Lees je in, dat is niet waar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Nee geen VVD, die zijn alleen voor de rijken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:27 schreef Boldface het volgende:
Maurice de Hond op Twitter:
#TK2010 Let op: Als PVV het nog iets beter doet in laatste gemeenten zouden ze 24 zetels kunnen halen! En die komt dan van de PvdA!!
Als 't zo oploopt moet die 50k wel lukken.quote:
VVD zal het niet accepteren als aan hun wordt voorbij gegaan en andersom ook niet, politiek gezien kunnen ze niet zonder elkaar. Dit is complexer dan je denkt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:26 schreef Faithfulness het volgende:
Nope, ik state alleen een feit.
Het kan nu eenmaal zo gaan gebeuren
Dat ontken ik ook niet, maar het is TOEGESTAAN een partij te "negeren", ook al is het een partij met veel zetels. Is in een grijs verleden ook eens voorgekomen, maar weet verder niet hoe of wat, das ver voor mijn tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:29 schreef Geniale het volgende:
[..]
VVD zal het niet accepteren als aan hun wordt voorbij gegaan en andersom ook niet, politiek gezien kunnen ze niet zonder elkaar. Dit is complexer dan je denkt.
Ik dacht 't ook, toch nietquote:
PVV of VVD 1 pot natquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar het is TOEGESTAAN een partij te "negeren", ook al is het een partij met veel zetels. Is in een grijs verleden ook eens voorgekomen, maar weet verder niet hoe of wat, das ver voor mijn tijd.
Nou ja, ik vind dat alle partijen het goed hebben gedaan. Zelfs de PVV, al zou ik daar zelf nooit op stemmen.
De voornaam is iig gelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:30 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Je praat net als Mark Rutte nu. Maar dat maakt niet uit.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
De voornaam is iig gelijk. Maar hij heeft gelijk.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 1 antwoord op:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |