quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:14 schreef Geniale het volgende:
[..]
ach doe niet zo irrationeel simpele kut![]()
ga slapen, politiek is een mannelijke aangelegenheid, wegwezen jij
Omdat iedereen bang is dat ie te veel hypotheekrente moet gaan betalen, ow ow ow, wat zijn we ook weer simpel, alsof de ideologie van een partij niet belangrijk meer isquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:14 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Een boer stemt geen linkse partij. Het liefste cda, of een andere Christelijke partij. Maar de VVD is altijd beter dan de PVDA.
met deze opkomst zo'n 55.000 is mijn schattingquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:14 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Wat is een zetel ongeveer? ~70.000?
En tegelijk beantwoord Maurice mn vraag:quote:
Rita komt ook steeds dichterbij:quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:17 schreef Geniale het volgende:
met deze opkomst zo'n 55.000 is mijn schatting
Stuntquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Rita komt ook steeds dichterbij:
TROTS OP NEDERLAND 42.
Dat zou de formatie wel op zn kop zetten als Rita net de 76'de zetel haalt voor een TON-PVV-CDA-VVD mogelijkheid...
Ik zou me dood lachen, maar nee. Doe maar nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
TROTS OP NEDERLAND 42.163
Dat zou de formatie wel op zn kop zetten als Rita net de 76'de zetel haalt voor een TON-PVV-CDA-VVD mogelijkheid...
Sgp zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn. Maar ik geloof dat de partijen niet zo zien zitten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
TROTS OP NEDERLAND 42.163
32.000 stemmenquote:
Ga jij dat de kiezers uitleggen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:24 schreef Faithfulness het volgende:
Rutte hoeft de PvdA niet op te nemen.
Cohen hoeft de VVD niet op te nemen.
Tee-hee.
Lees je in, dat is niet waar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Nee geen VVD, die zijn alleen voor de rijken
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:27 schreef Boldface het volgende:
Maurice de Hond op Twitter:
#TK2010 Let op: Als PVV het nog iets beter doet in laatste gemeenten zouden ze 24 zetels kunnen halen! En die komt dan van de PvdA!!
Als 't zo oploopt moet die 50k wel lukken.quote:
VVD zal het niet accepteren als aan hun wordt voorbij gegaan en andersom ook niet, politiek gezien kunnen ze niet zonder elkaar. Dit is complexer dan je denkt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:26 schreef Faithfulness het volgende:
Nope, ik state alleen een feit.
Het kan nu eenmaal zo gaan gebeuren
Dat ontken ik ook niet, maar het is TOEGESTAAN een partij te "negeren", ook al is het een partij met veel zetels. Is in een grijs verleden ook eens voorgekomen, maar weet verder niet hoe of wat, das ver voor mijn tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:29 schreef Geniale het volgende:
[..]
VVD zal het niet accepteren als aan hun wordt voorbij gegaan en andersom ook niet, politiek gezien kunnen ze niet zonder elkaar. Dit is complexer dan je denkt.
Ik dacht 't ook, toch nietquote:
PVV of VVD 1 pot natquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar het is TOEGESTAAN een partij te "negeren", ook al is het een partij met veel zetels. Is in een grijs verleden ook eens voorgekomen, maar weet verder niet hoe of wat, das ver voor mijn tijd.
Nou ja, ik vind dat alle partijen het goed hebben gedaan. Zelfs de PVV, al zou ik daar zelf nooit op stemmen.
De voornaam is iig gelijkquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:30 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Je praat net als Mark Rutte nu. Maar dat maakt niet uit.![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
De voornaam is iig gelijk. Maar hij heeft gelijk.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik heb hier maar 1 antwoord op:
Idd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Geert komt uit de VVDquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:35 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
nos.nlquote:
Ga toch werken luie donder ipv s'nachts op inet hangen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gefeliciteerd rijke stinkers![]()
Heb medelijden met ons minder bedeelden
Ik ben niet rijk, en toch blij. Ook voor gemiddelde mensen een goede uitslagquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Gefeliciteerd rijke stinkers![]()
Heb medelijden met ons minder bedeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |