wordt voorbij gegaan en andersom ook niet, politiek gezien kunnen ze niet zonder elkaar. Dit is complexer dan je denkt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:26 schreef Faithfulness het volgende:
Nope, ik state alleen een feit.
Het kan nu eenmaal zo gaan gebeuren
Dat ontken ik ook niet, maar het is TOEGESTAAN een partij te "negeren", ook al is het een partij met veel zetels. Is in een grijs verleden ook eens voorgekomen, maar weet verder niet hoe of wat, das ver voor mijn tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:29 schreef Geniale het volgende:
[..]
VVD zal het niet accepteren als aan hun wordt voorbij gegaan en andersom ook niet, politiek gezien kunnen ze niet zonder elkaar. Dit is complexer dan je denkt.
Ik dacht 't ook, toch nietquote:
PVV of VVD 1 pot natquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar het is TOEGESTAAN een partij te "negeren", ook al is het een partij met veel zetels. Is in een grijs verleden ook eens voorgekomen, maar weet verder niet hoe of wat, das ver voor mijn tijd.
Nou ja, ik vind dat alle partijen het goed hebben gedaan. Zelfs de PVV, al zou ik daar zelf nooit op stemmen.
De voornaam is iig gelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:30 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Je praat net als Mark Rutte nu. Maar dat maakt niet uit.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
De voornaam is iig gelijk. Maar hij heeft gelijk.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 1 antwoord op:
Idd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Geert komt uit de VVDquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
nos.nlquote:
Ga toch werken luie donder ipv s'nachts op inet hangen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gefeliciteerd rijke stinkers![]()
Heb medelijden met ons minder bedeelden
Ik ben niet rijk, en toch blij. Ook voor gemiddelde mensen een goede uitslagquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gefeliciteerd rijke stinkers![]()
Heb medelijden met ons minder bedeelden
Je hebt toch niks tegen mensen die wél normaal werken...quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:43 schreef jepperdeprep het volgende:
Kijk al die yuppen feesten. Verdorie stelletje kakkers!!!
Jij ook hequote:Op donderdag 10 juni 2010 02:42 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ga toch werken luie donder ipv s'nachts op inet hangen.
En feesten op de juiste momenten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:43 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Je hebt toch niks tegen mensen die wél normaal werken...
Hey ik werk ook normaal. VVD zijn allemaal yuppen met een hoop cash. De middenmoot en degene daaronder hebben niks aan de VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:43 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Je hebt toch niks tegen mensen die wél normaal werken...
Dus wel, ik ben middenmootquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hey ik werk ook normaal. VVD zijn allemaal yuppen met een hoop cash. De middenmoot en degene daaronder hebben niks aan de VVD.
Dus VVD =
Mwah je vergeet dan wel een hele grote groep kleine ondernemers. Denk aan winkelliers en freelancers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hey ik werk ook normaal. VVD zijn allemaal yuppen met een hoop cash. De middenmoot en degene daaronder hebben niks aan de VVD.
Dus VVD =
ach nee joh, de meeste VVD-ers zijn achterlijke arbeiders met MBO niveau 3, veelal tweeverdieners die bang zijn dat ze boodschappen moeten gaan doen bij de Aldi in plaats van de AH als ze geen hypotheekrenteaftrek meer krijgen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dus VVD =
Dus jij werkt niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:42 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ga toch werken luie donder ipv s'nachts op inet hangen.
Zoals mijn papaquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:48 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Mwah je vergeet dan wel een hele grote groep kleine ondernemers. Denk aan winkelliers en freelancers.
Nee hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:49 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nou, succes dan vriend, je gaat het voelen in je portemonnee
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
God wat is die Hamer annoying zeg. Wat een vreselijke stem
zeeer strategisch voor de restzetel!! PVDA heeft brains! de economie kun je met een gerust hart aan het PVDA overlaten!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef DaMook het volgende:
Bah en die pvda meteen met hun lijst verbindingen.
Zou wat zijn als er zoiets tussen stondquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:51 schreef RijstNatie het volgende:
een hoofddoek ho maar, maar een dikke vetzat die zich volvreet omdat tie toch poen zat heeft is geweldig!!
Idd, ik word moe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom op Rutte, dan kunnen we vredig gaan slapen.
VVD is er voor de werkgevers. Dat heeft hij ook tijdens het debat niet ontkent. Het geld is eenvoudiger bij de werknemer te halen dan bij de werkgever omdat die naar andere landen zou uitwijken wanneer je ze niet gaat ontzien (als in alleen bezuinigen bij de werknemers en niet bij de werkgevers). Ook geen onbekend standpunt van de VVD. Maar ben nu heel benieuwd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:49 schreef DaMook het volgende:
Mensen die zeggen dat de vvd alleen voor rijken is moeten zich echt wat veter inlezen.
wordt toch een herstemming binnenkort, dus niks game overquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Toch wel bijna 50.000 stemmen verschil,
Bijna game over voor PvdA
Ja dan gaan we zeker faillietquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef Geniale het volgende:
[..]
zeeer strategisch voor de restzetel!! PVDA heeft brains! de economie kun je met een gerust hart aan het PVDA overlaten!
En terecht. Ik ben VVD'er, maar als de PvdA toch meer stemmen blijkt te hebben na een hertelling is dat niet anders. Zo wil het overgrote deel het dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef Geniale het volgende:
[..]
wordt toch een herstemming binnenkort, dus niks game over
wat is een herstemmingquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef Geniale het volgende:
[..]
wordt toch een herstemming binnenkort, dus niks game over
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef 0013379 het volgende:
Maar ff serieus die vvd'ers (op tv) zien er echt niet uit als mensen.
omdat je mama en papa VVD stemmen jij ook VVD?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En terecht. Ik ben VVD'er, maar als de PvdA toch meer stemmen blijkt te hebben na een hertelling is dat niet anders. Zo wil het overgrote deel het dan.
Iddquote:
Hoi, ik ben Mark, ik heb een fatsoenlijke baan, niets hoogstaands, maar wel een goede baan. En ja ben VVDer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Geniale het volgende:
[..]
omdat je mama en papa VVD stemmen jij ook VVD?![]()
![]()
![]()
IK BEN VVD-ER, zo'n grootste uitspraak kun je alleen doen na jaren lange indoctrinatie.
Maak eerst je school maar eens af en zoek een fatsoenlijke baan voordat je gaat stemmen!
Het zijn reptiliansquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef 0013379 het volgende:
Maar ff serieus die vvd'ers (op tv) zien er echt niet uit als mensen.
Het is inderdaad een partij voor Nederlanders.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Nee geen VVD, die zijn alleen voor de rijken
Idd VVD is het beste voor de economie (lees: de ondernemers en rijkere onder ons) en de PvdA is het beste voor de mensen (lees: de grote massa) en de D'66 is het beste voor iedereen (die nog niet geboren is).quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dan gaan we zeker failliet. VVD is het beste voor de economie.
Breng het over en jaar nog maar een keer ter sprakequote:
Je bent helemaal niks, je bent gewoon een eikel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Mark, ik heb een fatsoenlijke baan, niets hoogstaands, maar wel een goede baan. En ja ben VVDer.
Wat een vijandigheid zo laat op den avond.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Geniale het volgende:
[..]
![]()
![]()
IK BEN VVD-ER, zo'n grootste uitspraak kun je alleen doen na jaren lange indoctrinatie.
Maak eerst je school maar eens af en zoek een fatsoenlijke baan voordat je gaat stemmen!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Geniale het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zijn beestachtig lelijk, dik en kaal. Dat moet je toegevenquote:
Wat ben jij slecht. Zelf zit je de grootste onzin te verkopen en als iemand zegt een ras VVDer te zijn val je hem aan? Zelf ben je toch een PVDAer? Niks mis mee, je loopt er alleen te koop mee. Beetje hypocriet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Geniale het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Breng het over en jaar nog maar een keer ter sprake.
Boehoe we hebben verloren dus vallen we maar vvders aanquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef Geniale het volgende:
[..]
Je bent helemaal niks, je bent gewoon een eikel.
over vooroordelen gesproken...quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:03 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Sinds ik uit huis ben. Dus indoctrinatie dikke onzin.![]()
Over mijn opleiding en baan weet je niets.
Aannames, aannames... Jouw stem is zeker naar een CHRISTELIJKE partij gegaan? Die nemen ook dingen aan zonder feiten. Zoals het bestaan van God.
Iedereen telt mee, was het toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:02 schreef Geniale het volgende:
[..]
Je bent helemaal niks, je bent gewoon een eikel.
Je kunt vermoeden wat je wilt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Geniale het volgende:
[..]
over vooroordelen gesproken...
Over jouw baan en opleiding weet ik idd niets, maar mijn vermoeden is dat het irrationeel stemgedrag van je is. Waaarschijnlijk heb je een keer een geile vindi (corpsbal) ontmoet op een dispuut ofzo die ook VVD stemt, en dat vond jij wel geil met je MBO secretaresse opleiding.
Ik ben idd een slechte verliezer en dat was Folkert van der G ook, dus pas maar op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Boehoe we hebben verloren dus vallen we maar vvders aan.
Alleen als het ze uitkomt natuurlijk. Daarom ook zo onbegrijpelijk dat ze zo hoog scorenquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:05 schreef Tomatenboer het volgende:
meer marktwerking, economische vrijheid en meer vrijheid voor ondernemers
"De bevolking"? 57.000 mensen meer van de bevolking ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:07 schreef DaMook het volgende:
Toch knap dat de vvd stemmers zo aangevallen worden. Het zit kennelijk diep bij de pvdaers. Kom op de bevolking wil dit dus zal het zo zijn.
Jammer dat de pvda misschien nog andere stemmers erbij kan krijgen. DAT is pas zielig die gelinkte stemmen/partijen.
Zelfde geldt voor PvdA dan toch?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
"De bevolking"? 57.000 mensen meer van de bevolking ja.Dat is verwaarloosbaar. Dan kun je niet spreken dat "de bevolking" dit wil.
26 gemeenten in totaal.quote:
Nog wakkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En Utrechtse Heuvelrug ook nog.
Ja klopt. Daarom hoop ik ook op een paars (plus) kabinet. Dat zou denk ik het meeste recht doen aan de uitslag denk ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor PvdA dan toch?
Een wilders aanhangerquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef DaMook het volgende:
Ik ben trouwens voor of VVD+CDA+PVV , al weet ik niet of dat kan. PAARS PLUS zou ik ook goed vinden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef marcodej het volgende:
En nu duidelijk is dat de VVD wint slaat de sfeer om in dit topic.De verliezers laten nu hun ware aard zien.
Die verliezers hebben alle reden om chagrijnig te zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef marcodej het volgende:
En nu duidelijk is dat de VVD wint slaat de sfeer om in dit topic.De verliezers laten nu hun ware aard zien.
Mee eensquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja klopt. Daarom hoop ik ook op een paars (plus) kabinet. Dat zou denk ik het meeste recht doen aan de uitslag denk ik.
Ach, ik was ook mega chagrijnig na de exitpoll van vanavond. Ik kan in eerste instantie ook altijd slecht tegen mijn verlies, maar na een paar uur draait dat altijd wel weer bij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef marcodej het volgende:
Wederom:quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef Geniale het volgende:
[..]
Idd, dit gedrag is normaal iets voor rechtse rukkers.
En de jouwe voor een linkse rukkerquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef Geniale het volgende:
[..]
Idd, dit gedrag is normaal iets voor rechtse rukkers.
Hele campagne al zo. Ze hebben alles op alles gezet om vvd zwart te maken met leugens, maar gefaald.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef marcodej het volgende:
Het ziet er steeds meer uit naar VVD-CDA-PVV, die nu 76 zetels heeft. Dan heb je wel veel macht als individueel kamerlid overigens, kan je echt iets afdwingen als je dreigt tegen te stemmen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:09 schreef DaMook het volgende:
Ik ben trouwens voor of VVD+CDA+PVV , al weet ik niet of dat kan. PAARS PLUS zou ik ook goed vinden.
Ik vind jou verre van elitair of beschaafd, je hebt zeker ook een accent en kan de R niet kakkerig uitspreken, Geef het gewoon op joh, de VVD kwa modetrent is niets voor jou.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:12 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Wederom:![]()
Wat een klootzakkerig stuk vreten ben je toch.
Flikker toch op man. Bij voorbaat al de PVV uitsluiten betreft samenwerking is wel rechtmatig? De derde partij van Nederland? Geef mij maar max. rechts, laat de socialisten eens zien dat het ook anders kan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja klopt. Daarom hoop ik ook op een paars (plus) kabinet. Dat zou denk ik het meeste recht doen aan de uitslag denk ik.
Ja, dat lijkt mij ook niet verstandig. En dat heeft niks te maken met 'we moeten Wilders uitsluiten' maar meer met dat ik denk dat het geen stabiele coalitie is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Het lijkt me een belangrijke zaak voor de VVD om niet naar rechts te leunen, Dadelijk zit Geert in het kabinet...
Je denkt maar lekker raak, lieverd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef Geniale het volgende:
[..]
Ik vind jou verre van elitair of beschaafd, je hebt zeker ook een accent en kan de R niet kakkerig uitspreken, Geef het gewoon op joh, de VVD kwa modetrent is niets voor jou.
Dan kunnen we over een half jaar weer naar de stembus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Het lijkt me een belangrijke zaak voor de VVD om niet naar rechts te leunen, Dadelijk zit Geert in het kabinet...
Als dat de manier is om VVD standpunten door te drukken, graag. Ook Wilders zal namelijk zijn scherpe kantjes verliezen zodra hij samen wil werken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:13 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De PVV is helemaal niet rechts. Juist vanwege de economische agenda van de VVD heb ik VVD gestemd, bij de PVV ziet die agenda er meer uit zoals die van de SP. En ik heb ook geen trek in een verbod op de bouw van moskeeën.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:15 schreef AlligatorNL het volgende:
Flikker toch op man. Bij voorbaat al de PVV uitsluiten betreft samenwerking is wel rechtmatig? De derde partij van Nederland? Geef mij maar max. rechts, laat de socialisten eens zien dat het ook anders kan.
Weet niet of dat zo slecht is, maar ik denk zelf dat het paars plus gaat worden, ik denk niet dat de rechtse partijen het helemaal eens kunnen worden. Paars plus wordt ook moeilijk, maar zie ik eerder gebeuren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:14 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het ziet er steeds meer uit naar VVD-CDA-PVV, die nu 76 zetels heeft. Dan heb je wel veel macht als individueel kamerlid overigens, kan je echt iets afdwingen als je dreigt tegen te stemmen.
Ik wacht nog tot half 4.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:17 schreef StevenPaul het volgende:
Ga ik slapen of nog wachten op Rutte's toespraak?
De PVV heeft inderdaad twee gezichten. Integratie, ontwikkelingshulp is vrij rechtsleunend en economisch wat linkser. Dat kan overig geen kwaad in een coalitie met VVD.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De PVV is helemaal niet rechts. Juist vanwege de economische agenda van de VVD heb ik VVD gestemd, bij de PVV ziet die agenda er meer uit zoals die van de SP.
Met 18 jaar al zoveel verdienen, zeker iets met op je rug liggen ofzo? Ja dan moet je VVD stemmen ja. Mark Rutte kan alvast trots op je zijn!quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:03 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Sinds ik uit huis ben. Dus indoctrinatie dikke onzin.![]()
Over mijn opleiding en baan weet je niets.
Aannames, aannames... Jouw stem is zeker naar een CHRISTELIJKE partij gegaan? Die nemen ook dingen aan zonder feiten. Zoals het bestaan van God.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Met 18 jaar al zoveel verdienen, zeker iets met op je rug liggen ofzo? Ja dan moet je VVD stemmen ja. Mark Rutte kan alvast trots op je zijn!
18?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Met 18 jaar al zoveel verdienen, zeker iets met op je rug liggen ofzo? Ja dan moet je VVD stemmen ja. Mark Rutte kan alvast trots op je zijn!
Ik gok dat dit komt omdat er geen echte leider is. Rutte is een prima kerel, maar niet echt wat ik noem charismatisch. Cohen ook niet. Wel teleurgesteld in Cohen, hij kan zich maar nauwelijks profileren. Wie blijft er dan over? Misschien kan Roemer groeien, maar de SP smakt te veel naar populisme (helaas).quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:18 schreef Boldface het volgende:
Paar punten van Maurice de Hond:
mauricedehond #TK2010 Nog nooit haalde 7e partij 10 zetels. Fragmentatie haast compleet.
4 minutes ago reply
mauricedehond #TK2010 VVD+PvdA+CDA= 82 zetels. Nog nooit zo weinig samen gehaald.
4 minutes ago
mauricedehond #TK2010 Nog nooit heeft de grooste partij maar 31 zetels gehaald.
Vreemd dat mensen jou sociaal emotioneel dan toch als een achttienjarige inschatten...quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:20 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
18?
Ik ben al een stukje ouder. Had waarschijnlijk je moeder kunnen zijn.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:22 schreef Geniale het volgende:
[..]
Vreemd dat mensen jou sociaal emotioneel dan toch als een achtienjarige inschatten...
Waar is het mis gegaan in je ontwikkeling? en waar begon jij op de beurs van je vent te teren?
Oh in dat geval neem ik mijn woorden terug.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:20 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
18?
Ik ben al een stukje ouder. Had waarschijnlijk je moeder kunnen zijn.
IDDquote:
Deze beleefdheid naar oudere mensen kunnen rechtsen nog een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh in dat geval neem ik mijn woorden terug.
Diep triest, ik gok dat dat een zetel voor GL en een voor de PvdA heeft gescheeld.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:41 schreef DaMayan het volgende:
Die rare vegatariers hebben toch weer 2 zetels volgens de laatste telling...
Je kan i.i.g. worden weggezet als a-sociale bi...quote:
Dank jequote:Op donderdag 10 juni 2010 03:24 schreef TNA het volgende:
VVD'ers alhier: van harte gefeliciteerd met deze spannende overwinning.
Ik snap je verwarring, ik bedoelde; Mijn ouders zijn pas een eigen bedrijf gestart nadat ik uit huis was. Ik weet eigenlijk niet wat mijn ouders daarvoor stemden. Zijn toffe mensen die ons nooit een bepaalde kant op gedrukt hebben.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oh in dat geval neem ik mijn woorden terug.
Notorious van Notorious B.I.G. ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wel een notoir kut nummer dat ze nu draaien.
Lovende woorden van de winnaar zijn altijd gemakkelijk, lovende woorden van de verliezer zijn een stuk moeilijker. Dus dankjewel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:24 schreef TNA het volgende:
VVD'ers alhier: van harte gefeliciteerd met deze spannende overwinning.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wel een notoir kut nummer dat ze nu draaien.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Notorious van Notorious B.I.G. ?
You're welcome. Het was een mooie racequote:Op donderdag 10 juni 2010 03:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Lovende woorden van de winnaar zijn altijd gemakkelijk, lovende woorden van de verliezer zijn een stuk moeilijker. Dus dankjewel.
Het doet er niet toe in welk hokje de VVD zit, als mijn mening grotendeels overeenkomt met die van hen, waarom zou ik dan op een andere partij stemmen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je kan i.i.g. worden weggezet als a-sociale bi...Want VVD is niks liberaal nog sociaal. Enkelt Liberaal voor de rijkeren ja en nieteens nog voor de kleine ondernemers begrijp ik net. Maarja als je echt zoveel verdient doe je er natuurlijk goed aan.. Wat doe je eigenlijk voor werk?
dus mijn analyse over jou was haarscherp.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:26 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik snap je verwarring, ik bedoelde; Mijn ouders zijn pas een eigen bedrijf gestart nadat ik uit huis was. Ik weet eigenlijk niet wat mijn ouders daarvoor stemden. Zijn toffe mensen die ons nooit een bepaalde kant op gedrukt hebben.
Geniale heeft al vrij snel laten merken dat hij het er niet mee eens is dat een vrouw VVD stemt. Ik weet niet waarom, slechte band met z'n mama maybe?
Ik heb nagedacht, stemwijzertjes gedaan en programma's van diverse partijen gelezen, maar ik kan mij het meest vinden met de VVD standpunten. PVV scoorde ook hoog, maar ik heb NIETS tegen Moslims.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef Geniale het volgende:
[..]
dus mijn analyse over jou was haarscherp.
Omdat je ouders toffe mensen zijn stem jij maar op de VVD.
En je zegt het zelf, PVV en VVD 1 pot nat idd.
owja en je stemt asociaal voor zover je dat nog niet wist, denk daar nog maar eens goed over na.
Kruip maar snel onder je rode steen, gij socialist. Je hebt verloren, take it as a man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:31 schreef Geniale het volgende:
[..]
dus mijn analyse over jou was haarscherp.
Omdat je ouders toffe mensen zijn stem jij maar op de VVD.
En je zegt het zelf, PVV en VVD 1 pot nat idd.
owja en je stemt asociaal voor zover je dat nog niet wist, denk daar nog maar eens goed over na.
jij geen sociaal dier en hier wel emotioneel jankerig jezelf verontschuldigen over je reacties? flikker toch op man! jij bent gewoon extreem links tuig met veel te veel emoties maar dat heb je zelf nog niet door.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:30 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het doet er niet toe in welk hokje de VVD zit, als mijn mening grotendeels overeenkomt met die van hen, waarom zou ik dan op een andere partij stemmen?
Ik ben inderdaad geen sociaal dier, we kunnen niet allemaal sociale wezens zijn.
Wat ik doe is verder ook niet relevant. Misschien pluk ik mijn "rijke vent" zijn centjes wel in ()
Dat dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kruip maar snel onder je rode steen, gij socialist. Je hebt verloren, take it as a man.
Nouja als dat inderdaad zo is kan iedereen dat wel begrijpen natuurlijk. Samen sta je sterk dus moet je vooral je mannetje supporten uiterraardquote:Op donderdag 10 juni 2010 03:30 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het doet er niet toe in welk hokje de VVD zit, als mijn mening grotendeels overeenkomt met die van hen, waarom zou ik dan op een andere partij stemmen?
Ik ben inderdaad geen sociaal dier, we kunnen niet allemaal sociale wezens zijn.
Wat ik doe is verder ook niet relevant. Misschien pluk ik mijn "rijke vent" zijn centjes wel in ()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef Geniale het volgende:
[..]
jij geen sociaal dier en hier wel emotioneel jankerig jezelf verontschuldigen over je reacties? flikker toch op man! jij bent gewoon extreem links tuig met veel te veel emoties maar dat heb je zelf nog niet door.
Ik heb zelden zo'n dweperig overgevoelig persoon als jij gezien die de VVD stemt
Errr..... ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef Geniale het volgende:
[..]
jij geen sociaal dier en hier wel emotioneel jankerig jezelf verontschuldigen over je reacties? flikker toch op man! jij bent gewoon extreem links tuig met veel te veel emoties maar dat heb je zelf nog niet door.
Ik heb zelden zo'n dweperig overgevoelig persoon als jij gezien die de VVD stemt
Je bent zeker een uitkeringstrekker die van de rijken wil profiteren? Flikker toch op man met je achterlijke gedrag hier. PvdA heeft gefaald, Job Cohen heeft (weer) gefaald. Nederland wordt sterker met rechts.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:33 schreef Geniale het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |