Waar kijk je?quote:
quote:Dat is van de paar gemeenten die nu binnen zijn, dropveter.
Heerlijk, die schattige scheldkanonnades.quote:Wat ben je nu weer poep aan het praten
Thuis wedstrijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
Limburg is duidelijk Wilders' provincie.
Samen met Grunn graag, zijn we van die rooie zooi af daarquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen we Limburg aan Duitsland of België weggeven?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Seam het volgende:
Als jullie eens in limbo land kwamen wisten jullie wel hoe erg het is.
Heej, heej, niet alle Limburgers over 1 kam scheren hequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef -Willempie- het volgende:
Rechtse rakkers daar in Limburg, ik zeg afstoten die provincie.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef capricia het volgende:
Hero heeft gedronken?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je naar een andere uitslag als wij
Zoiets is gewoon te triest voor woorden. Overal vertellen hoe belangrijk stemmen is, en dan ervoor zorgen dat degene die komen niet allemaal kúnnen stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef zquing het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je als gemeente zo hard kan falen
primaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Samen met Grunn graag, zijn we van die rooie zooi af daar
Kunnen we zuid-holland, Friesland, Drenthe, Zwolle, Overijssel, Zeeland, Flevoland ook meteen wegdoen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Samen met Grunn graag, zijn we van die rooie zooi af daar
Die hou ik erin.quote:
Het gaat echt enorm traag hoor. Dit zegt nog niks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef ReWinD het volgende:
PvdA nu de grootste, na 1,7% v/d stemmen:
[ afbeelding ]
Dit. Niet alle mensen trouwens.quote:
Dat hoef je niet te vertellen hoor. Mooie provincie, maar die limburgers he..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Seam het volgende:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
Zijn er eigenlijk wel moslims in Limburg?
Meaui.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SGP van 18,8% naar 0?!
Teveelquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
oja, whehehehequote:
De score van de SGP geeft wel aan hoe serieus je dit kunt nemenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef ReWinD het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe, precies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vertellen hoor. Mooie provincie, maar die limburgers he..
ik zeg vlaanderen annexerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Als Vlaanderen onafhankelijk wordt geven we ze Limburg cadeau
Nee maar het is wel eng natuurlijk. Wilders zal alles oplossen. Van werkloosheid tot fictieve vijanden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
Er zijn meer factoren in zuid-limburg die meespelen. Economisch gaat het daar ook erg moeizaam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
Hallo! Doe eens niet. We zijn niet allemaal zo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Kunnen we zuid-holland, Friesland, Drenthe, Zwolle, Overijssel, Zeeland, Flevoland ook meteen wegdoen.
De keren dat ik er ben vind ik het maar rustig en vooral autochtoon.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Seam het volgende:
Schijndel mijn oude dorp.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
23:34 Schijndel VVD (20,2%)
23:34 Pekela PvdA (29,6%)
Schiet niet opquote:
Dat bedacht ik me ook netquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Gulo het volgende:
Tyfus, het besef dringt nu pas tot me door dat clowns als Brinkman in theorie minister zouden kunnen worden.
Horrorkabinetquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie het probleem niet bij de NOS, pak lekker de SGP erbij.
Edit: hij zegt het zelf ook nu.
Hij zet Zwolle in een lijst met provinciesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo! Doe eens niet. We zijn niet allemaal zo.
Weet ik ook wel, maar over het algemeen heb ik een hekel aan de mensen daarquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hallo! Doe eens niet. We zijn niet allemaal zo.
Minister van het drank kabinet en de koelkast.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Gulo het volgende:
Tyfus, het besef dringt nu pas tot me door dat clowns als Brinkman in theorie minister zouden kunnen worden.
Kom over een paar uur terug, dan heeft het zin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef henrydg het volgende:
PVDA 29
CDA 25
VVD 25
PVV 23
SP 20
GL 9
CU 8
D66 7
SGP 3
PVDD 1
1,7% !!!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef ReWinD het volgende:
[ afbeelding ]
Moslims valt wel mee. Kutmarokkanen steeds meer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
Dropveter, wat zit je nou telkens door te geven? Die tussenstanden doen er totaal niet toe nu er nog maar 3% van de stemmen geteld zijn.quote:
Weinig. Eerst maar eens wachten op een paar grote steden en minstens 10% van de stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De score van de SGP geeft wel aan hoe serieus je dit kunt nemen
fuck he.. je hebt nog gelijk ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Gulo het volgende:
Ja, ze kunnen alleen steenkool uit de grond graven. Jaren onder de grond werken met weinig zuurstof heeft kennelijk z'n gevolgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zijn meer factoren in zuid-limburg die meespelen. Economisch gaat het daar ook erg moeizaam.
Dat zijn toch de vrouwelijke versies?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Moslims valt wel mee. Kutmarokkanen steeds meer.
Ja vooral in Heele en kerkradequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Moslims valt wel mee. Kutmarokkanen steeds meer.
Ferry sopt bij al die cijfertjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Dit heeft Ferry toch al een paar keer gedaan
Ja, want hij heeft in principe geen poot om op te staan met zijn kutargument.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij zet Zwolle in een lijst met provincies
Posts, daar draait het bij betreffende user om.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dropveter, wat zit je nou telkens door te geven? Die tussenstanden doen er totaal niet toe nu er nog maar 3% van de stemmen geteld zijn.
Cijfertjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ferry sopt bij al die cijfertjes
Wij hebben ook internet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Tamashii het volgende:
We zitten nu op 2%.
In Schijndel, VVD de grootste, CDA en PVV daarna met 18%
Dat zijn de fok dinosaurussen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef henrydg het volgende:
Waarom staan er van die rode figuurtjes achter sommigen namen?
WAHHAA STOEL IN DE WEGquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Hard_Feesten het volgende:
Die stoel! Kijk hem er ook van genieten
Wow, had echt SP toch wel hoog verwacht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Tamashii het volgende:
We zitten nu op 2%.
In Schijndel, VVD de grootste, CDA en PVV daarna met 18%
wedje leggen? Voor dat beetje wat ik van ze ken zijn er niet om te regerenquote:
Aah, de grote zus uit Brussel.quote:
Met Neelie gaat 't wel lukken hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Seam het volgende:
Geen vrouw als premier aub, dan kun je moeilijk serieus genomen worden.
5%? We zitten pas op 2%.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Igen het volgende:
Tussenstand na 5% van de gemeenten (rekening houdend met verschillen tussen gemeenten!) op grond van dit:
[ afbeelding ]
Ga ook maar zo pittenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef -Willempie- het volgende:
Het gaat echt zo traag allemaal, ik heb er het geduld niet voor.
Ga jij je mening eens ergens anders gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Seam het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef -Willempie- het volgende:
Het gaat echt zo traag allemaal, ik heb er het geduld niet voor.
Hou toch op man, je kunt alles van z zeggen maar vrouwen als Merkel en vroeger Tatcher werden echt wel serieus genomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Seam het volgende:
Wel de beste vrouw die je kunt krijgen, maar nee dankjewel.quote:
Mingelen haalde anders in zijn eentje wel die zware stoel weg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Gulo het volgende:
Ik zit m'n televisie zo maar uit denk ik. Ik loop me echter enorm te ergeren aan die pauper Mingele.![]()
Kunnen ze echt niet iemand beters vinden?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SGP en fatsoenlijk in 1 zin
Impossible.........
Ik weet niet eens wat het betekentquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef henrydg het volgende:
Waarom heb ik geen fossieltje achter mijn naam.
vrijdag 5 februari 2010 @ 14:42quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef henrydg het volgende:
Waarom heb ik geen fossieltje achter mijn naam.
Houden zo, kthxbyequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Igen het volgende:
Tussenstand na 5% van de gemeenten (rekening houdend met verschillen tussen gemeenten!) op grond van dit:
[ afbeelding ]
Kap nou toch eindelijk eens met die persoon af te kraken. Iedereen zwalmt hier maar wat door elkaar.quote:
Ik vind een man meer macht uitstralen eerlijk gezegd, heeft meer met de huidige status te maken dan met kwalificaties hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hou toch op man, je kunt alles van z zeggen maar vrouwen als Merkel en vroeger Tatcher werden echt wel serieus genomen.
CDA+PVV+VVDquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wel een dino dan? Schijn je niet te kunnen zien in Silverquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef internal het volgende:
[..]
vrijdag 5 februari 2010 @ 14:42
Daarom
Oude lay-out.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef henrydg het volgende:
doeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik wilde al in het buitenland studeren, maar nu is het wel vrijwel zeker. Gadverdamme, waar gaat het heen met dit land.
dadelijk even kijken, mijn vader heeft daar PVV gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Bergen (Limburg): PVV de grootste met 24%
Topic verwijderen uit MyATquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef henrydg het volgende:
RTquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef RvLaak het volgende:
Applaus op RTL @ het bericht dat VVD-CDA-PVV het niet redt
Het leek me wat overbodig om iedere gemeente hier vetgedrukt de plaatsen, dat is alles. Verder zijn wij PvdA-vriendjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Kap nou toch eindelijk eens met die persoon af te kraken. Iedereen zwalmt hier maar wat door elkaar.
Dus ook die persoon mag wat zeggen.
Alvast bedankt.
Hoe kan een partij die mensen uitsluit op grond van geslacht uberhaupt fatsoenlijk zijn? Onmogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Veruit de meest fatsoenlijke partij die er is
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wel een dino dan? Schijn je niet te kunnen zien in Silver
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Veel partijen willen niet meedoen aan het slotdebat..
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wel een dino dan? Schijn je niet te kunnen zien in Silver
Gedoogsteun wellicht? SGP wil wel drastisch bezuinigen en heeft veel gemeen met wilders en zn joods-christelijke strijd tegen de islam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef zquing het volgende:
[..]
wedje leggen? Voor dat beetje wat ik van ze ken zijn er niet om te regeren
Dit kun je echt niet menenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Veruit de meest fatsoenlijke partij die er is
Totaal logisch ook. Wat kan je bespreken verder? Niets.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Logisch natuurlijk, we hebben alleen maar een exitpoll en een aantal kleine gemeentes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Mijn excuses TNA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Het leek me wat overbodig om iedere gemeente hier vetgedrukt de plaatsen, dat is alles. Verder zijn wij PvdA-vriendjes
Kom op. Zo'n gesprek is een beetje een formaliteit. Je feliciteert de winnaars etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Totaal logisch ook. Wat kan je bespreken verder? Niets.
Jij bent geen fossiel.quote:
Vond het al zo vreemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef eriksd het volgende:
Maarja, zo'n debat nu heeft eigenlijk geen zin inderdaad.
Op zijn beeldbuis gok ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |