20.000 hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
de PvdA staat nog maar 10.000 stemmen voor, het is echt nek-aan-nek
Nu 13.000.quote:
Eigenlijk belangrijker voor de onderhandelingen.quote:mauricedehond #TK2010 Uitslag CDA zal bepalen of VVD+CDA+PVV 75 of 76 zetels krijgen. (CDA 21 of 22).
Waar zie je die absolute getallenquote:
http://www.verkiezingensite.nl/tk2010/quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar zie je die absolute getallen?
Kans is aanwezig ja, maar dat zegt ook niet veel. Die dorpelingen waren altijd stugge CDA stemmers, waarom zouden ze nu ineens VVD stemmers worden ipv PVDA stemmers? kan nog steeds alle kanten op.quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:57 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
VVD gaat winnen nu denk ik. Geen grote steden meer.
Veel traditionele CDA-stemmers op het platteland zijn gewoon thuis gebleven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:00 schreef Geniale het volgende:
[..]
Kans is aanwezig ja, maar dat zegt ook niet veel. Die dorpelingen waren altijd stugge CDA stemmers, waarom zouden ze nu ineens VVD stemmers worden ipv PVDA stemmers? kan nog steeds alle kanten op.
Die zullen alsnog eerder VVD kiezen dan PVDA. Of andere christelijke partij dan CDA natuurlijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:00 schreef Geniale het volgende:
[..]
Kans is aanwezig ja, maar dat zegt ook niet veel. Die dorpelingen waren altijd stugge CDA stemmers, waarom zouden ze nu ineens VVD stemmers worden ipv PVDA stemmers? kan nog steeds alle kanten op.
Onzin, opkomst in mijn gemeente wat een CDA gemeente is is altijd nog vrij hoog.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Veel traditionele CDA-stemmers op het platteland zijn gewoon thuis gebleven.
Vergeet de restzetel niet, geen idee hoe dat gaat werken.quote:
Dat zou wel lullig zijn, de meeste stemmen, maar dan toch een zetel minder.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vergeet de restzetel niet, geen idee hoe dat gaat werken.
Care!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou wel lullig zijn, de meeste stemmen, maar dan toch een zetel minder.
Amerikaanse toestanden...quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou wel lullig zijn, de meeste stemmen, maar dan toch een zetel minder.
En we moeten nog een kwart, wat natuurlijk veel is.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:06 schreef Sjappel het volgende:
de grote steden zijn al geweest dus misschien gaat het toch goed komen met de VVD
Haha, het was een voorspelling, maar nu lijkt het achteraf alsof ik het nieuws bracht.quote:
Met een beetje geluk zijn het de dorpjes in Oost-groningen die ze nog moet tellen, wacht maar tot ze de stemmen van Finsterwolde boven tafel hebben! dan zal het heven!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:06 schreef Sjappel het volgende:
de grote steden zijn al geweest dus misschien gaat het toch goed komen met de VVD
oprotten man! ik heb een hekel aan wijven die VVD stemmen, ze zouden het stemrecht voor vrouwen af moeten schaffen, irationele wezens!quote:
Meerdere waarschijnlijk. Kan zelfs de 10 halen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vergeet de restzetelS niet, geen idee hoe dat gaat werken.
Als je bepaalde woorden niet goed kan schrijven, moet je het ook niet proberen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:08 schreef Geniale het volgende:
[..]
oprotten man! ik heb een hekel aan wijven die VVD stemmen, ze zouden het stemrecht voor vrouwen af moeten schaffen, irationele wezens!
Nee, de boerenzoon die liever een rechtse regering heeft dan een linkse.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:08 schreef thettes het volgende:
Zeg moeten al die VVDers morgen niet de hardwerkende Nederlander uithangen?
En liever niet aan de armen denkt he? Die VVD toch, bah.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Nee, de boerenzoon die liever een rechtse regering heeft dan een linkse.
Nou ja, boeiend, de VVD kan toch met geen enkele mogelijkheid om het PVDA heen, het is alleen jammer dat Rutte de touwtjes in handen krijgt, maar een rechts kabinet voor elkaar kunnen krijgen wanneer de PVDA zo groot is?quote:
vrouwen stemmen vaker links dan rechts, dus onzin wat je zegtquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:08 schreef Geniale het volgende:
[..]
oprotten man! ik heb een hekel aan wijven die VVD stemmen, ze zouden het stemrecht voor vrouwen af moeten schaffen, irationele wezens!
Precies, het blijft simpel volk die reageert op impulsen die VVD stemmers.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Nee, de boerenzoon die liever een rechtse regering heeft dan een linkse.
ja, daarom heb ik ook zo'n hekel aan vrouwen die wel rechts stemmen, het zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:11 schreef Sjappel het volgende:
[..]
vrouwen stemmen vaker links dan rechts, dus onzin wat je zegt
Ja dus? Slapen is voor linkse lapzwansen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:08 schreef thettes het volgende:
Zeg moeten al die VVDers morgen niet de hardwerkende Nederlander uithangen?
kut ik zou bijna rechts wordenquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:12 schreef waht het volgende:
[..]
Ja dus? Slapen is voor linkse lapzwansen.
Een boer stemt geen linkse partij. Het liefste cda, of een andere Christelijke partij. Maar de VVD is altijd beter dan de PVDA.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:11 schreef Geniale het volgende:
[..]
Precies, het blijft simpel volk die reageert op impulsen die VVD stemmers.
ach doe niet zo irrationeel simpele kutquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:09 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Als je bepaalde woorden niet goed kan schrijven, moet je het ook niet proberen.
Wat is een zetel ongeveer? ~70.000?quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:14 schreef Geniale het volgende:
[..]
ach doe niet zo irrationeel simpele kut![]()
ga slapen, politiek is een mannelijke aangelegenheid, wegwezen jij
Omdat iedereen bang is dat ie te veel hypotheekrente moet gaan betalen, ow ow ow, wat zijn we ook weer simpel, alsof de ideologie van een partij niet belangrijk meer isquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:14 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Een boer stemt geen linkse partij. Het liefste cda, of een andere Christelijke partij. Maar de VVD is altijd beter dan de PVDA.
met deze opkomst zo'n 55.000 is mijn schattingquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:14 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Wat is een zetel ongeveer? ~70.000?
En tegelijk beantwoord Maurice mn vraag:quote:
Rita komt ook steeds dichterbij:quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:17 schreef Geniale het volgende:
met deze opkomst zo'n 55.000 is mijn schatting
Stuntquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Rita komt ook steeds dichterbij:
TROTS OP NEDERLAND 42.
Dat zou de formatie wel op zn kop zetten als Rita net de 76'de zetel haalt voor een TON-PVV-CDA-VVD mogelijkheid...
Ik zou me dood lachen, maar nee. Doe maar nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
TROTS OP NEDERLAND 42.163
Dat zou de formatie wel op zn kop zetten als Rita net de 76'de zetel haalt voor een TON-PVV-CDA-VVD mogelijkheid...
Sgp zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn. Maar ik geloof dat de partijen niet zo zien zitten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:20 schreef DaMayan het volgende:
[..]
TROTS OP NEDERLAND 42.163
32.000 stemmenquote:
Ga jij dat de kiezers uitleggen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:24 schreef Faithfulness het volgende:
Rutte hoeft de PvdA niet op te nemen.
Cohen hoeft de VVD niet op te nemen.
Tee-hee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |