zeeer strategisch voor de restzetel!! PVDA heeft brains! de economie kun je met een gerust hart aan het PVDA overlaten!quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:50 schreef DaMook het volgende:
Bah en die pvda meteen met hun lijst verbindingen.
Zou wat zijn als er zoiets tussen stondquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:51 schreef RijstNatie het volgende:
een hoofddoek ho maar, maar een dikke vetzat die zich volvreet omdat tie toch poen zat heeft is geweldig!!
Idd, ik word moe.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom op Rutte, dan kunnen we vredig gaan slapen.
VVD is er voor de werkgevers. Dat heeft hij ook tijdens het debat niet ontkent. Het geld is eenvoudiger bij de werknemer te halen dan bij de werkgever omdat die naar andere landen zou uitwijken wanneer je ze niet gaat ontzien (als in alleen bezuinigen bij de werknemers en niet bij de werkgevers). Ook geen onbekend standpunt van de VVD. Maar ben nu heel benieuwd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:49 schreef DaMook het volgende:
Mensen die zeggen dat de vvd alleen voor rijken is moeten zich echt wat veter inlezen.
wordt toch een herstemming binnenkort, dus niks game overquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:53 schreef SmokeySmoke_93 het volgende:
Toch wel bijna 50.000 stemmen verschil,
Bijna game over voor PvdA
Ja dan gaan we zeker faillietquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:52 schreef Geniale het volgende:
[..]
zeeer strategisch voor de restzetel!! PVDA heeft brains! de economie kun je met een gerust hart aan het PVDA overlaten!
En terecht. Ik ben VVD'er, maar als de PvdA toch meer stemmen blijkt te hebben na een hertelling is dat niet anders. Zo wil het overgrote deel het dan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef Geniale het volgende:
[..]
wordt toch een herstemming binnenkort, dus niks game over
wat is een herstemmingquote:Op donderdag 10 juni 2010 02:54 schreef Geniale het volgende:
[..]
wordt toch een herstemming binnenkort, dus niks game over
quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:59 schreef 0013379 het volgende:
Maar ff serieus die vvd'ers (op tv) zien er echt niet uit als mensen.
omdat je mama en papa VVD stemmen jij ook VVD?quote:Op donderdag 10 juni 2010 02:55 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
En terecht. Ik ben VVD'er, maar als de PvdA toch meer stemmen blijkt te hebben na een hertelling is dat niet anders. Zo wil het overgrote deel het dan.
Iddquote:
Hoi, ik ben Mark, ik heb een fatsoenlijke baan, niets hoogstaands, maar wel een goede baan. En ja ben VVDer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:00 schreef Geniale het volgende:
[..]
omdat je mama en papa VVD stemmen jij ook VVD?![]()
![]()
![]()
IK BEN VVD-ER, zo'n grootste uitspraak kun je alleen doen na jaren lange indoctrinatie.
Maak eerst je school maar eens af en zoek een fatsoenlijke baan voordat je gaat stemmen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |